eitaa logo
آنتی‌ سالوسیون➋
131 دنبال‌کننده
193 عکس
205 ویدیو
7 فایل
کانال فعال @antisaloosion
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنتی سالوسیون
⁉️ مذاکرات ممنوع است یا ممنوع نیست؟ دولت را سازشکار بدانیم یا خیر؟ ⁉️سئوال اول: آیا رهبرِ شهید بصورت مطلق با مذاکره مخالف بودند؟ ✅ پاسخ :خیر. آنچه رهبر شهید انقلاب با آن مخالف بودند مذاکره ذیل۳واژه است؛ تهدید، تحقیر و تحمیل. 👌فکت: «من با مذاکره کردن مخالف نیستم؛ مذاکره کنند؛ تا هر وقت می‌خواهند مذاکره کنند!»(بیانات۱۷دی۹۳) «ما قسم نخورده‌ایم که تا آخر مذاکره نکنیم؛ مذاکره نمی‌کنیم،به خاطر این عوارض است؛ بخاطر این است که اینها مذاکره‌کننده نیستند.»(بیانات۲۷مرداد۹۸) «بنده با مذاکراتی که در زیر شبح تهدید انجام بگیرد، موافق نیستم. بروند حرف بزنند، مذاکره کنند، به توافق برسند، اشکالی ندارد - البتّه در حالی‌ که آن خطوط اصلی را رعایت کرده باشند.»(بیانات۱۶اردیبهشت۹۴) ⁉️سئوال دوم: پس چرا ایشان فرمودند که مذاکره با آمریکا عاقلانه، هوشمندانه و شرافتمندانه نیست؟ ✅ پاسخ: چون آمریکاییها در آن زمان بدنبال همان ۳ اصلی که گفتیم بودند،«تهدید، تحقیر و تحمیل» ⁉️سئوال سوم: پس کی مذاکره از سوی رهبرِ شهید مجاز دانسته شده؟ ✅ پاسخ: در۳حالت رهبر شهید اجازه داده‌اند که مذاکره کنیم؛ 👈 وقتی که قدرتمند شده باشیم مثل الان، 👈 وقتی برای رفع شرِ دشمن باشد مثل زمان حمله به عراق، 👈 وقتی برای رفع یک مشکل باشد مثل موضوع تحریم‌ها، 👌فکت: «ما باید وقتی مذاکره کنیم،....که فشار او، هوچیگری او، نتواند در ما تأثیر بگذارد به‌ خاطر یک اقتداری که داریم. آن‌ وقتی که جمهوری اسلامی از لحاظ اقتصادی، از لحاظ فرهنگی، به آن اقتداری که ما در نظر گرفته‌ایم برسد، آنجا برود مذاکره کند؛ حرفی نیست.»(بیانات۲۲ مرداد ۹۷) «[امروز]روزگارِ همه‌ چیز است. روزگار مذاکره هم هست؛ باید در مذاکره قوی بود و جوری باید مذاکره کرد که بعد سرمان کلاه نرود.»(بیانات ۱۱ فروردین ۹۵) «جمهوری اسلامی درباره‌ی موضوعات خاصّی كه مصلحت بداند، با این شیطان برای رفع شرّ او و برای حلّ مشكل، مذاكره می‌كند.»(بیانات۱۹دی‌ماه۹۲) ⁉️سئوال چهارم: یعنی شما می‌گویید می‌شود بر سر مسائلی مانند منطقه‌ای، موشکی و ... هم مذاکره کرد؟ ✅ پاسخ: خیر، رهبر شهید این موارد را جزو مسائل ناموسی نظام می‌دانستند و مذاکره بر سر آنها هم خلاف عقل است و هم ممنوعیت شرعی. 👌 فکت: «مسئله، تعیینِ موضوع مذاکره است؛روی هر موضوعی مذاکره نمیکنیم؛روی مسائل ناموسیِ انقلاب...مذاکره نمیکنیم.»(بیانات۹خرداد۹۸) ⁉️ سئوال پنجم:برخی افراد دغدغه‌مند، نیروهای مذاکره کننده یا دستگاه دیپلماسی را سازشکار می‌دانند نظر رهبر شهید چیست؟ ✅ پاسخ: سازشکار نامیدن افراد خطاست. 