eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در دین ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ماه مبارک رمضان را «ماه فرصتها» می‌دانند. 🦊 @antirobah
🔻چرایی حساس بودن بیوت مراجع در حوزه‌های علمیه 🔹 دفاتر و بیوت مراجع یکی از حساس‌ترین نقاط در است. این حساسیت از ابعاد گوناگونی قابل بررسی است. 1⃣ اولاً مرکز رسمی اعلام برنامه‌ها و مواضع هر مرجع تقلیدی دفتر و بیت مرجعیت است. موضع‌گیری و عدم موضع‌گیری یک مرجع در مسائل خطیر جامعه و جهان اسلام اثری کلان و عمیق دارد. 2⃣ ثانیاً محل برنامه‌ریزی انواع دیدار‌ها و مناسبات رسمی یک مرجع با چهره‌های سیاسی، علمی و بین‌المللی، بیت مرجع است. اینکه دیدار با چه افرادی دارای مفسده یا مصلحت است محتاج برخی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق است. 3⃣ ثالثاً مرکز تجمیع و مدیریت هزینه آن‌ها در حوزه و دیگر محل‌ها دفاتر مراجع هستند. سالانه مبالغ هنگفتی سرمایه جامعه شیعی به دفاتر مراجع گسیل می‌شود که باید به‌صورت بهینه بهره‌برداری شود. یک عقلانیت اقتصادی آینده‌نگر و اندیشه‌محور می‌تواند با چنین سرمایه‌ای تحولات بزرگی را در سطح حوزه و جامعه رقم بزند. 4⃣ رابعاً تعیین‌کننده‌ترین عنصر در مدیریت اخبار و اطلاعات و داده‌های خام و یا پردازش شده به یک مرجع نیز دفتر اوست. گاه رسیدن به‌موقع یک خبر به یک مرجع موجب موضع‌گیری‌ای تاریخی می‌شود. فتوای تحریم تنباکو میرزای شیرازی که برگ زرین افتخاری در تاریخ روحانیت شیعه شده است، محصول یک اطلاع‌رسانی و دغدغه‌سازی به‌هنگام است. 🔹 علاوه بر موارد مطرح شده از نقش مراجع در کشور می توان به نقش مراجع در سطوح مختلف مدیریت حوزه های علمیه اشاره کرد از مدیریت مدارس علمیه گرفته تا مدیریت مراکز علمی – پژهشی و مدیریت مراکز اجرایی حوزه های علمیه و تاثیرگذاری مراجع در تصمیمات شورای عالی حوزه و حتی نوع تعامل با نظام اسلامی ⛔️ به نظر می رسد این همه تلاش دشمنان برای نفوذ در بیوت مراجع و مرجع تراشی از جریانهای مخالف و منتقد نظام اسلامی در همین راستا قابل ارزیابی است. کاظم شریعتمداری و حسینعلی منتظری از جمله افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمنان بازی کردند. 🦊 @antirobah
🔴 به بهانه‌ دفاع از ولايت! «انجمنیها عدم دخالت در سياست را در مرامنامه‌ خود اعلام كرده بودند و به همين جهت عوامل رژيم مزاحمتی برايشان به‌وجود نمي‏‌آوردند. در توجيه عدم دخالت درسياست به ‌دومسئله استناد ميكردند: يكی اينكه اگر درسياست دخالت كنيم رژیم نسبت به ما بدبين ميشود وبرای فعاليت فرهنگی ما برضدبهائيت مزاحمت ايجاد می‌كند. دوم اينكه در احاديث آمده: قبل از قيام قائم آل محمد هر نهضتی كه به منظور تأسيس حكومت آل محمد انجام بگيرد با شكست مواجه خواهد شد وائمه‌ از آن نهی كرده ‏اند.. ❗️انجمن به بهانه‌ دفاع از ولايت،جمع كثيری ازجوانان متدين را سرگرم واز نهضت جدا كرده بودند واين يكی از خواسته ‏های رژيم بود. اگرفردی ازاعضای انجمن در مبارزات ضدرژيم شركت ميكرد از انجمن اخراج مي‏شد. سعی ميكردند برنامه ‏های فرهنگی خود را به اجرا گذارند،گرچه مزاحم باتصميمات سياسی مبارزان باشد.. انجمنی‌ها ميگفتند دراين زمان ما موظف به جهاد نيستيم واگر هم جهاد كنيم به نتيجه نمي‏رسيم وامكان دارد سودآن عايد توده‏ اي‏ها گردد. باچنين وسوسه ‏هايی روحيه‌ مبارزان مذهبی راتضعيف می‌كردند.» (خاطرات آیت الله امینی) 📝به نقل از کانال جشنواره ملی مقدس‌نما 🦊 @antirobah
