eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سالوسیون
🔹نظر سعید قاسمی درباره رئیسی و قالیباف قاسمی: دولت رئیسی استمرار همان دولت کثیف گذشته(روحانی)است...
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سعید قاسمی و به کدام شخص جز جلیل جمهور راضی هستید؟ بهتر از شهید رئیسی نداشت انقلاب تقدیم ملت کنه... این اوضاع اقتصادی نتیجه خیانت کدام جریان فکری دورو با تخریب و لجن پراکنیست؟ به حکومت امام عصر راضی هستید یا به حکومت معصوم هم ایراداتی خواهید داشت؟ 2⃣ @antisaloosion
حرف حساب 🔴 سختی‌ها را تحمل کنید، این انقلاب با نهایت اقتدار و توان، به انقلاب جهانی امام زمان(عج) اتصال پیدا می‌کند... 🇮🇷 ™ @antisaloosion
💢 ارتشی که بدون آنکه وجود داشته باشد جنگ را برد عملیات فورتیتود ؛ فریب نازی‌ها پیش از بزرگ‌ترین عملیات آبی–خاکی تاریخ ، متفقین یک مشکل حیاتی داشتند: اگر آلمان‌ها بفهمند حمله اصلی از کجا انجام می‌شود، فرصتی برای پیروزی باقی نمی‌ ماند. پس متفقین تصمیم گرفتند به‌ جای پنهان‌ کاری صرف، دست به کاری خطرناک‌ تر بزنند : ساختن یک دروغ آن‌ قدر واقعی که دشمن آن را حقیقت بداند. این دروغ، نام داشت "عملیات فورتیتود" در سال ۱۹۴۴، همه می‌ دانستند که متفقین به اروپای اشغالی حمله خواهند کرد. سوال فقط این بود: کی و کجا؟ منطقی‌ترین نقطه، پاس-دو-کاله بود. کوتاه‌ترین فاصله بین انگلیس و فرانسه. متفقین دقیقا از همین منطق استفاده کردند تا نازی‌ها را به دام بیندازند. آن‌ها "ارتشی" ساختند که وجود خارجی نداشت و به فرماندهی ژنرال مشهور، جورج پتن. اما این ارتش از چه تشکیل شده بود؟ تانک‌های بادی، هواپیماهای چوبی، اردوگاه‌های جعلی، و ترافیک رادیویی ساختگی که دقیقا شبیه ارتباطات یک نیروی واقعی طراحی شده بود. در ظاهر، همه‌چیز طبیعی به نظر می‌رسید. حتی هواپیماهای شناسایی آلمانی هم این "آمادگی" را تایید می‌ کردند. اما ستون اصلی فریب جای دیگری بود: اطلاعات انسانی. متفقین موفق شده بودند تقریبا تمام شبکه جاسوسی آلمان در انگلیس را یا دستگیر کنند یا به ماموران دوجانبه تبدیل کنند. این جاسوس‌ها، با دقتی وسواس‌گونه، اطلاعاتی "درست اما گمراه‌کننده" به برلین می‌ فرستادند. نتیجه این شد که فرماندهی آلمان، حتی پس از آغاز حمله واقعی در نرماندی در ۶ ژوئن ۱۹۴۴، تصور می‌ کرد این فقط یک عملیات انحرافی است. آن‌ها هفته‌ ها بهترین نیروهای زرهی‌ شان را در پاس-دو-کاله نگه داشتند، منتظر حمله اصلی که هرگز رخ نداد. این تاخیر، برای متفقین حیاتی بود. سواحل تثبیت شد، تدارکات رسید، و سرپل‌ها گسترش یافتند. بسیاری از مورخان نظامی معتقدند بدون فورتیتود، تلفات به‌مراتب بیشتر می‌ بود و حتی موفقیت عملیات زیر سؤال می‌رفت. عملیات فورتیتود نشان داد که در جنگ مدرن، باور دشمن گاهی مهم‌ تر از توان واقعی اوست. متفقین نه با نیرویی که داشتند، بلکه با نیرویی که آلمان‌ها فکر می‌ کردند دارند، پیروز شدند. گاهی برای بردن یک جنگ، لازم نیست ارتش بزرگ‌تری داشته باشید. کافی است دشمن را قانع کنی که دارید... آقای تحلیلگر ™ @antisaloosion
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن به دنبال بیان شکست خود با روایت پیروزی از طریق جنگ شناختی و معرفتی است@antisaloosion
7.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مردم مراقب باشند و به پیام جریان‌های خارجی اهمیتی ندهند داریوش ارجمند در گفت‌وگو با تسنیم: 🔹 موساد هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و هر کاری خواستند کردند، اما به جایی نرسید. به پیام این‌ها اهمیت نمی‌دهم و مردم ایران هم نباید اهمیت بدهند. 🔹 حواس‌شان باید به داخل باشد، به آدم‌های داخلی، به مقام رهبری و به افرادی که با ما هستند و خودمان انتخاب‌شان کردیم. 🔹 من نوکر امام علی هستم، کوچیکشم. هر وقت اسم علی را می‌شنوم، تنم می‌لرزد. 🔹حاج قاسم سلیمانی هم که رستم ایران است، بزرگ‌ترین مرزبان کشور بوده، مثل رستم در دوران جدید. هم قاسم، هم حاجی، هم سلیمانی - این سه‌گانه اسم خیلی عجیب است. 🔹 من واقعاً دوستش دارم، خیلی هم بابتش بد و بیراه شنیدم. مجسمه‌اش که در تالار فجر گذاشته بودند، رفتم بالا و مجسمه‌اش را بوسیدم، و همین خبرگزاری‌ها نوشتند بت‌پرستی به سبک جدید. ما به این حرف‌ها عادت داریم. 🔹 همین‌هایی که الان دارم می‌گویم، بوق و کرنا می‌کنند. در بزرگی قاسم سلیمانی هیچ شکی نیست، من نمی‌گویم همه دنیا اذعان کردند، اما خودش بزرگ بود. ™ @antisaloosion
