eitaa logo
آنتی روباه
2.4هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.1هزار ویدیو
18 فایل
👈محلی برای مبارزه با بدعت‌گذاران در دین ⚡️رهبر انقلاب: دشمن می‌خواهد از قم آنتی‌تز انقلاب را شروع کند 🦊و اما روبه صفتان همین افراد عوام فریبند که از رهگذر دین نان می‌خورند/ امام سجاد علیه السلام، الخصال تبادل و ارتباط با ادمین: @seyyedd_hassan
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 ردپای حجتیه در توسعه وهابیت 🔷 یکی از عواملی که وهابیت به وسیلۀ آن توانسته اهل سنت را از شیعیان دور و به خود جذب کند، حرکت‌های افراطی برخی ناآگاهان در ایجاد تفرقه است. ⬅️ گرچه بنا بر تأکید رهبر معظم انقلاب هر عملی که مایۀ ایجاد اختلاف شود، حرام است اما برخی مراسم‌ها و کارها که با مبانی شیعه نیز سازگاری ندارند، به عمد توسط برخی جریان‌های مشابه انجمن حجتیه رواج یافته‌اند. 🖋 علیرضا کمیلی 🦊 @antirobah
یه چیزی که خیلی جلب توجه میکنه اینه که (... بهائیت، وهابیت، انجمن حجتیه، فرقه حلقه، دراویش، مسیحیت صهیونیستی، فرقه یمانی، جریان شیرازی ها، سلطنت طلب، منافقین، انگلیس، اسرائیل، آمریکا و...) همه اینها میخوان شیعه نباشه خدا میخواد 🦊 @antirobah
🖇حضور شخصیت پرحاشیه و مدعی مرجعیت علوی بروجردی کنار ایت الله وحید در دسته عزاداری به مناسبت شهادت حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها 🦊 @antirobah
❗️بدعت، خشوع می‌آورد 📌قَالَ رَسُولُ اللَّهِ(ص): مَنْ عَمِلَ فِی بِدْعَةٍ خَلَّاهُ الشَّیْطَانُ وَ الْعِبَادَةَ وَ أَلْقَى عَلَیْهِ الْخُشُوعَ وَ الْبُکَاءَ. 🖇النوادر (للراوندی)، صفحه 18 🔻هرکس بر اساس رفتار کند، شیطان مانع عبادتش نمی شود حتی کاری می کند تا به او حالت خشوع و دست دهد! 🦊 @antirobah
آنتی روباه
🖇حضور شخصیت پرحاشیه و مدعی مرجعیت علوی بروجردی کنار ایت الله وحید در دسته عزاداری به مناسبت شهادت حض
🌀 تضعیف جامعه مدرسین 📝 خط عملیاتی دشمن در حوزه علمیه 🔹 آن‌وقت [زمان طاغوت] علیه جامعه‌ی مدرّسین، تلاش می‌شد. هم در قم، هم در تهران، جداً تصمیم بر این بود که جامعه‌ی مدرّسین را منهدم کنند و از بین ببرند تا یک چنین هسته‌ی تصمیم‎گیر و تاثیرگذاری، در حوزه‌ی علمیه‌ی قم، وجود نداشته باشد. 🔹اینجا توی شهر قم، یک نفری به خود من گفت که: «آقا! ما باید کاری کنیم که جامعه‌ی مدرّسین، برکنار شود.» 🔹 برای این کار، می‌کردند. همان‌وقت آدمهایی را بال و پَر می‌دادند، عنوان می‌دادند، به بعضی‌ها عناوین روحانی گوناگون من‌ غیراستحقاق می‌دادند، برا‎ی اینکه آنها بتوانند در مقابل جامعه‌ی مدرّسین بایستند. این را صریح می‌گفتند. 🔹آن شخص، به من صریح گفت: «فلان‌کس می‌تواند در مقابل جامعه‌ی مدرّسین بایستد»! من ادامه‌ی این خط را در تهران هم دیدم. مخصوص قم نبود. 🔹خب، این، ناشی از چه بود؟ ناشی از این بود که یک خطّ مستقیمی که منطبق با ممشای امام و جهت‌گیری امام بود، بحمدالله بر این مجموعه‌ی محترم [جامعه مدرسین]، حاکم بود و این، مخالفینی داشت، دشمنانی داشت و جامعه‌ی مدرّسین، ایستادگی کرد. 🦊 @antirobah