💥 دعای ابوحمزه، توسعۀ اضطرار می‌آورد. «اگر انسان به نان است، نان به او می دهند! دلیلش این است که اگر بیشتر از نان به او بدهند، هدر می شود. من که از خدا جز نان نمی‌خواهم، طبیعی است که اگر بیشتر بدهند، این نعمت من را خسته می کند و حوصله‌ام را سر می‌برد و نمی‌دانم با آن چه کار کنم! یکی از اساتید ما می‌گفت: دیده‌اید اینهایی که از بالای ماشین هندوانه پرت می‌کنند؟ در لحظه‌ای که طرف مقابل حواسش پرت است، اگر پرت کنند، هم هندوانه می‌شکند، هم طرف آلوده می‌شود! ما هم وقتی چیزی را نمی‌خواهیم، اگر به ما بدهند، هم خودمان آلوده می‌شویم و هم نعمت را ضایع می‌کنیم. پس به اندازه و اضطرارمان به ما می‌دهند و طبیعی است که گسترش و ، می‌آورد. وسعت اضطرار به این است که سحرها بلند بشوید دعای ابوحمزه بخوانید! دعای ابوحمزه، کم‌کم فضای و فضای ، فضای بدی‌های من و فضای محاسن او، و موانع و مشکلات من را برایم روشن می‌کند. آن‌وقت انسان، پیدا می کند، زبان دعا که پیدا شد همان می‌شود که فرمودند: «مَنْ أُعْطِيَ الدُّعَاءَ أُعْطِيَ الْإِجَابَة». • آیت الله میرباقری حفظه اللّٰه 🦊 @antirobah
⭕️خاطره هاشمی از 🔴 مرور خاطرات در ۵ اردیبهشت ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ در سایت حاوی نکته قابل توجهی است؛ جایی که به نقل از آن مرحوم نوشته است: بیت محمد شیرازی، واسطه‌هایی برای حل مشکلاتشان با نظام فرستاده، وقتی‌ پیشنهاد شده اعلان پشیمانی نماید، طفره رفتند. 🦊 @antirobah
🔴 نه تنها به درد نمی خورند، بلڪه خیانت می ڪنند‼️ مقام معظم رهبری: ✅ طلبه‌ی ما، استاد ما، فاضل ما، عالِم ما، مرجع ما اگر چنانچه معتقد به این تحوّل عظیمی ڪه اسمش است، بود، به درد این ڪشور خواهد خورد. اگر معتقد به این نبود، ⚡️به درد ڪشور نمیخورد، به درد جمهوری اسلامی نمیخورد؛ باید معتقد باشد... مهم این است ڪه عمیقاً از بن دندان معتقد باشد ڪه این تحوّلی ڪه در این ڪشور اتفاق افتاده، باید همچنان ادامه پیدا بڪند. ... دنیای اسلام، امروز نیاز دارد به این حرڪت انقلابی ما. این ڪسانی ڪه در داخل حرف میزنند، ڪار میڪنند، اظهاراتی میڪنند ڪه با گرایش انقلابی مغایر است، ولو متضاد هم نباشد، امّا همین قدر ڪه مغایر با گرایش انقلابی است، دارند ضربه‌ی به امید امّت اسلامی میزنند، این ضربه‌ی به آنها است و ⚡️ میڪنند. بنابراین حرڪتتان حرڪت انقلابی باشد و ڪار انقلابی. ۱۳۹۷/۱۲/۱۳ 🦊 @antirobah
❇️عالم عمامه را از سر برداشت و به شدت گریست ✍«ابن کثیر» از علمای در کتابش می‌نویسد: در زمان «ملک ناصر» ازحاکم حلب درخواست شد که در روز عاشورا مصائب کربلا برای مردم بازگو گردد. ✳️«سبط ابن جوزی» بر فراز منبر قرار گرفت و به مدت طولانی سکوت کرد، سپس عمامه از سر برداشت و به شدت گریست. 📢آن‌گاه با گریه این اشعار را خواند: وای بر کسانی ‌که شفیعان آن‌ها در صحرای محشر و در روز قیامت آن‌گاه که در صور دمیده می‌شود با آنان دشمن شوند. ♻️ناگریز روز قیامت حضرت فاطمه (سلام‌‌الله‌علیها) با پیراهنی که آغشته به خون فرزندش حسین است، وارد صحرای محشر خواهد شد. ❇️سپس از منبر پایین آمد و با گریه به طرف محل سکونت خویش رفت. 📝نتیجه گیری: اقامه عزا و ذکر مصیبت برای امام حسین (علیه‌السلام) سیره و سنت بوده است، چه بین مذهب و چه . 🔥متأسفانه در حال حاضر بعضی جریان ها همانند و افراط می‌کنند و در عزاداری کارهای ناشایست انجام می‌دهند که باعث ضربه زدن بر عقاید اسلامی می شوند. 📚ابن كثير، البداية والنهاية، تحقيق : علي شيری، دار إحياء التراث العربي - بيروت – لبنان، چاپ : الأولى، سال چاپ : 1408 - 1988 م، ج13، ص227 🦊 @antirobah
