eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سالوسیون
بازخورد عملکرد #حضرات... بعد انتظار دارید ملت از ظاهر مذهبی و انقلابی انقلابی گفتنمون استقبال کنن؟ ™
پرسش آیا این حکم رهبری که لایک عکسهای بی حجاب افراد را اگر تأیید و ترویج گناه و باطل باشد، جایز نمی دانند، با انتشار این عکس تضادی ندارد؟ و ابهام دیگر برخی کاربران مجازی به این بود که چرا از عکس مثلاً کارت ملی این شهیده استفاده نشده؟ 👈در پاسخ به پرسش اول باید گفت پس دقیقاً تایید و ترویج باطل و گناه نبوده و تشخیص فقهای رسانه رهبری بر همین بوده اگر فرض یقینی باشد حکم درست می شود. کما اینکه تصاویر بسیاری از شهدای مسلمان فلسطینی و لبنانی و ...که انواع حجاب‌های بسیار حداقلی تا معمولی را دارند ، با همین مجوز شرعی نشر می یابد چون اساساً بحث ترویج و تأیید گناه و باطل و یا مقایسه ظاهر افراد با هم در میان نیست؛ بحث ایستادگی و ایثار و مقا‌مت اقشار مختلف مردم در برابر رژیم سفاک صهیونیستی و دعوت آحاد مردم جهان به این اتحاد سراسری مطرح است و تقدیر از همین شخص یا همین حجاب حداقل که او و خانواده او الحمدلله توفیق حضور در جبهه حق را داشته اند و تقدیس اتحاد مقدس است؛ حکم رهبری زمانی مجوز شرعی را از انتشار عکس‌های کم حجاب و بی حجاب برمی گیرد که قصد اشاعه بی حجابی و تشویق بی حجابی و خدای ناخواسته مقایسه ظاهری افراد و نیات بد دیگر باشد . در مورد پرسش دوم 👈عکس واقعی ایشان بلاشک همین شکل بوده و احتمال زیاد این عکس را خانواده ایشان در اختیار گذاشتند ، یا عکس کارت ملی در دسترس نبوده یا خانواده ایشان صلاح نداستند آن عکس را بدهند و لذا 👈 اولا رسانه رهبری حفظه الله نباید کاری کند یا صحنه سازی کند که باعث تمسخر و طنز شود و یا سبب ناراحتی خانواده شهید شود اتحاد مقدس و انسجام ملی با وزنهای مذهبی مختلف که حضرت آقا حفظه الله فرمودند دقیقا یعنی همین کاری که رسانه رهبری انجام داد و عالی بود؛ این دختر کم حجاب ، دختر ماست و همه بدانند ما در کنار این عزیزان پر افتخار و استقامت خانواده های معظم ایشان، در برابر دشمن ایستادیم و پایه های نظام اسلامی را حفظ کردیم. پس به او با همین حجاب کم هم، افتخار می کنیم و چه بسا درجه او از بسیاری از شهدا بالاتر هم باشد.. 👈ثانیاً بدانیم همچنان در صحنه نبرد رسانه ای هستیم، و با انتشار تصاویر مختلف شهدا افکار عمومی جهان و فریب خوردگان دشمن در داخل و خارج بدانند شهیدان ما همین افراد عادی و مردم عادی جامعه بودند که رژیم صهیونسیتی ادعا می کرد با آنها کاری ندارد و برای آنها آزادی و زندگی خوب به ارمغان می آورد!! ننگ بر دشمنان ما و گوارا باد شهادت بر تک تک این عزیزان ما که به این لیاقتشان غبطه می خوریم. ™ @antisaloosion
