eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
191 عکس
205 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 کارشناسان عرب: 📍حکام منطقه باید بفهمند ائتلاف با آمریکایی‌ها چیزی جز فاجعه برای منطقه به ارمغان نیاورده است/وقتی آمریکا و متحدانش با تمام قوا و توانشان نتوانستند ایران را وادار به برافراشتن پرچم تسلیم کنند، یعنی معادلات جهانی در حال دگرگونی است...
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لحظاتی از حضور رهبر شهید انقلاب در خرمشهر در کنار شهید جهان آرا 🔹 رهبر شهید انقلاب: دشمن راز پیروزی ما در خرمشهر و خرمشهرها را به چشم دید و امروز سعی میکند همین پرچم را سرنگون کند.
🔴 پیام مشاور رهبر انقلاب به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و تناسب این اتفاق بزرگ با رخدادهای اخیر ایران و جهان
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌 «نگاه مردم ترکیه به ایران بعد از جنگ تغییر کرد... دیوار می‌کشیدن، فکر می‌کردن جنگ بشه ایرانی‌ها فرار می‌کنن» روایت هم‌وطن بازگشته از ترکیه
🔴 تناقضات بی پایان یک نماینده 📌آقای ثابتی در سه ماه اخیر اظهاراتی داشته که اگر آنها را کنار هم بذارید و قضاوت کنید کاملا یک تناقض آشکار در این اظهارات مشخص میشود و معلوم میشه کسی که این اظهارات را داشته ثباتی در تفکر نداشته و حتی نمیتونه از ادعاهای خودش دفاعی داشته باشه 📌آقای ثابتی در ۱۸بهمن ۴۰۴ ادعا کرد دولت نظر خودش را به رهبر تحمیل میکند و رهبری به خاطر تحمیل دولت اجازه مذاکرات را دادن و اگر تحمیل دولت نبود هرگز رهبری چنین اجازه ای نمی‌دادند که یعنی رهبری تحت تحمیل دولت هست و در مقابل خواست دولت کوتاه می آید 📌ایشان در ۱۵ اردیبشت ۴۰۵ هم ادعا می‌کنه که شعام دولتی هست و رهبری هم به آنچه در شعام تصمیم گیری میشود که بر اساس‌ خواست دولت هست تن میدهد این دو نظر ایشان فقط یک نتیجه داره که رهبری در نظام اسلامی از نظر آقای ثابتی یک مقام تشریفاتی هست و تابع خواست دولتها عمل می‌کنه 📌ولی قضیه به اینجا تمام نمیشه و آقای ثابتی در ۲۲بهمن ۴۰۴ در ادعایی از براندازی مسوولان نظام حرف می‌زند و وانمود می‌کند که این مسوولان نظام بودن که دنبال کودتا بودن 📌خب برای مردم این سوال پیش می آید که چرا دولتی که با رای مردم و به صورت دموکراتیک روی کار آمده و به قدرت رسیده و تمام خواسته هایش را هم می‌تونه به رهبر تحمیل کند علیه خودش کودتا کند و به وجهه خودش در داخل و نظام بین الملل خدشه وارد کند؟؟!!! اگر پشت حرفهای آقای ثابتی حقیقتی وجود داشت اینطور متناقض با هم نبودن از همین اظهارات خیلی راحت میشه به خلاف بودن اظهارات این نماینده پی برد حالا سوال اساسی این هست که هدف آقای ثابتی و جریان همسو از اینهمه تخریب و تضعیف رهبری و مسوولان و ارکان نظام مثل شعام که کااااملا هم سهویه چیه؟؟!!!
💠 علت توئیت های مکرر ترامپ چیست ؟!
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بازهم یکی دیگر از حامیان سعید جلیلی... ❌❌این قسمت وقتی ثابتی به شهید خرازی انقد🤏 انتقاد می‌کند ✍🏻خب ادامه می‌دیم بعد از و و و و و..و...و... ببینم نفر بعدی کیه اطلاع می‌دم😒 ™ @antisaloosion
🔻 متن معنادار سخنگوی وزارت خارجه از توافق رومیان با ساسانیان «در ذهن رومیان، روم مرکز بی‌چون‌وچرای جهان به شمار می‌رفت. اما ایرانیان این تصور را در هم شکستند؛ زمانی که مارکوس ژولیوس فیلیپوس، مشهور به فیلیپ عرب، برای جنگ با ایران به شرق لشکر کشید، این نبرد به پیروزی روم ختم نشد، بلکه با صلحی پایان یافت که بر اساس شروط ساسانیان شکل گرفت؛ تا جایی که امپراتور روم ناچار شد با ایران به توافق برسد».
