✍وقتی میگوییم سوپر انقلابیها از رهبری گذر کردند، اما فعلاً جرات بیانش رو ندارند، به خاطر امثال این حرفهاست.
🔶ایزدخواه معتقد است رهبری را فریب دادهاند، یا به عبارتی رهبری از اوضاع سر در نمیآورد.
🔷حالا چرا؟ چون با حذف ارز ترجیحی دست رانتخوارها از بیت المال قطع شده.
🔶ایزدخواه با کدام طرحهای اقتصادی دولت مخالف است؟ همانهایی که رهبری در موردشون فرمود باید با جدیت و دقت ادامه پیدا کند.
🔷رهبری فرمود کاهش ارزش پول ملی یا به عبارتی گرانی دلار کار دشمن است.
🔶خود دشمن هم گردن گرفت، وزیر خزانهداری آمریکا گفت ما با جلوگیری از ورود دلار به ایران باعث گرانی دلار در ایران یا به عبارتی کاهش ارزش پول ملی ایران شدیم که باعث اغتشاشات شد.
🔷ولی خب ایزدخواه و امثالهم معتقدند همهچی تقصیر دولته، همون حرفی رو میزنند که اغتشاشگرها دوست دارند به مردم بگن
™ @antisaloosion
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹ببینید| رهبرانقلاب: نقد و نقدپذیری واجب؛ تهمت ولجنپراکنی حرام
⛔️ سیاهنمایی هنر نیست؛ هر بچهای هم میتواند با سنگ شیشهها را بشکند
➕فرق انقلابینمایی با انقلابیگری
@Khamenei_ir
21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کوچه افطاری یک فکر جذاب
و واقعا تحولی و اثرگذار
خصوصا در شرایطی که شدیدا به اتحاد نیاز داریم
™ @antisaloosion
📍رفراندوم بهمثابه کودتا!
احمد زیدآبادی روزنامهنگار اصلاحطلب نوشته است که «توافق مربوط به جامعه است» و «اگر پیشنهادهای مطرح شده بین ایران و امریکا برای دستیابی به توافق نهایتاً به نقطه بحرانی رسید، طرف ایرانی به جای هرگونه تصمیمگیری منفی باید جمعبندی مجموعه آن را به طور روشن در اختیار افکارعمومی بگذارد تا صاحبنظران عرصه عمومی و مردم علاقهمند درباره پذیرش یا عدم پذیرش آن نظر دهند و در صورت لزوم درباره آن رفراندوم برگزار شود».
رفراندوم در دیدگاه اصلاحطلبان کاربردی شبیه «کودتا» پیدا کرده است، کودتایی به نفع بیگانه! زیدآبادی و دوستانش در همین فقره میدانند که در نظرسنجیهای اخیر ۷۵ درصد مردم امریکا مخالف حمله به ایران هستند و خود ترامپ با شعار «میخواهم به جنگها پایان دهم» رئیسجمهور شد ولی امریکای ترامپ حالا برای حمله به مرزهای ما نزدیک شده، نه رفراندومی میگیرد و نه حتی به نظرسنجیها اهمیت میدهد.
بر فرض که ایران در این مقولهها بدون نظر مردمش عمل میکند (چون اصلاحطلبان عموماً در اتاقهای دربسته نشستهاند و خودشان را کل مردم فرض میکنند)، چرا یک «لیبرالدموکراسی» واقعی و ناب مثل امریکا برای هرگونه اقدام از توافق تا جنگ یا نوع مواجهه با ایران رفراندوم نمیگیرد و مهمتر اینکه چرا این موضوع برای غربگرایان اهمیت ندارد و آن را نقد نمیکنند؟! لابد میگویند ما شهروند ایرانیم ما را چه به امریکا! ولی این ادعا را نمیتوان فقط در مواقع خاص گفت، باید همیشه به این قاعده پایبند بود، به ویژه وقتی که اصول فکری خود را مرتب میکنند.
