eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سالوسیون
❌ مهم: چرا جلیلی قبول نمی‌کند با برنامه اش در میدان بیاید تا او را بسنجیم؟! شهید رئیسی هم گفت که من
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزیزان نیت ما از ارسال این دست کلیپ ها خدایی ناکرده تمسخر نیست... 📢 میخواهیم ببینید اینکه بنشینیم و حرف بزنیم یا بگوییم اینم برنامه؛ خیلی متفاوت است و با چالش ها و مشکلات پیش بینی شده و غیرقابل پیش بینی زیادی مواجه خواهید شد تا بتوان آن را عملیاتی کرد... 🔻نشستن یک گوشه و زحمات دیگران را به نام زدن هنر نیست آستین بالا زدن و وارد کارزار عملی شدن هم عیارها را روشن می‌سازد و هم فرصتی برای سنجش گفتار با عمل شخص را... 👈🏻پروردگار کریم در قرآن میفرمایند در آمدوشد شب روز و...نشانه هایی هست که اثبات می‌کند من هستم این هستی خدای عالم و حکیم و قدرتمند و... دارد.. 🔸همانکه شهید خدمت در مناظرات ۱۴۰۰ گفت: باید نشانه هایی هم باشه که آن شخص این کارها را(که ادعا می‌کند) انجام داده وگرنه برنامه بدون‌کارنامه(نه کارنامه ساختن) می‌شود امر شعاری.. 📄پاورقی: والله ما هیچ کینه شخصی از کسی نداریم و هیچ مزدی جز رضایت امام عصر و مثقال کمک و یاری حضرت که در پشتیبانی از جمهوری اسلامی تنها امید مظلومین و آزادیخواهان جهان است نمیخواهیم... ما میخواهیم شما را از یک مسئله بسیار مهم که فقط ختم به برنامه و کارنامه نمی‌شود آگاه کنیم و لازمه آن مطرح و روشن شدن این مسائل برای همه دوستداران ایران اسلامیست ™ @antisaloosion
✅ ﴿قِيلَ ادْخُلِ الْجَنَّةَ ۖ قَالَ يَا لَيْتَ قَوْمِي يَعْلَمُونَ﴾ پس از اینکه شهید شد برای گرامی‌داشتن او گفته شد: به بهشت در آی. و وقتی وارد بهشت شد و نعمت‌های آن را مشاهده کرد آرزوکنان گفت: کاش قوم من که مرا تکذیب کردند و به قتل رساندند آگاه می‌شدند 📚سوره یس/آیه۲۶
🛑انتقادهای شدید دکتر قالیباف از وزارت کشاورزی 🔹 وزارت جهاد کشاورزی، مهم‌ترین وزارتخانه مرتبط با امنیت غذایی، به‌جای تولید نهاده‌ها به وزارتخانه‌ای تجاری با ارز رانتی تبدیل شده است. 🔹ارز دولتی نباید فقط در اختیار چند تاجر محدود باشد؛ هر فرد یا مجموعه توانمند باید بتواند نهاده وارد کند تا رقابت واقعی شکل بگیرد. 🔹برای مبارزه با فساد، باید به سراغ فسادهای نهادینه‌شده از این دست برویم. ™ @antisaloosion
رهبری فرمودند دولت کارهای خوبی را شروع کرده است، چند روزی دقت کردم حتی خود دولت و رسانه‌های آن برای اثبات آن هیچ خروجی نداشتند.قدری خودم بررسی کردم: -روش های هفت گانه کاهش مصرف بنزین و پایان بخشی به ۶میلیارد دلار واردات آن. -اقدامات گسترده برای تولید و پایان ناترازی برق. -تمرکز برای ارتقا آموزش و پرورش در مناطق محروم(ساخت/تجهیز) -استمرار کالابرگ برای طبقات پایین تر اقتصادی علاوه بر یارانه. -قطع یارانه بی نیازان. -مهار گازهای مشعل به نفع ثروت ملی -نزدن کلنگ رسانه ای صرف. بقیه اش را شما هم بگویید. مهمترین ضعف دولت:عدم اقتدار در بازار 🗣 عبدالله گنجی ™ @antisaloosion
🇮🇷🇵🇸بسم الله قاصم الجبارین🇵🇸🇮🇷 حواستون به تحلیل های دشمن شاد کنِ امثال ابوقاسم ها، تحلیلگران نادان، سوپرانقلابی های متحجر و خوارج منافق باشه، بارها گفتیم، جنگ ایران مقتدرِ مظلوم در برابر جبهه متحد صلیبی - صهیونی - عربی است! ما با یه جنگ موجودیتی همه جانبه مواجه هست! ایستادگی ایران تنها در میان لشکریانِ انبوه گرگها و کفتارها و ثبات قدم در این جنگ تمام عیار نابرابر، باعث حیرت و مبهوت قدرتهای مدعی بلوک شرق و غرب شده! اونقدر عرصه را برای مثلث شیطان(غربی - عبری - عربی) تنگ کرده که مدام مجبور به تغییر زمین بازی و میدان