eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🟣 آفرین به دولت👏 🔸تصمیم بنزینی اخیر دولت که با تدبیر حداکثری و با کمترین تنش اجتماعی از صبح امروز اجرایی شد قابل تقدیر و تحسین است.👏 🔹و البته از این جهت که به سالها تعلل و احتیاط دولتها ( که ناشی از اجرای فاجعه بار یک تصمیم خوب کارشناسی در سال ۹۸ بود ) پایان داد.👇 البته طرح بدون نقد نیست و جای کار دارد ولی در مدیریت تنش دولت خوب عمل کرد@antisaloosion
♦️عامل اصلی تحریک و تجمع در مشهد، فالوور نتانیاهو از آب درآمد! 🔹جواد علی‌کردی، برادر خسرو علی‌کردی که اخیرا بر اثر ایست قلبی از دنیا رفته است، با علم و اطلاع از علت واقعی فوت برادرش، در روزهای اخیر اقدام به تشویش اذهان عمومی و موج‌سازی رسانه‌ای کرده است، صفحه نخست‌وزیر رژیم صهیونسیتی را فالو دارد. 🔹با توجه به کارویژه صهیونیست‌ها در ایجاد آشوب و اغتشاش در ایران، به نظر می‌رسد اقدامات این روزهای جواد علی‌کردی نیز در همین راستاست. @antisaloosion
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یک دقیقه وقاحت روی آنتن زنده عسرائیل اینترنشنال؛ اتاق فرمان جنگ علیه ایران! طرف داره علنا میگه چند ماه طلایی داریم هرطور شده باید از درون شورش کنیم تا عسرائیل بیاد کارو تموم کنه بعد اینجا ما باید برای بچه انقلابی ها اثبات کنیم هدف جماعتی از حجاب و محاکمه روحانی و ظریف و کوفت اغتشاشات با پرچم امام حسینو انقلابه... چجوری بگه یه عده بیدار میشن؟ ™ @antisaloosion
هدایت شده از احمد صابری تولایی
به نام دین سر دین را شکستند !! ✅مکتب شهید نصرالله «مکتب ولایت مداری» است و جماعتی همت کرده اند تا حرفهای احمقانه خودشان را به نام امثال شهید نصرالله نسبت دهند و مخاطب را به انحراف بکشانند ◀️استفاده از تصاویر بقیه افراد هم پوششی برای توجه دادن مخاطب به حرفهای بی مبنا است 📣عبور از ولایت توسط این جماعت افراطی به نام امر به معروف و نهی از منکر کلید خورد ... 🚫این جماعت نهایت دغدغه شون ،حجاب اجباری است دیروز با بست نشینی و هزینه سازی برای دولت شهید رئیسی مظلوم ، با تجمع جلو مجلس و امروز با برگزاری همایشهایی برای تئوریزه کردن عبور از ولایت و زمینه سازی برای اقدامات خودسرانه 🚫خروجی این همایش‌ها جز تربیت افرادی برای مقابله با سیاستهای کلان و اولویت گفتمانی ولی جامعه یعنی «اتحاد مقدس» نخواهد بود ⚔این همایش از تجمع براندازان خطرناکتر خواهد بود 🙏مسئولین امر لطفا رسیدگی کنند که برخی جوانان جویای نام ،به نام امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از تصاویر شخصیتهایی چون شهید نصرالله ، استاد پناهیان، آیت الله شب زنده دار انحراف در گفتمان ولایت مداری ایجاد نکنند و بیش از این برای نظام و انقلاب هزینه سازی نکنند . @ahmad_saberi110
23.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💖 حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها؛ انسان عرشی... 📜 برگی از سیره آقاجون ♥️ اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای عزیز الی ظهور مولا و آقامون امام مهدی صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه و شریف... ‌™ @antisaloosion
