eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️مقایسه میانگین درآمد ماهانه در کشورهای همسایه ایران ™ @antisaloosion
بودن یعنی نقد دلسوزانه، نه بازی در زمین دشمن بسیاری از مردم از دلخور و ناامید شده‌ اند؛ ضعف‌ های جدی در مدیریت اجرایی کشور و به خصوص در تنظیم بازار هم قابل انکار نیست. اما آیا تنها سرزنش رئیس‌ جمهور و مقایسه تمسخرآمیز صحبت های زمان انتخابات و امروز پزشکیان می‌تواند راه‌ حل باشد؟ شاید برای لحظه‌ ای دل‌ خنکی بیاورد، اما در عمل هیچ گرهی باز نمی‌کند. در این میان، جریان‌ های غرب‌گرا و چهره‌ هایی مانند و ، همراه با دشمنان خارجی، تلاش دارند دولت را ناکارآمد جلوه دهند تا نظام را بی‌ اعتبار کنند. هدف نهایی آنان چیزی جز ضربه زدن به نیست؛ رهبری‌ ای که با حکمت و مصلحت، حمایت جدی خود را از دولت نشان داده است. اینجاست: ما که خود را ولایی و انقلابی می‌دانیم، جایگاه‌ مان در این ماجرا کجاست؟ آیا باید فقط برای دل‌ خنکی کاری کنیم؟ یا ناآگاهانه در زمین دشمن بازی کنیم و مردم را به نقطه جوش برسانیم تا علیه دولت آشوب کنند؟ راه درست، ایستادن در کنار رهبری است. هم باید باشد، اما نقدی دلسوزانه و آگاهانه. یعنی ابتدا به نقاط قوت دولت اشاره کنیم؛ مثل تبعیت از رهبری یا همکاری با نیروهای مسلح. سپس نقدی سازنده و مبتنی بر ارائه دهیم. این شیوه هم اثرگذار است و هم به اصلاح امور کمک می‌کند. ™ @antisaloosion
📌 دستت بشکنه تاریخ اگر ننویسی… 🔻دستت بشکنه تاریخ اگر ننویسی که در روزگار ما، سپاهی مقتدر که در برابر ابرقدرت‌ها ایستاد، در داخل سرزمین خودش، قربانی برداشت‌های سطحی و شعارهای تند شد! 🔺دستت بشکنه اگر نگویی که این‌بار، دشمن نه با موشک، بلکه با نق‌نق «خودی‌های بی‌صبر» به میدان آمد؛ آنان که با تند‌ترین زبان‌ها سخن گفتند، اما کم‌عمق‌ترین درک را از انقلاب داشتند. 🔻سپاه، دهان استکبار را خُرد کرد، اما در برابر حملات کسانی که نامِ خودی بر خود گذاشته‌اند، دستانش بسته است؛ چون ادب و وفاداری، او را از پاسخ تند بازمی‌دارد! 🔺دشمنان بیرونی را آسان‌تر می‌شناسیم، اما خطرناک‌تر آن‌جاست که «نقد بی‌صبرانه» به «تخریب هم‌سنگر» تبدیل شود... 🔻من از بیگانگان هرگز ننالم و از خودی‌هایی می‌نالم که هیاهو را جای بصیرت نشانده‌اند! ™ @antisaloosion
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 هوشنگ امیر احمدی: دعوا سر غنی‌سازی و جمهوری اسلامی نیست، دعوا سر خود ایران است. 🔹هر وقت حرف از انقلاب ۵۷ می‌شود، آمریکایی‌ها می‌گویند ما ایران را از دست دادیم! @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹دانشجویان در دیدار روز دانشجو با جبلی چه گفتند؟ اگر آی‌فیلم نبود کسی تلویزیون را نگاه نمی‌کرد یکی از دانشجویان انتقاد تندی از جبلی داشت و گفت: رسانه ملی را از معنا تهی کردید! آمار ۷۰ درصد مخاطب تلویزیون از کجا آمده است؟ اگر آی‌فیلم و برنامه‌های ورزشی نبودند کسی تلویزیون را نگاه نمی‌کرد. وی افزود: امروز که ما آن اهداف را، آن وعده‌های شما را کنار این ۴ سال می‌گذاریم، گویا به تماشای یکی از آثار فریدون جیرانی نشسته‌ایم؛ اثری به نام «مرگ تدریجی یک رویا». البته این بار به کارگردانی پیمان جبلی و وحید جلیلی. جناب جبلی! براین تاریکخانه نور بتابانید! تنها شبزیان و سایه نشینان از نور آفتاب درهراسند ™ @antisaloosion
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
البته بعضی از پدرای ایرانی😂😅 ™ @antisaloosion
دستنوشته یک دانشجو در حاشیه دیدار دانشجویان با جبلی ™ @antisaloosion