هدایت شده از خبر فوری
10.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️افشاگری تکاندهنده افسر سابق سیا، از عملیات شکستخورده سیا و موساد در ایران/ چرا آمریکا به ایران حمله نکرد؟
لری جانسون، افسر پیشین سیا، یک بمب خبری منفجر میکند:
🔹آشوبهای ایران «اعتراض مردمی» نبود؛ یک پروژه امنیتی کامل بود؛ از سقوط مهندسیشده ارزش پول تا شبکهسازی میدانی با استارلینک و گروههای مسلح
🔹قرار بود پس از بیثباتسازی داخلی، آمریکا ضربه نهایی نظامی را بزند؛ با این تصور که حکومت فرو میپاشد
🔸اما وقتی ایران شبکهها را قطع کرد، استارلینک خاموش شد و سازماندهی فرو ریخت، سناریو شکست خورد و به همین دلیل حمله لغو شد
@AkhbareFori | khabarfoori.com
هدایت شده از KHAMENEI.IR
📣 رئیسجمهور: تعرض به رهبری معظم کشورمان بهمنزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است
📱 واکنش دکتر پزشکیان رئیسجمهور محترم کشورمان به اظهارات سخیف روز گذشته ترامپ:
▫️اگر سختی و تنگنایی در زندگی مردم عزیز ایران وجود دارد، یکی از عوامل اصلی آن دشمنی دیرینه و تحریمهای غیرانسانی دولت امریکا و همپیمانان اوست.
▫️تعرض به رهبری معظم کشورمان بهمنزله جنگ تمام عیار با ملت ایران است.
@resane_negar
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
زمان:
حجم:
1.6M
💠 صوت #روشنگری_مهم
1⃣ چرا با وجود اعلام شکست فراخوان پنجشنبه گذشته رضاپهلوی، دوباره اغتشاش شد ⁉️
2⃣ چرا نیروهای امنیتی نتوانستند اغتشاش را پیش بینی کنند و جلویش را بگیرند ⁉️
3⃣ چرا نیروهای امنیتی با وجود دیدن اغتشاشگران، در همان صحنه آنها را دستگیر نکردن ⁉️
4⃣ آیا عفوهای بی ضابطه قوه قضا در سال ۴۰۱ باعث اغتشاش نشد⁉️ آیا اغتشاشگران پررو نشدند ⁉️
🎤 #احسان_عبادی
👆این صوت مهم را حتما گوش دهید
🔰انقلابی باید قوی شود 🔰
@ma_va_o
هدایت شده از نورنیوز
✅معاون علمی رئیسجمهور: اینترنت کشور تا آخر هفته به وضعیت عادی باز میگردد
🔹شبکه اینترنت کشور بهتدریج در حال بازگشت به وضعیت عادی است و محدودیتهای موجود بهزودی مرتفع خواهد شد.
🌐 nournews.ir
🆔 @Nournews_IR
هدایت شده از نورنیوز
✅سپاه سمنان از شناسایی و دستگیری لیدرها و عوامل تروریستی آشوبهای اخیر در این استان خبر داد
🌐 nournews.ir
🆔 @Nournews_IR
هدایت شده از عصای موسی 168🎒
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺 دکتر سید مصطفی خوش چشم:
«مگر خواب سرنگونی جمهوری اسلامی رو ببینیم!»
🔷️ فکر کنم از معدود اتفاقاتیه که حتی کسی خوابش هم ندیده.
🌍 #انتشار_حداکثری_با_شما
🌐 به عصــــای موســــی بپیوندید👇
Ⓜ️ @mosesom
هدایت شده از معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم
✳️ رمز و راز نهی صریح رهبر انقلاب از اهانت به مسئولین و رئیس جمهور
🔻حجت الاسلام علیرضا پناهیان در برنامه سمت خدا:
🔹یک بار بنا شد تعدادی از طلاب مثل دیدارهای دانشجویی در دیدار با رهبری صحبت کنند و از بنده خواسته شد با طلابی که بنا بود فرصت ارائه مباحثشان را داشته باشند صحبتی داشته باشم و راهنمایی کنم؛
🔹بنده به هیچ وجه در محتوای متن آنها دخالت نداشتم و صرفا در یک مورد دیدم دوست طلبه ای که بنا دارد محضر رهبر انقلاب صحبت کند جملاتش اینگونه است: " ما آمده بودیم حوزه که ...ما آمده بودیم در حوزه که ...ولی دیدیم اینطور نیست"؛
بنده به این طلبه که اتفاقا دوست خودم هم بود گفتم لحن کلام شما ناامیدانه است و حضرت آقا اصولا از ناامیدی بدشان می آید و تو کافیست که بجای اینکه بگویی آمده بودیم که... مستقیم بروی سر اصل مطلب و انتقاداتت را مطرح کنی هر چند که تند و تیز باشند؛ چرا که طبق شناختی که از رهبری دارم ایشان از انتقاد اصلا ناراحت نمی شوند اما از یأس و ناامیدی ناراحت می شوند.
