eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 هر صدای آشنایی ممکن است واقعی نباشد! 🔹 بازسازی صدا با هوش مصنوعی، مرز بین واقعیت و فریب را باریک‌تر از همیشه کرده است. شنیدن یک صدای آشنا دیگر تضمینی برای امنیت نیست؛ چون تکنولوژی می‌تواند مکث‌ها، لحن و حتی اضطراب مصنوعی بسازد. ™ @antisaloosion
عراقچی: اهمیت زیادی برای امنیت منطقه قائلیم وزیر خارجه در نشست مطبوعاتی با جیحون بایراموف: 🔹ما دو‌ کشور در خصوص امنیت منطقه کاملا جدی هستند و معتقد به همکاری برای امنیت هستیم. 🔹نکته مهم این است که امنیت منطقه باید توسط کشورهای منطقه تامین شود و هرگونه دخالت خارجی مخرب این امنیت خواهد بود. ™ @antisaloosion
🔺میگویند"رهبری که همیشه از همه دولتها حمایت کرده." این جمله یعنی چی؟ یعنی بیخیال بابا دستور به حمایت دولت همان توصیه ای که هیچوقت هیچ کس رعایت نمیکند است دیگر ، بیا دوباره رعایت نکنیم چیزی که نمیشود. 🔺رهبری فرمود اتحاد مقدس، اینها استرس کلام را میبرند روی قداست این اتحاد، که چی بشود؟ که کلام اثباتی ایشان بیشتر جنبه نفیی و سلبی پیدا کند. یعنی رهبری نمیخواهد بگوید جلوی اختلافات مردم را بگیرید، میخواهد بگوید نامقدسها را پیدا کنید و توی دهانشان بزنید، تا با همین دستور رهبری هم دعوا درست کنند. 🔺میگویند"رهبری همیشه امر به وحدت میکند". این یعنی چی؟ یعنی تبدیل یک جمله ناظر به زمان و مکان مشخص به یک حرف کلی علمی. فرق ولی فقیه با فقیه عادی چیست؟ ولی فقیه همه داناییها را میداند و در معرض تطبیق بر واقع است، دانشمند و فقیه کلا داناییها را عرضه میکند. اینها میخواهند دستور ناظر به واقع را از خاصیت بیندازند 🔺میگویند" رهبری خیلی غریب است"، معنای این جمله چیست؟ یعنی خودش که گیر کرده بین یک سری نادان و مجبور است خودسانسوری کند، اطرافیانش از شعام و دولت و سران قوا و اینها گرفته تا بیت رهبری و همه و همه مقابل او هستند و فقط همین ایشان است که خوب است که البته خوبیهایش را هم نمیتواند خیلی نشان دهد به دلیل وجود این اطرافیان. یعنی چی؟ یعنی کلا رهبری را بیخیال، کار خودمان را بکنیم. 🔺رهبری گفت نتیجه کار را ببینید، اینها میگویند عملگرایی خیلی بد است، یعنی نتیجه کارتان را نبینید ، رهبری گفت آرمانجویی همراه با واقع گرایی، اینها میگویند واقع گرایی یعنی مصلحت اندیشی و هاشمی بازی درآوردن و خلاصه به جایش برویم سراغ فانتزیهای ذهنیمان. رهبری میگوید پازل دشمن را تکمیل نکنید، اینها میگویند دشمن همین ترامپ کوچولوهای داخلی هستند، دشمن کجا بود. ™ @antisaloosion
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پنج تا چیزی که تو ایران داریم و کمتر بهش توجه کردیم👌 ™ @antisaloosion