❇️ قطع ارتباط با ولایت، روح پروژه کشف حجاب 🔹عکس دخترک شل حجاب در نمایشگاه کتاب که با رهبری صحبت میکرد پخش شد، برخی نوشتند دیدید حجاب مهم نیست، برخی نوشتند متاسفانه رهبری هم صورتی شده! 🔹از رهبران فکری برخی انقلابیون برای من در خصوصی عکسی فرستاد از زنانی که در بیت رهبری در جلسه ای حاضر بودند، با آرایش و ماتیک و روسری قرمز و ...(که سخنرانی هم کرده بود) نوشته بود زیرش: کار بیخ دارد، یعنی رهبری هم صورتی بازی در می آورد! 🔹شاید بیست سی سال پیش بود یکی از محافظین رهبری برای من تعریف میکرد: در حین کوهنوردی دختر کم حجاب و پسرکی رهبری را شناخته بودند با رهبری خوش و بش کرده بودند، بعد ایستاده بودند منتظر تا هنگامی که رهبری برگردد و دوباره ببینندش. 🔹در حین جنگ دوازده روزه فیلم دختری بدون حجاب منتشر شد که در کافه ای میگفت: پای کشورم می ایستم پای رهبرم هستم مصاحبه گر پرسید: رهبری را با تو چه کار؟ گفت: رهبر خودش گفت من هم دخترش هستم. 🔹عکس شهیده ای منتشر شده مکشوفه، در پوستری که سایت رسمی خامنه ای دات آی آر منتشر کرده؛ این نوشته: کی گفته این شهید است؟ آن گفته: ای بیت رهبری صورتی فلان فلان شده! آن دیگری نوشته انحراف تا کجا! 🔹یکی از شاگردان آیت الله یزدان پناه در میانه جنگ دوازده روزه پرسید: اینها که کشته میشوند با موشکهای اسراییل همه شهیدند؟ گفت: همین که جمهوری اسلامی را حق بدانند و اسرائیل را باطل، یعنی متصل باشند به جبهه حق، کافی است. (درجات شهدا هم با هم متفاوت است.) 🔹داستان پوشش و حجاب را یک فرع فقهی نبینید، یک رخداد سیاسی و ذیل مقوله ولایت تعریف میشود. ایجاد دو قطبی بین مردم، قطع ارتباط با رهبری که پدر تک تک دختران و پسران ماست، روح جریان کشف حجاب است. هر طرحی که حجاب را بر بستر قطع رابطه با امام و امت جامعه بخواهد سامان دهد، کمک به دشمن میکند و کمک به بی حیایی در جامعه. 🔹 مراقب باشیم دین را شبیه وهابیها ترویج نکنیم، دشمن با دین متحجرین همراهی هم میکند، چنین حجابی از کشف حجاب هم بدتر است. ✍ حجت الاسلام علی مهدیان ™ @antisaloosion
My Recordingپیرامون فرمایش آقا در 6آذر.mp3
زمان: حجم: 22.5M
؛﷽ 🔵 ۱۴۰۴/۹/۵ ✅️ موضوع : فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ششم آذر ماه و لزوم ریشه یابی علت موضوعاتی که رهبر انقلاب به آنها می پردازند بسیج نه تسبیح اتحاد و انسجام ملی نسل چهارم و ویژگی های آنها چرایی پیروزی اسلامی در جنگ دوازده روزه تحلیل گران خطرناک توصیه های پایانی را چگونه ببینیم @antisaloosion
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 افشاگری جنجالی مامور ارشد سیا: ما با داعش و القاعده همکار و همدستیم 🔹در مصاحبه‌ای جنجالی، مأمور ارشد سابق سیا اعتراف می‌کند که واشنگتن برای پیشبرد اهدافش در منطقه، از جمله سرنگونی دولت اسد، به همکاری اطلاعاتی با القاعده و داعش متوسل شده است؛ همان گروه‌هایی که سال‌ها با انفجار، کشتار و وحشت، خاورمیانه را به آشوب کشیدند. 🔹قاسم سلیمانی با داعش و القاعده مبارزه می‌کرد. حالا وضع عوض شده، باید [دوباره] سراغ داعش و القاعده برویم تا علیه ایران عمل کنیم. ™ @antisaloosion
👆🏻اینو غیرفعال کنید... با شنیدن اسم همراه اول و ایرانسل همون احساسی به من دست میده که با شنیدن اسم ایرانخودرو و سایپا دست میده...