👌 فکت: «خب، مسئولین کشور بحمدالله مشغولند، تلاش می‌کنند، کار می‌کنند، بنده هم عقیده‌ام این است که همه باید به دستگاه‌هاى مسئول کمک کنند، به دولت همه باید کمک کنند؛ چون کار سخت است، دشوار است.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «انتقاد بکنید لکن توجّه داشته باشید که انتقادها با لحاظِ این معنا باشد که آن طرف مقابل بعضی از عیوبی را که ما در انتقادمان ذکر می‌کنیم ممکن است می‌دانند، [امّا] خب به این نتیجه رسیده‌اند یا ضرورتها آنها را به اینجا کشانده یا به هر دلیل دیگری.»(بیانات۲تیر۹۴) «نباید مأموری را كه مشغول یك كاری است و مسئول یك فرایندی است مورد تضعیف یا توهین یا بعضی از تعبیراتی كه گاهی شنیده می‌شود - كه اینها سازش‌كارند، و مانند اینها - قرار داد؛ نه، این حرفها نیست.»(بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ⁉️ سئوال ششم: این به معنای چک سفید امضا به مسئولین نیست؟ آیا مسئولین به اسم حفظ وحدت هر کاری می‌توانند بکنند؟ ✅ پاسخ: دولتی‌ها در ایام مذاکرات،۲وظیفه دارند؛ وظیفه اول در قبال مواجهه با جامعه است و وظیفه دوم در قبال دشمنی است که با آن مذاکره می‌کنند. 👌 فکت: «دولتى‌ها هم مراقب باشند، دودستگى در مردم به‌ وجود نیاورند، حاشیه‌سازى نکنند، بعضى حرفهاى غیرلازم مطرح نشود؛ این یکپارچگى مردم ما، این همّت بلند مردم ما، این ایمان مردم ما، درست مورد استفاده قرار بگیرد، ان‌شاءالله راه این کشور باز بشود.»(بیانات ۱۷ دیماه ۹۳) «تكیه بایست بر روی مسائل داخلی باشد. در عرصه‌ی دیپلماسی هم آن كشوری موفّق است كه متّكی باشد به نیروی درون‌زا؛ آن دولتی می‌تواند در پشت میز مذاكره‌ی دیپلماسی حرف خودش را سبز بكند و به مقصود و نتایج مورد نظر خودش دست پیدا بكند كه متّكی باشد به یك اقتدار درونی، توانایی‌های درونی؛ حساب می‌برند از یك چنین دولتی.» (بیانات ۱۲ آبان ۹۲) ✍ یعقوب ربیعی ™ @antisaloosion
❌️هاآرتص: کشورهای خلیج فارس دیگر نمی‌توانند به آمریکایِ ترامپ تکیه کنند و ممکن است ناچار شوند به سمت ائتلاف با ایران بروند.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 *بعد از موج لگویی‌ها و مینیون‌ها حالا نوبت به موج ماینکرفتی‌های ایرانی رسید* 📌ویدئویی از ماینکرفت‌ ایرانی برای بچه‌های میناب
🔻هاآرتص: آمریکا با کمبود شدید موشک‌ پدافندی روبه‌روست 🔹روزنامه عبری «هاآرتص» به‌نقل از مقامات وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) گزارش داد که ایالات متحده در جریان جنگ اخیر، بار اصلی دفاع از رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی را بر عهده داشته و اکنون با کمبود شدید موشک‌های رهگیر مواجه شده است. 🔹به گزارش هاآرتص، مقامات ارشد در وزارت دفاع آمریکا تصریح کرده‌اند که این کشور با کمبود شدیدی در ذخایر موشک‌های پدافندی مواجه است، تا جایی که گزینه‌ای جز تلاش برای دستیابی به یک توافق پیش‌ روی خود نمی‌بیند.