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 لحظه فرار لنگ‌ لنگان رئیس موساد از دست نیروهای مقاومت ▫️رسانه‌ های اسرائیلی ویدئویی منتشر کرده‌اند که لحظه فرار رئیس تازه‌منصوب‌شده موساد، هنگام عملیات طوفان الاقصی پس از اصابت گلوله به پاهایش را نشان می‌دهد. ▫️دوربین‌ های نظارتی مسیر فرار او را ضبط کرده و نشان می‌دهند که او پس از طی مسافتی طولانی، خود را به یک خودروی نظامی رسانده و در اثر جراحات وارده روی زمین افتاده است. تصاویر منتشرشده از خودروی امداد نیز حاکی از خونریزی شدید وی است. ‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
افتخار برای ایرانی ها🇮🇷 دیروز شهرداری تهران ۲ رام قطار ملی را وارد خطوط مترو پایتخت کرد این قطار ها 85 درصدش داخلیه و توسط شرکت های دانش بنیان و صنعتگر های ایرانی ساخته شده ۱۰۷۱ واگن چینی به علاوه ۱۱۳ واگن ملی در مسیر واردات و تولیدن که تا 5 سال آینده تعداد واگن های متروی تهران بیش از دو برابر میشه ورود این قطارها سرفاصله حرکت قطارها را کم می‌کنه، زمان انتظار پایین میاره و به کم شدن آلودگی هوا کمک می‌کنه طی ۴ سال اخیر طول خطوط مترو از ۲۶۹ به ۳۱۰ کیلومتر رسیده و قراره طی ۵ سال به ۴۹۸ کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها به ۳۳۰ برسه (مترو لندن که قدیمیترین و یکی از بزرگترین خطوط مترو جهانه ۴۰۰ کیلومتره) @antisaloosion
آنتی سالوسیون
❌ مهم: چرا جلیلی قبول نمی‌کند با برنامه اش در میدان بیاید تا او را بسنجیم؟! شهید رئیسی هم گفت که من
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزان نیت ما از ارسال این دست کلیپ ها خدایی ناکرده تمسخر نیست... 📢 میخواهیم ببینید اینکه بنشینیم و حرف بزنیم یا بگوییم اینم برنامه؛ خیلی متفاوت است و با چالش ها و مشکلات پیش بینی شده و غیرقابل پیش بینی زیادی مواجه خواهید شد تا بتوان آن را عملیاتی کرد... 🔻نشستن یک گوشه و زحمات دیگران را به نام زدن هنر نیست آستین بالا زدن و وارد کارزار عملی شدن هم عیارها را روشن می‌سازد و هم فرصتی برای سنجش گفتار با عمل شخص را... 👈🏻پروردگار کریم در قرآن میفرمایند در آمدوشد شب روز و...نشانه هایی هست که اثبات می‌کند من هستم این هستی خدای عالم و حکیم و قدرتمند و... دارد.. 🔸همانکه شهید خدمت در مناظرات ۱۴۰۰ گفت: باید نشانه هایی هم باشه که آن شخص این کارها را(که ادعا می‌کند) انجام داده وگرنه برنامه بدون‌کارنامه(نه کارنامه ساختن) می‌شود امر شعاری.. 📄پاورقی: والله ما هیچ کینه شخصی از کسی نداریم و هیچ مزدی جز رضایت امام عصر و مثقال کمک و یاری حضرت که در پشتیبانی از جمهوری اسلامی تنها امید مظلومین و آزادیخواهان جهان است نمیخواهیم... ما میخواهیم شما را از یک مسئله بسیار مهم که فقط ختم به برنامه و کارنامه نمی‌شود آگاه کنیم و لازمه آن مطرح و روشن شدن این مسائل برای همه دوستداران ایران اسلامیست ™ @antisaloosion
✅ ﴿قِيلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ ۖ قَالَ يَا لَيْتَ قَوْمِي يَعْلَمُونَ﴾ پس از اینکه شهید شد برای گرامی‌داشتن او گفته شد: به بهشت در آی. و وقتی وارد بهشت شد و نعمت‌های آن را مشاهده کرد آرزوکنان گفت: کاش قوم من که مرا تکذیب کردند و به قتل رساندند آگاه می‌شدند 📚سوره یس/آیه۲۶
