eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
32.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ حضور پهپادهای سپاه در برنامه معلی شبکه ۳... 👏🏻پیشرفت حیرت انگیز علم ایرانی و خودباوری به برکت جمهوری اسلامی و توضیحات در خصوص اینکه تا کنون این پهپادها چه مشکلات داخلی و... را برطرف کرده‌اند تا آنجایی که شده خلاصه اش کردیم.. @antisaloosion
ایده ترامپ در جنگ با ایران⁉️ صحنه سیاسی واضح است؛ ترامپ می‌گوید یا شما باید تسلیم شرایط شده و تبدیل به یک دولت مطیع شوید و یا یک پروژه تغییر رژیم جامع دنبال خواهد شد. ترامپ نشان داده که برای رسیدن به اهداف خود هر کاری خواهد کرد زیرا منطق او پیروزی از طریق زور است. پس اکنون همه در منطقه نگران‌اند و این سوال را می‌پرسند، اگر پروژه اولیه آمریکا شکست خورد و ترامپ منطقه را به آتش کشید، وی صرفا عقب نشینی کرده و بقیه در آتش آن خواهند سوخت. در این بین رژیم نیز علی‌رغم طرفداری از این پروژه نگران است زیرا اولاً از عواقب یک جنگ طولانی مدت می ترسد، ثانیاً نگران است که در بخشی از تصمیمات کنار گذاشته شده و ترامپ خود تصمیم بگیرد و بدین ترتیب این رژیم نتواند پیامدهای تصمیمات ترامپ را کنترل کند. در این بین ایده ترامپ، جنگ پاک است که سه اصل دارد و ژنرال‌های آمریکایی کل توان خود را باید بر این مبنا به کار گیرند: ۱. حتی یک سرباز آمریکایی کشته نشود. ۲. کمترین خسارت به تجهیزات وارد شود. ۳. اگر کار اطلاعاتی شکست خورد، راه حل، توسل به حداکثر قدرت آتش است که در آن هر قانون درگیری و یا محدودیت و کنترل بر سلاح وجود ندارد. در این بین آنها در روزهای اخیر مشغول آماده سازی صحنه عملیات بوده‌اند. افزایش نیرو و تسلیحات سنگین، استقرار گسترده در منطقه مبتنی بر قدرت هوایی و موشکی و تشکیل یک پایگاه عملیاتی مقدم دریایی با تقویت نقاط پشتیبانی در اروپا و اقیانوس آرام از جمله اقدامات پنتاگون بوده است. رژیم نیز در کسب اطلاعات میدانی و ایجاد یک بانک هدف انسانی و لجستیکی، رهبری عملیات ترور و خرابکاری و البته مشارکت مستقیم در نبرد فعالیت کرده است. نهاد اشغالگر گفته می‌تواند هزینه‌ها را تحمل کند اما آن را مشروط به تداوم کارزار تا رسیدن به نقاط مشخص کرده است. این رژیم همچنین گفته می‌تواند به واسطه عملیات در عراق و سوریه و لبنان و یمن، از عقبه نیروهای آمریکایی محافظت کند. در طرف ما نیز تکمیل آمادگی‌های دفاعی و تشدید اقدامات امنیتی جهت پاکسازی وضعیت داخلی دو دستور کار مهم است. با این حال گزینه‌های ایران تا حدی برای دشمن مبهم مانده که این مفید است. محور مقاومت نیز برنامه‌های خاص خود را دنبال می‌کند. *محلل ™ @antisaloosion
22 (1)_1_1_1_2_1_1_1_1 (1)_1_1_1_1_2.mp3
زمان: حجم: 8.9M
