eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بله رفقا عاقبت من من کردن عاقبت خوشی نیست مراقب باشیم از کجا چی میشنویم و چی میگیم. @antisaloosion
💢💢💢 💢‼️❗️ عین متن خواهش نیروهای نظامی آمریکا در منطقه 👇 💢( جمهوری اسلامی اعلام کرد که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قصد دارد یک رزمایش دریایی دو روزه با را در تنگه هرمز برگزار کند که طبق برنامه از روز یکشنبه آغاز می‌شود. 👈فرماندهی مرکزی ایالات متحده (سنتکام) از می‌خواهد این رزمایش اعلام ‌شده را به ‌گونه‌ای ایمن و حرفه ‌ای اجرا کند و از ایجاد خطرات غیرضروری برای آزادی ناوبری و تردد دریایی بین‌المللی پرهیز کند. تنگه هرمز یک آبراه بین‌المللی و کریدور تجاری حیاتی است که ضامن رفاه اقتصادی منطقه می‌باشد. در هر روز، به‌طور میانگین حدود ۱۰۰ کشتی تجاری جهان از این تنگه باریک عبور می‌کنند. نیروهای ایالات متحده برای فعالیت حرفه ‌ای در حریم هوایی و آب ‌های بین‌المللی را به رسمیت می‌شناسند. هرگونه رفتار ناایمن و غیرحرفه‌ای در نزدیکی نیروهای آمریکا، شرکای منطقه‌ای یا شناورهای تجاری، خطر برخورد، تشدید تنش و بی‌ثباتی را افزایش می‌دهد. ♦️سنتکام ایمنی پرسنل، کشتی‌ها و هواپیماهای آمریکایی فعال در خاورمیانه را تضمین خواهد کرد. ما اقدامات ناامن سپاه پاسداران را تحمل نخواهیم کرد؛ اقداماتی از جمله: پرواز بر فراز شناورهای نظامی آمریکا که در حال انجام عملیات پروازی هستند، پرواز مسلحانه یا در ارتفاع کم بر فراز ادوات نظامی آمریکا زمانی که مقاصد نامشخص است، نزدیک شدن قایق‌های تندرو با سرعت بالا در مسیر برخورد با شناورهای نظامی آمریکا، و یا نشانه رفتن سلاح به سوی نیروهای آمریکایی. ♦️ارتش ایالات متحده در منطقه نسبت به عبور مرور های دریایی حرفه ای رفتار میکند.و سطح حرفه‌ ای‌گری و پایبندی به هنجارهای بین‌المللی ادامه خواهد داد. سپاه پاسداران نیز باید همین‌گونه عمل کند.) پ ن ♦️این یعنی تنگه هرمز قلب جهان است و سپاه پاسداران با رزمایشِ خود در این آبراه آنهم با شلیک واقعی یعنی (انواعِ موشک) دریا به دریا وساحال به دریا یک هشدار به تمام کشورهای منطقه و جهان مخابره میکند ! تا دنیا و کشورهای منطقه تبعاتِ ماجرا جویی ترامپ و حامیانش را متوجه شوند ♦️موضوعی که کارشناسانِ رژیم نیابتی آمریکا (اسرائیل) هم اشاره کرده بود ایران با این رزمایش در تنگه هرمز میخواهد به جهان هزینه بسته شدن تنگه هرمز را نشان دهد. ♦️آمریکایی جنایت کار فقط زبان زور را میفهمد وبس! زمایش در خلیج فارس اضطرابِ در جهان و وحشتِ مرگبار در @antisaloosion
در خون ماست غیرت سردار علقمه هیهات اگر حسین زمان را رها کنیم حضرت آیت الله خامنه‌ای: ملت ایران در مقابل کسی که حمله و اذیت کند، مشت محکمی به او خواهد زد🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹اخیرا فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن مجری برنامه خط خطی در شبکه افق در بیان سوالی پ
🔻رییس مرکز بسیج صداوسیما، سرپرست شبکه افق شد معاون سیما با صدور حکمی، سعید مقیسه، رئیس مرکز بسیج سازمان صداوسیما را با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست شبکه افق» منصوب کرد.