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌❌دوران سیاه پهلوی وقتی بعضیا از «زن، زندگی، آزادی» پهلوی حرف می‌زنن، فقط کافیه واقعیت رو ببینیم: 🟡زن؟ ۷۰٪ بی‌سواد. هزاران زن مجبور در شهرنو. تجاوز به دختر دانشجو در دانشگاه تهران. زنان مبارزی که زیر شکنجه ساواک جان دادن. 🟡زندگی؟ مرگ بالای مادران، خون‌فروشی مردم، حلبی‌آبادها، اعتیاد جوان‌ها، مستشار آمریکایی که هرکاری می‌کرد و حتی بازخواست هم نمی‌شد. 🟡آزادی؟ ۱۶هزار زندانی سیاسی، سانسور شعر، شکنجه‌های ثبت‌شده، کشته‌های ۱۵ خرداد و ۱۷ شهریور. 🟡مرد؟ بیکاری، اعتیاد، اعزام اجباری به جنگ‌های خارجی، تحقیر مقابل مستشاران. 🟡میهن؟ بحرین رفت، آرارات رفت، دشت ناامید رفت، امتیاز اروند رفت. باشگاه تنیس: «ورود ایرانی و سگ ممنوع». 🟡آبادی؟ ۹۶٪ روستاها بدون آب سالم، ۷۰٪ بدون برق، یک برف که می‌اومد هزار روستا محو می‌شد. این‌ها واقعیت بود؛ نه فانتزی اینستاگرامی. واقعیت پهلوی با روایت‌های بزک‌شده فرق داشت. تاریخ رو باید همان‌طور که بوده دید، نه همان‌طور که تعریف می‌کنند. ‌™ @antisaloosion
💢 شکست تلخ ایران در سوریه به دست رومی ها و پیروزی تاریخی موجب شکست غرب برابر ایران شد در نیمه نخست سده سوم میلادی، جهان در التهاب فرو رفته بود. امپراتوری روم درگیر بحران‌های داخلی و شورش‌های مرزی بود و از سوی دیگر، شاهنشاهی نوخاسته ایرانی در شرق قد علم کرده بود. در این میان، شاپور یکم، پادشاه نیرومند ایران، تصمیم گرفت نفوذ روم را از مرزهای شرقی به عقب براند و اعتبار قدرت ایرانی را بازسازی کند. اما مسیر او با پیروزی آغاز نشد. در نخستین حمله شاپور به خاک سوریه، ارتش روم با استفاده از استحکامات محلی و فرماندهی مناسب، ضربات سنگینی بر سپاهیان ایرانی وارد کرد. منابع رومی حتی اشاره می‌کنند که شاپور ناچار به عقب‌نشینی تاکتیکی شد. این شکست برای شاه ساسانی تلخ بود؛ اما موجب فروپاشی ارادهٔ او نشد. برعکس، این شکست آغاز دوره‌ای از بازآرایی و ابتکار نظامی بود که سرنوشت جنگ را دگرگون کرد. شاپور پس از بازگشت، با دقت وضع ارتش را بررسی کرد. واحدهای سواره‌نظام زره‌پوش تقویت شدند، تیپ‌های پیاده‌نظام تازه‌نفس از استان‌های مرکزی فراخوانده شدند و مهم‌تر از همه، قبایل عرب حیره و متحدان ارمنی به ائتلاف ساسانی پیوستند. شاپور دانست که برای پیروزی، باید جنگ را نه به‌عنوان "نبرد مرزی"، بلکه به‌عنوان "یورش استراتژیک" دنبال کند. او ارتشی منسجم و چندقومیتی آماده ساخت که چابک‌تر و انعطاف‌پذیرتر از گذشته بود. در یورش دوم، شاپور برق‌آسا از فرات گذشت. شهرهای سوریه یکی پس از دیگری فتح شدند. انطاکیه یکی از مهم‌ترین مراکز رومی در شرق – پس از مقاومت کوتاه به دست ایرانیان افتاد. پیروزی، به‌ سرعت به پانویس تاریخ تبدیل نشد؛ بلکه آغاز سلسله شکست‌های روم از شاپور بود. امپراتور روم، والرین، برای حفظ شام و آسیای کوچک شخصا وارد میدان شد. اما این تصمیم سرنوشت‌ساز، به بزرگ‌ترین فاجعه نظامی تاریخ روم بدل شد. در ادسا، ارتش روم گرفتار بیماری، محاصره و ناهماهنگی شد. شاپور با بهره‌گیری از سواران سنگین‌اسلحه و تاکتیک‌های ضربه‌زن-عقب‌کش، نیروهای روم را فرسوده کرد. والرین که امیدی به پیروزی نداشت، تصمیم گرفت مذاکره کند؛ اما در میانه این گفت‌وگوها، سپاه ایران او را محاصره و اسیر کرد. این لحظه، در تاریخ جهان بی‌نظیر است: تنها بار در تمام تاریخ، یک امپراتور رومی اسیر یک پادشاه شرقی شد. شاپور پیروزی را به نمایش قدرت تبدیل کرد. نقش‌برجسته‌های نقش‌رستم و بیشاپور، صحنه زانو زدن والرین در برابر شاه ایران را برای همیشه ثبت کردند. این نه فقط پیروزی نظامی، بلکه بیانیه‌ای بود: بازگشت شکوه ایران در برابر غرب. شکست اولیه شاپور در سوریه عبرتی شد و پیروزی‌های بعدی، او را در زمره بزرگ‌ترین پادشاهان جنگاور تاریخ قرار داد. *آقای تحلیلگر ™ @antisaloosion