⭕️ انتقــادِ امیــدوارانهچگونه علارغم مشکلات اقتصادی موجود، می‌گوییم ایران از نظر اقتصادی هم نزدیک قلّه است؟آیا میشود علارغم منتقد بودن، امیدوار بود؟ • چرا عربستان و امارات قیمت دلارشان همیشه است اما در ایران با این‌همه منابع و نفت، قیمت دلار اینقدر است؟ • آیا از خیانت شیوخ حوزه‌ی خلیج فارس نسبت به تمام مردم جهان اطلاع دارید؟ • چرا دلار همچنان در جهان آقایی می‌کند و ربطش به عربستان چیست؟ • منشأ گرانی‌های فعلی کشور چیست؟ • انواع راه‌حل‌ها و راه‌حل اصلی رهبری برای خلاص شدن از شدن اقتصاد کشور چیست؟ • چگونه خودش را از دلار نجات داد و در اوج تحریم‌ها ارزش پولش را افزایش داد؟ • چرا آمریکا از نظر اقتصادی در آستانه است؟ • آینده‌ی اقتصادی پیش‌روی ایران چگونه است؟ • مـردم‌ســالاری • حجت الاسلام محمد صحرایی ™ @antisaloosion
..:: ::.. ●|| عطش‌های صحنه ||● ۱. اتحــاد در دوران واقعاً سختی هستیم. این سختی امروز تنها در جبهۀ ما نیست، دشمن هم در سختی بسیاری افتاده است. مردم دنیا بیش از تمام این چند دهه، به نابودی امیدوار شده‌اند، هرچند تصویری از چگونگی آن ندارند. امّا فشارها روی و بسیار زیاد است. سالهای سال زیرساختهایی برای نفوذ در میان مردم و مسئولان و بافت شهرها فراهم نموده‌اند. زیرساختهایی که بخشی از آنها پاره‌ای از وجودمان و زندگی روزمره‌مان شده است و به جدا شدن از آنها فکر نمی‌کنیم. نقشه‌های تهاجمی جدی برای ما ریخته‌اند. شواهد متعددی نشان می‌دهد که هنوز آتشفشانهای چندی برای ما نهفته دارند و طبعاً منتظرند تا در زمان مناسب برای مشغول کردن ما آنها را روشن کنند. همین الآن نیز مصائب متعددی ما را با خود مشغول کرده است. در چنین شرایطی رهبر معظم انقلاب روی «اتحاد مقدس» تأکید می کنند و آن را «عامل پیروزی» معرفی می‌کنند، اتحادی که باعث پیروزی انقلاب شد و انقلاب را تا این نقطه و این زمان به پیش آورده است. باید افزود که نیاز به اتحاد فقط به خاطر صف‌آرایی در برابر دشمن نیست، بلکه همواره برای جلب حمایتهای خداوند متعال و بهره‌گیری از سنّت‌های قطعی الهی به این مطلوبیّت زیبا و عقلانی نیازمندیم. باید به خوبی به اتحاد فکر کنیم و اتحاد را در یک گوشۀ خاص سیاسی خلاصه نکنیم. ما الآن به گونه‌های مختلفی از اتحاد نیاز داریم؛ اتحاد در میان ، اتحاد با ، اتحاد با [سه قوه]، اتحاد همۀ با هم، حتی باید حواسمان به اتحاد با همۀ خودمان باشد [آنها این روزها خیلی محبت نشان دادند]. تذکر اتحاد مفید است، باعث می شود به این ضرورت بی‌توجهی نکنیم. ولی باید تفصیلی‌تر بدانیم مهمترین عوامل چیست و بهترین اقدامها برای تأمین اتحاد چیست؟! حواسمان به آن اتحاد گسترده باشد. شاید لازم است حضورمان را در و محل‌های زیاد کنیم. همچنین لازم است از دست‌اندرکاران به شکلهای مختلف تقدیر کنیم و به ایشان خداقوت بگوییم. همچنین لازم است اگر نقدی داریم واقعاً زیبا و دلنشین مطرح کنیم. همچنین با آلام مردم همراهی کنیم و این آلام را جدی بگیریم. هر کسی که اکنون باعث این همدلی و اتحاد میشود کنیم، چه یک سخنران، چه یک هنرمند، چه یک طنزپرداز، چه یک شاعر، چه یک استاد دانشگاه و حوزه، چه ... برخی به نام اتحاد به دیگران می‌تازند و تندترین تعابیر را دربارۀ ایشان به کار می‌برند. خیلی زیبا است! این کار را هم نکنیم. • ادامــــه دارد ... *فلاح شیروانی ™ @antisaloosion
