eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
❌اگر قرار باشد نامی برای رفتار سیاسی آقای حمید رسایی انتخاب شود، شاید «تناقض» مناسب‌ترین واژه باشد. ایشان در انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس ابتدا انتخابات را تحریم کردند، در رأی‌گیری شرکت نکردند و حتی دیگر نمایندگان را نیز به تحریم فراخواندند. اما هنگامی که انتخابات با مشارکت گسترده نمایندگان برگزار شد و هیئت‌رئیسه با آرای قاطع انتخاب گردید، ناگهان استدلال جدیدی مطرح شد؛ این بار ادعا کردند که چون اعضای هیئت‌رئیسه هنوز سوگند یاد نکرده‌اند، جلسات مجلس فاقد مشروعیت است.!!!!! اگر واقعاً هیئت‌رئیسه مشروعیت ندارد، نتیجه منطقی این ادعا آن است که تمام تصمیمات و مصوبات مجلس نیز زیر سؤال برود. در این صورت چگونه پیام تبریک و تقدیر رهبر انقلاب از هیئت‌رئیسه جدید تفسیر می‌شود⁉️ آیا می‌توان همزمان هیئت‌رئیسه را نامشروع دانست و پیام رسمی عالی‌ترین مقام نظام به آن را نادیده گرفت⁉️ تناقض‌ها اما به همین‌جا ختم نمی‌شود. زمانی که مجلس در حال برگزاری جلسات عادی بود، آقای رسایی از تعطیلی مجلس سخن می‌گفتند. اما هنگامی که به دلیل شرایط جنگی و امنیتی مجلس تعطیل شد، همان تعطیلی را دستاویز انتقاد قرار دادند و آن را مورد سرزنش قرار دادند. از یک سو از تعطیلی دفاع می‌شود و از سوی دیگر همان تعطیلی محکوم می‌شود.‼️ تناقض دیگر آنجاست که ایشان از عدم برگزاری جلسات انتقاد می‌کنند، خود در که برای می‌شود حاضر نمی‌شوند و همان جلسات را نیز نامشروع می‌خوانند. یعنی هم از نبود جلسه گلایه می‌شود و هم از حضور در جلسات خودداری. مجموع این رفتارها این پرسش را در ذهن افکار عمومی ایجاد کرده است که معیار اصلی آقای رسایی دقیقاً چیست؟ اگر اصل بر مشارکت و قانون‌گرایی است، چرا تحریم؟ اگر اصل بر تحریم است، چرا اعتراض به نتیجه؟ اگر تعطیلی مجلس نادرست است، چرا پیشنهاد تعطیلی مطرح شد؟ و اگر جلسات نامشروع‌اند، چرا از برگزار نشدن یا تعطیلی آن‌ها انتقاد می‌شود⁉️ به نظر می‌رسد در تمام این موارد، موضع آقای رسایی نه بر یک منطق ثابت و حقوقی، بلکه بر مخالفت با هر نتیجه‌ای است که مطابق نظر ایشان رقم نخورده باشد؛ رویکردی که بیش از آنکه نشانه ثبات سیاسی باشد، نماد آشکار تناقض در گفتار و رفتار است. ™ @antisaloosion
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫 چرا با وجود نهی امام شهید در خصوص مذاکرات، این مهم دوباره انجام شد؟ ❗️ از زبان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بشنوید ™ @antisaloosion
🔺 سردار اسدی: هنوز برگ‌های برنده را رو نکرده‌ایم معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: 🔹بارها گفته‌ایم که هنوز همه برگ‌های برنده خود را رو نکرده‌ایم و برگ‌های زیادی وجود دارد که اگر لازم شود، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. 🔹آمریکا فقط خواهان تسلیم کامل ما است و ملت ایران هم هرگز تسلیم نخواهد شد. 🔹وقتی تسلیم در کار نیست، جنگ در پیش است؛ بنابراین ما منتظریم و مشکلی با جنگ نداریم؛ لذا اگر ناتو هم در این عرصه حاضر شود، ما هیچ‌گونه نگرانی نداریم. ™ @antisaloosion
