eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 خاطره رهبر معظم انقلاب از اولین حضور در جبهه، لباس نظامی و رسته روی یقه آن [وقتی به اهواز رسیدیم] من به شهیدچمران گفتم: «چطور است من هم لباس بپوشم بیایم؟» گفت: «خوب است. بد نیست.» گفتم: «پس یک دست لباس هم به من بدهید.» یکدست لباس سربازی آوردند، پوشیدم که البته لباس خیلی گشادی بود! بنده حالا هم لاغرم؛ اما آن‌وقت لاغرتر هم بودم. خیلی به تن من نمیخورد. چند روزی که گذشت، یکدست لباس درجه داری برایم آوردند که اتّفاقاً علامت رسته زرهی هم روی آن بود. رسته‌های دیگر، بعد از این‌که چند ماه آن‌جا ماندم و با من مأنوس شده بودند، گله میکردند که چرا لباس شما رسته‌ی توپخانه نیست؟ چرا رسته‌ی پیاده نیست؟ زرهی چه خصوصیتی دارد؟ لذا آن علامت رسته‌ی زرهی را کندم که این امتیازی برای آنها نباشد. 📜 برگی از سیره آقاجون ❤️ اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان عج الله تعالی فرجه و الشریف واحفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای عزیز 🌸🌱 ‌™ @antisaloosion
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌❌ دوران سیاه پهلوی وقتی شبکه من و تو کارشناسی میاره که خلاف خواست شبکه افشاگری می کنه از وضعیت زنان در قبل و بعد از انقلاب که به مذاق اپوزیسیون خوش نیامد. بعد ریختند سرش و بصورت منطقی سیر زدندش. 👈تطهیر پهلوی، تطهیر استعمار ‌™ @antisaloosion
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 تپه‌های عباس‌آباد ۱۳۴۰ تپه‌های عباس‌‌‌آباد ۱۴۰۴...✌️🇮🇷😎 ‌™ @antisaloosion
📍بیش از نادانی 🔸در همان هیاهوی جنگ دوازده روزه، کلیپی اسراییلی را دیدم که در آن تمام وقایع روزهای پنجشنبه و جمعه، به صورت انیمیشن به تصویر کشیده شده بود، با توقف جنگ و شکست اسراییل و آمریکا، رضا پهلوی سکته کرد و به بیمارستان رفت، حجم دستگیری اراذل و اوباش قبل از حمله اسراییل و همینطور تعداد کوادکوپترهایی که همزمان در کشور بلند شد، نشان میداد، جنگ یک ضلع دیگر دارد و آن اغتشاش از درون است که بدون آن نتیجه نخواهد داد. 🔸ماجرای افزایش قیمت ارز توسط صادق ترین کارگزار جمهوری اسلامی یعنی شخص رهبری، به دشمن منسوب شد، او گفت: "این را هم به شما عرض بکنم. این گران شدن قیمت ارز خارجی، بالا رفتن بی‌حسابِ قیمت ارز خارجی و عدم ثبات آن که مدام بالا برود، پایین بیاید که کاسب نداند تکلیفش چیست، طبیعی نیست؛ این کار دشمن است" 🔸به محض شکل گیری اعتراضات ناشی از فعل دشمن، اغتشاشات با همان طراحی که از قبل شده بود شکل گرفت و به سرعت آمریکا لشکر کشید و اروپا و دیگر برده های آمریکا هم شروع کردند. 🔸در این میان، برخی انقلابیها نگران ترور و شهادت رهبری شدند، حال آنکه از سر نادانی یا چیزی بیش از نادانی خودشان سخنان رهبری را قبل از این ترور و شهید کرده بودند. 🔸صمصامی نماینده مجلس، از کسانی که مشرب اقتصادی متفاوتی با تصمیم گیرندگان دارد، زمان را مناسب دید و رییس دولت و مجلس را متهم کرد که دستشان در خون جوانان ایران آلوده است. او این سخنان را وقتی گفت که کاملا توصیه روشن رهبری را در خاطر داشت و اشاره کرد که ایشان گفته اند به مسوولین اهانت نکنیم. اشاره او به سخنان صریح رهبری به همه، خصوصا مجلسیها از "پشت بلندگو" بود که به سران قوا توهین کنید، تهمت نزنید... 