eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 این دفعه هر کی گفت هفته گذشته چه خبر؟ غیراز اغتشاش و برخورد با اغتشاش و ... از این خبرها هم بوده✌️🇮🇷 @antisaloosion
17.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌🇮🇷 چطور مغز نوجوان هک می‌شود؟ 🔹️چطور یه نوجوون، تبدیل میشه به یه ماشین تخریب که بی‌پروا کوکتل مولوتف دست می‌گیره و شهر رو به آتیش می‌کشه؟ جادو و جنبلی در کار نیست؛ اسم این تکنیک «مهندسی فریبه». @antisaloosion
. اون آدمهایی که سال ۵۷ انقلاب کردن، شعارشون پیروزی خون بر شمشیر بود، یعنی خودمان خون می دهیم تا پیروز شویم! اما اینهایی که می خوان براندازی کنن، مردم رو می فرستن تو میدون، از اونور هم به ترامپ می گن بزن حمله کن! خب! قضاوت با شما! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بخش از صحبت های مجری و مهمانان ثریا در شب حماسه میلیونی اخیر در ۲۲ دی... آیا این مدل به قول خودشان مطالبه هم در دولت شهید از این برنامه و این صدا و سیما ندیدیم؟ اینکه بگوییم مسئولین مفت خورند یا از سرمایه داری و اقتصاد آمریکایی خودشونو جدا کنند اسمش انتقاده؟! جالب اینه رسایی هم می‌گفت اقتصاد رئیسی همون فرمون قبله! در کنار اینکه جماعتی هم می‌گفتند اقتصاد شهید اقتصاد نئولیبراله... اصولاً از نظر حضرات به غیر از جبرائیلی و جلیلی کدام دولت و اقتصاد در صراط مستقیم و اسلامی است؟! هرچند شاید بارها اسم مردم کارگر بانک و عدالت و...را در این برنامه و مانند آن بشنوید اما مطالبه‌گری و انتقادی که در دولت رئیسی مانند مطالبه معیشت کارگران؛ کلیپ شود و سر از کانال های اصلاحات برای تخریب شهید در بیاورد آیا واقعا نامش مطالبه گری و انتقاده؟ ❌✅حتما کلیپ رو تا آخر مشاهده کنید ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌™ @antisaloosion
❌️نکته مهم برای دوستان انقلابی و اصلاحطلب 🔶️عزیزان همه ما باید خط دشمن رو با دقت ببینیم و خنثی کننده اون باشیم 🔷️دقت کنید این تروریستها یهو از تو لپ لپ در نیومدن بخش مهمیشون در همین جنگ ۱۲ روزه هم بودن منتها چون اعتراضات مردمی شکل نگرفته بود نمیتونستن وارد عمل بشن و همه موضوعات رو امتحان کردند تا این فتنه رو با تعداد بیشتری رقم بزنند و فقط یه اعتراضی توسط مردم درست کنند تا قاطی مردم بیان تو میدان 🔶️ ابتدا تلاش کردن با تحریک احساسات مومنین کاری کنن یه فتنه حجابی دیگه درست کنن تا بتونن تعداد معترضین رو چند برابر امروز کنند 🔷️تصور کنین اگر این فتنه ای که به بهانه اقتصاد انجام شد اگر به بهانه قانون حجاب میشد تا چه حد دخترای نوجوون بیشتری رو به میدان میاوردن‼️ 🔶️دشمن این مدت همه پتانسیل خودشو اورد تا این همبستگی بین مردم رو نابود کنه مهمترین عامل بهم زدن اتحاد دعوای گروهای سیاسیه چون رسانه های داخل دست گروهای سیاسیه و دعوای اونها در دامنه باعث خشم و نا امیدی و عصبی شدن مردم میشه و دوز نارضایتی بیشتر میشه 🔷️ دعوا بین گروهای سیاسی منجر به نفرت عمیق شده و این نفرت عمیق در درون ادمها مثل اتش زیر خاکستر مدام با هر نسیمی شعله ور میشه 🔶️ همه کسانی که اتحاد رو بهم میزنن و خشم و نفرت تو جامعه تزریق میکنند دقیقا خط اینترنشنال رو دنبال میکنند 🔷️عزیزان خشم و نفرت باعث از بین رفتن عقل میشه و اینجوری یه پرستار یه دکتر یه پمپ بنزینی یه کاسب محل رو به مرور تبدیل به کسی میکنه که بتونه ادم بکشه 🔶️چرا رهبرمون مدام می‌فرماید اتحاد اتحاد اتحاد امید امید امید چرا شب عاشورا گفتن: ای ایران بخوان؟ 