🔺سردار اسدی، معاون قرارگاه خاتم‌الانبیا: مکان‌هایی که اکنون از آن‌ها برای تولید تجهیزات نظامی استفاده می‌کنیم، کاملاً از دید دشمن مخفی است و خبری از محل آن ندارند؛ لذا وضعیت ما در زمینه تولیدات دفاعی، قابل قبول است@antisaloosion
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢برادر شهید سیدهاشم صفی‌الدین و از ارکان حزب‌الله لبنان : بهترین کسی که می‌تواند حق شهدای لبنان را ایفا کند و همیشه در هر کجا بوده به حزب‌الله کمک کرده و برای لبنان جنگیده شخص حاج باقر قالیباف است و باید دستش را ببوسیم ؛ متاسفانه عده ای به اسم انقلابی‌گری حاج باقر رو قربة الی الله میزنن هرچند دیگه بین سوپر انقلابی ها رسم شده😔 شهدا رو قبل از اینکه بدست اسرائیل ترور بشه ترور شخصیت میکنند ™ @antisaloosion
33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ برگِ برندهٔ ما چیه که زمانِ موشک بارون، اون‌ها می‌رن پناهگاه و ما کفِ خیـــابونیم؟! 🎙| دکتر سعیـد عزیزیراستی پنجشنبه عید غدیره😍 برنامه ت برا عیدغدیر و تبلیغش چیه ؟؟ فقط حیدر امیرالمومنین است @antisaloosion
مهدی رسولیenc_171182082477017912467.mp3
زمان: حجم: 3M
زمانه بر سر جنگ است یاعلی مددی مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی ... ✨🌹 ۲ روز مانده به عید غدیر 💚 من غدیری ام سقیفه ای نیستم ™ @antisaloosion
یادتونه؟ یه زمان میگفتن و هنوزم میگن سلبریتی ها چرا درباره مسائل کشور که تخصصی ندارن نظر میدن، برن درباره کار خودشون نظر بدن چون سوادشو ندارن جالبه الان رسانه ای های ما دچار همین موضوع شدن! هرکی دوتا ممبر و فالوور داره فکر میکنه که حق داره درباره سیر تا پیاز کشور و منطقه نظر بده درباره مسائل اقتصادی نظر میدن درباره مسائل اجتماعی نظر میدن درباره مسائل نظامی نظر میدن درباره مسائل سیاسی نظر میدن البته که نظر دادن ایرادی نداره ولی اینکه نظرشون رو میخوان چماق کنن رو سر همه و بگن این نظر درسته و بقیه دارن اشتباه میکنن جای خنده دار قضیه ست متخصص همه چی نیست@antisaloosion
🔴 🔴 آیت الله سبحانی در دیدار با دکتر حاجی میرزایی رئیس دفتر رئیس جمهور : مذاکره مضر نیست بلکه نتیجه مذاکره مهم است آیت الله سبحانی با اشاره به نظر اسلام در خصوص مذاکره با دشمن گفت: اسلام، مسلمانان را به داشتن قدرت و مذاکره با هم توصیه می‌کند و مذاکره مضر نیست بلکه نتیجه مذاکره مهم است آیت الله سبحانی با تاکید بر اینکه برای پیروزی در برابر دشمنان نیاز به وحدت و همدلی داریم گفت: رئیس جمهور در سخت‌ترین موقع مسئولیت را پذیرفت و خداوند هم به ملت و دولت ایران هم کمک خواهد کرد. وی با اشاره به روند مذاکرات میان ایران و آمریکا تصریح کرد: باید پشتیبان مذاکره و تابع نتیجه خوب از مذاکرات باشیم و مذاکره خوب باید بر اساس منافع جمعی و ملی کشور باشد. آیت الله سبحانی با بیان اینکه اسلام، مسلمانان را به داشتن قدرت و مذاکره با هم توصیه می‌کند خاطرنشان کرد: مذاکره مضر نیست و نتیجه مذاکره مهم است. مشروح خبر در: https://www.irib-news.ir/00OO3a@antisaloosion