🔸یاسر جبراییلی که جدیدا حزب جدیدی هم راه انداخته در سخنانی بی پرده با علی علیزاده انگلیس نشین که روش او در جنگ دوازده روزه هم ارجاف مردم و تحقیر مسوولین و فرماندهان بود و اساسا طرح رسانه ایش بو دار و مشکوک است مصاحبه میکند و توهین آمیز جملاتی درباره رییس مجلس و دیگر مسوولین میگوید که اعجاب آور است او میگوید: "احمق من برای اینکه تو در این صندلی کوفتیت بمانی میگویم" او پیش از این درباره آقای رییسی جملات زشتی از همین قبیل گفته بود که فلانی سقوط کرده بود قبل از سقوط با بالگرد. 🔸امیرحسین ثابتی در پخش زنده صدا و سیما دولت را متهم میکند که آنها بودند که پاس گل به دشمن دادند. حمید رسایی سخنان صریح رهبری را که چون از کار مسوولین خبر ندارید حق توهین ندارید را میشنود و باز توییت میزند که امام هم از بنی صدر حمایت میکرد، او بعد از جملات رهبری درباره اینکه قیمت ارز به دست دشمن تغییر کرد، گفت پس دولت کار دشمن را پیش برد! او معتقد بود دولت کاری نمیکند. اگر میکند بگوید. 🔸در میانه فشار و لشکر کشی آمریکا، منان رییسی نماینده قم نوشت کاری که ناوهای آمریکا نمیتوانند انجام دهند، مسوولین انجام میدهند. او پیش از این با جملاتی توهین آمیز گفت کشور رها است. 🔸این لیست طولانی است، نام برخی دیگر از انقلابیون را نمیآورم. این دوستان و رفقای عزیز ما دارند اشتباه میکنند، نادانی میکنند، اما نتایجی که میگیرند چیزی بیش از یک نادانی ساده است. امروز این مسیر خلاف دستور علنی رهبری است، خلاف عقل است، خلاف اقتضای ایمان و انقلابی گری است. زمان وحدت است، این مسیر دوستان ما، دست و دل خیلی از متدینین و انقلابیون را میلرزاند. کاش اجازه نمیدادیم دستورات رهبری اینگونه علنی در جمع مخاطبین این رفقا ترور شود و به خاک و خون کشیده شود. *علی مهدیان ™ @antisaloosion
❌ شایعه ترور فرمانده نیروی دریایی سپاه کذب است 💢 برخی کانالهای تلگرامی از ساعاتی پیش شایعه‌ای را به صورت پرحجم مبنی بر ترور سردار «تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران منتشر می‌کنند. 💢 پیگیری از منابع مطلع حاکیست که این خبر کاملاً کذب بوده و بیشتر در راستای عملیات روانی تولید و منتشر شده است./ تسنیم
🔹ایران سامانه راداری پیشرفته وستوک-۱ را از بلاروس دریافت کرد؛ این سامانه قابلیت شناسایی اهداف رادارگریز مانند جنگنده اف-۳۵ و بمب افکن بی-۲ را تا فاصله ۴۰۰ کیلومتری دارد و توان دفاع هوایی کشور را افزایش می دهد. ™ @antisaloosion
583.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻رسایی:گزینه آمریکا و اسرائیل برای دوره بعد از جمهوری اسلامی ربع پهلوی نیست، گزینه‌ آنها حسن روحانی است.. همه میدانیم رسایی آدم خیلی خیلی انقلابی و خوبیه اما چرا باید درست بعد از آنیکه موج اتحاد در چپ و راست حول محور آقا پیش آمده و اصلاح طلبان در دفاع از آقا توئیت میزنند و از میرحسین موسوی تبری میجویند کاملا ناخواسته با چپ و راست و اصولگرا و اصلاح طلب این اتحاد خیلی مهم را نابود کنیم؟ از وحدت اصلاح طلبان و انقلابی ها زیر سایه رهبری آن هم در این شرایط کشور مهم تر هم هست؟ به نظرم جناب رسایی انقلابی بعد از اینکه ماشین شان رو پارک فرمودن و به خانه رفتند به این مطلب فکر کنند چون همه میدانیم ایشان نیتشون کاملا خیره؛کاملا... ™ @antisaloosion