🔻نفاق و تفرقه افکنی در انجمن حجتیه ♨️بسیاری از افرادی که با انجمن نسبتی داشته اند و یا شاهد فعالیت های آن قبل و پس از انقلاب بوده و هستند بر این مدعا صحه می گذارند که مرام انجمن تفرقه و نفاق است. 🔴عزت الله مطهری(عزت شاهی) از مبارزان سیاسی پیش از انقلاب در گفتگویی می گوید: بعد از این همه مدت به دنبال عمرکشون است این انجمن با کارهای چاپی خود همواره درصدد اختلاف افکنی بین و است. الان نفاق بیشتری دارند برای همین بچه دو تا مدیر کل را جذب می کنند تا بتوانند از امکانات دولت استفاده کنند برای همین در زمستانی که همه با کمبود گازوییل روبرو بودند اینها گازوییل داشتند. 🔻 نفاق زیادی دارند اگر خاطرتان باشد امام سال آخر[قبل از انقلاب] اعلام کرد که ما نیمه شعبان جشن نمی گیریم اینها آن سال جشن مفصل تری نسبت به سال های دیگر برگزار کردند. 📚گفتگوی عزت الله مطهری با خبرآنلاین 🦊 @antirobah
🔴مصاحبه شبکه معاند الحدث با مدعی مرجعیت در عراق ✍از این مدعی ها اگر در عراق یکی ساختند در ایران هم نقشه داشتند یقینا که صدها بسازند حالا به نظر شما چندتا ساختند؟! اگر کسی بگوید اصلا از این خبرها نیست خیلی ساده لوح است و دشمن شناسی ندارد. 🦊 @antirobah
🔴 ندیدن نقشه دشمن! رهبر انقلاب: 📌«اتحاد مسلمین،به معنای انصراف مسلمین وفِرَق گوناگون ازعقاید خاص کلامی و فقهی خودشان نیست؛بلکه به دو معنای دیگر است که هر دوی آن باید تأمین بشود.» ❗️«اول این که فِرَق گوناگون اسلامی (فِرَق سنی و فِرَق شیعه)حقیقتاً در مقابله با دشمنان اسلام،همدلی،همدستی،همکاری وهمفکری کنند. دوم این که سعی کنند خودشان را به یکدیگر نزدیک کنند و تفاهم ایجاد نمایند ومذاهب فقهی را باهم مقایسه و منطبق کنند. بسیاری از فتاوای فقها وعلما هست که اگرمورد بحث فقهیِ عالمانه قراربگیرد،ممکن است بامختصر تغییری،فتاوای دومذهب به هم نزدیک شود.» ۶۸/۷/۲۴ 📌«چیزهایی مانع ازاتحاد می‌شود. عمده‌ آنها بعضاً کج‌فهمی‌ها وبی‌اطلاعی‌هاست؛از حال هم خبر نداریم؛درباره‌ی هم توهمات می‌کنیم؛درباره‌ عقاید وتفکرات یکدیگر دچار اشتباه می‌شویم؛ شیعه درباره‌ سنی، سنی درباره‌ شیعه؛ سوءتفاهم‌ها،که دشمنان هم بشدت براین سوءتفاهم‌ها دامن می‌زنند. افرادی هم متأسفانه بر اثر همین سوء فهم،سوءتحلیل،ندیدن نقشه‌ کلی دشمن،بازیچه‌ این بازی دشمن قرارمی‌گیرند ودشمن ازآنها استفاده می‌کند.» ۸۶/۱/۱۷ 🦊 @antirobah
⭕️اینها خوره‌های انقلابند! ❗️شهید رجایی: «آن موقعی که برادران و خواهرانمان زیر شکنجه فریاد میکشیدند، اینها می‌رفتند ثابت کنند که بهائیت بر حق است یا باطل و دقیقاً در مقابل مبارزه قرار گرفته بودند. دو مرتبه سرو کلّه شان پیدا شده،جلسه تشکیل میدهند. انحراف قطعی صددرصد هست. اگر کسی در رابطه با انقلاب مسأله دیگری غیر از امام را مطرح کند خواه ملی‌گرا باشد، خواه مقدس مذهبی،برای ما مسئله انقلاب منفکّ ازامام امکان ندارد. از هر طرف یک خوره به جان این انقلاب افتاده، من هشدار می‌دهم...اینها خوره‌های انقلابند، خواه جاهل باشند،خواه مغرض. از نظر اثر عملی هیچ فرقی نمی‌کند. من اگر یک مشت به صورت یک نفر بزنم درد خودش را دارد، حالا من از روی جهل زده باشم یااز روی غرض فرق نمی‌کند.. 📌 ما هر گروهی که بخواهد در این انقلاب رخنه کند و از داخل به آن لطمه بزند در مقابلش می‌ایستیم. آنچه باعث تضعیف انقلاب میشود از نظر ما فرق نمی‌کند، خداپرست باشد یا شاه‌پرست،یا استالین‌پرست،یا هرگروهی که درتضعیف انقلاب بخواهد نقش پیدا کند،نابودش می‌کنیم.» (روزنامه جمهوری اسلامی،۶۱/۳/۲۹،ص۷) 🦊 @antirobah