eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
8.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻علی عبدی از حامیان جلیل جمهور(قبل از جنگ تحمیلی ۱۲ روزه): در برخی نهادهای تصمیم‌گیر؛ گفتمانی ایجاد شده مقابل مقاومت و جریان مقاومت زداییه...از دهه ۷۰ شکل گرفته و امروز (امتداد آن)رسیده به اینکه ژنرال های ما هم دیپلمات شدن...این همان اینه که گفتمان قشنگ معلومه فراگیر شده 🔻فؤاد ایزدی نزدیک به جلیل های جمهور: نیروی نظامی که فکر می‌کنه علاقه داره به ادبیات دیپلماتیک باید یونیفرمشو در بیاره بره دیپلمات بشه ➕ ذکر خصوصیات شهید سلیمانی از زبان شهید امیرعبدالهیان به عنوان یک نیروی نظامی و دیپلمات ✅ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔻حمایت صریح صهیونیست‌ها از ناآرامی‌های ایران: آشوب‌ها در ایران سازمان‌دهی شده؛ این یک فرصت طلایی است
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺«سیما شاین»، مدیر بخش ایران در مؤسسه مطالعات امنیتی اسرائیل: داریم خودمان را لو می‌دهیم و این روایت که شورش‌ها در ایران کار موساد و CIA آمریکاست را تأیید کردیم. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
تأکید محسن برهانی بر اولویت امنیت ملی ™ @antisaloosion
🔹هشدار محسن برهانی درباره اعتراضات در شرایط حال حاضر ™ @antisaloosion
🔻کانال مهدی نصیری مزدور موساد هـک شد ™ @antisaloosion
🔻یکی از خانم‌های فامیل توی جمع گفت: استادمون گفته تا یک ماه دیگه مشهد میفته دست افغانی ها. بقیه کشور هم تجزیه می شه! پرسیدم استادتون چی درس می ده؟ گفت: شیرینی پزی!! 📱 محسن هوشمند ™ @antisaloosion
🔻استوری جنجالی صیادمنش ملی پوش فوتبال ™ @antisaloosion
🔹استوری عادل فردوسی‌پور ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔻استوری جنجالی صیادمنش ملی پوش فوتبال ™ @antisaloosion
خوابشو ببینید این دفعه به اسم ایران از مشتی وطن فروش بی همه چیز دفاع کنیم که از نون امنیت و خون حافظان امنیت میخورن و لگد میزنن
با وجود قطع برق تهرانپارس و این همه بدو بیا زور زدن تحریک کردن مردم با پیاده نظام ها برای سر دادن شعار؛ امشب باز هم شاهد نه بزرگ مردم به اوباش بی هنر بودیم
🔻عطاءالله مهاجرانی در شبکه ایکس نوشت: با نگاهی اجمالی به آشوب دی‌ماه ۴۰۴ و قیاس ٱن با آشوب پاییز ۴۰۱ نشان می‌دهد: 1️⃣ توانایی سازماندهی آشوب به ۱۰% سال ۴۰۱ نرسید. 2️⃣ شاهد نشست‌های سران اپوزپسیون برانداز نبودیم. نه بیانیه و نه نشست 3️⃣ غیر از آمریکا و اسرائیل، اروپا موضعی نگرفت. دفعه پیش ماکرون را یادتان هست!‌ 4️⃣ فراگیری آشوب در شهرهای بزرگ دیده نشد. 5️⃣ نیروی انتظامی با تدبیر بسیار و اقتدار و هوشمندی و بیان روشن در صحنه حاضر بود. نیازی به استفاده از نیروی نظامی وجود نداشت. 6️⃣ اطلاع‌رسانی در مورد عناصر اصلی آشوب بهتر از دوره سابق بود. تلویزیون بایست نقش اصلی را ایفا کند. روایت اول! 🔺 ‌بازهم آمریکا و اسرائیل در محاسبه خود و کلید زدن ٱشوب به عنوان زمینه براندازی یا حمله نظامی اشتباه کردند. تا پایان دی‌ماه تمام سرمایه‌گذاری‌شان بر باد می‌رود. تمام عناصر اصلی آشوب شناسایی و مجازات می‌شوند. ملت ایران در ۲۲ بهمن نشان می‌دهد که باز هم روسیاهی و رسوایی به زغال می‌ماند. ™ @antisaloosion
🔹کرمانشاه ۲ پاسدار شهید تقدیم کرد / زمینگیر شدن عناصر تجزیه طلب و تکفیری سازماندهی شده از خارج مرزهای غربی 🔹مدافعان امنیت ایران محمد شیدایی و محسن جمالی ساعتی پیش در نبرد با عناصر تجزیه‌طلب به شهادت رسیدند. ™ @antisaloosion
وضعیت نت خرابه❌