سخنگوی سپاه: گزینۀ نظامی علیه ایران شکست خورده است/ آمریکایی‌ها به دنبال التهاب و تزریق ترس کاذب به جامعه ایران هستند 🔹سردار نائینی با اشاره به تهدیدات نظامی مقامات آمریکایی‌ و رصد مستمر و هوشمند تحرکات نظامی آمریکایی‌ها در منطقه از سوی نیروهای مسلح ایران گفت: «تجربه جنگ ۱۲ روزه نشان داد گزینه نظامی علیه ایران شکست خورده است و نیروهای مسلح ایران هستند که پایان بازی جنگ را با ابتکار عمل تعیین می‌کنند.» 🔹سردار نائینی با اشاره به جنگ روانی آمریکایی‌ها در روزهای اخیر و تلاش آنان برای دیپلماسی زور و ارعاب بیان داشت: «ترساندن با تصویرسازی از جنگ و اعزام ناو هواپیمابر، حربه قدیمی مقامات آمریکایی است. مقامات کاخ سفید در قبال مقاومت ایران در فتنه مسلحانه و جنگ ۱۲ روزه، در شرایط سردرگمی و استیصال قرار گرفته‌اند. آن‌ها پس از شکست سریع و سخت فتنه آمریکایی در ایران، به‌شدت دنبال التهاب‌آفرینی و تزریق ترس کاذب به جامعه و مردم ایران هستند؛ زیرا در هر اقدام ضدایرانی با سد مستحکم مردم و انسجام ملی ایرانیان مواجه شده‌اند. این بار هم تلاش دارند با جنگ روانی بر احساس و افکار مردم ایران تأثیرگذاری منفی داشته باشند.» 🔹سخنگوی سپاه در خصوص تلاش آمریکایی‌ها برای تهدیدات نظامی بیان داشت: «واقعیت حاکم بر میدان متفاوت از تبلیغات رسانه‌ای دشمن است. بر وضعیت میدان مسلط هستیم و افتخار هم می‌کنیم که سپر ملت بزرگ ایران در برابر هر توطئه‌ای هستیم؛ و این بار هم به مردم اطمینان خاطر می‌دهیم که بر رفتار و تحرکات دشمن مسلط هستیم و نسبت به همه سناریوهای دشمن، برنامه اقدام داریم. دشمن ضربات مقدماتی ما در «العدید» را فراموش نکرده است. ما تجربه شکست دشمن در جنگ‌های مدرن، آن هم در مقیاس بزرگ و در خطرناک‌ترین و پیچیده‌ترین صحنه‌ها را داریم.» "يا صاحبَ الزَّمانِ اَغِثْنِيْ، یا صاحِبَ الزَّمانِ أدْرِکْنی ™ @antisaloosion
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌سید عباس عراقچی: تغییر رژیم در ایران کاملاً یک خیال است 🔻وزیر خارجه در گفت‌وگو با سی‌ان‌ان تُرک: تغییر رژیم کاملاً یک خیال است؛ برخی گرفتار این خیال شده‌اند. نظام ما آن‌قدر ریشه‌دار است و آن‌قدر بنیان‌های قوی دارد که رفت‌وآمد افراد تفاوتی ایجاد نمی‌کند؛ نظام پابرجاست و به کار خود ادامه می‌دهد. 🔹ما همواره گفته‌ایم که از تمامیت ارضی سوریه، استقلال و آرامش آن حمایت می‌کنیم و همیشه پشتیبان آن بوده‌ایم. هرگونه بی‌ثباتی در سوریه موجب بی‌ثباتی در منطقه می‌شود؛ ما حمایت می‌کنیم و امیدواریم رژیم اشغالگر اسرائیل هرچه سریع‌تر از خاک سوریه خارج شود. 🔹امنیت ما بسیار مهم است و برای مقابله با هر گروه تروریستی آماده‌ایم. 🔹ما درباره کشورهای منطقه با هم توافق داریم و هدف مشترکی داریم؛ با جناب رئیس‌جمهور اردوغان هم دیدار کردم امیدواریم با همکاری مشترک به اهداف مشترک برسیم و آن هم رفاه و ثبات منطقه است. ™ @antisaloosion
❌فرمانده کل ارتش: دست ما روی ماشه است امیر سرلشکر حاتمی: 🔹جمهوری اسلامی ایران از بین رفتنی نیست. 🔹نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سرشار از امیران، سرداران، افسران و سربازانی است که تا آخرین لحظه از این کشور دفاع خواهند کرد. ™ @antisaloosion
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
442.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹قالیباف: ارتش کشورهای اروپایی گروه تروریستی محسوب می‌شوند 🔹ماموریت قالیباف به کمیسیون امنیت؛ وابستگان نظامی اروپا در سفارتخانه‌ها تعیین تکلیف می‌شوند رئیس مجلس کمیسیون امنیت ملی  مجلس را مامور کرد تا  موضوع تروریستی بودن وابستگان نظامی کشورهای اروپایی در سفارتخانه‌های کشور را پیگیری کند. ™ @antisaloosion