🔴 سناتور آمریکایی: تهدید عمان نشانه خروج جنگ از کنترل ترامپ است 🔻 کریس مورفی، سناتور دموکرات: 🔻 تهدید به «منفجر کردن» عمان، متحد آمریکا و میانجی کلیدی در مذاکرات با ایران، تنها یکی دیگر از نشانه‌های روشنی است که نشان می‌دهد این جنگ از کنترل خارج شده است. 🔻 آن‌ها در وضعیت وحشت‌زدگی و سراسیمگی مداوم به سر می‌برند و اشتباه پشت اشتباه مرتکب می‌شوند.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 روایت کهنه‌سرباز آمریکایی از حضور چند روزه در ایران: بعد از مرگ مادرم اینگونه که در میناب گریه کردم، هرگز اشک نریخته بودم! کنث اوکیف، کهنه‌سرباز آمریکایی: لازم بود به ایران بیایم تا از جانب مردم شریف آمریکا سخن بگویم و اندوه عمیق، شرم و خشم خود را (نسبت به جنگ) ابراز کنم. به خاطر آنچه نمایندگان ما، یعنی رئیس جمهور ایالات متحده انجام داده‌اند. از وقتی مادرم ۱۲ سال پیش فوت کرد، این‌گونه که (در میناب) اشک ریختم، گریه نکرده بودم. وقتی جلوی هر کدام از آن قبور در میناب رفتم و در چشمان تک‌تک این کودکان نگاه کردم، مثل یک بچه هقهق گریه کردم. می‌خواهم دونالد ترامپ مطابق قانون اساسی ایالات متحده تا حد مرگ با طناب دار اعدام شود. آن مرد یک بیمارِ پدوفیل است. او خائن است.
✳️ تسنیم به نقل از یک منبع نزدیک به تیم مذاکره‌کننده: 🔹بر خلاف ادعای برخی منابع غربی مبنی بر اینکه متن اصطلاحاً «یادداشت تفاهم» میان ایران و آمریکا نهایی شده و فقط منتظر اعلام دو طرف است، این موضوع واقعیت ندارد و هنوز متن قطعی نشده است. 🔹 ایران تا این لحظه به میانجی پاکستانی اعلام نهایی شدن متن را انجام نداده است. 🔹در صورتی که متن واقعا نهایی شود، ایران موضوع را به میانجی ‌پاکستانی و به مردم اعلام خواهد کرد. و تا آن زمان هرگونه روایت منابع غربی درباره نهایی شدن موضوع معتبر نیست.
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 افشاگری سناتور دکومرات : ترامپ دروغ گفت؛ جنگ با ایران اقتصاد آمریکا را فلج کرده و جیب مردم را خالی کرده...
هدایت شده از آنتی سالوسیون
امام صادق علیه السلام: هر کس این سوره را در هر شب جمعه بخواند کفاره گناهان ما بین دو جمعه خواهد بود. بحارالانوار، ج ۸۶، ص ۳۶۲
🚨🚨 شبکه الحدث به نقل از سفیر عربستان در واشنگتن ادعا کرد: 🔻پیت هگست، وزیر جنگ آمریکا، نخست‌وزیر قطر را در تماس تلفنی به دلیل حمایت از حماس و انعطاف‌ناپذیری در قبال ایران، تهدید به ترور کرده است‼️ پ.ن: امریکا نه تنها با شکست نظامی از ایران هیمنه و قدرت خود را از دست داد نه تنها با از دست دادن تنگه هرمز ، تمام ابزار های قدرت از جمله تحریم علیه ایران را از دست داد بلکه با حاکم شدن نظم مد نظر ایران ، تبعیت کشورهای منطقه از خود را نیز دارد از دست میدهد، برای همین است که بصورت کاملا عصبی رو به تهدید کشورهای منطقه آورده است! اول کویت ، بعد عمان و حالا قطر!!!