اینجا فقط تناقض رفتاری نیست، فاجعهبارتر از آن، «نسبیگرایی اخلاقی» نهفته در این رویکرد است. وقتی جریانهای سیاسی داخلی برای تصمیمات کلان کشور که مستقیماً با امنیت ملی و منافع حیاتی ایران گره خورده است، بر برگزاری رفراندوم تأکید میکنند، ولی توقعی از طرف مقابل برای همراهی با نظر مردمشان در عدمتجاوز به ایران ندارند، پای یک استاندارد دوگانه به میان میآید. اگر «نظر مردم» و «رفراندوم» یک اصل با تفسیر شخصی از قانون و اصلی جهانشمول برای مشروعیتبخشی به تصمیمات سرنوشتساز است، چرا این اصل باید فقط در تهران معنا پیدا کند و در واشینگتن نه؟ اگر توافق با ایران چنان برای سرنوشت ایرانیان حیاتی است که نیاز به همهپرسی دارد، پس حمله نظامی به ایران یا اعمال تحریمهای فلجکننده که مستقیماً معیشت و جان مردم را هدف میگیرد، آیا برای شهروندان امریکا حیاتی نیست که نظرشان پرسیده شود؟ مگر نه اینکه در امریکا نیز این تصمیمات را گروهی اندک در کاخ سفید و پنتاگون میگیرند و نتایج آن بعضاً حتی مغایر با نظرسنجیهای عمومی است؟
این گزینشیبودن مطالبه دموکراسی، گاهی در برخی امور دیگر در داخل هم دیده میشود. چیزهایی را که میپسندند هرگز مطالبه رفراندوم ندارند و هرچه را نمیپسندند، سریعاً از رفراندوم میگویند، آنهم وقتی زمینه روانی و رسانهای آن فراهم است! دموکراسی برای آنان گویی ابزاری است برای زمینگیرکردن نظام مستقل در برابر فشارهای خارجی یعنی همان کودتای نرم! آنها زمانی دم از رفراندوم میزنند که پای یک توافق حساس با غرب در میان است، زیرا میدانند فضای اقتصادی و رسانهای موجود میتواند نتیجه را به نفع خواست آنها رقم بزند. اما هرگز نمیپرسند که در خود آن کشورهای غربی، اساساً چنین مکانیسمی برای تصمیمات جنگی یا صلح وجود ندارد و اگر هم وجود داشت، چه بسا نتایجش خلاف منافع استراتژیک آن دولتها بود. این یعنی تلاش برای تحمیل یک دموکراسی هدایتشده صرفاً برای محدودکردن اختیارات نظام داخلی، نه اعتقاد راسخ به حاکمیت ملی.
™ @antisaloosion
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶 بی حد مهم ....
علیرضا پناهیان: ما سالهاست با حرف زدنمون لج مردم رو در آوردیم!
پ ن: بسیاری از بزرگان در جبهه انقلاب فهمیدند.
بدنه ی جبهه انقلاب کی خواهد فهمید و کی خواهد ترسید؟
آنتی سالوسیون
🔶 بی حد مهم .... علیرضا پناهیان: ما سالهاست با حرف زدنمون لج مردم رو در آوردیم! پ ن: بسیاری از ب
🔰تا بدنبال نقد درون گفتمانی می رویم؛
انواع جملات و نصایح و... سرازیر می شود.
این چه عادت بچه گانه و از خودمچکری است که ما را گرفتار در ندیدن عیب ها و نقص هایمان کرده...
▫️تا نکته ای نقادانه نسبت به محتوا و فرم برنامه های صدا و سیما می گوییم انواع برچسب ها سرازیر می شود.
▫️تا به جریان انقلابی نقد می زنیم افرادی که این جریان را معادل انقلاب می پندارند، شروع می کنند.
▫️تا به طرح های تکراری و بی ثمر فرهنگی انتقاد می کنیم، شروع می شود.
▫️تا به کنش گری های اجتماعی_فرهنگی جزیره ای خودمان در جامعه انتقاد می کنیم، یک جور می نوازند.
