این روزها التهابات اقتصادی ذهن ما رو درگیر معیشت کرده که یادمون از رازق اصلی دور شده امروز این روایت رو از عزیزی شنیدم و گفتم بد نیست که اینجا بازگو کنم و یادمون نره خدا، رازق ارزانی نیست، رازق ارزانی و گرانی با هم است
شیخ کلینی در کتاب کافی خود از ابو حمزه ثمالی نقل میکند که: خدمت زین العابدین علیهالسلام سخن از گرانی نرخها شد. حضرت فرمود: "وَ مَا عَلَیَّ مِنْ غَلَائِهِ إِنْ غَلَا فَهُوَ عَلَیْهِ وَ إِنْ رَخُصَ فَهُوَ عَلَیْهِ." مرا با گرانی آن چه کار؟ اگر گران شود رزق آن بر اوست (خداست) و اگر ارزان شود هم رزق بر خداست.
📌خدای دلار 1000 تومان با خدای دلار 145000 تومان فرق داره؟
اگر فرق داشته باشه برامون، رزق و نعمت و برکتش هم فرق میکنه! ایمان داشته باشیم فرقی نداره، برکتش هم فرقی نخواهد کرد!
برکت خدا، با ماشین حسابهای نرخ سود و ضرر ارز و طلا قابل محاسبه نیست!
خدا نعمت ایمان به رزّاق بودنش رو ازمون نگیره
همین!
™ @antisaloosion
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌍 امنیتِ فرانسوی
🔹 کشوری که دوچرخهات را باید قفل کنی، حتی وقتی خودت سوارشی !!!!
™ @antisaloosion
#چه_خبر؟
تصاویری از شوش و اعتراضات مسالمت امیز کسبه؛امروز در فضای مجازی دست به دست میشه
™ @antisaloosion
بازار زرگرها هم گفته میشه در اعتصابه تصاویرش رو نمیگذارم..فقط این عکس رو میگذارم تا ببینید که مثلا هیچ تهدیدی و دست نجس صهیونیستی پشت صحنه نیست
™ @antisaloosion
در صورت قطع ارتباط
کانال دوم ما👇🏻
@antisaloos
اگر بازهم ارتباط قطع شد بیو اکانت پیام بدید 👇🏻
@nooretabyin
نشانی جدید را مشاهده کنید
و همچنین آدرس جدید را در بله و روبیکا به نشانی👇🏻
@antisaloosion
قرار میدهیم
فعلا فقط ایتا فعالیت داریم اگر دسترسی به ایتا برای همه قطع شد؛ در بله یا روبیکا ادامه میدهیم توکل برخدا
برخی سلبریتی ها و برخی دانشگاه ها هم اخباری از اندک تجمعات اعتراضی هست...
سلبریتیا هرچی بیشتر میخورن بیشتر جفتک میندازن..
مخصوصا ایشون خوب که خورده حالا آروغشو تقدیم مملکت میکنه
™ @antisaloosion
الحمدلله مردم آگاه هستند ولی خب کمشم برای خرابکاری کفایت میکنه ضمن اینکه هسته های نفوذی دشمن و رژیم به شدت فعاله تا این اعتراضات خاموش نشه
🔹حاجی بابایی، نایب رئیس مجلس:
فردا مجلس تصمیم مهمی در پیش دارد و خبر مهمی اعلام خواهد شد
™ @antisaloosion
🔹واکنش پزشکیان به تهدیدهای سگ زرد ترامپ قمارباز:
پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر تجاوز ستمکارانهای، سخت و پشیمان کننده خواهد بود
™ @antisaloosion