جنگ شده اند، الان هم تمام عربده و زوزه کفتارها و گرگها برای این است که موجودیت آنها در برابر ایران مقتدرِ مظلوم به چالش کشیده شده!... ایران به هیچ وجه ضعیف نشده؛ مقاومت هم از بین نمیرود؛ تغییر استراتژی به هیچ عنوان به ضعف تعبیر نمیشود؛ این را آمریکا و اسرائیل بهتر میدانند؛ در یکی دو سال آینده باز شاهد اوج گیری و جولان مقاومت در منطقه خواهیم بود؛ یقه گیری های قدرت های شرقی و غربی اتفاقا سبب فرصتهای زیادی میشود! بالاخره ایستادگی در برابر فرعون های زمان، هزینه داره! بالا و پایین داره! اما به قول امام خامنه ای پیروزی جبهه مقاومت قطعی و تضمین شده است! اینها تحلیل ما نیست! برگرفته از نظریات و اعترافات اندیشکده ها و استراتژیست های غربی و صهیونی و عربی است! ابوقاسم ها و تحلیلگران نادان و پیروان آنها که این روزها به نفع دشمنان ذوق زده هستند مثل کبک سرهایشان زیر برف کرده اند شما را گمراه نکنند! ™ @antisaloosion
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید هادی خامنه ای، برادر رهبر انقلاب: خانواده ما از نظر مادی بسیار تهی دست بود، زندگی عادی را شبیه زندگی اشرافی می دیدیم. ™ @antisaloosion
وقتی پراید صاحب خودش را زیر می‌گیرد؟ کسی که حتی تحریم نشده چرا از ترورشدن می‌ترسد؟! ™ @antisaloosion
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 امام خمینی و امام خامنه‌ای از نگاه اپوزیسیون شهرام همایون: 🔺آقای خمینی چنان تصمیمات بسیار مدبرانه و تاکتیکی می‌گرفت که انگار یک دوره علم انقلاب را طی کرده است. امیر طاهری: 🔺چه خوشمان بیاید چه خوشمان نیاید؛ هیچ کس پایگاه اجتماعی و پرستیژ آقای خامنه‌ای را ندارد. هیچ کس قابل مقایسه با او نیست ™ @antisaloosion
✅ فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء: مردم به شایعات جنگ توجه نکنند؛ جای نگرانی نیست/ نیروهای مسلح در آمادگی کامل به سر می‌برند ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹میدونستین فلفل دلمه‌ای رو کجا و کی باید بکار برد؟ حتما ببینید (لطفا با بررسی و مشاوره با متخصص صور
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
3 رازی که آشپزیت رو از این رو به اون رو می‌کنه! 👩‍🍳✨ ​تا حالا فکر کردی چرا غذای رستوران‌ها یه طعم و بافت متفاوتی داره؟ همیشه پای یه سری فوت‌وفن‌ ریز وسطه که کمتر کسی بهت میگه! توی این ویدئو ۳ نکته طلایی به شما یاد داده میشه که اگه رعایت کنی، هم بافت غذاهات عالی می‌شه و هم طعمشون موندگار✋ ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حضرت آقا حفظه الله در این کلیپ می فرمایند:  متأسّفانه در داخل هم گروهی همین کار دشمن را دارند انجام میدهند؛ حالا بعضی‌ها میفهمند که چه‌کار دارند میکنند، بعضی‌ها نمیفهمند و میکنند؛ درست همان کار دشمن [است]: 👈ناامیدکردن مردم، متّهم کردن این و آن، دروغهای شاخدارِ دشمن‌ساز را به جای راستْ وانمود کردن و قلمداد کردن در ذهن مردم. اینها کارهایی است که متأسّفانه در داخل هم یک عدّه‌ای دارند انجام میدهند. 👈 آن کسانی که کار دشمن را دارند در داخل انجام میدهند تقوا ندارند؛ دین اینها سیاسی است، بجای اینکه سیاستشان دینی باشد؛ دینشان سیاسی‌کاری است❌. ✅سیاست ما باید دینی باشد، نه اینکه دینداری‌مان را در جهت سیاسی‌کاری، در جهت اهداف پست و حقیر سیاسی حرکت بدهیم؛ اینها این‌جور هستند؛ اینها تقوا ندارند؛ همان کار دشمن را میکنند برای اینکه فلان جناح را تقویت کنند، فلان جناح را بکوبند؛ فلان‌کس را بالا ببرند، فلان‌کس را پایین بیاورند. ❌ اینها کارهایی است که متأسّفانه در داخل انجام میگیرد. ✅چند جرعه از @antisaloosion