🔹این برادر طلبه حرف مرا قبول کرد اما بعد از این، عده ای از دوستانش به او گفته بودند آقای پناهیان سعی دارد تو چیزهایی را بگویی که آقا خوشش می آید! و این درست نیست و بهتر است حرفت را همانطور که تنظیم کرده ای بزنی و او هم همین کار را کرد و وقتی در محضر رهبری چند بار این جمله را تکرار کرد که " ما آمده بودیم حوزه که ..."،
رهبر معظم انقلاب حرفش را همان لحظه اصلاح کردند و گفتند بهتر است بگویی " ما آمده ایم حوزه که..."
و در واقع ایشان ساختار جملات او را به شکلی که بوی ناامیدی ندهد تغییر دادند بدون اینکه به اصل طرح انتقادات وی ایرادی بگیرند.
🔸استاد پناهیان افزود:
بنده برداشتم از صحبت اخیر رهبری مبنی بر اینکه راضی نیستند به رئیس جمهور توهین شود و ایرادهایش به شکل بدی به رخش کشیده شود هم اینست که ایشان نمی خواهند فضای ناامیدی در کشور قدرت بگیرد،
وقتی کسی احساس کند که رئیس جمهور "نمی تواند"
یا رئیس مجلس یا رئیس قوه قضائیه «نمی تواند» درست کار کند، فضای کلی کشور به سمت ناامیدی خواهد رفت
و رهبری با این مسأله کاملا مخالف هستند و اساسا یأس و ناامیدی حاصل اُنس با شیطان است.
لینک برنامه سمت خدا
معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قم
https://eitaa.com/tablighowzehqom
هدایت شده از KHAMENEI.IR
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭐ تذکر اخیر رهبر انقلاب به افرادی که به دلیل بیاطلاعی از فعالیتهای رؤسای کشور از آنها ایراد میگیرند:
✏️ رئیسجمهور محترم و دیگر رؤسای کشور وسط میدان بودند. ۱۴۰۴/۱۰/۲۷
🖥 Farsi.khamenei.ir
بسم الله الرحمن الرحیم
فَسَتَذْكُرُونَ مَا أَقُولُ لَكُمْ ۚ وَأُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ ۚ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ ﴿٤٤﴾
پس به زودی [درستیِ] آنچه را [که امروز درباره عذاب اسراف کاران] می گویم [و شما باور نمی کنید] متوجّه خواهید شد، و من کارم را به خدا وامی گذارم؛ زیرا خدا به بندگان بیناست. (۴۴)
فَوَقَاهُ اللَّهُ سَيِّئَاتِ مَا مَكَرُوا ۖ وَحَاقَ بِآلِ فِرْعَوْنَ سُوءُ الْعَذَابِ ﴿٤٥﴾
پس خدا او را از آسیب های آنچه بر ضد او نیرنگ می زدند، نگه داشت و عذاب سختی فرعونیان را احاطه کرد. (۴۵)
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
🇮🇷 عرض سلام خدمت مخاطبین محترم و خداقوت به حافظان امنیت و تبریک خدمت خانواده و مادران و پدران شهدای فتنه اخیر ان شاءالله خدا به قلب و جسم و روحشان صبر و آرامش عنایت کنه
✅ به امید خدا فعالیت کانال به زودی از سرگرفته میشه...
904.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌مهم مهم مهم
رهبر معظم انقلاب دی ۱۳۹۶:
ملت ایران از هفت خانی عبور کرد که ملتهای دیگر از یک خانَش هم #نمیتوانستند عبور کنند
🔰اللهم احفظ قائدنا سیدنا نور عیننا الامام سیدعلی خامنه ای ❤️
™ @antisaloosion
💢 در ۸۸ رئیس فتنه #موسوی_کروبی نبودند مجریان پروژه ای بودند که کارگردان آن #اوباما بود
👈در ۱۴۰۱ #مهسا_امینی نام فیلم بود بازیگران آن #سلبریتیها ...
کارگردان بایدن و سیا
👈در ۱۴۰۴ #پهلوی نوستالژیِ غیرِ جذابی بود که اینبار #ترامپ_نتانیاهو او را بزک کردند
🔶نه موسوی و کروبی نه بعضی سلبریتی های نمک خورده و نمکدان شکسته و نه پهلوی و #منافقین و عمله های آنان هیچگاه وزنی برای مخالفت و ایجاد #فتنه در #جمهوری_اسلامی نداشته و ندارند✋
آنها اغلب بازیگران پروژه ای هستند که #سیا_موساد فیلنامه آنرا می نویسند و نتانیاهو،بایدن،ترامپ یا اوباما آنرا #کارگردانی می کنند.
‼️👈در فتنه اخیر مراقب باشیم خیلی پهلوی را بزرگ نکنیم
فراموش نکنیم رهبر عزیزمون در اوج فتنه ۸۸ از میرحسین موسوی و کروبی حتی نامی در هیچ سخنرانی به زبان نیاورد
در فتنه اخیر هم مجرم و رئیس فتنه را ترامپ خطاب قرار داد
زیاد برای پهلوی ها،منافقین،سلبریتی ها وزن درست نکنیم آنها بدون اربابانشان، ترامپ و نتانیاهو توان انجام دادن کوچکترین کاری را ندارند در بهترین حالت آنها #پادوهای خوب هستند برای اربابانشان))
™ @antisaloosion