آنتی سالوسیون
🔻رییس مرکز بسیج صداوسیما، سرپرست شبکه افق شد معاون سیما با صدور حکمی، سعید مقیسه، رئیس مرکز بسیج سا
با روی کار آمدن پیمان جبلی؛ جبلی طی حکمی سعید مقیسه را به سمت «معاون رئیس صداوسیما و رئیس سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی همان ساترا» منصوب می‌کنه در طی این مدت مقیسه به عنوان رئیس ساترا به پیمان جبلی نامه میزنه... در بندهایی از این نامه با اشاره به مصوبه شورای فضای مجازی صدا و سیما، از عزم جدید ساترا برای برخورد و تعلیق پلتفرم‌های شبکه نمایش خانگی خبر می‌دهد و اقداماتی را برای برخورد در نظر گرفته است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارسال رونوشت به دادستان کل کشور و دادسرای فرهنگ و رسانه و ... نام برد. در ادامه، مقیسه به فیلتر دامنه مذکور و رونوشت به کمیته تعیین مصادیق مجرمانه و حتی عدم خدمت‌رسانی وزارت ارتباطات در دیتا سنترها نام برد. ▫️مواردی از جمله جلوگیری از تبلیغات شرکت‌ها در این پلتفرم‌ها و حتی اقدام مشابه با تبلیغ‌کنندگان همانند شبکه‌های ماهواره‌ای نیز از مفاد نامه رئیس ساترا به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما بود. گفته شده این نامه نسبت به فیلیمو؛نماوا و فیلم نت که برخی از آن‌ها به عنوان رقبای صداوسیما یاد میکنند زده شده بود... 1⃣ ™ @antisaloosion
🔻پس از انتشار نامه‌ سعید مقیسه درباره شبکه‌های نمایش خانگی، مجتبی توانگر نماینده وقت مردم تهران و رئیس کمیته دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس با انتشار نامه‌ای به رییس صداوسیما هشدار داد که هیچ نهادی حق همکاری با ساترا در تعلیق شبکه نمایش خانگی را ندارد! ▫️توانگر در این نامه با انتقاد شدید از تعیین تکلیف رئیس ساترا برای نمایندگان مجلس، مواجهه این چنینی با شبکه نمایش خانگی را ریختن آب به آسیاب دشمن دانسته و آورده است: «در شرایطی که با کم‌کاری و کج سلیقگی مدیران آن سازمان روز به روز از مخاطبان آن کاسته شده و اوقات فراغت هم‌وطنان با شبکه‌های ماهواره‌ای عمدتا معاند نظام پر می‌شود، افزایش فشار بر شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی که در حوزه تولید و نشر محتوای سینمای خانگی مشغولند جز ریختن آب به آسیاب دشمن نیست؛ چرا که مخاطب این پلتفرم‌ها در صورت محرومیت از این محتوا یقینا به سوی صداوسیما چرخش نخواهند نمود و در میانه جنگ فرهنگی نظام با رقبا و دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی، این کار معنی جز خلع سلاح کردن نظام از ابزارهایش ندارد. هر چند ضروری‌ست تمام سرویس‌های پخش آنلاین فیلم توجه دقیق‌تری به فرهنگ و آداب مردم عزیزمان داشته باشند.» 2⃣ ™ @antisaloosion
ادامه دارد...
🔹 | وال استریت ژورنال: عربستان ۷ سامانه پدافندی تاد از ایالات متحده خریداری کرده و تعدادی از آنها را تحویل گرفته است. این روزنامه آمریکایی در گزارش امروز یکشنبه خود عنوان کرد که کشورهای خلیج فارس نیز در حال آماده‌سازی پدافند هوایی خود هستند 🔹منابع رسانه ای نزدیک به جمهوری اسلامی ایران  ورود جنگنده های سوخو ۲۷ و میگ ۲۹  به ایران را تایید کردند همچنین اعلام کردند در مورد سایر خرید های نظامی در حوزه نیروی هوایی مجاز به ارائه اطلاعات بیشتری نیستند ™ @antisaloosion
🔹 سردار وحیدی، جانشین فرمانده کل سپاه: حضور ناوگروه‌های آمریکا در منطقه موضوع جدیدی نیست و نباید به آن توجه کرد بعید است که دشمنان بار دیگر دست به بی‌عقلی زده و آزموده را بیازمایند دشمنان به دنبال حاکم‌کردن فضای جنگ هستند؛ ما نباید در این تله بیفتیم ™ @antisaloosion