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 نقل حضرت آقا از جواب ستارخان به دعوت کنسول روس تزاری... خود بیان یه جوری ست که یعنی منم همینم... غیر از بیرق ابالفضل زیر بیرق کسی نمیرم... ای جانم به فدای علمدار انقلاب... @antisaloosion
🔻حاکمیت قانون در فضای مجازی به معنای نفی آزادی بیان نیست 🔸آزادی بیان با ولنگاری رفتاری متفاوت است، قانون باید بر تمام ارکان جامعه حاکم باشد اگر برخی دائماً ایران را با جامعه غرب مقایسه می‌کنند، مطلوب است که در مواردی که غرب واقعاً وضعیت بهتری دارد، این برآورد انجام شود، مانند حاکمیت قانون بر زندگی مردم... برای مثال اگر یک شهروند کانادایی با علم بر بیماری کرونای خود، منزل را ترک میکرد با جریمه ۴هزار دلاری مواجه می‌شد یا اگر شخصی به واسطه تعامل با او بیمار میشد و از دنیا میرفت ، جریمه ۸۰ هزار دلاری انتظارش را میکشید ! 🔸هزینه بی‌اخلاقی در فضای مجازی باید بالا برود، مخاطب هوشمند باید بیاموزد که در فضای مجازی نسبت به هر چیزی شکاک باشد، وی باید نسبت اعتبارسنجی مطالب فضای مجازی حساس باشد، در خارج از کشور حساسیت نسبت به فضای مجازی تا حدی است که مخاطبان حتی نسبت به «پسندیده شدن پست خواننده‌ای» توسط صفحه پاپ فرانسیس که توسط ادمین اداره می‌شود، واکنشی منفی نشان می‌دهند ولی در ایران چنین اتفاقی نمی‌افتد که جای تأسف است. ™ @antisaloosion
🔻 توییت جدید ترامپ: فردا شب، شب بزرگی خواهد بود. من آن را همانطور که هست، روایت خواهم کرد! 👈🏻❗️ برخی کانالها، این توییت را به عنوان توییت جدید ترامپ منتشر کرده‌اند و آن را در راستای حمله به ایران، نسبت داده‌اند. با بررسی متوجه می‌شویم این توییت مربوط به اسفند سال گذشته است و قدیمی است. ❌غرب و سگ زرد و ناموسشان می‌خواهند فاصله زمانی که برخی هرگونه تجاوز نظامی را دسته کم تا چندماه و برخی تا ۳ سال هم نزدیک نمی‌بینند با نگه داشتن سایه جنگ و فشار روانی پر کنند... این وسط درکی از رفتار برخی کانال‌های ایتایی مدعی انقلابیگری و کمک به این برنامه دشمن را دانسته یا نادانسته نمی‌فهمم!! مشخصا و مصداقی میتوانیم کانالی را نام ببریم که بعد از جنگ ۱۲ روزه از تیرماه تا امروز مخاطبینش در حالت آماده باش بودند و هستند ™ @antisaloosion
🚨‼️مالزی: تحت هر شرایطی به روابط تجاری و دیپلماتیک با ایران ادامه می‌دهیم 🔻به بپیوندید 👇 ™ @antisaloosion@antisaloosion
🚨‼️ | ترامپ: اجازه نخواهیم داد چین کنترل کانادا را به دست بگیرد 🔻به بپیوندید 👇 ™ @antisaloosion@antisaloosion
🚨‼️ مخاطبین عزیز محرمانه نیوز، برای ادامه اخبار، ما میزبان شما هستیم به روی کلیک کنید👇
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨‼️جمعیت چند ده هزار نفری تظاهرات مردم آمریکا علیه ترامپ و دولتش 🔻به بپیوندید 👇 ™ @antisaloosion@antisaloosion