4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹تصاویر تلخ و اسفبار از منزل شهید ذوالفقاری پس از ترور/ دختر شهید: از زندگی ما تقریبا چیزی باقی نماند!
🔺خوشحالی موساد اینترنشنال از حوادث شب گذشته
🔹باور کنیم تیغ تفرقهای که به جان خیابان افتاده، از تیغ هر تفاهم و توافق احتمالی میتواند بُرندهتر باشد.
🔹برادران! خواهران!
در این که این تفاهمنامه به مصلحت هست یا نه، حتما اختلاف نظر وجود دارد؛ اما آیا در اینکه این تفرقهها قطعا به مصلحت نیست و به نفع دشمن است، هیچکس شک ندارد.
🔹به خاطر یک امر مشکوک (توافق احتمالی)، یک مسئلۀ یقینی (اتحاد مورد تاکید امام جامعه) را زیر پا نگذاریم.
این توهینها، نسبتهای ناروا، و بدبینیهای افراطی بدون شک مورد رضایت رهبر شهید نبوده و مورد رضایت رهبر امروزمان هم نیست.
بیایید به این یقینیات توجه کنیم.
🔹امام شهید انقلاب یک ماه قبل از شهادت فرمودند:
«من از اینکه به رؤسای کشور، به رئیسجمهور و دیگران در چنین شرایط مهم بینالمللی و داخلی اهانت شود، به شدت پرهیز میدهم و افرادی را که ممکن است در مجلس یا بیرون از آن باشند از این کار نهی و منع میکنم.» ۲۷/۱۰/۱۴٠۴
🔹فرمودند:
«انتقاد غیر از هتک حرمت است؛ هتک حرمت جایز نیست، نسبت به هر مسئولی.
حالا بین آحاد مردم هم هتک حرمت حرام است و جایز نیست، [لکن] نسبت به مسئولین، بیشتر؛ بخصوص نسبت به مسئولین بالای کشور.
ممکنست شما انتقاد داشته باشید، انتقادتان هم وارد باشد، حق هم دارید انتقاد کنید، امّا انتقادکردن یک حرف است، اهانت کردن یک حرف است، هتک حرمت کردن یک حرف است.» ۹۹/۸/۳
🔹به قول شهید چمران خطاب به عنایتی(سرکردهٔ تجزیه طلبان کردستان): بوی اسرائیل دارد به مشام میرسد.
نگذارید دشمن شاد شویم.
👌 چرا رسانه رهبری ، پست 7 خرداد را دوباره بازنشر کرده ؟
آن هم این پست مهم را؟
چرا؟
عاقلان را یک اشاره کافیست
https://eitaa.com/rahbar_enghelab_ir/654
❌شبکه CNN: ایران ورودیهای محل نگهداری از ذخایر اورانیوم خود را مینگذاری کرده است.
دشمن چنین میگوید، ولی یکعده میگویند: هرچی بود رو دادند رفت و هیچی هم نگرفتند🥴
❌هیهات اگه این کانالهای انقلابینما درد رهبری رو داشته باشن!
چون رهبری مدام دارن توی کانال خودشون میگن: وحدت، وحدت، وحدت.
رهبری میگن: حتی از اختلافات موجه #پرهیز کنید.
کو گوش شنوا 👂؟!
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺کلیپی که به قلب شما فشار میآورد!
🔹️رهبر شهید انقلاب: اگر چنانچه به این حرفها اعتنایی ندارند که حسابشان جداست، اما کسی که اعتنا دارد، مقید است باید مراقبت کند، #نکنند از این کارها!
.
الان به نظرتان، رهبر شهید از فحاشی شما به مسئولان جمهوری اسلامی خوشحال هستن و میگن:
به به! چه مردم خوبی داریم😬
❌معلوم نیست اهالی جزیره ایتا چه تصوری از جنگ دارند؟!
از دیروز کارت بانکی ملی و تجارت و صادرات قطع شده، هرجا میرم کلی فحش میدن.
حالا فکر کن کلا سیستم بانکی رو بزنند مختل کنند، چی میشه.
هوا داره گرم میشه، تحمل دو ساعت قطعی برق رو نداری. کارهات مختل میشه.
بر همین اساس، #عقلای انقلاب در تلاشند تا میتونند شر جنگ رو از کشور دور کنند.
آره عزیزدلم!
خاطر شریف خودت رو مُکدر نکن!
مطالبه کن، پشت رهبرت باش، توی تجمع شرکت کن. اما آخرش تسلیم رهبرت باش.
👈👈👈مطمئن باش اگه آقا انحرافی ببینند، #اطلاعرسانی میکنند. همانطور که رهبر شهید بارها مخالفت خودش رو با برجام مطرح کرد.
خیلی از این کانالهای #انقلابینما که ظاهراً دارند مطالبه میکنند، #کاسب هستن
نونش توی اختلاف و تفرقه است. توی همین ایتا، با فروختن بسته و معرفی این کانال و اون کانال (که رفیقاش هستند)، مستطیع شد و حاجی شد و خونه خرید
من و تو سرکاریم عزیزدلم
خیلیهاشون هم که با اسم میشناسم، اعضای ستاد جلیلی بودند و هستن....
کارشون تخریب دولت و هیاهو و اختلاف و تفرقه است که از الان زمینه رو برای ورود #انتخابات_بعدی آماده کنند.
تو آخرت خودت رو به باد نده✋