eitaa logo
🚩گلچین آنتی نئولیبرالیسم _ بیداری🚩
856 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
2.3هزار ویدیو
20 فایل
🔔#گلچین_آنتی_نئولیبرالیسم🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مشاهده در ایتا
دانلود
هموطن! چشمانت را باز کن؛ موج گرانی‌ها، شوک‌درمانی‌های اقتصادی و تلاطم دلار، ناتوانی نیست؛ یک «سناریوی عمدی» برای به زانو درآوردن ملت و حراج منافع ملی پای میز مذاکره است. فکت‌ها را ببینید: ۱. آدرس غلط در توان نظامی: پیاده‌نظام رسانه‌ای مثل وحید اشتری می‌گویند نفت صفر شده و توان نظامی نداریم! مقامات ارشدی چون قالیباف هم از خسارت جنگ می‌گویند و اخبار تلفات دشمن (مثل اصفهان) را سانسور می‌کنند. هدف؟ جا انداختن دروغِ «ما ضعیف هستیم» برای توجیه سازش! ۲. شوک‌درمانی و گرانی دست‌ساز: بازی با ارزش ریال و گران کردن تعمدی دلار، مستقیماً از اتاق‌ فکرهایی مدیریت می‌شود تا مردم از شدت فشار معیشتی، خودشان خواهان توافق و عقب‌نشینی و البته دادن منافع کشور شوند. ۳. سناریوی حملات سایبری به بانک‌ها: قطع عمدی دیتابیس‌ها به اسم حمله سایبری، یک توافق پشت‌پرده برای آماده سازی شرایط، کنترل بازار طلا و در نهایت، تحمیل سیستم کنترلی «ریال دیجیتال» است. بانک مرکزی با پول بدون پشتوانه هرگز ورشکست نمی‌شود، اما وضعیت را تعمداً فلج نشان می‌دهند که ادعای ضعیف بودن و ورشکستگی را بکنند. ۴. دروغ بزرگ ورشکستگی: بانک مرکزی در سیستم پول بدون پشتوانه هرگز ورشکست نمی‌شود و توان خلق پول دارد؛ اما تعمداً سیستم را فلج نشان می‌دهند تا لزوم مذاکره را باور کنید. این بحران‌ها طبیعی نیست؛ این گروگان‌گیری روح، روان و مال مردم است! دارند تعمداً کشور را به سمت فروپاشی هدایت می‌کنند تا تسلیم پشت‌پرده را تنها راه نجات جا بزنند. فریب نخورید؛ بیدار شوید! ✍️ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 چند وقت دیگه ک دوباره جنگ شد مسئولیت قبول میکنن و استعفا میدن؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🟥 انرژی در بورس طبق مصوبات دولت قرار است به هر فرد سهمیۀ انرژی مشخصی (برق و بنزین) تعلق بگیرد. اگر مصرفش نکرد می‌تواند در بورس بفروشد، اگر مصرفش بیشتر بود می‌تواند از بورس بخرد. طبق تبلیغات گوشخراش رسانه‌های قلم‌فروش، انگیزۀ دولت از این کار همانا برقراری عدالت بین شهروندان است. اما مناسبات واقعی چیز دیگری می‌گویند. وقتی ادارۀ برق ۱ کیلووات‌ساعت انرژی به جامعه می‌فروشد، پولی که می‌گیرد تقریبا برابر با قیمت تولید برق است. وقتی بورس ۱ کیلووات‌ساعت برق به جامعه می‌فروشد پولی که می‌گیرد شامل موارد زیر است: قیمت تولید برق + سود مالک سهمیه + سود کارگزاری بورس. بنابرین جامعه در حالت دوم پول بیشتری می‌پردازد، بدون آنکه پول بیشتری به منابع شرکت برق واریز شود. این پول اضافی به کجا می‌رود؟ به جیب دلالان بورس. از آنجا که جامعه مجبور شده است پول بیشتری برای انرژی بپردازد، در قدم بعد هزینۀ باقی تولیداتش هم دومینووار افزایش می‌یابد. در آخر موج دومینو به شرکت برق برمی‌گردد و هزینه‌هایش افزایش می‌یابد. آن هم در حالیکه منابعش زیاد نشده‌اند (زیرا پول اضافی اولیه فقط به جیب انگل‌های بازار بورس رفت). در نتیجه شرکت برق دچار کسری بودجه خواهد شد. کسری بودجه هم مکافات جدیدی به بار می‌آورد: مستهلک شدن تاسیسات و کاهش راندمان و نهایتا` افزایش هزینه‌های تولید برق. این چرخۀ شوم و شیطانی اصلا و ابدا در راستای بهینه‌سازی نیست. کاملا برعکس! نتیجه‌اش کلنگی شدن کل ایران است. برادران خواهران دوستان عزیزان دیگر نمی‌توان سیاست‌های دولت نولیبرال را صرفا با تکیه بر غریزۀ سودجویی‌شان توضیح داد. تنها یک توضیح برای این سیاست‌های اقتصادی وجود دارد: آنها ادامۀ بمباران‌اند. هدف‌شان همان هدف موشکهای تامهاوک است. قصدشان نابودی و تمدن‌زدایی از ایران است. کاری که دشمن نتوانست با اف‌۳۵ انجامش دهد، دولت‌مان تعهد داده با «اصلاحات اقتصادی» انجام دهد. برای مقابله با اف‌۳۵ سامانه‌ی «آرش کمانگیر» داشتیم. سیاست‌های اقتصادی ویرانگر را باید با چه وسیله‌ای متوقف کنیم؟ 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
7.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتر حسین کچویان: این عجیب است که در کشوری جنگ اتفاق بیفتد و درست بعد از هر تهاجمی، کلی انسان کشته بشوند، یک عدهٔ منحط که دقیقا بخش داخلی سلطهٔ غرب هستند بیایند بیانیه بدهند که باید الان انقلاب شود! . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻مراقب جان رهبر باشید دغدغه یک خارج نشین ساکن انگلستان ➕ شیعیان پاکستان میگن به رئیس‌جمهور پاکستان اعتماد نکنید اون کاسه لیس ترامپ و آمریکا هست ➕ هدفش به شهادت رساندن آیت‌الله سید مجتبی خامنه ای است . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
🔴 🔻 دقایقی پیش ارتش اسرائیل از ترور ۷ عضو حزب‌الله در جنوب لبنان در حمله‌ای به ساختمانی در نبطیه خبر داد. 💣🇱🇧
🔴 قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا(ص): تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران را اقدامی خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم. 🔹اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند. . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨 مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی تهران: اگه ترامپ تمام تحریم ها رو لغو کنه و فردا بیاد تهران با پزشکیان آبگوشت بزباش بخوره؛ وضع مردم بهتر نمیشه حتی بدترم میشه. پ ن: در اینکه با حصول توافق وضع بدتر خواهد شد شکی نیست. اما آدرس غلط ندهید. دلیلش این نیست که دولت ما فاسد است. دلیلش این است که دولت آمریکا ام‌الفساد است. . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
مردم آگاه باشید کودتای نرم اتفاق افتاده دکتر احمد قدیری که از مدافعان قالیباف در زمان انتخابات بوده و بعد پیام امام انقلاب از قالیباف اعلام برائت کرد دکتر احمد قدیری: آنچه دارد از واگذاری تمام عرصه‌ها رقم می‌خورد رسما یک کودتاست! تمام «عزت و شرافت» و «امنیت و منفعت» ملی را رد کرده‌اند؛ چون می‌دانند رهبرمان با این حد از تهدیدات نظامی و امنیتی و خطر ، دست بسته است . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