💢 جو کنت، مدیر سابق مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا: ▪اعلام خبر توافق احتمالی صلح از سوی رئیس جمهور ترامپ خبر بسیار خوبی است. ▪برای اینکه این توافق مؤثر واقع شود، باید در مورد اسرائیل واقع‌بین باشیم. ▪باید بدانیم که هر نوع توافق صلحی با ایران، توسط اسرائیلی‌ها به‌عنوان یک تهدید وجودی برای اهدافشان تلقی خواهد شد؛ بنابراین آن‌ها به دنبال خنثی کردن این توافق خواهند بود. ▪برای جلوگیری از کارشکنی اسرائیل در برابر یک توافق احتمالی صلح، باید حمایت نظامی‌ای که در اختیارشان قرار می‌دهیم و به آن‌ها امکان اقدامات تهاجمی علیه ایران می‌دهد را قطع کنیم و همچنین روشن سازیم که اگر به لبنان حمله کنند، حمایت‌های بیشتری نیز از آن‌ها سلب خواهد شد.
🚨 کانال 14 رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافق انجام شده و دو طرف در حال آماده‌سازی برای اعلام رسمی آن هستند
گزارش تند و تهدید آمیز سی‌ان‌ان علیه فرمانده سپاه، ساعاتی پس از توئیت ترامپ درباره نتایج مذاکرات در گزارش CNN آمده سرتیپ احمد وحیدی که، پس از کشته شدن محمد پاکپور در حملات آمریکا و اسرائیل، به فرماندهی کل سپاه پاسداران رسید؛ چهره‌ای است که هم تحت تحریم آمریکاست و هم به اتهام نقش داشتن در انفجار مرکز یهودیان بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۴ با ۸۵ کشته، تحت تعقیب اینترپل قرار دارد. گزارش می‌گوید وحیدی از مخالفان سرسخت هرگونه مصالحه با واشنگتن است و حتی از پاکپور نیز رادیکال‌تر توصیف می‌شود. به نوشته CNN، در دوران فرماندهی او، سپاه تردد در تنگه هرمز را عملاً مختل کرده و تهران در مذاکرات، خواسته‌هایی فراتر از دورهای قبلی مطرح کرده است. دنی سیترینوویچ، مقام پیشین اطلاعات نظامی اسرائیل، گفته: «بدون عبور از وحیدی نمی‌توان روی هیچ توافقی حساب کرد.» خود وحیدی هم هشدار داده در صورت حمله دوباره، جنگ از مرزهای منطقه فراتر خواهد رفت.
✳️ غضنفرهای بی پروا.... ویدئویی از جناب غضنفری، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی را برایم فرستادند، چند بار گوش کردم آنقدر آن را مشمئزکننده، بی‌منطق، توهین‌آمیز، تهمت‌آلود و ناآشنا با ساختار جمهوری اسلامی یافتم که ابتدا احساس کردم بر اساس هوش مصنوعی است، اما وقتی که از صحت آن یقین حاصل کردم به این نتیجه رسیدم که قبل از آنکه آن را از دریچه سیاست بفهمیم باید درک روانشناسانه از محتوا داشته باشیم. نگارنده به پزشکیان رأی نداده‌ام، اما مطمئن هستم مهم‌ترین رسالت امام خمینی در تشکیل نظام اسلامی وارد کردن اخلاق در سیاست بود. از رهبر شهید آموختیم که «در حق دشمنان‌تان هم انصاف را رعایت کنید»، از شهید عارف، دکتر چمران آموختیم که «کسی که انصاف ندارد شرف ندارد» و از امام به عنوان مرجع تقلیدمان شنیدیم که «حرف‌های‌تان را جزو اعمال‌تان حساب کنید». بر همین اساس در مناظره‌ای که با جناب زیدآبادی در آبان ۱۴۰۱ در فضای زن، زندگی، آزادی در دانشگاه شریف داشتم، ایشان گفتند حرف مثل باد است و بنده پاسخ دادم خیر، حرف در نگاه امام جزو اعمال محسوب می‌شود. البته در این وجیزه، جناب غضنفری بهانه و نقطه عزیمت است. باید برای این روند در کشور فکر اساسی کرد و قبل از ورود به محتوای بحث ایشان، از همه نیرو‌های مؤمن به انقلاب اسلامی ملتمسانه می‌خواهم وارد گود شوید و این شیوه و بساطی را که باعث پراکندگی مردم از اطراف نیرو‌های انقلاب و نهایتاً نظام اسلامی می‌شود، جمع کنید. چرا از روند‌های گذشته درس نمی‌گیریم و هرکس را که تندتر، گنده‌تر و بی‌تقواتر باشد در صدر می‌نشانیم و چرا این روند اقلیت‌ساز را انقلابی‌گری می‌نامیم؟ به میدان بیایید و هزینه دهید و از مارپیچ سکوت عبور نمایید. سخنان غضنفری قبل از اینکه اتهام به پزشکیان باشد توهین به رهبری است، در عین حال می‌دانم ایشان حاضر است برای رهبری سر بدهد، به همین دلیل رویکرد روانشناسانه به مطلب را مهم‌تر از رویکرد سیاسی می‌دانم. آقای غضنفری در جایی می‌گوید: «جناب پزشکان چرا بدون اجازه رهبری آتش‌بس را پذیرفتید.» متأسفانه عده‌ای هم از این سخنان خوش‌شان می‌آید و برای گوینده این سخنان انگیزه مضاعف ایجاد می‌کنند. برای نمونه اینجا سؤال این است که پزشکیان طبق قانون اساسی در خصوص آتش‌بس چه کاره است؟ مگر طبق اصل۱۱۰ قانون اساسی «جنگ و صلح و بسیج نیروها» با رهبری نیست؟ پزشکیان شخصاً آتش‌بس را پذیرفته است یا مصوبه شورای عالی امنیت ملی بوده است؟ اگر مصوبه شورا بوده است بدون تأیید رهبری قابلیت اجرا پیدا کرده است و بقیه اعضا خصوصاً اعضای حقیقی که منتسب به دولت نیستند، در این موضوع سکوت کردند؟ و سؤال سوم اینکه فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا یا فرمانده سپاه، فرمانده کل قوا را کنار گذاشتند و دستورات پزشکیان را اجرا می‌کنند؟ یا مثلاً از استعفای پزشکیان ترسیدند و رهبری را در حاشیه گذاشتند و با پزشکان علیه او شده‌اند؟ آیا فرماندهان سپاه چنین سیره‌ای داشته و دارند؟ در جای دیگری گفته‌اند: «چرا جلوی دستور حمله به اسرائیل را گرفتید؟» با چه مکانیزمی جلوی آن را گرفته‌اند؟ پزشکیان فرمانده کل قواست یا نیرو‌های مسلح فرمانده بالاسر خود را گم کردند؟ نمی‌دانم شاید به آقای غضنفری مشاوره دادند که اتهامات را در قالب سؤال طرح کن تا راه فرار حقوقی داشته باشی، لذا به روش سؤالی ده‌ها اتهام را مطرح می‌کند. در جایی گفته‌اند «برخلاف ادعای شما اکثریت مردم با مذاکره با شیطان مخالفند»، آیا مذاکره بدون اجازه رهبری انجام می‌شود؟ اصلاً چنین امکانی در ایران وجود دارد و اکنون قالیباف خودسرانه وارد این گود شده است؟ از قضا آنچه آقای غضنفری و دوستان هم‌جناح خود و همچنین جریان اصلاحات باید پاسخگو باشند، اینکه دو جریان سیاسی کشور نتوانستند پس از چرخش چندباره در قدرت مشکلات را حل کنند؛ لذا مردم به سمت مذاکره گرایش یافتند؛ همان مردمی که مثلاً ۶۰ درصد موافق مذاکره‌اند، در عین حال ۷۵ درصد خواهان حفظ دستاورد‌های هسته‌ای و ۸۰ درصد خواهان حفظ صنعت موشکی هستند و تشخیص می‌دهند که مذاکره به معنای تسلیم نیست، اما مشمئزکننده‌ترین بخش سخن ایشان آنجاست که خطاب به پزشکیان می‌گوید شما گفته‌اید «ما اهل جنگیم و قایم نمی‌شویم» و از این عبارت نتیجه گرفته است که شما به رهبری تکه انداخته‌ای و «قصدتان تحریک رهبری است که بیرون بیاید و ترور شود!» ببینید چطور بین یک جمله پزشکیان با رهبری ارتباط بی‌ربطی برقرار می‌کند و چطور رهبری را تحقیر می‌کند که با یک جمله پزشکیان تحریک می‌شود و تن به ترور می‌دهد! لذا ببینید که چقدر بحث بی‌منطق و بی‌ربط است. واقعاً اگر مصونیت مندرج در قانون اساسی جمهوری اسلامی برای نماینده مردم چنین حرف زدن است، این مدل، مدل دینی نیست. در مدل دینی نقد در قالب امر به معروف و نهی از منکر می‌آید و ابتدا به خود فرد گفته می‌شود. اگر فرد شأن حکومتی داشت و بر راه غلط خود اصرار👇