4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅شهید بهشتی فرمود ولی شنیده نشد...
جلوی دادگستری عده ای شعار میدادند: "مرگ بر بهشتی!" بهشتی هم میشنید. یکی از او پرسید: «چرا امام ساکت است. کاش جواب این توهینها را میداد.» شهید بهشتی گفت:
«قرار نیست در مشکلات از امام هزینه کنیم. ما سپر بلای اوییم نه او سپر ما.»
بنی صدر هرجا که مینشست پشت سرش بد میگفت.
بعضیها هم مستقیم به او میگفتند "انحصارطلب، وهابی، ضدامام"
اما شهید بهشتی خیلی مراقب بود و غیبت هیچ کس را نمیکرد. امام میگفت بهشتی مظلوم بود.
برخی از منتقدین به او میگفتند: "انحصارطلب، دیکتاتور، مرفه و پولدار" دوستانش دوستانه گفته بودند: چرا جواب نمیدهی؟ تا کی سکوت میکنی؟
شهید بهشتی میگفت: «مگر نشنیدهای که قرآن میگوید: "ان الله یدافع عن الذین امنوا..." یعنی وظیفه من این است که ایمان بیاورم و کار خدا این است که از من دفاع کند. دعا کن من وظیفه خود را خوب انجام بدهم، خدا کارش را خوب بلد است.»
تندروها از دیرباز عادت به تخریب شهدای زنده و نیروهای انقلابی داشتند
✅ سرداران حاجی زاده..سلامی ...باقری ...آقای رئیسی عزیز
قبل از به شهادت رسیدن توسط بعضی سوپر انقلابی ها ترور شخصیت شدن
هنوز هم عبرت نمیگیرند و نیروهای مخلص رهبری را ناجوانمردانه تخریب میکنن
+مردمِ زنده کُش و مُرده پرست
™ @antisaloosion
🔻#فرزندان_اسرائیلی ها از همان کودکی با عقاید #آخرالزمانی آموزش می بینند. اعتقاد آنها بر خیر بودن خودشان و شر بودن مسلمانان و ایرانی هاست.
🔻فرزندان ما چقدر با عقیده #مهدویت در این جنگ بزرگ آشنا هستند؟ چه تصویری از آینده برایشان ساخته ایم؟ اصلا می دانند چرا نباید اسرائیل روی نقشه جغرافیا بماند؟!
™ @antisaloosion
🔰دین را از مداح یا کارشناس باحجاب مخالف حجاب که نباید گرفت. دین را باید از مرجع
اصیل آن اقتباس نمود.
دنبال چه هستید؟
جذب مردم به دین خدا از طریق مخالفت و ژست روشنفکری و کنار گذاشتن یک حکم خدا!
دین اسیر دست ماست
به شهید مطهری هم میگفتند طرفدار بی حجاب هاست. ما در یک دور باطل گیر کردیم و افراطی ها عامل این دور باطلند.
™ @antisaloosion
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کشورهایی با بیشترین تعداد کودکان مفقود شده
کافیه فقط یکی تو ایران گم بشه..
™ @antisaloosion
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#درسهای_یک_فتنه
✅کدام ایران⁉️
اگر هنگام تلاطم های داخلی در اینستاگرام و توییتر صفحات مسیح علینژاد، علی کریمی، بی بی سی و تعدادی از سلطنت طلبان مشهور را بررسی کنید
در نگاه اول احساس می کنید کشور سقوط کرده است و در کشور جنگ داخلی برپاست.
بعد از چک کردن ده بیست صفحه این شکلی به نتیجه میرسید و میرسند که جمهوری اسلامی سقوط کرد. ذهن حق دارد. چون کانلیزه میشود.
کافیست بپرسی
اهل کدام شهرید؟ و آیا در شهرتان درگیری و تجمع جریان دارد؟
در کمتر از دو ساعت بیش از ۱۷۰۰ نفر انسان حقیقی و غیرربات پاسخ میدهند از هر شهری که فکر کنید.
مقصود از این پست چیست⁉️
بین آنچه اصرار دارند با قدرت رسانه ای در اذهان ما حُناق کنند و عالم واقعیت تفاوت وجود دارد.
این بدین معنا نیست که مردم راضی و همه چیز گل و بلبل است، خیر،
این یعنی اختاپوس رسانه ای سامانه تحلیل ما و جامعه را برهم میزند.
در فتنه ها بصیر باشید✋
™ @antisaloosion
آقای جلیلی وسط یک دولت قانونی نه تفسیر من درآوردی شده از قانون بلند میشوید میروید این طرف آنطرف که پیگیر مشکلات مردم باشید؟!
آیا منطقی تر نیست که به جای این رفتارها و صبح تا شب برنامه برنامه کردن یکی از این حجم برنامههایتان را برای صعودی شدن مخاطبین صداوسیما استفاده کنید تا مردم ببینند و همه ملت به برنامه ها و قابلیت اجرایی شدنشان توسط شما و این جماعت یقین پیدا کنند؟
کمی فکر کنیم میبینیم موفقیت حضرات در صداوسیما میتواند تبلیغ بسیار خوبی از کارآمدی برای انتخابات پیش رو باشد...
پس چرا اصرار دارند همچنان این مسیر را بروند؟
میبینید... مسئله خیلی روشنه...
و من الله توفیق
™ @antisaloosion
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 شهید رئیسی:
برنامه برای دولت و رئیس جمهور بسیار مهم است. کارنامه هم مؤید برنامه است. و الا برنامه بدون کارنامه می شود امر شعاری! وقتی می گوییم این کار ها باید بشود، باید نشانه هایی هم باشد که طرف این کار ها را کرده است.
#جهتیادآوری
#یادآوری
#حافظه_تاریخی
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
متوجه شدید نام مردم را برای چه وسط میکشن؟ همانطور که ملاحظه میفرمایید خواست و اولویت آقا هم اچ دی
شاید براتون جالب باشه بدونید صداوسیما و #حضرات استفاده از آثار قدیمی رو فقط منوط به سریال هایی چون یوسف و پایتخت نکردن...
شبکه پویا هم داره کارتون های قدیمی روی آنتن میبره...
اونوقت جبلی بعد از ۴ سال و اندی اومده میگه چندتا شبکه اچ دی کردیم به مرور بقیه هم اچ دی میشن...
حضرات امتداد رئیسی عارضم خدمتتان شهید رئیسی خدماتی رو که کوهم نمیکشه زیر ۳ سال انجام داد نصف روز هم یا در سفر بود یا سرکشی و دیدار با مردم...
™ @antisaloosion