🟣 پنج اصل ایران در مذاکرات با آمریکا چیست؟ 👤حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه تبیین میکند. ™ @antisaloosion
18.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️اگر ما تخریب نکرده بودیم نمیشد‼️ 🚫لطفا صحبت واضح رهبر شهید رو گوش کنید اقا میگن هر دو ميدان دیپلماسی و نظامی لازم است و با قوت به کار خودشون ادامه بدهند 🔶️و درمورد جهت گیری ها تاکید میکنند. 🔷️الحمدالله امروز جهت‌گیری دستگاه دیپلماسی ما بسیار قوی در حال کمک به میدان است 📛رهبر شهید میگویند اگر هم اعتراضی دارید با لحن درست(تاکید) بگویید و تاکید میکنند👇 🚫 با تحقیق باشد‼️ از سر بی اطلاعی نباشد‼️ 📛بعد دوست انقلابی از رو گمان همه را در حال خیانت می‌بینند و هیاهو به پا می‌کنند‼️ ⚠️با اسم مطالبه گری از روی بی اطلاعی محض همه اهداف اسرائیل را به هدف می‌رساند 😳 🚫آیا نمیدانید هر کدام از اقدامات دستگاه های مسئول ما نیاز به مقدمات دارد باید با در نظر گرفتن خیلی مسائل مقدماتی فراهم کنند و بعد وارد عمل شوند؟ بی اطلاع از همه‌ی اقداماتی شده بر اثر گمان خود همان حرفی را می‌زنید که اسرائیل آرزو دارد‼️ ✅️عزیزان این رهبرکه راه درست را نشانتان میدهد کسیست که ۶۰ سال از عمرش را در همین فضا با همین مسئولان در جاهای مختلف کار کرده و میداند که چه میگوید می داند که ما از رفتار اشتباه مطالبه گران بیشتر داریم آسیب خوردیم‼️ ⚠️چرا خودتان را از رهبری بالاتر میدانید؟ یعنی او دارد از روی بی اطلاعی به شما نقد میکند؟ ❌️⚠️اگر از طریق نادرست دنبال محبوب کردن خودتان باشیدخواهید دید چگونه خدا شما را زمین خواهد زد و کسی که دوستش ندارید بر شما مسلط میکند تا مجازات شوید @antisaloosion
📌محورهای رسانه‌ای و عملیات روانی جبههٔ معاند در بازخوانی وقایع دی‌ماه با بازگشایی اینترنت و انتشار ویدئوهای جدید از وقایع دی‌ماه، جبههٔ معاند یک طرح هماهنگ رسانه‌ای-روانی را آغاز کرده است که هدفش احیای، بازتولید و بین‌المللی‌سازی روایتِ «کشتار معترضان» است. مهم‌ترین محورهای این عملیات عبارتند از: ۱. احیای بار عاطفی وقایع دی‌ماه انتشار و بازنشر فیلم‌ها و تصاویر جدید از جان‌باختگان، مراسم خاک‌سپاری، چهلُم‌ها و دفن‌های شبانه، همراه با روایت‌های خانوادگی، به‌منظور القای درد انسانی و تبدیل وقایع به یک تراژدی جمعی. ۲. القای «ابعاد جدید و دیده‌نشده» از جنایات [ادعایی] نظام استفاده از ویدئوهای تازه برای ساختن ادراکی مبنی بر اینکه «جنایات گسترده‌تری» در دی‌ماه رخ داده که تاکنون پنهان مانده است و حالا با باز شدن اینترنت، «حقیقت» آشکار می‌شود. ۳. تفسیر قطع اینترنت به‌عنوان «پرده‌پوشی عامدانه» تلاش برای بازنمایی قطع اینترنت در دی‌ماه نه به‌عنوان یک اقدام امنیتی موقت، بلکه به‌عنوان سیاستی عمدی برای پنهان‌کردن شواهد جنایت از مردم داخلی و جامعهٔ جهانی. ™ @antisaloosion