5466354856144936705_600718423631703.mp3
زمان:
حجم:
505.2K
عزادارید و دلتون شکسته اما گوش بدید...
حضرت زینب کبری سلام الله علیها درکربلا داغ امام معصوم دید. غمی سنگین تر از کوهها بر دل داشت ،ولی لحظه ای درپیشبرد هدف جبهه حق منفعل نشد. با خطبه های طوفانی افشای ظلم ظالم میکرد یتیم نوازی یتیمان امام حسن وامام حسین میکرد نماز شب می خواند. داغی قلبمان ازاین مصیبت عظمی را سوخت وجودمان برای پیشبرد جبهه حق خواهیم کرد. اخراین عالم ختم به ظهوراست نا امیدی هیچ جایگاهی ندارد خدایا چگونه ناامید شویم وقتی تورا غایت ارزوهایمان قرار دادیم
#ارسالی
طلبه ها و انقلابیون در هر شهری مهمترین وظیفه را در ۲۴ ساعت آینده دارند که ابعادش اینهاست و هرکس برای خود شخصی سازی کند: ابتدا فهرست
۱ تقسیم توان حضور تا انتهای شب: هرکدام شرایط متفاوت دارد
الف)سحرتا ظهر: حضور خیابانی پرشور
ب) ظهر تا عصر :حضور در مسجدو بسیج و سازماندهی شدن
ج) تاریکی هوا تا نیمه شب : شب قدر انقلاب و سرنوشت آینده
۲ تعادل در کارهای محله و شهر و کشور
الف)محله: جمع شدن فیزیکی بانوان از همین صبح و هرکس ممکن در مسجد یا منازلی که پایگاه محله شود
ب) شهر: هرکس زیرمجموعه دارد تا می تواند افرادی که جایی جمع نشدند را حول خود جمع کند ودر میادین حضور فیزیکی باشد
ج) کشور: آنها که امکان دارند الان بروند تهران و بمانند ولو در حرم امام
۳ جمع شجاعت و عقلانیت: اکنون باید ادامه دهنده اراده آقا باشیم ایشان همیشه می خواست ما در متن حوادث باشیم ولی باعقلانیت پس
اولا) بدون ترس در میدان باشید و بمانید و وحشت از مرگ را بکشید
ثانیا) مراقب وحدت و همدلی باشید که درگیری مردم سم مهلک است
درمورد شماره ۱
۱_۱ حضور میدانی نباید پینگ پنگی شود:
یعنی مثل راهپیمایی نباشد که چند ساعت همه باشند و بعد محله یا شهر خالی شود چون فرصت برای حضور معاندان فراهم می شود پس تا می شود برای حضور مستمر ۲۴ ساعته سه روز اول برنامه بریزید
۱_۲ سازماندهی مردمی ومعطل نهاد رسمی نماندن:
پس از حضور پرشور احساسی اولیه باید بلافاصله سازماندهی کنیم و دسته دسته شویم با سر تیم های مشخص و تقسیم کار هر تیم
در مورد شماره ۲
۲_۱ در کنج خانه ماتم نگیرید:
ازهمین اول صبح اگر می توانید تهران وگرنه میادین اصلی شهر وحتی در محل سکونت در مسجد وهیات وگرنه برخی خانه ها را پایگاه جمع شدن انقلابیون و خصوصا بانوان کنید و فضای محل را با صوت قرآن خصوصا تغییر دهید حتما
۲_۲ طلبه ها کارویژه مخصوصی دارند:
مهمترین وظیفه اکنون طلبه ها حضور فیزیکی در هر جای ممکن و تبیین اساس ولایت فقیه است.مهمترین پیچ تاریخی انتخاب رهبر بعدیست و مانند زمان امام برخی خودی ها چون اساس ولایت فقیه برایشان حل نشده با مصداق بعدی زاویه می یابند وباید به سرعت این توسط طلبه ها برایشان تبیین شود
۲_۳تجمع علیه تجمع تا روز قدس:
تنها راه مقابله مردمی با مخالفان که پیاده نظام آمریکا در داخل هستند حضور فیزیکی در میدان و تداوم اجتماعات تا چند روز است.اصلا در خانه پشت گوشی ها سنگر نگیرید
شنیدم که امروز هم یک شایعه مرگ فلانی شده است، و دلخوش کرده خودش را به اینکه فلانی (امام خمینی) مُرد. من بمیرم که شما باید دعا کنید خدا بمیرد! خدا هست، من کی هستم. ملت ما خدا دارد. ملت ما از اول تا حالا، همیشه ملت پشتیبانش خدای تبارک و تعالی بوده، منتها گاهی ملموس بوده است و گاهی غیرملموس.
صحیفه امام، جلد ۱۳، صفحهی ۲۳۶
قالیباف: ما خود را برای همهٔ سناریوها آماده کردهایم و حتی برای بعد از شهادت رهبرانقلاب نیز برنامهریزی شده است.
🔺 به حساب آمریکاییها و اسراییلیها خواهیم رسید.
🔺خواهید دید که با تشکیل شورای رهبری اقتدار در بین مردم و مسئولین شکل خواهد گرفت
🔺قالیباف خطاب به ترامپ و نتانیاهو: چنان ضربات دردناکی به شما بزنیم که خودتان به التماس بیفتید؛ خواهید دید.🇮🇷✌️
. ™ @antisaloosion
🚨 اطلاعیه شماره ۳ ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ حملات گسترده پهپادی به سمت اهداف صهیونی آمریکایی
🔹حملات گسترده پهپادی به سمت اهداف صهیونی آمریکایی با انواع پهپادهای انهدامی و رزمی، مواضع و منافع دشمن صهیونی انجام شد.
🔹در استمرار عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران علیه دشمن صهیونی آمریکایی، غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران از شب گذشته با موج جدیدی از حملات گسترده انواع پهپادهای انهدامی و رزمی، مواضع و منافع دشمن صهیونی و پایگاههای آمریکا در منطقه را هدف قرار دادند.
🔹عملیات آفندی و پدافندی یگانهای ارتش جمهوری اسلامی ایران با ضربات کوبنده و بی وقفه ادامه داشته و تا ساعات آینده اخبار تکمیلی از عملیات غرور آفرین دیگری به استحضار ملت شریف ایران خواهد رسید.
. ™ @antisaloosion
⚠️توجه⚠️ ⚠️توجه⚠️
اگر به هر علتی ارتباط صدا و سیما، فضای مجازی و تلفن قطع شد، خودتون رو سریعا به مساجد شهر برسونید.
تمام خبرها از طریق مساجد اطلاع رسانی خواهد شد.
🏴عجب جنگیست!
یک طرف روزه دارانی با دهانی خشک
و
طرف دیگر متجاوزگران اپستین
با شکمی پُر از گوشت انسان!
و
وای بر کسی که هنوز در
تشخیص حق و باطل
ناتوان ماند!...