eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.2هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻/سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص): 🔹با رونمایی از سامانه های نوین، حتماً به کنترل کامل آسمان کشورمان فائق خواهیم آمد
12.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جو کنت، رئیس پیشین مرکز مبارزه با تروریسم آمریکا(یکی از مهمترین مسئولین امنیتی ایالات متحده که چند روز قبل در اعتراض به حمله ترامپ به ایران استعفا داد) : ایرانیان درحال اجرای سیاست‌هایی بسیار هوشمندانه و زیرکانه هستند! 🔹 آن‌ها متوجه شده‌اند که با کمترین تلاش، می‌توانند این وضعیت را بسیار طولانی‌تر از ما حفظ کنند و ادامه دهند...
⭕ دقایقی پیش صدای انفجار و نوسان برق در شرق تهران گزارش شده است
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سوزش شبکه من‌وتو از حضور حماسی مردم در میادین: کاری کنید خیابان‌ها را رها کنند؛ این‌ها ول‌کنِ میادین و خیابان‌ها نیستند! داریم دیوانه می‌شویم. تو رو خدا به «نتانیاهوی بزرگوار» بگویید ما را از دست این‌ها نجات بدهد؛ داریم روانی می‌شویم! اگر می‌خواهد زیرساخت‌ها را بزند، بزند، فقط این‌ها را بمباران کند. چرا عسرائیلی‌ها بمیرند؟ باید این مردم بمیرند! ™ @antisaloosion
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻دقایقی قبل از انهدام 🔹دلیل اینکه انقدر پایین پرواز کرده این بوده که تو رادار نیاد 🔸فقط سگای گله که میخوان بیوفتن دنبالش :))
📛متن شبهه👇 محمد جواد ظریف پدربزرگش بهایی وپدرش ساواکی بوده وهیچگاه امام‌خمینی رو قبل وبعد از انقلاب قبول نداشت.. ظریف (ابوموسی اشعری)مهره امریکایی ها وظیفه اش چیه!!! وحشتناک اما واقعی از عمق یک فاجعه ملی ظریف و مسئله نفوذ جناب آقای ظریف ! آیا پدر بزرگ شما ، میرزا علینقی کاشانی ، از ارادتمندان عباس افندی یا همان عبدالبهاء ـ از سرکردگان فرقه ضاله بهائیت ـ نبود ؟! خلاصه شده 📌پاسخ به شبهه👇 ⭕️ مشابه این مطلب را آقای کامران غضنفری، نماینده فعلی مجلس، در سال ۹۸ منتشر کرده جا دارد درباره مدعیات مطرح شده در این متن را مستقیما از ایشان پرسید 🔹 یک ادعای غلط در این متن مربوط به پدربزرگ دکتر ظریف می‌باشد. پدربزرگ دکتر ظریف، از تجار سرشناس تهران و بسیار مومن بوده و با آیت‌الله بروجردی ارتباط داشته است. https://mehrnews.com/xrt6h 🔹 پدر آقای ظریف هم مرحوم عباسعلی ظریف، تاجری مومن و نیکوکار بوده و به هیچ وجه نسبت ساواکی بودن درباره ایشان صحیح نیست. https://fararu.com/fa/news/464398/%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A6%D9%88-%D8%A7%D9%81%D8%B4%D8%A7%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D8%B8%D8%B1%DB%8C%D9%81-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%AE%D8%A7%D9%84%D9%81%D8%A7%D9%86%D8%B4 🔹یادداشتی که در ابتدایش دو نسبت دروغ بزرگ دارد، حال و روز مابقی‌اش روشن است. 🔹 واقعا از یک نماینده مجلس بعید است که چنین خلاف واقع هایی را مطرح کند. 🚨از کانالهایی هم که بدون تحقیق مطلبی را منتشر می کنند التماس دعا باید داشت. ™ @antisaloosion
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹این کلیپ رو قبلاً از کامران غضنفری منتشر کردیم و صحبتاش در خصوص شهید امیر عبدالهیان و نظر رهبر شهید... خداوکیلی از نظر جماعتی مسئولی که خائن و غرب زده و نئولیبرال و...نباشه جز آنکه خودشان قبول دارند داریم؟ چرا مسئولین مؤثر ما قبل از شهادت حتما باید مورد عنایت جماعتی قرار بگیرند؟ ™ @antisaloosion
شاید این عکس تا حدودی کمکتون کنه...شاید... حضور 👈🏻کامران غضنفری 👈🏻 برهمانی معاون جبلی؛ جبلی که معاون رسانه‌ای دبیر اسبق شورای عالی امنیت ملی یعنی دکتر سعید جلیلی بوده؛ 👈🏻صادق شهبازی مشاور دکتر جلیلی 👈🏻فؤاد ایزدی از کسانی که می‌گوید نه من حامی دکتر جلیلی نیستم اصلا مدتهاست از نزدیک ندیدمش 👈🏻 رائفی پور که تا رهبر شهید در قید حیات بود نامه ایشان به خودش را منتشر نکرد 👈🏻 سعید قاسمی 👈🏻 و رسایی که داور جشنواره عمار در کنار مهدی نصیری هم بوده ➖ و بقیه بزرگواران که جا نشدند حقیقت؛ در حسینیه هنر و جشنواره عمار بودند و تصاویرشان رو قرار بدیم... 🔻خلاصه بگم حسینیه هنر و جشنواره عمار به بیان خودمونی مجموعه خیلی انقلابی هاست... ™ @antisaloosion
