eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
572K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺اعتراف آیسان اسلامی به حضور گسترده مأموران موساد در شهرهای ایران 👈🏻 ابهری، مجری و فعال سیاسی : چند مدت پیش پدر "آیسان اسلامی" رو دزدیدن، این فرد از بچه‌های نیروی انتظامی التماس میکرد که پدرشو پیداکنن؛ بچه‌های آگاهی قدیر رو پیدا کردن و تحویلش دادن و چقدر هم تشکر کرد، همین آدم حالا اومده میگه بزنید بکشید اینارو ™ @antisaloosion
🔹 شمخانی: ما نقشه عملیاتی دشمن را کشف کرده‌ایم و بر آن اشراف کامل داریم و در زمان مناسب ضربات را به نقاطی که نقشه را منهدم می‌کند وارد خواهیم کرد 🔹در صورت لزوم، جمهوری اسلامی برای دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی خود به گزینه‌های اساسی‌تر و مؤثرتری متوسل خواهد شد. ™ @antisaloosion
🔺از تهدید تا واقعیت؛ ترامپ بالاخره چه کار خواهد کرد؟ به قلم عبدالرحیم انصاری 🔹اکنون که این متن را مینویسم منابع اسرائیلی از حمله قریب الوقوع آمریکا خبر میدهند و هنوز هیچ چیز به درستی معلوم نیست، اما من فکر میکنم پیش بینی هایی که مبنی بر عقب نشینی ترامپ انجام دادم احتمال بالایی برای تحقق دارد. آمریکا واقعا نمیتواند وارد درگیری گسترده شود؛ ایران بعد از جنگ ۱۲ روزه، هم به لحاظ دفاع هوایی مجهز تر شده و هم قدرت آفندی و هجومی خود را تقویت کرده است. آمریکا در صورت آغاز یک حمله به ایران، میتواند آسیب ها و خسارات زیادی به کشور وارد کند و در این تردیدی وجود ندارد، اما بی شک فرار از عواقب آن نیز برایش ممکن نیست و آسیب های زیادی خواهد دید. خصوصا اینکه به این نتیجه رسیده است که با چنین حمله ای قادر به تغییر حاکمیت در ایران نیست‌‌؛ اما ایران چه آسیب هایی به آمریکا و اسرائیل میزند؟ ۱- آمریکا در این منطقه فقط در چند پایگاه و ناو خلاصه میشود که همه آنها در تیر رس موشک های ایرانی هستند. ولی ایران چیزی حدود ۷۵ برابر فلسطین اشغالی است که تاسیسات و تجهیزات نظامی اش در سراسر کشور پراکنده است. ایران به راحتی با موشکها و انبوه پهپادهایش میتواند جان هزاران سرباز آمریکایی را بگیرد. ۲- بعضی ها شاید نگران سلاح اتمی اسرائیل و آمریکا باشند؛ ولی ارزیابی استراتژیست های آمریکایی این است که جمهوری اسلامی را حتی با چند بمب اتم هم نمیشود سرنگون کرد، چون شما هر جای ایران را که هدف بگیرید، به واسطه پراکندگی شهرهای موشکی که بسیاری از آنها ناشناخته نیز هستند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی میتوانند اسرائیل را هدف بگیرند. مهمترین جایی که ایران میتواند بزند مراکز و نیروگاه های هسته ای رژیم صهیونیستی است که اگر هم سبب انفجار اتمی نشود، میتواند به دلیل انتشار مواد رادیو اکتیو کل فلسطین اشغالی و حتی اردن را آلوده و غیر قابل سکونت کند. ۳- بستن تنگه هرمز بیش از ۲۰ درصد انرژی جهان را متوقف میکند و در این میان بیشترین آسیب ها را آمریکا و غرب خواهند دید. ۴- ناکامی ترامپ میتواند موجبات استیضاح او در کنگره را فراهم آورد. ترامپ نمیخواهد یک بازنده باشد و با چنین فضاحتی از ریاست جمهوری خداحافظی کند. ۵- شکست آمریکا باعث انعکاس پیروزی جمهوری اسلامی در افکار عمومی ملت های سراسر جهان میشود و علاوه بر معرفی ناخواسته ایران بعنوان یک قدرت جهانی، ملت ها و دولت های دیگر را نیز به ایستادگی مقابل ایالات متحده ترغیب مینماید. هرچند که عقب نشینی ترامپ همین حالا نیز یک پیروزی بزرگ بدون شلیک حتی یک گلوله را برای ایران به ارمغان خواهد آورد. ۶- چنین جنگی با توجه به هشدار ایران، ممکن است فرسایشی و دراز مدت باشد؛ و این اصلا مطلوب ترامپی که به دنبال پیروزی های آنی و سهل الوصول بدون درگیری است نخواهد بود. آن روز که آمریکا در باتلاق یک جنگ فرسایشی گرفتار شود، عید چینی ها خواهد بود، زیرا میتوانند به راحتی در شئون مختلف اقتصادی، نظامی و غیره از آمریکا پیشی بگیرند. 