eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
‼️با یک کانال‌دار تلگرامی از کشورهای عربی داشتم بحث میکردم می‌گفت: رژیم چون فهمید ایران میخواد بهش حمله کنه، با آمریکا به ایران حمله کردن گفتم: ایران هیچ برنامه‌ای برای حمله نداشت کلیپ ثابتی رو برام فرستاد که توی مجلس می‌گفت ما باید پیش‌دستانه به رژیم حمله کنیم گفت:این رو نماینده‌ی مجلس ایران داره میگه؛چطور میگی نمی‌خواست حمله کنه⁉️ حالا من هر چی میخواستم به این بگم بعضی نماینده‌ای مجلس ما روی هوا حرف زیاد می‌زنن تو گوش یارو فرو نمی‌رفت ترسی از جنگ نداریم و از خدامونه دوباره جنگ ادامه پیدا کنه تا کارهای نکرده رو انجام بدیم اینکه دنیا ما رو به عنوان متعدی بشناسه، تأثیرگذاری ما، روی افکار عمومی و منزوی کردن آمریکا و رژیم رو از بین می‌بره تنفر مردم دنیا از رژیم بخاطرهمین جنایتهاشه و نباید اون رو در موضع مظلوم و مدافع قرار بدیم اون هم حمله‌ی پیش‌دستانه به زیرساخت‌های منطقه که ضربه زدن مستقیم به مردم عادی منطقه هست، نه دولتها و حکام اونها، قطعا با مخالفت افکار عمومی جهان مواجه میشه آیا ثابتی که از رسانه به سیاست وارد شده، تاثیر رسانه رو دست‌کم گرفته که چنین پیشنهادی داره میده؟ خیر! به نظر من، اصل حرف ثابتی این نبود حرف اصلیش در بنداول همین خبر نهفتست آیا قدرت نظامی ما انقدر تضعیف شده که آمریکا بعد از جام‌جهانی می‌تونه ما رو تبدیل به غزه کنه؟ آمریکا، آنقدر نسبت به جنگ رمضان تقویت شده یا ما، آنقدرتضعیف شدیم؟ هدف ثابتی ازترسوندن مردم وگفتن این حرفهای مبالغه‌آمیز از پیامدهای حمله‌ی امریکا بعداز جام جهانی چیه؟ تصویر پیام امام خامنه ای تزئینیه ✍یوسف ناصری ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔻رمی جمرات حاج خانم جویباری رستم تهمتن به رمی جمرات هم راه پیدا کرد بزن که خوب میزنی✊ ™ @antisaloo
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فکر کنم از این کلاسا که ما برا حاجیا می‌ذاریم تو سایر ملل مرسوم نیست! حاجی رسما پای کالاف بوده یهو بهش گفتن: حاجی. چیز. یعنی حاجی آینده... شما مستطیع شدی. باید بری حج! @antisaloosion
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویروس بدبینی؛ خطری که خواص و جوان حزب اللهی ما را تهدید میکند 🔹پاسخ رهبر شهید به سوالی در رابطه با بدبینی نسبت به مسئولان و مدیران و فرماندهان امنیتی و نظامی کشور 🔹این یک تهدید جدی است که جوانان و خواص کشور از اقشار مختلف بخصوص حزب اللهی ها و انقلابیها را هدف گرفته و در بسیاری از موارد به هدف هم اصابت کرده است. 🔹مثلا درباره عملیات وعده صادق ۳ در حضور رهبر انقلاب اعتراض کردند چرا انجام نشد؟ رهبر شهید انقلاب پاسخ دقیق و مهمی دادند. کدام کانال دارهای ایتا نمیخواهند این پاسخ رهبر شهید را منتشر کنند و سوت زنان از کنار آن عبور میکنند؟ 🔺پاسخ رهبر شهید انقلاب را با دقت ببینید. ™ @antisaloosion
به نظرتون کانال های چندده هزار نفری چطور میتونن ذهن و نظر این همه مخاطب رو نسبت به تهمت ها عوض کنن؟ بعدا خیلی چیزا رو متوجه میشیم ™ @antisaloosion
