eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺جناب قالیباف در نشست دیروزشان با رسانه‌ها، هم از برخی اشکالات و لزوم بعضی اصلاحات در کابینه سخن گفتند و هم واضح اعلام کردند اگر این اصلاحات صورت نگیرد، مجلس از حق استیضاح خود استفاده خواهد کرد اما این جماعت عاشق سروصدا، دعوا و درگیری‌های سیاسی‌اند؛ آنهم بدونِ درنظر گرفتن شرایط و میزان فایده‌ی اینگونه برخوردهای هیجانی برای جامعه! ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
آقای خضریان اگر مردم ببینند مرگ بر آمریکا می‌گوییم اما اکانت توییتر تو و ثابتی و مدعیان انقلابی‌گری با آیفون باز بشود چه احساسی منتقل می‌شود؟ نگذارید عده‌ای کاملا سهوی سران و قوای جمهوری اسلامی را تضعیف و پازل دشمن را تکمیل کنند... @antisaloosion
هدایت شده از آنتی سالوسیون
دیدم دوباره یک رجوی نیوزی به جای اینکه در رابطه با ارتباط مالکش با رهبر حجتیه توضیح بده آمده گفته قالیباف رئسای رئیسی را استیضاح میکرده و سنگ اندازی میکرده و... این شبهه پاسخ داده شده اما... اما جماعتی دیروز قالیباف را به بستن با رئیسی و روحانی متهم میکردند که چرا جلوی استیضاح وزرای رئیسی را میگیری؛و مضحک تر اینجاست که رئیسی عزیز را با چون روحانی یکی میدانستند خب اینو بگذارید کنار... حالا اونکسیکه اخیرا قالیباف را متهم کردی به فشار به رئیسی و استیضاح وزرای دولت شهید و چپ و راست شکایت میکنی برو از آنکه ارتباط تو با حجتیه را مستند منتشر کرد شکایت کن حقانیت خودت را اثبات کن بعد بیا زیر بیرق ادعای پیروی از رهبری آدرس غلط بده... چرا برخی کانال های سوپر انقلابی ایتا که به سرتاپای نظام به خاطر عدالت اجتماعی/اقتصادی و...حمله میکنند در اینگونه موارد سکوت میکنند؟ با حجتیه مشکل ندارید یا تعریف عدالت شامل حال عده ای نمیشود؟ عقلتان را دست این جماعت بد سابقه ندید اگر دلسوز ایرانید جماعتی بهترین نیروی ما زیر این آسمان را تهمت باران کردن و تا توانستند پایگاه مردمیش رو با سؤاستفاده از نام رهبری تضعیف کردند حالا هم که کشور را دچار خسران کرده‌اند دست از این مسیر برنداشته و هرکس که برای اهداف این جماعت خطر داشته باشد ترور شخصیتی میکنند... @antisaloosion
✅ امام خامنه ای امروز : مردها باید به زناشون محبت کنن. این مهمترین حق خانوماست. به زناتون بگید دوستت دارم. زن کارگزار خونه نیست؛ بلکه مدیر خونه ست. رئیس خونه خانومان. مردها نباید خانوما رو مجبورن کنن تو خونه کار کنن؛ چون وظیفشون نیست. مردها باید مداوم از خانوماشون تشکر کنن که با درامد کمشون بازم دارن خونه رو میچرخونن. یه حقوق ثابت دارن و اجناسم هی گرون میشه ولی هروعده غذاشون آمادست. واقعا خانوما هنرمندن. ™ @antisaloosion
اهم سخنان حضرت آقا در دیدار امروز@antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅‌ «شایعه و تهمت » را: 👇 🔸«دشمن» سفارش می دهد، 🔸«منافق» می سازد، 🔸«عوامفریب» پخش می کند، 🔸و «عامی» می پذیرد ✅گاهی شایعه و تخریب قادر است یک حکومت را از پای در بیاورد ✅گاهی قدرت تخریب برای دشمن از حمله نظامی وکودتا قوی تر است. ✅همه سازمان های جاسوسی دنیا، ازحمله سیا، موساد وانگلیس و..