🔹همه اینها در کنار اطلاعاتی که از کمک های بی وقفه چین و روسیه دریافت کرده اند، از جمله اعزام ناوشکن هایشان به تنگه هرمز [که میشود گفت به بهانه رزمایش آمده اند، اما در صورت وقوع جنگ در اقدامات گسترده اطلاعاتی، مخابراتی، جنگ الکترونیک و حتی دفاع هوایی میتوانند موثر باشند] در عقب نشینی احتمالی ترامپ موثر خواهند بود. 🔹باز هم تاکید میکنم هنوز چیزی بصورت قطعی مشخص نشده، و به حرف ها و مصاحبه های ترامپ و حلقه نزدیک به او نیز نمیشود باور داشت؛ اما اگر به یقین برسند تهدیدها و هشدارهای ایران واقعی است، با تهدیدهای ترامپ نمیلرزد، تسلیم نمیشود، و حقیقتا تصمیم گرفته وارد جنگی تمام عیار شود، قطعا شرایط فرق خواهد کرد. 🔹البته در چنین شرایطی چنانچه قبلا هم اتفاق افتاده، آمریکایی ها ممکن است سراغ حملات نمادین برای حفظ آبرو نیز بروند. مثلا بگویند اجازه بدهید جایی را بزنیم و برویم؛ که البته ایران این را هم نپذیرفته و گفته هر حرکتی را یک جنگ تمام عیار تلقی خواهد کرد. 🔹اسرائیلی ها به شدت دنبال این هستند تا ترامپ را وادار به جنگ با ایران کنند. چون این آرایش نظامی که آمریکا در منطقه گرفته بی سابقه است و چنانچه برچیده شود بعید است باز به زودی ایجاد شود. نتانیاهو سالها است به دنبال باز کردن پای آمریکا به جنگ است و سعی میکند این فرصت از دست نرود! @antisaloosion
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام خمینی در منشور روحانیت خطاب به انجمن حجتیه: آن ها امروز از انقلابی ها هم انقلابی تر شده اند... گفته شده چند ده سال پیش حجتیه وارد فاز مخفی شده به نظرتون امروز اینها کجا فعالند؟ @antisaloosion
سؤال⁉️ 🔻 جشنواره عمار که انقد جبلی در دوره خودش اونو پوشش داد شکل گیریش از کجا شروع شد و چه کسانی این جشنواره را پایه گذاری کردن؟ بالاخره سؤاله پیش میاد ™ @antisaloosion
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عصای موسی در اختیار ملت ایران است. ™ @antisaloosion
💎 مسجد جامع زنجان با معماری منحصر به فرد دوران قاجار ✳️ برای شادی روح و علو درجات امام بزرگوار، شهدای امنیت و همه شهدای صدر اسلام و در گذشتگان،سلامتی و پیروزی همه مرزبانان وطن، همه حافظان امنیت و همه رزمندگان اسلام « اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم » ❤️🇮🇷 ‌™ @antisaloosion
💠 خاطره رهبر معظم انقلاب از اولین حضور در جبهه، لباس نظامی و رسته روی یقه آن [وقتی به اهواز رسیدیم] من به شهیدچمران گفتم: «چطور است من هم لباس بپوشم بیایم؟» گفت: «خوب است. بد نیست.» گفتم: «پس یک دست لباس هم به من بدهید.» یکدست لباس سربازی آوردند، پوشیدم که البته لباس خیلی گشادی بود! بنده حالا هم لاغرم؛ اما آن‌وقت لاغرتر هم بودم. خیلی به تن من نمیخورد. چند روزی که گذشت، یکدست لباس درجه داری برایم آوردند که اتّفاقاً علامت رسته زرهی هم روی آن بود. رسته‌های دیگر، بعد از این‌که چند ماه آن‌جا ماندم و با من مأنوس شده بودند، گله میکردند که چرا لباس شما رسته‌ی توپخانه نیست؟ چرا رسته‌ی پیاده نیست؟ زرهی چه خصوصیتی دارد؟ لذا آن علامت رسته‌ی زرهی را کندم که این امتیازی برای آنها نباشد. 📜 برگی از سیره آقاجون ❤️ اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه و الشریف واحفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای عزیز 🌸🌱 ‌™ @antisaloosion
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌❌ دوران سیاه پهلوی وقتی شبکه من و تو کارشناسی میاره که خلاف خواست شبکه افشاگری می کنه از وضعیت زنان در قبل و بعد از انقلاب که به مذاق اپوزیسیون خوش نیامد. بعد ریختند سرش و بصورت منطقی سیر زدندش. 👈تطهیر پهلوی، تطهیر استعمار ‌™ @antisaloosion
