🔹عراقچی به ترامپ :
۳۱۱۷ نفر رو تو این عملیات تروریستی اخیر کشته شدن که از جمله حدود ۲۰۰ نفر از نیروهای انتظامی شهید شدن
اگه کسی فکر میکنه اطلاعات ما اشتباهه لطفاً با مدرک صحبت کنه و اسم بیاره.
کله زرد دیشب گفته:
تو ایران 32,000 نفر تو اعتراضات کشته شدن.
دو هفته پیش میخواستن 837 نفر رو با جرثقیل های بلند دار بزنن و دور میدون بچرخونن.
ولی بهشون گفتم اگه حتی فقط 1 نفر رو اعدام کنید، بهتون ضربه میزنم.
اگه فقط یک نفر رو اعدام میکردن، دیگه دو هفته واسه مذاکره منتظر نمیموندم و مذاکره نمیکردم؛ اونا هم از دار زدن منصرف شدن.
™ @antisaloosion
📳 ۱۷ سؤال جدی که در هیاهوی شعارها کمتر به آن پاسخ داده میشود:
🔺 وقتی از «تغییر» حرف میزنند، باید روشن باشد برنامه دقیق چیست؛
🔺 وقتی از «قتلعام» میگویند، باید سند و نام و مرجع قابل بررسی ارائه شود؛
🔺وقتی از «آزادی بیان» دفاع میکنند، باید تحمل صدای مخالف را هم نشان دهند؛
🔺وقتی از «گذار» صحبت میشود، باید سازوکار حقوقیِ محدودکننده قدرت مشخص باشد؛
🔺وقتی از «عدالت» میگویند، باید تعریف روشن از دادرسی عادلانه و جلوگیری از انتقام ارائه شود؛
🔺وقتی از «نجات اقتصاد» حرف میزنند، باید برنامه فوری برای تورم، ارز، •بانک، سوخت و معیشت داشته باشند؛
🔺وقتی از «وحدت ملی» سخن میگویند، باید راهکار عملی برای امنیت، تمامیت ارضی و ثبات کشور ارائه کنند.
✅ اداره یک کشور بزرگ با شعار، هیجان و جنگ روایتها ممکن نیست؛
حکمرانی یعنی برنامه، ساختار، ضمانت اجرا و پاسخگویی.
سؤال پرسیدن تخریب نیست؛
مطالبه شفافیت، حداقلِ عقلانیت سیاسی است.
#فتنه_آمریکایی #مرگ_بر_اسرائیل #ایران
™ @antisaloosion
✍وقتی میگوییم سوپر انقلابیها از رهبری گذر کردند، اما فعلاً جرات بیانش رو ندارند، به خاطر امثال این حرفهاست.
🔶ایزدخواه معتقد است رهبری را فریب دادهاند، یا به عبارتی رهبری از اوضاع سر در نمیآورد.
🔷حالا چرا؟ چون با حذف ارز ترجیحی دست رانتخوارها از بیت المال قطع شده.
🔶ایزدخواه با کدام طرحهای اقتصادی دولت مخالف است؟ همانهایی که رهبری در موردشون فرمود باید با جدیت و دقت ادامه پیدا کند.
🔷رهبری فرمود کاهش ارزش پول ملی یا به عبارتی گرانی دلار کار دشمن است.
🔶خود دشمن هم گردن گرفت، وزیر خزانهداری آمریکا گفت ما با جلوگیری از ورود دلار به ایران باعث گرانی دلار در ایران یا به عبارتی کاهش ارزش پول ملی ایران شدیم که باعث اغتشاشات شد.
🔷ولی خب ایزدخواه و امثالهم معتقدند همهچی تقصیر دولته، همون حرفی رو میزنند که اغتشاشگرها دوست دارند به مردم بگن
™ @antisaloosion