eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در دین ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
20.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | انجمن و تعریف ناقص از مهدویت و انتظار 🦊 @antirobah
هیچ شنیده­‌ای که مرغی اسیر، قفس را هم بر دارد و با خود ببرد؟ «شهید آوینی» 🦊 @antirobah
قافله‌ی ما قافله‌ی از جان گذشتگان است هر که از جان گذشته نیست با ما نیاید! «شهید مهدی باکری» 🦊 @antirobah
التماس دعا...
مداحی آنلاین - خوابم نمیبره - حسین خلجی.mp3
2.64M
خوابم نمی‌بره... ✋السلام علیک یا اباعبدالله 🦊 @antirobah
12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | انجمن و مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان 🦊 @antirobah
🔸فقط خودشان را قبول داشتند! تکبّر تشکیلاتی از جمله صفات غالب بر انجمن است. نه به آن معنا که همه اعضا، انسان‌های متکبّری بوده و هستند. اما برخی از شیوه‌های تربیتیشان، منتج به این می‌شود. ❗️برخیشان توقع داشتند تا اگر شخص یا گروه دیگری خواست با بهائیت مبارزه کند، ارتباطی با آنان داشته و این مبارزه با هماهنگی انجمن صورت پذیرد. مرحوم شاهرخی میگوید: 📌 «قبل از انقلاب، آیت الله نوری[همدانی] درسی را درباره بهائیت شروع کرده بودند. این کار به مذاق حجتیّه‌ای‌ها خوش نیامد؛ چون معتقد بودند که فقط آن‌ها باید درباره بهائیت بحث کنند. مرحوم حلبی یکی از مبلغان زبده شان را به قم فرستاد تا در مجلس آقای نوری شرکت و در خلال درس اشکالاتی مطرح کند؛ به نحوی که آقای نوری در پاسخ عاجز بماند و به این ترتیب ثابت شود که ایشان نباید این بحث را عهده‌دار شود! در صورتی که ایشان در همان برهه از زمان از استادان زبده حوزه و از نویسندگان توانا و گویندگان ممتاز بودند. این کار انجام شد و آن فرد به قم آمد و سؤالاتش را مطرح کرد.» (خاطرات آیت الله شاهرخی خرم آبادی، ص۲۰۳) 🦊 @antirobah
🔰حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ماه مبارک رمضان را «ماه فرصتها» می‌دانند. 🦊 @antirobah
🔻چرایی حساس بودن بیوت مراجع در حوزه‌های علمیه 🔹 دفاتر و بیوت مراجع یکی از حساس‌ترین نقاط در است. این حساسیت از ابعاد گوناگونی قابل بررسی است. 1⃣ اولاً مرکز رسمی اعلام برنامه‌ها و مواضع هر مرجع تقلیدی دفتر و بیت مرجعیت است. موضع‌گیری و عدم موضع‌گیری یک مرجع در مسائل خطیر جامعه و جهان اسلام اثری کلان و عمیق دارد. 2⃣ ثانیاً محل برنامه‌ریزی انواع دیدار‌ها و مناسبات رسمی یک مرجع با چهره‌های سیاسی، علمی و بین‌المللی، بیت مرجع است. اینکه دیدار با چه افرادی دارای مفسده یا مصلحت است محتاج برخی اطلاعات و تحلیل‌های دقیق است. 3⃣ ثالثاً مرکز تجمیع و مدیریت هزینه آن‌ها در حوزه و دیگر محل‌ها دفاتر مراجع هستند. سالانه مبالغ هنگفتی سرمایه جامعه شیعی به دفاتر مراجع گسیل می‌شود که باید به‌صورت بهینه بهره‌برداری شود. یک عقلانیت اقتصادی آینده‌نگر و اندیشه‌محور می‌تواند با چنین سرمایه‌ای تحولات بزرگی را در سطح حوزه و جامعه رقم بزند. 4⃣ رابعاً تعیین‌کننده‌ترین عنصر در مدیریت اخبار و اطلاعات و داده‌های خام و یا پردازش شده به یک مرجع نیز دفتر اوست. گاه رسیدن به‌موقع یک خبر به یک مرجع موجب موضع‌گیری‌ای تاریخی می‌شود. فتوای تحریم تنباکو میرزای شیرازی که برگ زرین افتخاری در تاریخ روحانیت شیعه شده است، محصول یک اطلاع‌رسانی و دغدغه‌سازی به‌هنگام است. 