سلبریتی باشرف ™ @antisaloosion
🔹هادی چوپان: وقت آن است که دولت مردم را در آغوش بگیرد ™ @antisaloosion
🔹سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:کمیسیون تلفیق با افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان موافقت کرد ™ @antisaloosion
🔺ادعای نماینده مجلس: حقوق کارمندان حداقل بگیر احتمالا ۵۰ درصد افزایش خواهد داشت
آنتی سالوسیون
🔹سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه:کمیسیون تلفیق با افزایش ۳۰ درصدی حقوق کارمندان موافقت کرد ™ @antisaloos
رئیس کمیسیون تلفیق در صداوسیما: افزایش حقوق کارمندان پلکانی و قطعا بیش از ۲۰ درصد خواهد بود هر یک درصد افزایش حقوق بین ۲۵ تا ۲۸ هزار میلیارد تومان بار مالی دارد. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔷 واکنش محکم رسانه دفتر رهبر معظم انقلاب به اظهارات سخیف ترامپ علیه ایران آمریکا به همراه سگ دست‌آموز خود در منطقه، شش ماه پیش کارت نظامی‌گری را رو کردند و به دیوار سفت و سختی خوردند آنها اینک بهتر از هر کسی این واقعیت را می‌دانند که اقدام نظامی برای آنان هزینه سنگینی دارد و هزینه حماقت بعدی قابل مقایسه با حماقت پیشین نیست ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که علی‌رغم همه پیشرفت‌ها و ادعاها بیشتر شبیه جنگل است؛ قوی بودن و قوی‌تر شدن در چنین جنگلی یک انتخاب نیست، لازمه بقاست روزنامه اینترنتی صدای ایران، ارگان رسانه‌ای KHAMENEI.IR در سرمقاله خود نوشت: رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار دوشنبه شب با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر تهدیداتی را علیه ایران مطرح کرد. البته این نخستین بار نیست که پس از جنگ ۱۲روزه ترامپ زبان به تهدید می‌گشاید. این تهدیدات را می‌توان و باید از چند منظر مورد تحلیل و بررسی قرار داد. نیروهای مسلح کشورمان حتی در صورت عدم وجود تهدید علنی، در هوشیاری کامل به سر برده و با استفاده از تجربیات جنگ ۱۲روزه به کار خود مشغول هستند. اموری که نیاز به صحبت درباره جزئیات آن نیست. رفتارشناسی دشمن نشان داده است در فریبکاری، خباثت و جنایت هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و عقل و تدبیر حکم می کند نیروهای نظامی و مدافعان وطن، در برابر چنین دشمنی باید هر سناریویی را در نظر گرفته و برای مواجهه با آن برنامه داشته باشند، که چنین نیز هست. از منظری دیگر باید این تهدیدات را در ادامه سیاست قلدرمآبانه دولت آمریکا دید. سیاستی که سعی دارد با فضاسازی، عملیات روانی و رسانه‌ای و مواضع تند و تهدیدآمیز سایه جنگ را بر سر کشور سنگین کرده و از این طریق بر افکار عمومی و حتی شرایط روانی اقتصاد کشور اثر بگذارد. آمریکا به همراه سگ دست‌آموز خود در منطقه، شش ماه پیش کارت نظامی‌گری را رو کردند و به دیوار سفت و سختی خوردند. آنها اینک بهتر از هر کسی این واقعیت را می‌دانند که اقدام نظامی برای آنان هزینه سنگینی دارد و به دلایل مختلف که خارج از موضوع این نوشتار است، هزینه حماقت بعدی قابل مقایسه با حماقت پیشین نیست. هیأت حاکمه آمریکا اگر از اندک عقل و تدبیری برخوردار بود باید می‌دانست که با ملت ایران نمی‌تواند و نباید با زبان زور و تهدید سخن بگوید. این تهدیدات پیش و بیش از هر چیز ماهیت و اهداف واقعی واشنگتن را آشکار می‌کند و آتش زدن به تمام ادعاهای دروغینی است که طی چند دهه سعی کردند به افکار عمومی قالب و دشمنی خود با مردم ایران را پشت شامورتی‌بازی‌هایی همچون حقوق بشر و حمایت از آزادی بیان و زنان و امثالهم پنهان کنند. همانطور که مسئولان ارشد کشور، یک‌صدا در پاسخ به این تهدیدات اعلام کردند که تجاوز، پاسخی شدیدتر از قبل خواهد داشت، مردم نیز هراسی از چنین لفاظی‌هایی ندارند و تنها نتیجه این گنده‌گویی‌ها، افزایش و تعمیق نفرت از این جرثومه‌های جنایت است. طرح چنین سخنانی در شرایط فعلی بیش از هر چیز نشان‌دهنده حماقت دشمنان مردم شریف ایران است. این تهدیدات ابلهانه و بی‌شرمانه، سویه دیگری نیز دارد که نباید از آن غافل شد؛ ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که علی‌رغم همه پیشرفت‌ها و ادعاها بیشتر شبیه جنگل است. قوی بودن و قوی‌تر شدن در چنین جنگلی یک انتخاب نیست، لازمه بقاست. ™ @antisaloosion