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 تپه‌های عباس‌آباد ۱۳۴۰ تپه‌های عباس‌‌‌آباد ۱۴۰۴...✌️🇮🇷😎 ‌™ @antisaloosion
📍بیش از نادانی 🔸در همان هیاهوی جنگ دوازده روزه، کلیپی اسراییلی را دیدم که در آن تمام وقایع روزهای پنجشنبه و جمعه، به صورت انیمیشن به تصویر کشیده شده بود، با توقف جنگ و شکست اسراییل و آمریکا، رضا پهلوی سکته کرد و به بیمارستان رفت، حجم دستگیری اراذل و اوباش قبل از حمله اسراییل و همینطور تعداد کوادکوپترهایی که همزمان در کشور بلند شد، نشان میداد، جنگ یک ضلع دیگر دارد و آن اغتشاش از درون است که بدون آن نتیجه نخواهد داد. 🔸ماجرای افزایش قیمت ارز توسط صادق ترین کارگزار جمهوری اسلامی یعنی شخص رهبری، به دشمن منسوب شد، او گفت: "این را هم به شما عرض بکنم. این گران شدن قیمت ارز خارجی، بالا رفتن بی‌حسابِ قیمت ارز خارجی و عدم ثبات آن که مدام بالا برود، پایین بیاید که کاسب نداند تکلیفش چیست، طبیعی نیست؛ این کار دشمن است" 🔸به محض شکل گیری اعتراضات ناشی از فعل دشمن، اغتشاشات با همان طراحی که از قبل شده بود شکل گرفت و به سرعت آمریکا لشکر کشید و اروپا و دیگر برده های آمریکا هم شروع کردند. 🔸در این میان، برخی انقلابیها نگران ترور و شهادت رهبری شدند، حال آنکه از سر نادانی یا چیزی بیش از نادانی خودشان سخنان رهبری را قبل از این ترور و شهید کرده بودند. 🔸صمصامی نماینده مجلس، از کسانی که مشرب اقتصادی متفاوتی با تصمیم گیرندگان دارد، زمان را مناسب دید و رییس دولت و مجلس را متهم کرد که دستشان در خون جوانان ایران آلوده است. او این سخنان را وقتی گفت که کاملا توصیه روشن رهبری را در خاطر داشت و اشاره کرد که ایشان گفته اند به مسوولین اهانت نکنیم. اشاره او به سخنان صریح رهبری به همه، خصوصا مجلسیها از "پشت بلندگو" بود که به سران قوا توهین کنید، تهمت نزنید... 🔸یاسر جبراییلی که جدیدا حزب جدیدی هم راه انداخته در سخنانی بی پرده با علی علیزاده انگلیس نشین که روش او در جنگ دوازده روزه هم ارجاف مردم و تحقیر مسوولین و فرماندهان بود و اساسا طرح رسانه ایش بو دار و مشکوک است مصاحبه میکند و توهین آمیز جملاتی درباره رییس مجلس و دیگر مسوولین میگوید که اعجاب آور است او میگوید: "احمق من برای اینکه تو در این صندلی کوفتیت بمانی میگویم" او پیش از این درباره آقای رییسی جملات زشتی از همین قبیل گفته بود که فلانی سقوط کرده بود قبل از سقوط با بالگرد. 🔸امیرحسین ثابتی در پخش زنده صدا و سیما دولت را متهم میکند که آنها بودند که پاس گل به دشمن دادند. حمید رسایی سخنان صریح رهبری را که چون از کار مسوولین خبر ندارید حق توهین ندارید را میشنود و باز توییت میزند که امام هم از بنی صدر حمایت میکرد، او بعد از جملات رهبری درباره اینکه قیمت ارز به دست دشمن تغییر کرد، گفت پس دولت کار دشمن را پیش برد! او معتقد بود دولت کاری نمیکند. اگر میکند بگوید. 🔸در میانه فشار و لشکر کشی آمریکا، منان رییسی نماینده قم نوشت کاری که ناوهای آمریکا نمیتوانند انجام دهند، مسوولین انجام میدهند. او پیش از این با جملاتی توهین آمیز گفت کشور رها است. 🔸این لیست طولانی است، نام برخی دیگر از انقلابیون را نمیآورم. این دوستان و رفقای عزیز ما دارند اشتباه میکنند، نادانی میکنند، اما نتایجی که میگیرند چیزی بیش از یک نادانی ساده است. امروز این مسیر خلاف دستور علنی رهبری است، خلاف عقل است، خلاف اقتضای ایمان و انقلابی گری است. زمان وحدت است، این مسیر دوستان ما، دست و دل خیلی از متدینین و انقلابیون را میلرزاند. کاش اجازه نمیدادیم دستورات رهبری اینگونه علنی در جمع مخاطبین این رفقا ترور شود و به خاک و خون کشیده شود. *علی مهدیان ™ @antisaloosion