eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آنتی سالوسیون
و پیامدهای آن در یکی از چالش‌ های جدی در فضای سیاسی و رسانه‌ ای امروز، نه صرفاً اختلاف دیدگاه‌ ها، بلکه بی‌ تفاوتی و سکوت چهره‌ های شاخص در برابر رفتارهای مخرب هوادارانشان است. این ، به ظاهر بی‌ طرفانه، در عمل به معنای میدان دادن به جریان‌ هایی است که با برچسب‌ زنی، تخریب و دو قطبی‌سازی، سرمایه اجتماعی انقلاب را فرسوده می‌کنند. وقتی رسانه‌ های وابسته یا نزدیک به یک جریان، مسئولان نظام، فرماندهان و حتی شخصیت‌ های مذهبی و سیاسی را هدف حملات قرار می‌دهند، پیامد آن چیزی جز تضعیف اعتماد عمومی نیست. این روند، به تدریج فضایی می‌سازد که در آن هر اختلاف سلیقه‌ ای به دشمنی تعبیر می‌شود و هر نقدی با هتاکی پاسخ داده می‌شود. چنین وضعیتی، بیش از دشمنان بیرونی، توان جبهه انقلاب را از درون می‌کاهد. در برابر رفتار ، یک اصل غیرقابل چشم‌پوشی است. اگر چهره‌ های شاخص با موضع‌گیری شفاف و مرزبندی روشن، مخالفت خود را با این روش‌ ها اعلام نکنند، عملاً هزینه این تخریب‌ها بر دوش کل جریان انقلاب خواهد افتاد. نشان داده است که بی‌ تفاوتی در برابر ، زمینه‌ ساز شکاف‌ های عمیق و حتی بحران‌ های اجتماعی می‌شود. با و مرزبندی روشن میان نقد سازنده و تخریب، می‌توان از این تهدید خاموش عبور کرد و مسیر انقلاب را به سوی آینده‌ ای مطمئن و در جهت منظومه فکری و منطق حکمرانی رهبری ادامه داد. ™ @antisaloosion
24.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پشت صحنه ترویج برهنگی چیست؟ از زبان یک بانوی غربی بشنوید... ™ @antisaloosion
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اشاره رهبر حکیم انقلاب به معیار عادل‌ترین مردم در کلام پیامبر اکرم(ص)@antisaloosion
♦️مقایسه میانگین درآمد ماهانه در کشورهای همسایه ایران ™ @antisaloosion
بودن یعنی نقد دلسوزانه، نه بازی در زمین دشمن بسیاری از مردم از دلخور و ناامید شده‌ اند؛ ضعف‌ های جدی در مدیریت اجرایی کشور و به خصوص در تنظیم بازار هم قابل انکار نیست. اما آیا تنها سرزنش رئیس‌ جمهور و مقایسه تمسخرآمیز صحبت های زمان انتخابات و امروز پزشکیان می‌تواند راه‌ حل باشد؟ شاید برای لحظه‌ ای دل‌ خنکی بیاورد، اما در عمل هیچ گرهی باز نمی‌کند. در این میان، جریان‌ های غرب‌گرا و چهره‌ هایی مانند و ، همراه با دشمنان خارجی، تلاش دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند تا نظام را بی‌ اعتبار کنند. هدف نهایی آنان چیزی جز ضربه زدن به نیست؛ رهبری‌ ای که با حکمت و مصلحت، حمایت جدی خود را از دولت نشان داده است. اینجاست: ما که خود را ولایی و انقلابی می‌دانیم، جایگاه‌ مان در این ماجرا کجاست؟ آیا باید فقط برای دل‌ خنکی کاری کنیم؟ یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنیم و مردم را به نقطه جوش برسانیم تا علیه دولت آشوب کنند؟ راه درست، ایستادن در کنار رهبری است. هم باید باشد، اما نقدی دلسوزانه و آگاهانه. یعنی ابتدا به نقاط قوت دولت اشاره کنیم؛ مثل تبعیت از رهبری یا همکاری با نیروهای مسلح. سپس نقدی سازنده و مبتنی بر ارائه دهیم. این شیوه هم اثرگذار است و هم به اصلاح امور کمک می‌کند. ™ @antisaloosion
📌 دستت بشکنه تاریخ اگر ننویسی… 🔻دستت بشکنه تاریخ اگر ننویسی که در روزگار ما، سپاهی مقتدر که در برابر ابرقدرت‌ها ایستاد، در داخل سرزمین خودش، قربانی برداشت‌های سطحی و شعارهای تند شد! 🔺دستت بشکنه اگر نگویی که این‌بار، دشمن نه با موشک، بلکه با نق‌نق «خودی‌های بی‌صبر» به میدان آمد؛ آنان که با تند‌ترین زبان‌ها سخن گفتند، اما کم‌عمق‌ترین درک را از انقلاب داشتند. 🔻سپاه، دهان استکبار را خُرد کرد، اما در برابر حملات کسانی که نامِ خودی بر خود گذاشته‌اند، دستانش بسته است؛ چون ادب و وفاداری، او را از پاسخ تند بازمی‌دارد! 🔺دشمنان بیرونی را آسان‌تر می‌شناسیم، اما خطرناک‌تر آن‌جاست که «نقد بی‌صبرانه» به «تخریب هم‌سنگر» تبدیل شود... 🔻من از بیگانگان هرگز ننالم و از خودی‌هایی می‌نالم که هیاهو را جای بصیرت نشانده‌اند! ™ @antisaloosion