eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴کانال 15 رژیم : اعتراضات در ایران جواب نمی‌دهد و موفق نخواهد شد باید کودتای نظامی رخ دهد که این هم احتمالش کم است (( ™ @antisaloosion
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینگونه اعتراض به آشوب تبدیل می شود. مردی که چهره خودش را پوشانده با سنگ به مامور امنیتی حمله میکند ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
حالا کمی متوجه میشید چرا انقدر آقا فرمان حمایت از دولت می دادن و چرا عده ای که پشت نقاب ولایتمداری و
تصویر اول👇🏻 🔹نامه پزشکیان به قالیباف : ✅ دولت با انجام اصلاحات مالیاتی و دستمزد کارکنان و افزایش یارانه موافق مجلس است تصویر دوم👇🏻 رئیس سازمان امور مالیاتی از ۳ تصمیم مهم سران قوا برای تسهیل تکالیف مالیاتی اصناف خبر داد ™ @antisaloosion
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفتار پلیس با اعتراضات به حق مردم ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹نظر سعید قاسمی درباره رئیسی و قالیباف قاسمی: دولت رئیسی استمرار همان دولت کثیف گذشته(روحانی)است...
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سعید قاسمی و به کدام شخص جز جلیل جمهور راضی هستید؟ بهتر از شهید رئیسی نداشت انقلاب تقدیم ملت کنه... این اوضاع اقتصادی نتیجه خیانت کدام جریان فکری دورو با تخریب و لجن پراکنیست؟ به حکومت امام عصر راضی هستید یا به حکومت معصوم هم ایراداتی خواهید داشت؟ 2⃣ @antisaloosion
حرف حساب 🔴 سختی‌ها را تحمل کنید، این انقلاب با نهایت اقتدار و توان، به انقلاب جهانی امام زمان(عج) اتصال پیدا می‌کند... 🇮🇷 ™ @antisaloosion
💢 ارتشی که بدون آنکه وجود داشته باشد جنگ را برد عملیات فورتیتود ؛ فریب نازی‌ها پیش از بزرگ‌ترین عملیات آبی–خاکی تاریخ ، متفقین یک مشکل حیاتی داشتند: اگر آلمان‌ها بفهمند حمله اصلی از کجا انجام می‌شود، فرصتی برای پیروزی باقی نمی‌ ماند. پس متفقین تصمیم گرفتند به‌ جای پنهان‌ کاری صرف، دست به کاری خطرناک‌ تر بزنند : ساختن یک دروغ آن‌ قدر واقعی که دشمن آن را حقیقت بداند. این دروغ، نام داشت "عملیات فورتیتود" در سال ۱۹۴۴، همه می‌ دانستند که متفقین به اروپای اشغالی حمله خواهند کرد. سوال فقط این بود: کی و کجا؟ منطقی‌ترین نقطه، پاس-دو-کاله بود. کوتاه‌ترین فاصله بین انگلیس و فرانسه. متفقین دقیقا از همین منطق استفاده کردند تا نازی‌ها را به دام بیندازند. آن‌ها "ارتشی" ساختند که وجود خارجی نداشت و به فرماندهی ژنرال مشهور، جورج پتن. اما این ارتش از چه تشکیل شده بود؟ تانک‌های بادی، هواپیماهای چوبی، اردوگاه‌های جعلی، و ترافیک رادیویی ساختگی که دقیقا شبیه ارتباطات یک نیروی واقعی طراحی شده بود. در ظاهر، همه‌چیز طبیعی به نظر می‌رسید. حتی هواپیماهای شناسایی آلمانی هم این "آمادگی" را تایید می‌ کردند. اما ستون اصلی فریب جای دیگری بود: اطلاعات انسانی. متفقین موفق شده بودند تقریبا تمام شبکه جاسوسی آلمان در انگلیس را یا دستگیر کنند یا به ماموران دوجانبه تبدیل کنند. این جاسوس‌ها، با دقتی وسواس‌گونه، اطلاعاتی "درست اما گمراه‌کننده" به برلین می‌ فرستادند. نتیجه این شد که فرماندهی آلمان، حتی پس از آغاز حمله واقعی در نرماندی در ۶ ژوئن ۱۹۴۴، تصور می‌ کرد این فقط یک عملیات انحرافی است. آن‌ها هفته‌ ها بهترین نیروهای زرهی‌ شان را در پاس-دو-کاله نگه داشتند، منتظر حمله اصلی که هرگز رخ نداد. این تاخیر، برای متفقین حیاتی بود. سواحل تثبیت شد، تدارکات رسید، و سرپل‌ها گسترش یافتند. بسیاری از مورخان نظامی معتقدند بدون فورتیتود، تلفات به‌مراتب بیشتر می‌ بود و حتی موفقیت عملیات زیر سؤال می‌رفت. عملیات فورتیتود نشان داد که در جنگ مدرن، باور دشمن گاهی مهم‌ تر از توان واقعی اوست. متفقین نه با نیرویی که داشتند، بلکه با نیرویی که آلمان‌ها فکر می‌ کردند دارند، پیروز شدند. گاهی برای بردن یک جنگ، لازم نیست ارتش بزرگ‌تری داشته باشید. کافی است دشمن را قانع کنی که دارید... آقای تحلیلگر ™ @antisaloosion
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن به دنبال بیان شکست خود با روایت پیروزی از طریق جنگ شناختی و معرفتی است@antisaloosion
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم مراقب باشند و به پیام جریان‌های خارجی اهمیتی ندهند داریوش ارجمند در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹 موساد هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هر کاری خواستند کردند، اما به جایی نرسید. به پیام این‌ها اهمیت نمی‌دهم و مردم ایران هم نباید اهمیت بدهند. 🔹 حواس‌شان باید به داخل باشد، به آدم‌های داخلی، به مقام رهبری و به افرادی که با ما هستند و خودمان انتخاب‌شان کردیم. 🔹 من نوکر امام علی هستم، کوچیکشم. هر وقت اسم علی را می‌شنوم، تنم می‌لرزد. 🔹حاج قاسم سلیمانی هم که رستم ایران است، بزرگ‌ترین مرزبان کشور بوده، مثل رستم در دوران جدید. هم قاسم، هم حاجی، هم سلیمانی - این سه‌گانه اسم خیلی عجیب است. 🔹 من واقعاً دوستش دارم، خیلی هم بابتش بد و بیراه شنیدم. مجسمه‌اش که در تالار فجر گذاشته بودند، رفتم بالا و مجسمه‌اش را بوسیدم، و همین خبرگزاری‌ها نوشتند بت‌پرستی به سبک جدید. ما به این حرف‌ها عادت داریم. 🔹 همین‌هایی که الان دارم می‌گویم، بوق و کرنا می‌کنند. در بزرگی قاسم سلیمانی هیچ شکی نیست، من نمی‌گویم همه دنیا اذعان کردند، اما خودش بزرگ بود. ™ @antisaloosion
سلبریتی باشرف ™ @antisaloosion