❌👆 لطفاً مطالعه شود 🔴 از عجایب فرمایش های امام خمینی در این ماجرا «پوچ» دانستن شخصیت عوامل این ماجرا ست که مثلاً برای خودشان نمایندگان منتخب آرای مردم هستند که علی الظاهر میخواهند وظیفه نظارتی نمایندگی شان را اجرا کرده و از علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه خواسته اند تا بیاید و توضیح دهد .......... ✅ یعنی در سیره امام حتی اگر محتوای کار نمایندگانِ مجلس، خوب باشد ولی « روشِ » آنها غلط باشد مورد سرزنش و توبیخی قرار می گیرند که نه تنها در آن ماجرا ، نه تنها در آن دوره از مجلس ، بلکه ممکن است دهها سال به سمت انزوا و بیچارگی پرتاب شوند ▪️ حالا هم نمایندگان باید حواس شان باشد تا با حرف های عوام پسندانه شان ، در شرایط جنگی به دنبال بازی در پازل دشمنان نباشند و گرنه بعید نیست که دچار سرنوشت محنت بار نمایندگان قبلی شوند❗️@antisaloosion
دعاست یا نفرین؟!!! @antisaloosion
یه سوال⁉️ اگه تیم مذاکره کننده درحال امضای یه توافق خیلی بد بودن، یا به قول بعضیا درحال خیانت بودن، یا از خطوط قرمز عقب نشینی کرده بودن چرا ترامپ عصبانیه و میگه اگه به توافق نرسیم دوباره حمله میکنم؟ چرا ترامپ میگه ایرانیا مارو معطل کردن؟ چرا توافقی که به ضرر ایران و به نفع آمریکا بود رو امضا نکرد؟ چرا دوباره رو آورده به ترسوندن و تهدید کردن؟ مگه عراقچی و قالیباف از همه خطوط قرمز کوتاه نیومده بودن؟ بشینید فکر کنید، بعد به جوابایی میرسید که بعدا دربارش بیشتر صحبت میکنیم😊 ™ @antisaloosion
🟢 چرا آمریکا هر شب حمله میکند و ترامپ دائما شاخ و شانه میکشد؟ 🔹برای آمریکا تنگه هرمز بسیار حیاتی و حیثیتی است. آنها تمام تمرکز خود را بر فرسایش توانمندی های ساحلی ایران گذاشته اند تا در نهایت بتوانند این آبراهه را باز کنند. چیزی که ایران قاطعانه جلوی آن را گرفته است. 🔹 حملات مکرر برای باز کردن تنگه هرمز، نشانه واضحی از ناامیدی ترامپ از مذاکراتی است که حالا دیگر مطمئن است ایرانی ها قرار نیست به او باج بدهند. 🔹او اکنون میداند دوره فریب با وعده های نسیه به سر آمده و ایران هیچگونه اعتمادی به مذاکره آمریکا ندارد. ™ @antisaloosion
❌مغالطه نکنید . یعنی چون مهدی محمدی گفته از ابتدا باید «مذاکره در کنار جنگ» پیش می‌رفت و نه به شکل «آتش‌بس»، پس معلوم می‌شود پذیرش آتش‌بس اشتباه بوده است!!!! فرض کنیم مهدی محمدی ابتدا نظری غیر از آنچه الآن گفته داشته و آن را به قالیباف منتقل کرده، آیا قالیباف فقط بر مبنای نظر یک مشاور تصمیم می‌گیرد یا حاصل جمع ده‌ها گزارش، تحلیل، ارزیابی میدانی و مشورت‌های مختلف را مبنا قرار می‌دهد ⁉️ از این هم ؛ مگر تصمیم جنگ و آتش‌بس در جمهوری اسلامی در اختیار یک نفر است⁉️ مگر قالیباف به تنهایی درباره جنگ و صلح تصمیم می‌گیرد که حالا تغییر یا تفاوت نظر یک مشاور را تبدیل به سند ابطال یک تصمیم ملی کنیم⁉️ واقعیت اینه که تصمیم‌های راهبردی از جنس جنگ، آتش‌بس و مذاکره، محصول جمع‌بندی سطوح مختلف حاکمیت است؛ تصمیمی که در نهایت باید در منظومه تصمیم‌گیری کلان کشور و توسط رهبری تأیید و اجرا شود. بنابراین اگر کسی می‌خواهد از یک اظهارنظر مشاوره‌ای، نتیجه بگیرد که اصل آتش‌بس اشتباه بوده، ابتدا باید به این پرسش پاسخ دهد که آیا جنگ و صلح را تصمیم یک فرد می‌داند یا تصمیم یک نظام؟ مشکل بعضی تحلیل‌ها این است که برای اثبات یک نتیجه از پیش تعیین‌شده، همه پیچیدگی‌های تصمیم‌گیری را حذف می‌کنند. حال آنکه در مسائل راهبردی، فاصله میان «نظر یک مشاور» تا «تصمیم یک نظام» فاصله‌ای است به وسعت یک کشور. ™ @antisaloosion