🔷️چون دقیقا باطل کردن خط دشمن الان همینه 🔶️رهبری بارها فرمودند اون حرف حقی که باعث سواستفاده دشمن میشه نگو 🔷️دیدین اعتراض به حق همون حرف حقی بود که پازل دشمن رو تکمیل کرد 🔶️امتحان امروز ما اینه تحمل حرفای حق در گلو مانده و با سعه صدر تزریق کردن امید و اتحاد در جامعه 🔷️این خشم و نفرتی که تو جامعه بر اثر این فتنه ایجاد شده رو ما باید کم کنیم 🔶️چرا اقا هر بار میاد از پزشکیان تعریف میکنه؟ برا اینه که من بچه انقلابی دوز تخریب رو کم کنم نه اینکه بدتر کنم 🔷️اینکه مدام به مردم بپریم چرا به پزشکیان رای دادن تکمیل پازل دشمنه 🔶️شما فک نکن اگر مشکلات رو بهانه تخریب کردی دور بعدی میان به کاندیدای مورد نظر من و شما رای میدن 🔷️ وقتی مردم رو متهم به بی بصیرتی کردی و هی گفتی تقصیر خودته بد رای دادی دفعه دیگه اصلا رای نمیده 🔶️دشمن رو کم رونق شدن انتخابات حساب زیادی کرده 🔷️امروز باید از گرایشات سیاسی مختلف حتی از گرایشات مذهبی مختلف عبور کرد و فقط و فقط خشم و نفرت رو در جامعه کم کرد 🔶️غیر از این عمل کنیم فتنه بعدی هم در راه خواهد بود .شک نکنید این فتنه فقط امروز اتش زیر خاکستره واگر ما بجای آب مجددا بنزین روش بریزیم مجددا شعله ور میشه 🔷️مبادا با همه دلسوزیمون با رفتار اشتباه باعث کمک به دشمن بشیم‼️@antisaloosion
🛑📸 کشورها چگونه با اخبار جعلی مقابله میکنند؟ ™ @antisaloosion
🛑 چرا آمارهای کشته ها و شهدا برای آمریکایی ها عجیب نیست؟ 🔹آمارهای مقتولین و شهدای فتنه اخیر برای آمریکایی ها و صهیونیست ها اصلا عجیب نیست؛ چرا؟ دلیل دارد: 🔹شبِ قبل از فراخوان پهلوی و موساد اینترنشنال، اکانت های موساد توئیت زدند با این عنوان که "ایرانیان برای آزادی حداقل باید 800 هزار کشته بدهند"! 🔹 عجیب تر اینکه چهره نزدیک به ربع پهلوی در بی بی سی فارسی به عنوان مشاور پهلوی گفت: "یک میلیون نفر هم در ایران بمیرند مسئله ای نیست." 🔹بله؛ آنها دقیق می دانستند قرار است چه جنایتی بکنند. پس چرا عدد 800 هزار کشته محقق نشد؟ اینترنت قطع شد، سازمان رزم رسانه ای_میدانی آنها از هم پاشید، نیروهای مسلح قبل از فراخوان اصلی خویشتنداری کردند و به سپر انسانی گروهک های آمریکایی_صهیونیستی که مردم و نوجوانان هیجانی بودند، شلیک نکردند. شکار امنیتی نقطه زن توسط دستگاه اطلاعاتی ایران اتفاق افتاد. سه هزار کشته ی اول قرار بود با پیاز داغی که رسانه زیاد میکند، در ساعات و روزهای بعدی بصورت تصاعدی بیشتر شود. اینجا بود که غافلگیر شدند. 🔹تا اینجای کار گروهک منافقین، هلاکت 58 نفر را بر عهده گرفته و رسما اعلام کرده اینها عوامل آموزش دیده ی این گروه جهنمی بوده اند. حدود 600 نفر از 3 هزار نفر، تروریست و عامل گروهک ها و یا جانیان اغتشاشگر بوده اند. ™ @antisaloosion
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 اگر آقای خامنه‌ای با زمان مسابقه بدهد، ۱۰۰ سال از زمان جلوتر است! اللهم احفظ قائدنا سیدنا نور عیننا الامام سیدعلی خامنه ای ❤️ ™ @antisaloosion