👆✅توطئه‌ و حمایت رسانه‌ای صهیونیست‌ها از اغتشاش در کشور، بیانگر اهمیت حفظ آرامش، وحدت و عدم ایجاد تجمعات غیرقانونی به هر بهانه‌ای، حمایت از ارکان نظام و جدیت دولت در رفع مشکلات اقتصادی مردم عزیز است. مراقبت کنیم که با پمپاژ ضعف‌ها و ناامیدی از آینده کشور، اهداف دشمن را تکمیل نکنیم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
💢 رادیکال ها و گوشت قربانی دولت پزشکیان! 🔹یکی از روزنامه‌هایِ اصلاحات تیتر زده که «دولت چهاردهم اصلاح‌طلب نیست.» سال ۹۶ هم که این طیف تلاش کرد تا رئیس‌جمهور اسبق رای بیاورد؛ در ادامه ی کارش به "کی بود کی بود من نبودم " کشید. یکی از این‌ها در ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ تیتر زد که «چرا روحانی هیچ‌گاه اصلاح طلب نشد؟» این یک رویکرد همیشگی است؛ به قول نسل دهه هشتاد و نودی، این جماعت گردنگیرشان خراب است. 🔸برای این که به خطا نرویم، جریان اصلاحات نه یکپارچه است و نه همسان. آن چه در این یادداشت می‌آید اشاره به جریان رادیکالی است که گاه مطامعش را در آمدن به صف رأی می‌بیند و گاه در نافرمانی و کف خیابان. سئوال می‌شود که چرا این جماعت گردنگیرشان خوب نیست؛ روزی خاتمی را پینوشه می دانستند، چند سال قبل زیر میزِ روحانی زدند و الان هم در حال زیرکشی از دولت فعلی هستند؟ علت را باید از تهِ حرف‌شان جست. 🔹بخشی به سهم خواهی‌ها برمی‌گردد. فشار این طیف رادیکال در آغاز دولت آن قدر زیاد بود که بهزاد نبوی در متنی نوشت «از همه اعضای کمیته‌ها عاجزانه استدعا دارم، به خاطر ایران و به خاطر دکتر پزشکیان بینوا، دست از سهم‌خواهی از این گوشت قربانی بردارند.» خلاصه برخی از این فشارهایِ عیان ، حاصل سهم خواهی‌هایِ پشت پرده است. 🔸اما دلیل دوم؛ سال ها قبل یکی از به اصطلاح تئوریسین‌های طیف رادیکال نوشت که ««تاکتیک اصلی اصلاحات (شما بخوانید رادیکال‌ها)، سازماندهی نیروها از پایین است. ... حتی بعضی مواقع می‌توان به نافرمانی مدنی فکر کرد.» این جماعت هر دولتی را تا جایی دوست دارند که به او برشی از کیک قدرت بدهد، با دیگر ساختارهایِ قدرت وارد چالش شود، رفتار رادیکال و ساختارشکنانه داشته باشد و خلاصه به جای این که قاتقِ نان نظام و مردم باشد قاتلِ جان شود؛ یا به جای این که محلِ آرامش باشد مُخِلِّ آسایش شود. 🔹درست است که نیروهای دغدغه مند از هر دولتی که در پیشبرد انقلاب تلاش کند حمایت می‌کنند چه چپ باشد چه راست؛ ولی بخشی از تأکیدها و حمایت‌های مکرر به این رفتار رادیکال‌ها برمی‌گردد. حمایت‌کردن به معنای سر زیر برف‌کردن، جدایی از مشکلات مردم، ندیدن کاستی‌ها، فراموش‌کردن گرانی‌ها و ... نیست. وقتی رادیکال ها به ساختارزدایی از دولت، بی‌اعتبارسازیِ اقتدار اجرایی، بن‌بست‌‌نمایی از نظام، رادیکال‌سازی فضای سیاسی و ... می‌اندیشند تکلیف ما مشخص‌تر و عیان‌تر می‌شود. ✍🏻 یعقوب ربیعی ™ @antisaloosion
⭕️ وقتی داخلی با همه دارائی اش و هر کس و هر چه دارد، سعی میکند از مراسم هفتم یک وکیل که فیلم چگونگی مرگش هم منتشر شده ، استفاده کند،این یعنی اپوزیسیون دیگر توان و امیدی ندارد، امروز خطرناک ترین گروه همان است که رهبر انقلاب بارها فرموده اند، خطر یها @antisaloosion