🔹 علاوه بر موارد مطرح شده از نقش مراجع در کشور می توان به نقش مراجع در سطوح مختلف مدیریت حوزه های علمیه اشاره کرد از مدیریت مدارس علمیه گرفته تا مدیریت مراکز علمی – پژهشی و مدیریت مراکز اجرایی حوزه های علمیه و تاثیرگذاری مراجع در تصمیمات شورای عالی حوزه و حتی نوع تعامل با نظام اسلامی ⛔️ به نظر می رسد این همه تلاش دشمنان برای نفوذ در بیوت مراجع و مرجع تراشی از جریانهای مخالف و منتقد نظام اسلامی در همین راستا قابل ارزیابی است. کاظم شریعتمداری و حسینعلی منتظری از جمله افرادی هستند که خواسته یا ناخواسته در پازل دشمنان بازی کردند. 🦊 @antirobah
🔴 به بهانه‌ دفاع از ولايت! «انجمنیها عدم دخالت در سياست را در مرامنامه‌ خود اعلام كرده بودند و به همين جهت عوامل رژيم مزاحمتی برايشان به‌وجود نمي‏‌آوردند. در توجيه عدم دخالت درسياست به ‌دومسئله استناد ميكردند: يكی اينكه اگر درسياست دخالت كنيم رژیم نسبت به ما بدبين ميشود وبرای فعاليت فرهنگی ما برضدبهائيت مزاحمت ايجاد می‌كند. دوم اينكه در احاديث آمده: قبل از قيام قائم آل محمد هر نهضتی كه به منظور تأسيس حكومت آل محمد انجام بگيرد با شكست مواجه خواهد شد وائمه‌ از آن نهی كرده ‏اند.. ❗️انجمن به بهانه‌ دفاع از ولايت،جمع كثيری ازجوانان متدين را سرگرم واز نهضت جدا كرده بودند واين يكی از خواسته ‏های رژيم بود. اگرفردی ازاعضای انجمن در مبارزات ضدرژيم شركت ميكرد از انجمن اخراج مي‏شد. سعی ميكردند برنامه ‏های فرهنگی خود را به اجرا گذارند،گرچه مزاحم باتصميمات سياسی مبارزان باشد.. انجمنی‌ها ميگفتند دراين زمان ما موظف به جهاد نيستيم واگر هم جهاد كنيم به نتيجه نمي‏رسيم وامكان دارد سودآن عايد توده‏ اي‏ها گردد. باچنين وسوسه ‏هايی روحيه‌ مبارزان مذهبی راتضعيف می‌كردند.» (خاطرات آیت الله امینی) 📝به نقل از کانال جشنواره ملی مقدس‌نما 🦊 @antirobah
💥 دعای ابوحمزه، توسعۀ اضطرار می‌آورد. «اگر انسان به نان است، نان به او می دهند! دلیلش این است که اگر بیشتر از نان به او بدهند، هدر می شود. من که از خدا جز نان نمی‌خواهم، طبیعی است که اگر بیشتر بدهند، این نعمت من را خسته می کند و حوصله‌ام را سر می‌برد و نمی‌دانم با آن چه کار کنم! یکی از اساتید ما می‌گفت: دیده‌اید اینهایی که از بالای ماشین هندوانه پرت می‌کنند؟ در لحظه‌ای که طرف مقابل حواسش پرت است، اگر پرت کنند، هم هندوانه می‌شکند، هم طرف آلوده می‌شود! ما هم وقتی چیزی را نمی‌خواهیم، اگر به ما بدهند، هم خودمان آلوده می‌شویم و هم نعمت را ضایع می‌کنیم. پس به اندازه و اضطرارمان به ما می‌دهند و طبیعی است که گسترش و ، می‌آورد. وسعت اضطرار به این است که سحرها بلند بشوید دعای ابوحمزه بخوانید! دعای ابوحمزه، کم‌کم فضای و فضای ، فضای بدی‌های من و فضای محاسن او، و موانع و مشکلات من را برایم روشن می‌کند. آن‌وقت انسان، پیدا می کند، زبان دعا که پیدا شد همان می‌شود که فرمودند: «مَنْ أُعْطِيَ الدُّعَاءَ أُعْطِيَ الْإِجَابَة». • آیت الله میرباقری حفظه اللّٰه 🦊 @antirobah