💢شیعه انگلیسی ساخته دست استعمارگران برای به انحراف کشیدن تشیع 🦊 @antirobah
📍محمود حسن‌الصرخی کیست؟ سیدمحمود که طرفدارانش او را «آیت الله العظمی» می‌دانند، شخصی است ضد ایرانی، چیزی مشابه سید صادق شیرازی نامبرده گروهی شبه نظامی به نام «جیش الحسین» را در اختیار دارد که طبق برخی گزارش ها، ۳۰۰۰ نیرو دارد. وی شخصی است که در ۲ ژوئیه ۲۰۱۴، کمی پس از فوران داعش در موصل و پیشروی آن تا نزدیکی های کربلا و نجف، بلوایی در کربلا علیه نخست وزیر و اداره این شهر، بر سر یک مسئله شخصی (سیلی خوردن دخترش در مدرسه از سوی معلم)، به راه انداخت تا آن جا که در کربلا حکومت نظامی برقرار شد (حتی داعش نتوانسته بود اوضاع را در کربلا به حد حکومت نظامی برساند). 🦊 @antirobah
📖مهار انحراف 📓نفوذ یهود در دستگاه حکومت پیامبر 📜الف. شخصيت پردازي ابوبكر در بين مردم مكه صاحب نام بود و جايگاه ويژهاي داشت. روشن است كه مسلمانان از اسلام آوردن او خشنود شده باشند و او نيز براي انجام مأموريت خود، سعي داشت اين ذهنيت را همواره زنده نگهدارد؛ بنابراين در اين راستا دست به تلاشهايي چند زد: 4⃣ دعوت به اسلام 🕋ابوبكر تلاش گسترده‌ای كرد كه افراد از طريق او به اسلام در آيند چرا که مي‌دانست اينان سرانجام پيامبر اكرم(ص) را به پيامبري خواهند پذيرفت و اگر از مسير او پيامبر را بپذيرند، و به واسطه او مسلمان شده باشند در آينده سوء نيت او را نمي‌پذيرند. 🔍از سوي ديگر، سطح معرفت و بصيرت تازه مسلمانان، در آن اندازه‌اي نبود كه ترفندهاي يهود و مشركان را بشناسند، عوامل نفوذي را شناسايي كنند و معارف ديني خود را تعميق بخشند. 📙هجرت مسلمانان به حبشه در سال پنجم بعثت دو سال پس از علني شدن اسلام روي داد؛ بنابراين مهاجران به حبشه، تنها دو سال پيامبر اكرم را درك كردند. 📋آنان در اين سالها بايد خود را پنهان ميكردند تا از شر مشركان مصون باشند. 🗂بنابراين نميتوانستند گرد هم آيند و اسلام خويش را تكامل بخشند. در سال هفتم بعثت، مسلمانان گرفتار شعب ابوطالب شدند. 📜شعب مكان خوبي بود كه اطراف پيامبر اكرم گرد هم آيند، اما شرايط زندگي به اندازهاي دشوار بود كه مانع آموزش آنها مي شد. 📔با پايان تحريم همه جانبه پيامبر حضرت ابوطالب از دنيا رفتند و شرايط براي پيامبر اكرم(ص) نيز دشوار شد و ديگر نميتوانستند در مكه باقي بمانند. 💡بنابراين از سال دهم بعثت به بعد، كسي كه مسلمان ميشد، نميتوانست در مكه بماند و به مدينه ميرفت. 🔦از سوي ديگر، اسلامي هم كه به مدينه رفته بود، به همت مصعب بن عمير در سال دوازدهم بعثت (و در هفده تا بيست سالگي او) بود. 🕰بنابراين در مكه بصيرتي نسبت به پيچيدگي‌هاي يهود و نيات شوم آنها براي مسلمانان حاصل نشد و جريان يهوديان و نفوذ آنان، از چشم مسلمانان پوشيده ماند. ⌛️در مدينه هم پيش از هجرت، فرصت مناسبي براي كسب بصيرت اهالي مدينه نبود. پس از هجرت هم فراغتي براي مسلمانان ايجاد نشد كه به اين گونه مسائل بپردازند. 🦊 @antirobah