🛑انتقادهای شدید دکتر قالیباف از وزارت کشاورزی 🔹 وزارت جهاد کشاورزی، مهم‌ترین وزارتخانه مرتبط با امنیت غذایی، به‌جای تولید نهاده‌ها به وزارتخانه‌ای تجاری با ارز رانتی تبدیل شده است. 🔹ارز دولتی نباید فقط در اختیار چند تاجر محدود باشد؛ هر فرد یا مجموعه توانمند باید بتواند نهاده وارد کند تا رقابت واقعی شکل بگیرد. 🔹برای مبارزه با فساد، باید به سراغ فسادهای نهادینه‌شده از این دست برویم. ™ @antisaloosion
رهبری فرمودند دولت کارهای خوبی را شروع کرده است، چند روزی دقت کردم حتی خود دولت و رسانه‌های آن برای اثبات آن هیچ خروجی نداشتند.قدری خودم بررسی کردم: -روش های هفت گانه کاهش مصرف بنزین و پایان بخشی به ۶میلیارد دلار واردات آن. -اقدامات گسترده برای تولید و پایان ناترازی برق. -تمرکز برای ارتقا آموزش و پرورش در مناطق محروم(ساخت/تجهیز) -استمرار کالابرگ برای طبقات پایین تر اقتصادی علاوه بر یارانه. -قطع یارانه بی نیازان. -مهار گازهای مشعل به نفع ثروت ملی -نزدن کلنگ رسانه ای صرف. بقیه اش را شما هم بگویید. مهمترین ضعف دولت:عدم اقتدار در بازار 🗣 عبدالله گنجی ™ @antisaloosion
🇮🇷🇵🇸بسم الله قاصم الجبارین🇵🇸🇮🇷 حواستون به تحلیل های دشمن شاد کنِ امثال ابوقاسم ها، تحلیلگران نادان، سوپرانقلابی های متحجر و خوارج منافق باشه، بارها گفتیم، جنگ ایران مقتدرِ مظلوم در برابر جبهه متحد صلیبی - صهیونی - عربی است! ما با یه جنگ موجودیتی همه جانبه مواجه هست! ایستادگی ایران تنها در میان لشکریانِ انبوه گرگها و کفتارها و ثبات قدم در این جنگ تمام عیار نابرابر، باعث حیرت و مبهوت قدرتهای مدعی بلوک شرق و غرب شده! اونقدر عرصه را برای مثلث شیطان(غربی - عبری - عربی) تنگ کرده که مدام مجبور به تغییر زمین بازی و میدان جنگ شده اند، الان هم تمام عربده و زوزه کفتارها و گرگها برای این است که موجودیت آنها در برابر ایران مقتدرِ مظلوم به چالش کشیده شده!... ایران به هیچ وجه ضعیف نشده؛ مقاومت هم از بین نمیرود؛ تغییر استراتژی به هیچ عنوان به ضعف تعبیر نمیشود؛ این را آمریکا و اسرائیل بهتر میدانند؛ در یکی دو سال آینده باز شاهد اوج گیری و جولان مقاومت در منطقه خواهیم بود؛ یقه گیری های قدرت های شرقی و غربی اتفاقا سبب فرصتهای زیادی میشود! بالاخره ایستادگی در برابر فرعون های زمان، هزینه داره! بالا و پایین داره! اما به قول امام خامنه ای پیروزی جبهه مقاومت قطعی و تضمین شده است! اینها تحلیل ما نیست! برگرفته از نظریات و اعترافات اندیشکده ها و استراتژیست های غربی و صهیونی و عربی است! ابوقاسم ها و تحلیلگران نادان و پیروان آنها که این روزها به نفع دشمنان ذوق زده هستند مثل کبک سرهایشان زیر برف کرده اند شما را گمراه نکنند! ™ @antisaloosion
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید هادی خامنه ای، برادر رهبر انقلاب: خانواده ما از نظر مادی بسیار تهی دست بود، زندگی عادی را شبیه زندگی اشرافی می دیدیم. ™ @antisaloosion