🔰«مسجد چرا هدف شد؟ روایتی از جنگ با معنا» در اغتشاشات تروریستی اخیر، صحنه‌هایی دیده شد که اگر فقط در سطح بمانیم، فهم نمی‌شوند؛ حمله به مسجد، تخریب امام‌زاده، هتک حرمت مکان‌هایی که ظاهراً نه پایگاه نظامی‌اند، نه مرکز قدرت سیاسی. اما درست همین‌جاست که باید مکث کرد.... چون هیچ پروژه‌ی خشونت‌آمیزی، «تصادفی» به مقدسات حمله نمی‌کند. هیچ آشوبی، بدون محاسبه، دست به تخریب نمادها نمی‌زند. و هیچ جریانی که صرفاً مدعی اعتراض است، حرمت‌هایی را نمی‌شکند که قرن‌ها ستون روانی و هویتی یک جامعه بوده‌اند. 🕌مسجد در این جغرافیا فقط محل عبادت نیست؛ امام‌زاده فقط یک بنای تاریخی یا مذهبی نیست؛ این‌ها گره‌گاه معنا، حافظه، هویت و انسجام اجتماعی‌اند.✅ پس وقتی این مکان‌ها هدف قرار می‌گیرند، باید پرسید: هدف، دیوار و گنبد بود؟ یا چیزی عمیق‌تر در ذهن و روح جامعه؟آنچه رخ داد، صرفاً تخریب فیزیکی نبود؛ نشانه‌ای بود از یک هجوم چندلایه به «قداست»، «هویت» و «همبستگی». 1⃣ علت اول : مسجد؛ فقط جای نماز نیست، ستون هویت جمعی است این را دشمنان خوب میدانند. خطای تحلیل از جایی شروع می‌شود که مسجد را فقط «مکان عبادت» ببینیم. در جامعه‌ای مثل ایران، مسجد همیشه فراتر از نمازخانه بوده است. 🕌مسجد جایی است که: - آدم‌ها همدیگر را می‌شناسند - درد مشترک شکل می‌گیرد - اعتماد اجتماعی ساخته می‌شود - معنا از فرد به جمع منتقل می‌شود به همین دلیل، مسجد یکی از آخرین ستون‌های هویت جمعی است؛ ستونی که افراد پراکنده را به «ما» تبدیل می‌کند.🤝 وقتی به مسجد حمله می‌شود، هدف فقط خاموش کردن اذان یا جلوگیری از نماز نیست؛ هدف اصلی ضربه زدن به همان «ما»ست.👌 📌این فقط روایت یک اغتشاش نیست؛ روایت نبردی است بر سر معنا.👌✔️ ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
سازمان اطلاعات سپاه: فتنۀ ۱۰ سرویس اطلاعاتی متخاصم علیه ایران شکست خورد 🔹سازمان اطلاعات سپاه اعلام کرد حوادث تروریستی دی‌ماه بخشی از طرح کلان آمریکایی-صهیونیستی برای ضربه به یکپارچگی هویتی و جغرافیایی ایران بود که با هوشیاری نیروهای امنیتی و همراهی مردم ناکام ماند. 🔹طبق این بیانیه، «اتاق فرماندهی دشمن» با مشارکت ۱۰ سرویس اطلاعاتی متخاصم بلافاصله پس از جنگ ۱۲ روزه تشکیل شده بود. 🔹هدف این طرح آشوب داخلی، تحرک گروهکی و مداخلۀ خارجی برای ایجاد تهدید موجودیتی علیه ایران بود. اقدامات سازمان اطلاعات سپاه در مقابله با فتنه چه بود؟ 🔸بازداشت و احضار ۷۳۵ نفر از عناصر مرتبط با شبکه‌های ضدامنیتی 🔸دعوت و ارشاد ۱۱ هزار نفر از افراد آسیب‌پذیر 🔸کشف ۷۴۳ قبضه سلاح غیرمجاز 🔸شناسایی ۴۶ نفر از عوامل مرتبط با سرویس‌های بیگانه دشمن برای گسترش خشونت چه کرد؟ 🔹سوءاستفادۀ تروریست‌ها از تجمعات مردمی 🔹حمایت مستقیم مقامات سیاسی-امنیتی خارجی از پیاده‌نظام آشوبگر 🔹دستکاری الگوریتم شبکه‌های اجتماعی برای تحریک به خشونت 🔹به‌کارگیری اراذل و مجرمان سازمان‌یافته 🔹کشته‌گیری از مردم و نیروهای امنیتی به‌صورت خشن و خونین چه اقداماتی در دستور کار اطلاعات سپاه قرار دارد؟ 🔸نفوذ در شبکه‌های ارتباطی آشوبگران 🔸اشراف بر شبکه‌های تروریستی مرزی 🔸استفاده از عناصر فریب‌خورده برای نفوذ معکوس 🔸دستکاری شناختی در لایۀ طراحان و مجریان عملیات ترکیبی 🔸ادامۀ شناسایی و برخورد قاطع با شبکه‌های آشوب‌ساز ™ @antisaloosion