هدایت شده از آنتی سالوسیون
1⃣ در رابطه با اخبار حوادث دو شب گذشته کمی صبوری کنیم تا به اطلاعات موثق و دقیق برسیم. آنچه تا الان منتشر شده روایت صحیح و کاملی نیست
2⃣ در رابطه با مذاکرات هم عمده روایتها غلط و اشتباه هست. آنچه در متن مذاکرات میگذرد با آنچه در رسانه مطرح شده بسیار متفاوت هست.
🔻 طی دو شب گذشته، زد و خورد داشتیم، اما آنطور که در رسانه مطرح شده یک طرفه نبوده بلکه هم ما زدیم هم آمریکایی ها
آنچه واضح و مبرهن هست نیروی نظامی ما ضربات بسیار سنگین تر و موثرتر بوده
اما در رسانه، وارونه جلوه داده میشه
🔻 در ۲۰ دقیقه سه تا پهپاد پیشرفته شون خورده؛ این اقدام کم سابقه و بسیار مهمه
آمریکایی ها به شدت احساس خطر کردن از این سطح از توانمندی ایران
پ.ن: البته این فقط یکی از چند اقدام ما بوده که طی دو شب گذشته انجام گرفته
🔻 آنچه داره در مسیر مذاکرات رقم میخوره، اگر تحقق پیدا کنه، فارغ از اینکه یک ساعت بعد از امضا توافق بهم بخوره، ما منفعت بالایی برده ایم
🔻 باید منتظر برگشت قالیباف از قطر باشیم؛ اینکه در قطر طرف مقابل و میانجی ها به تعهدات اولیه شون عمل کرده باشن و هیئت مذاکره کننده ما، دست پر برگرده بسیار مهمه
این گام اولیه، مشخص میکنه طرف مقابل چقدر پای حرف و تعهدش هست
اگه این گام مثبت بشه، عملا برای ما یک پیروزی بزرگ ثبت میشه
#نکته
یادتونه همین رسانه ها چقدر تشویش و نگرانی در افکارعمومی پیرامون اعزام حجاج به مکه ایجاد کردند؟!!!
خب، مراسم حج داره به انتها میرسه و از دو روز دیگه فرایند برگشت حجاج به کشور شروع میشه
حالا کدوم یک از این کانال دارها حاضر هستن از مخاطبینشون بابت اون همه تشویش و نگرانی و اضطراب عذرخواهی کنن؟!! اصلا به روی خودشون میارن؟!!!
پ.ن: تحلیل ها و نظرات این جماعت پیرامون قضایای مذاکره و جنگ و توافق هم مشابه موضوع حج هست. کمی صبر کنید تا کذب و تهی بودن ادعاهاشون براتون ثابت بشه
یک میلیون فالور در ایتا برای گفتن این خلاف گوییها ! آیا تاثیر خودش رو روی مذهبی ها نمیگذاره؟ نباید برخورد بشه؟
شیخ فرهاد فتحی در این خصوص در کانال خود نوشت:
کی گفت توافق شده؟! دشمن.
کی گفت نقض شده؟! دشمن.
ولی وقتی کینه ی انتخاباتی تمام نشود با منابع دشمن از توییتر تا ایتا به نیروهای خودت حمله میکنی. به نیروهایی که هر لحظه ممکن است شهید شوند و مثل لاریجانی و شمخانی برید مطالب قبلتون رو پاک کنید. توافقی انجام شود منابع رسمی میگن. از اولیات رسانه است که نباید به منابع دشمن در اوج جنگ شناختی اعتماد کرد ولی چه کنیم که رسانه دست کسانی است که یک ربع نمیتونند به صورت زنده بیان لایو از حرفاشون دفاع کنند و همینجوری حرف میزنند. دست کسانی است که نه تخصصی در دین دارند و اسلام سیاسی رو میشناسند نه تخصصی در سیاست دارند و نهایت کاری که قبل این تحلیل ها کردند دوره ی از پوشک گرفتن بچه بود. چی بگیم. یاعلی...