🔰شبهه میکنن و متوهمانه میگن که شما حق داشتید سال ۵۷ انقلاب کنید، ما حق نداریم؟! چه فرقی داریم با شما؟ 💥 عزیزم! ما خیلی با هم فرق داریم! ⚠️ ما کشته می‌شدیم. شما آدم کشتید. آدم سوزوندید. حتی از بین آدمهای ناآگاه و فریب‌خورده‌ی حاضر تو جمع خودتون، کشته‌سازی کردید! 🔸ما کتاب خوندیم، شما کتابخونه آتیش زدید! ما به سربازا گُل می‌دادیم، شما گل کشیدید، سربازارو تیکه‌تیکه کردید! 🔸لیدر ما مطهری و شریعتی بودند که باسوادترین آدمهای وقت کشور بودند، لیدر شما داعشی‌های وارداتی و تروریست بودند! 🔸ما تو خیابون شعار دادیم، شما تو خیابون سر بریدید! 🔸سلاح ما شعار و تظاهرات بود، سلاح شما گلوله و قمه و تبر! 🔸ما آرمان‌مون گسترش انسانیت و آزادگی و شرافت تو جهان هست، شما آرمان‌تون گسترش فساد و کثافت‌کاری و گناه! 🔸انقلاب ما خودجوش بود، مزدور خارجی نبودیم. 🔸انقلاب شما، از اجنبی، از دشمن، از و خط میگیرن که دنیا فهمیده چه جنایتکارانی هستن و دستشون به خون ملت ایران آغشته هست. 🔸اینترنت خارجی قطع میشه، انقلاب‌تون قطع میشه! 🔸ما می‌خواستیم شاه بره، رعیت نباشیم! شما میخواید برگرده، برده باشیم! ما امیدمون به خدا بود، شما امیدتون به آمریکا و ترامپ هست! 🔸ما برای وطن جلوی اجنبی جنگیدیم که یک وجب از خاک‌مون از دست نره، شما به اجنبی میگید بیا کن به وطن و خاک کشور، اینکه اشغال و بشه هم مهم نیس! 🔥 شما محکوم به شکست و هستید. چون خودتون انتخاب کردید این مسیر تباهی و شکست و بدبختی‌رو@antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔹اخیرا فیلمی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن مجری برنامه خط خطی در شبکه افق در بیان سوالی پ
اینم واکنش احسان علیخانی... سؤال: الان فحش میدن به نظام و حکومت یا جبلی و جلیلی؟ یا هیچکدام همه چی آرومه ما چقدر خوشبختم تو ایتا ماندیم؟ ™ @antisaloosion
بگذریم... یه متن نوشتیم قبلاً که چرا اصرار داریم اول یک جماعت پر هزینه که پشت نقاب تدین هر خلاف شرعی انجام میدن تبیین بشن و این لازمه هست تا بتونیم همان لیبرال ها را شفاف کنیم... این نمونه... تا علت جراحت رو درست نکنیم اوضاع همینه... جماعتی با دروغ و دغل بازی؛ پشت نام دین خود را جبهه انقلاب و یار رهبری معرفی می‌کنند و مدام مشغول نفرت پراکنی و هزینه درست کردن برای کشورند ومدام با دوقطبی با خراب کردن شهید با اسم انقلاب با اسم رهبر یک تصویر نفرت افکنانه و احمقانه دارن تحویل مردم میدن و همه این عزیزان و ارزش ها را با نفاق هزینه خود کردند... ما تا صدای بچه انقلابی های واقعی رو آنطور که باید به گوش مردم نرسونیم و برخی از از ولایتمداری زبانی به ولایتمداری عملی کوچ نکنند آش همینه و کاسه هم همان... تصویر انقلاب باید تصویر پیروان عملگرای حقیقی دین و انقلاب و رهبر باشه وگرنه اگر خدایی ناکرده با مشتی آدم بی هنر مدعی رشد کرده در دورهمی و گعده های حجتیه که ذره ای تقوای سیاسی و عملی در این جماعت دیده نمیشه و تا پای حزب و امیالشان وسط میاد حرف آقا رو میبوسن میگذارن کنار یا انقلت می‌چسبانند شناخته بشه این انقلاب؛ انقلاب که جای خود متدینین رو هم سرخورده می‌کنیم... برید تا صبح ظهور بشینید پای درس و کانال این حضرات بگید نئولیبرال؛ غرب زده اقتصاد آمریکایی استحاله فرهنگی و...تو بوق و کرنا کنید برخی هم که شما را خوب مشغول هشتگ بازی ها کردن با حرف و عملکرد نسنجیده شان مدام خوراک برای همان لیبرال ها درست می‌کنند و تحویل ملت میدن... ™ @antisaloosion