هدایت شده از آنتی سالوسیون
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط وقتی این نشانه هارو دیدی بدون ظهور امام زمان ارواحناه فداه نزدیکه ™ @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژه‌گی های امام زمان رو میدونی؟! پیشنهاد می‌کنم ببین ™ @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
می‌دونی یاران مخفی امام زمان ارواحنا فداه چه کسانی هستند؟! ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
❌مهم❌ 💡چرا همان پلنی که برای شهید رئیسی اجرا کردن برای پزشکیان هم داره رقم میخوره؟ 📌اگرچه پزشکیان
نتایج جهاد تبیین سوپرانقلابی‌ها...! به اسم انقلابی دارن ضربه ای می‌زنند که رژیم نتوانست خودش بزند... بعد شما رو صبح تا شب سرگرم کردن با غربگرا و نئولیبرال و... کاش بفهمیم که معاویه بر روی منبر از رسول الله میگفت و بر ظواهر دین پایبند بود و تهجد داشت... کاش بفهمیم که حکم قتل حسین را یک آخوندنما به نام شریح قاضی داد... کاش بفهمیم که حسین را خرمقدس ها با نیت قربة الی الله کشتن... کاش بفهمیم که علی را عارف و حافظ قرآن ضربت زد.. کاش بفهمیم که اصحاب امام حسن از قتل امام توسط مسلمان نگران بودند و جانشان در خطر بود... حسن را مسلمان مذل المؤمنین خواند.. کاش بفهمیم که مسلمان معصوم را خوارج خواند... کاش بفهمیم که... کاش بفهمیم که... یا علی جان هیچوقت نچشیدیم چه کشیدی از دست این جماعت نادان... ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 «به بهانه انتشار عکس بدون روسری یک بانوی شهید در سایت رهبری معظم» 1️⃣ امیرالمؤمنین علیه السلام برای اینکه قاعدین کوفه را پای نبرد صفین بکشاند، جمله زیبایی دارد: «إِذَا دَعَوْتُكُمْ إِلَى جِهَادِ عَدُوِّكُمْ دَارَتْ أَعْيُنُكُمْ كَأَنَّكُمْ مِنَ الْمَوْتِ فِي غَمْرة...» یعنی: وقتی شما را به جهاد با دشمن خودتان فرا میخوانم... حضرت باید قاعدین را متقاعد می‌کردند که معاویه با خود شما دشمن است (عدوّکم)، نه اینکه صرفا با منِ علی، مشکل داشته باشد. 2️⃣ ایشان برای اثبات اینکه معاویه با خود شما دشمنی دارد، باید نمونه عملی از شقاوت و "کوفه ستیزیِ" معاویه را ارائه میکردند. غارت انبار توسط معاویه، فرصت خوبی شد تا ماجرای خلخالِ «زن ذمّی» را با بیان معجزه‌آسای خودشان به زیبایی به تصویر بکشانند. 3️⃣ نحوه بیان حضرت طوری بود که بدون اینکه «کفرِ» زن ذمی را تأیید کند، «مظلومیت» او را عیان کرد تا ثابت شود که «معاویه به هیچ یک از کوفیان رحم نخواهد کرد، حتی به کوفیانِ ذمّی که از حلقه یاران علی دور هستند.» اینجا هیچ کس به حضرت امیر(ع) ایراد نگرفت که چرا غارت خانه یک زن ذمی را به مرثیه تبدیل کرده‌ای! 4️⃣ امروز رهبری نظام می‌خواهند همه را پای کارِ «مقاومت در برابر صهیونیزم» بیاورند. اینجا باید به قشر بی‌تفاوت‌ و خاکستری‌ها نشان دهند که صهیونیست‌ها فقط با انقلابی‌ها دشمنی ندارند، بلکه با «ایران و ایرانی» مشکل دارند (عدوکم). لذا اگر در گوشه‌ی صفحه اول، با یک عکس کوچک، مظلومیت زن ایرانی را به تصویر نکشد، پس چگونه به خاکستری‌ها و بی‌تفاوت‌ها بباوراند که صهیونیزم با «ایرانیِ عزت‌طلب» دشمن است، نه با «انقلابی‌ها»؟ 5️⃣ : نشر عکس آن بانوی شهید را در سایت رهبری، طوری تفسیر نکنیم که بی‌حجابی‌اش اعتبار پیدا بکند، بلکه طوری فهم و تفسیر کنیم که «مظلومیتش»، سندی برای «اثبات ایران‌ستیز بودن صهیونیزم» بشود. ✍️عشایری ™ @antisaloosion