▪️چرا بعضی ها تصور می کنند فقط خودمان دین دار، اخلاقی، معنوی، ولایی، دوست دار اهل بیت و ایران هستیم؟؟!
▪️چرا فضا برای جذب حداکثری و دفع حداقلی ذیل گفتمان انقلاب اسلامی را محدود به خود خودمان کرده ایم؟؟!
▪️آیا جامعه ای که نظاره گر کودتای دی ماه بود، یا معترض وضع اقتصادی بود، یا گرفتار شبهه شده بود، یا مخالف شده بود و حتی بدنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی افتاده بود از جامعه ایرانی و سرمایه ارزشمند جمهوری اسلامی نمی باشند؟؟!
طبق منظومه فکری و عملی ولایت و گفتمان انقلاب اسلامی، همگی از دارآیی های مهم جمهوری اسلامی می باشند که دشمن صهیونیستی و عمالش با دقت ویژه و جریان خودی با بی دقتی و دل خوش به صرف دیدن تجمعات انقلابی، آن ها را از ما ربوده اند یا ما فراموش شان کرده ایم...
▪️مخالفین این سخنان خوب است این روزها سرکی به مدارس و دانشگاه ها و جماعت عامه بزنند تا بهتر متوجه استضعاف فکری جامعه ایرانی نسبت به پذیرش حقانیت جمهوری اسلامی بشوند...
▫️اصلاحات و جبهه لیبرال ها، بر باگ های فکری و عملی ما، در جذب جامعه به خودشان و افکار غرب پرستانه شان، حساب ویژه ای باز کرده اند.
▫️جامعه ایرانی برای فهم ولایت فقیه_ولی فقیه_انقلاب اسلامی_ کارآمدی جمهوری اسلامی_اسلام سیاسی، نیاز به مواجه مستقیم و بی آلایش با گوهر ناب آن ها را دارد؛ حکیم انقلاب اسلامی. جامعه را با دعوت به افراد و نپرداختن به اصل انقلاب،ضعیف در تشخیص امر حق نکنیم...
*پوریا طیبی
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
حساب های عسرائیلی : مقامات ایران و اژه ای رئیس قوه قضاییه زیر بیمارستان نیکان پنهان شده اند عزیزا
🔹چهار آذر ۶۵ هم عمو صدامشون با ۵۴ فروند جنگنده یک ساعت و ۳۴ دقیقهی تمام روی اندیمشک بمب ریخت و بیش از ۴۰۰ انسان رو به شهادت رساند، تکههای جنازه آدمها روی درختها پخش شده بود.
ارتش عمو صدامشون در توجیه گفته بود اندیمشک زیرساختهای اصلی پشتیبانی از رزمندگان ایرانی رو داره.
📱 امیرعلی صفا
™ @antisaloosion
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹رئیس دانشگاه شریف: دشمن میخواهد دانشگاه مجازی شود اما ما نمیگذاریم..
❌ با آغاز ترم جدید تحصیلی، گروهی از دانشجویان دانشگاه شریف بهمناسبت چهلم درگذشت جانباختگان حوادث دیماه گرد هم آمدند. این تجمع که قرار بود بهصورت تحصن سکوت و آرام برگزار شود، با حضور چند نفر که ماسک زده بودند، بهسمت شعارهایی با جهتگیری خاص پیش رفت.
🔹در میان شعارهای این گروه، «مرگ بر دیکتاتور» و برخی شعارهای مرتبط با سلطنتطلبان شنیده شد.
🔹در واکنش به این وضعیت، گروه دیگری از دانشجویان حاضر در محل، شعارهایی در حمایت از انقلاب اسلامی سر دادند و با برجستهسازی تناقضها و دروغپردازیهای ضدانقلاب، به اقدامات آنها پاسخ دادند. این گروه از دانشجویان همچنین نسبت به روزهخواری تعدادی از لیدرهای تجمع طیف مقابل اعتراض کردند.
🔹همچنین براساس گزارشهای دریافتی، تجمع مشابهی با حضور تعدادی از دانشجویان در دانشگاه تهران برگزار شد.
™ @antisaloosion