⭕️اسرائیل و آمریکا آماده جنگند! 🔻نتانیاهو:ما هنوز کارهایی در ایران داریم که باید انجام شود.ما در اوج جنگ منطقه‌ای هستیم که کمتر از جنگ استقلال نیست.ما قواعد بازی را در منطقه خود تغییر دادیم،سد ترس را شکستیم و قدرت مشت آهنین خود را ثابت کردیم.ما در چند جبهه در منطقه درگیر جنگ هستیم.همان طور که قول داده بودم اکنون در حال تغییر چهره خاورمیانه هستیم.حضور نظامی ما در لبنان ادامه خواهد یافت و نیروهای ما در جنوب لبنان آزادی عمل کامل دارند! 🔻عضو کابینه ناتانیاهو: به هیچ وجه از لبنان عقب نشینی نخواهیم کرد حتی اگر ترامپ از ما بخواهد!ارزیابی ما این است که برای مدت طولانی در آنجا خواهیم ماند و می‌خواهیم در مواضعی مستقر شویم که بتوانیم در بلندمدت از آن‌ها دفاع کنیم.این هدف و سیاست ماست و موضوع خروج از نوار امنیتی لبنان اصلاً مطرح نیست. 🔻این حرفها رجزخوانی نیست! بلکه بخش کوچکی از برنامه ریزی بلند مدت تل آویو برای نبرد جدید با جمهوری اسلامی است.از منظر اسرائیل،تعادل قوا در غرب آسیا به زیان این رژیم بر هم خورده و رژیم برای ادامه بقای خود ناچار به بازگرداندن وضعیت منطقه به موازنه سابق است و این مهم جز با نابودی محور ضد صهیونی(حزب الله،حماس،انصارالله) و تخریب جدی قدرت نظامی ج.ا بدست نخواهد آمد. 🔻آمریکا هم(اعم از دموکرات و جمهوری خواه) بر همین باور است و حاضر به قبول نظم جدید در غرب آسیا نیست! منافع و امنیت آمریکا و اسرائیل در بازگرداندن منطقه به وضعیت ماقبل ۷ اکتبر است! وضعیتی که آنها محور مقاومت را درگیر جنگ در سوریه و عراق کرده و خود در حاشیه امن،تماشاچی تخریب توان و قوای محور مقاومت‌،با هزینه و امکاناتِ عربستان،ترکیه،امارات، قطر و نیروهای تکفیریِ چند ملیتی بودند! 🔻آتش بس و مذاکره با ج.ا.ا "طرح فریب" رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع جنگ دیگر برایِ شکست محور مقاومت است و در لحظه ای که ارزیابی و جمع بندی آنها تعیین کند،نبرد با جمهوری اسلامی را به شکلی سنگین تر از گذشته آغاز خواهند کرد! 🔻رژیم صهیونی برای بقا و آمریکا برای ادامه تسلط خود بر غرب آسیا آماده جنگ سرنوشت ساز شده اند آن هم در حالی که دولت جمهوری اسلامی و مقامات آن،برای رفع گرسنگی ملت ایران،به دنبال خرید غلات و خوراک دام،از آمریکا هستند و با خوش‌خیالی به اتمام جنگ امیدوارند!(و یکی از علل تصمیم جدی رژیم صهیونی و آمریکا برای شروع نبرد جدید،عدم تمایل و ترسِ دولت و برخی مقامات ج.ا از جنگ است!) 🔻آرامش نسبیِ امروزِ منطقه،آرامش قبل از طوفان است و مقامات مذاکره کننده ایرانی وقتی این حقیقت را خواهند فهمید که جنگی با ابعاد سنگین تر از نبرد رمضان آغاز شده باشد!! و آن روز برای فهم این حقیقت بسیار دیر است . 🔔🚩 اقتصادی سیاسی فرهنگی 🗣 @antineoliberalism
♦️یکی نیست به این میثم مطیعی بگه مردم انقلابی پر رو شدن یا اینکه مردم انقلابی تو و امثال تو و سخنرانان و مداحان پروژه بگیر رو پررو کردن ؟!!! ♦️این حرف من رو به یادگار داشته باشین اصلاح طلبان اگر کامل برنامه هاشون اجرا بشه و به اهدافشون برسن امثال قالیباف و این نوچه هاش رو همچین فیتیله پیچ میکنن که بیاو ببین آرزوی این روزها رو میکنن که برگردن و از انقلابی ها حلالیت بگیرند.