تیم های شایعه سازی دارند. ✅از نخبگان، روانشناسان، جامعه شناسان برای ساخت، پردازش و نشر شایعه با هزینه های زیاد، استفاده می کنند. ✅یکی از اهداف اصلی وتبلیغاتی رسانه های وابسته به غرب وآمریکا، تولید شایعه است. مراقب شایعه ها و شایعه پردازهاو تخریبها باشیم، شایعه سلاح دشمن است، سلاح دفاعی ما باید، هشیاری وبصیرت، تحلیل درست وبی اعتمادی به رسانه های غیر خودی باشد، در مقابل شایعه سازی ها و تهمت زنی ها که خودش یک جنگ علیه اعتقادات ما هست ..... باید مقاوم باشیم .... حملات صهیونیست ها امروز بمب و موشک نیست .... حاشیه سازی و تفرقه افکنی و تهمت و تخریب است ماجرای ترور شخصیت ها تمام شدنی نیست اگر هر روز بخواهیم در زمین دشمن بازی کنیم باختیم طراحی تخریب در mi6 انگلیس انجام می‌شود و توسط مزدوران آگاه و نا آگاه آنها دامن زده میشود نمونه 👇 شهید باقری و فرماندهان ارشد نظامی را در داخل چه جریان هایی تخریب کردند ؟ این شهیدان توسط کدام جنایت کارها ترور شدند؟ سر منشأ همه یکی است 🔹 همانگونه که ترور شهیدان بهشتی و رجایی و....توسط موساد و سیا طراحی و منافقین اجرا کردند 🔸 منافقین از کفار بدترند ™ @antisaloosion
شهید رئیسی عزیز را آزردند و دل امام جامعه را سوزاندند! «من دلم برای رئیسی سوخت که برخی در زمان حیات او حتی حاضر نبودند یک کلمه از این حرفها (تعریف و تمجیدهای بعد از شهادت) را بگویند و با وجود مشاهده این برجستگی‌ها، آنها را کتمان و یا حتی وارونه منعکس می‌کردند و او را می‌آزردند.» این عبارات، سخنان تکان دهنده‌ی ولیّ خداست. طبعا از آنهایی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، همواره دنبال فتنه‌انگیزی و تخریب نیروهای انقلابی بودند، توقعی نبوده و نیست؛ چه بسا سکولارها می‌گویند ما با رئیسی اختلاف سیاسی داشتیم و نگاه صفر و صدی رهبری را قبول نداریم! 🔻 اما حکایت اینجاست که در بدنه نیروهای انقلابی و افرادی که خود را انقلابی و حزب‌اللهی می‌دانند، جمع زیادی بودند که باعث آزردگی رئیسی و رنجش ولیّ خدا شدند و چه دردی بالاتر از اینکه از خودی‌ها جفا و بی‌انصافی و ظلم ببینیم! اگر نگاهی به فضای مجازی و همین کانال‌های مشهور مدعی انقلابی بیاندازیم؛ تقریبا تمام کانال‌هایی که در طول اون مدت مشغول تخریب شهید رئیسی بودند، با بیانات رهبری به تکاپو افتاده‌اند: ➖ یکی نوشته منظور آقا ما نیستیم!! ➖ یکی نوشته شعار مرگ بر منافق توسط امت حزب الله بی‌جا بود! ➖ دیگری نوشته: ما حقیقت را گفتیم، رئیسی چندان تعریفی هم نبود! این مدعیان انقلابی بعد از شهادت آقای رئیسی، به حذف و ویرایش پیام‌های عبور از شهید رئیسی و تعابیر تندی که علیه ایشان داشتند پرداختند؛ مخصوصا اینکه هرچه تعاریف غلیظ‌تری از رهبری درباره منتشر شد، سرعت حذف و ویرایش این جماعت هم بیشتر و بیشتر شد. ⁉️ سؤال اینجاست: آیا حافظه تاریخی مخاطبین این کانال‌ها هم قابل حذف و ویرایش است؟ ✅ این روزها بهترین زمان برای شناخت شبهِ جریان‌هایی است که به نام مطالبه‌گری و عدالتخواهی و ولایتمداری و جهاد تبیین، دقیقا خلاف را در پیش گرفتند و دل رهبری را اینطور سوزاندند. ♨️ بدتر اینکه هرکسی هم مقابل اینها به نقد و هشدار و دلسوزی پرداخت با سخیف‌ترین ادبیات و بدترین برچسب‌ها و توهین‌ها با او برخورد کردند! ❗️عزیزان! قدری آهسته‌تر! اگر از گذشته عبرت نگرفتید، اگر اشتباهات تخریب برای شهید رئیسی عبرت نگرفتید اگر از تخریب بازوی مخلص رهبری دکتر قالیباف عبرت نگرفتید ،لااقل از شدت وضوح برملاشدن اشتباهاتی که امروز عیان شده است درس بگیریم و در محضر الهی طلب مغفرت کنیم، چراکه بسیاری از دل‌ها و ذهن‌ها را نسبت به شهید رئیسی و دکتر قالیباف و سرداران و خدمات آنها بدبین کردیم...@antisaloosion