🖇مروری بر نظریه بر اساس بیانات امام خمینی(ره) 🦊 @antirobah
آیت الله اعرافی: تشیع منفک از انقلاب اسلامی و به تعبیر رهبری از چالش‌های امروز ماست. 🦊 @antirobah
📄توصیه‌های رهبر انقلاب به هیأت‌های مذهبی(۱۲) 🎙گفتاری از سردار حسین نجات ۵. اشعار مداحی 📌راجع به بحث شعر، حضرت آقا می‌­گویند شعری را قبول داریم و می‌­گوییم که این شعر برای مجلس امام حسین علیه‌السلام خوب است که واجد چند خصوصیت باشد. 📕فرموده‌‌اند شعر باید «محکم»، «قوی»، «خوش‌‌­مضمون» و «قانع‌کننده» باشد: «شعر شما باید خوب، محکم، قوی، خوش مضمون و قانع‌کننده باشد. ⭕️گاهى قصیده‌اى که شما مى‌خوانید، به اندازه‌ی چند منبرِ یک منبرىِ خوش بیان تأثیر مى‌گذارد. 🚨گاهى یک بیت شعرِ بجا به قدر یک کتاب قیمت دارد. اینها آسان و مجانى به‌دست نمى‌آید. انسان باید زحمت بکشد، کار و تلاش کند، شعر خوب را بیابد، آن را حفظ کند و بخواند.» (۱۳۷۷/۷/۱۹)   📮درباره‌‌ی خصوصیت دیگر شعر فرموده‌‌اند که باید دارای مفاهیم اسلامی باشد و صرف قشنگ و جذاب بودن کفایت نمی‌کند. 🔖مثلاً بعضی از اشعاری را که مداحان می‌­خوانند قشنگ است و آدم خوشش می­‌آید، اما هیچ مفهوم اسلامی همراهش نیست. افراد هم می‌­آیند و همراهش گریه می‌­کنند اما معرفتی در آن نهفته نیست. 🔻به همین دلیل ایشان فرموده‌اند: «یکی از چیزهایی که باید در این اشعار باشد، عبارت از مفاهیم بلند اسلامی - مثلاً در باب توحید یا نبوت - است. 🕹بهترین اشعار قدما در باب توحید و نبوت، همین مدایحی است که شعرای بزرگ ما در مقدمه‌ی دیوان‌ها و مثنوی‌هایشان ذکر کرده‌اند و گفته‌اند.» (۱۳۶۸/۱۰/۲۸)   🦊 @antirobah
❓چرا اهل بدعت ادعا دارند که ظاهر قران حجت نیست؟ 🚫اهل بدعت معتقدند که قران را مردم نمی فهمند وباید امام زمان به آنها آموزش بدهد. 🔅فانما یسرناه بلسانک لعلهم یتذکرون در حقیقت (قرآن) را بر زبان تو آسان گردانیدیم، امید که پند پذیرند. 💠انا جعلناه قرآنا عربیا لعلکم تعقلون؛ که ما آن را فصیح و شیوا (و بدون ابهام) قرار دادیم تا شما (در آن) اندیشه کنید. ✖️قرآنا عربیا غیر ذی عوج لعلهم یتقون؛ قرآن عربی، بی هیچ کژی، باشد که آنان راه تقوی پویند. 🔚کتاب انزلناه الیک مبارک لیدبروا آیاته و لیتذکر اولوا الالباب؛ این کتابی مبارک است که آن را به سوی تو نازل کرده‌ایم تا در (باره) آیات آن بیندیشند و خردمندان پند گیرند. 🔻اگر ظاهر حجت نیست، پس این همه آیه قران که می فرماید خلاف بیان می کند و فقط شما به راه درست می روید؟ 🔸از اهل دوری کنید که بسیار گمراهند. 🦊 @antirobah