اگر منافقین یا معترضین یا بی اطلاع ها در مغزتان فرو کردند که آتش بس بعد از جنگ ۱۲ روزه حماقت یا خیانت بود این رو مطالعه کنید 👇🏻
🔰 ایران چگونه به قتلگاه جنگنده‌های آمریکایی-اسرائیلی تبدیل شد؟ روایت فرمانده اسرائیلی را بخوانید؛ هرچند قاعدتاْ بخش اعظمی از شاهکار ایرانی بر نظامیان و سیاسیون آمریکایی-صهیونی ناشناخته است و ممکن است بخشی از همین تحلیل او نیز خطا و بر اساس حدسیاتش باشد. شائیل بن افراییم، تحلیلگر ژئوپلتیک مستقر در لس آنجلس می‌گوید: به‌تازگی گفت‌وگوی مفصلی با یکی از فرماندهان سابق نیروی هوایی اسرائیل داشتم درباره اینکه چرا ایران توانسته این هواپیماهای آمریکایی را سرنگون کند. او به من گفت که ایران پس از جنگ ۱۲روزه، با مشاهده اینکه تا چه اندازه به‌راحتی بمباران شد، کل سامانه خود را بازنگری کرده است. سامانه جدید بسیار کارآمدتر و مقاوم‌تر شده و خلبانان اسرائیلی نیز متوجه شده‌اند که اکنون عملیات در آنجا تا چه حد دشوارتر شده است: 1️⃣ هر یک از ۳۱ منطقه ایران اکنون این اختیار را دارد که در صورت قطع شدن فرماندهی مرکزی، به‌طور مستقل عمل کند؛ به این معنا که فرماندهان محلی می‌توانند بدون انتظار برای دستور از تهران، موشک شلیک کرده و با هواگردها درگیر شوند. این در گذشته یکی از مشکلات عمده آن‌ها بود. 2️⃣ با توجه به اینکه سایت‌های ثابت به‌راحتی منهدم می‌شوند، ایران بخش زیادی از پدافند هوایی بازسازی‌شده خود را به «شهرهای موشکی»، تونل‌های عمیق زیرزمینی و مناطق ناهموار ساحلی منتقل کرده که به‌عنوان پوشش برای پرتابگرهای متحرک عمل می‌کنند. این اهداف اکنون تقویت و مقاوم‌سازی شده‌اند. 3️⃣ از آنجا که رادارهای سنتی موقعیت سامانه را آشکار می‌کنند، ایران به سمت استفاده از حسگرهای فروسرخ پسیو (جست‌وجوی حرارتی) passive infrared (heat-seeking) و الگوریتم‌های نرم‌افزاری جدید رفته که می‌توانند بدون انتشار سیگنال قابل شناسایی، جنگنده‌ها را رهگیری کنند. 4️⃣ ایران اتکای خود را به سامانه‌های موشکی زمین‌به‌هوای متحرک با برد متوسط افزایش داده است. تحرک این سامانه‌ها امکان اجرای تاکتیک «شلیک و جابه‌جایی» را فراهم می‌کند که هدف قرار دادن آن‌ها را در حملات هوایی از پیش برنامه‌ریزی‌شده دشوار می‌سازد. 5️⃣ ایران از موشک‌های روسی فاصله گرفته و به سامانه بومی «باور-۳۷۳» روی آورده که به‌نظر می‌رسد از S-300 و احتمالاً حتی از S-400 نیز برتر باشد. ارتقاهای اخیر شامل افزایش خودمختاری پرتابگرهاست، به‌گونه‌ای که حتی در صورت نابودی مراکز فرماندهی مرکزی نیز قادر به ادامه فعالیت باشند. 6️⃣ آن‌ها از سامانه جدید «مجید» استفاده می‌کنند که به‌جای رادار، بر آشکارسازی فروسرخ پسیو متکی است. از آنجا که این سامانه سیگنال راداری منتشر نمی‌کند، شناسایی آن توسط هواگردها پیش از شلیک موشک به‌مراتب دشوارتر است. 7️⃣ مهم‌تر از همه، او تأیید کرد که ایران از سامانه HQ-9B استفاده می‌کند؛ پیشرفته‌ترین موشک زمین‌به‌هوای برد بلند چین. این سامانه هم از هدایت راداری فعال و هم از جست‌وجوی فروسرخ پسیو بهره می‌برد. همین موضوع فریب دادن آن با اقدامات متقابل الکترونیکی معمول را برای هواگردها دشوارتر کرده و توانایی آن در رهگیری اهداف پنهانکار را افزایش می‌دهد. به‌نظر می‌رسد عملکرد آن فراتر از انتظار بوده است. او به من گفت: «دورانی که پرواز بر فراز ایران مثل قدم زدن در پارک بود، به پایان رسیده است.» 8️⃣ در مجموع، تاکتیک‌های جدید و گذار از فناوری روسی به فناوری‌های ایرانی و چینی، فضای هوایی ایران را به یک محیط به‌شدت contested (مورد مناقشه و درگیری) تبدیل کرده است. برتری هوایی در آنجا از بین رفته و نیروی هوایی اسرائیل و آمریکا ناچارند خود را با این شرایط تطبیق دهند، در غیر این صورت هواگردهای بیشتری را از دست خواهند داد. ™ @antisaloosion
اگر ترامپ ۲۴ ساعت دیگر حماقت کند چه می‌شود؟! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion