اینکه گفته شد اگر برای نیروهای مسلح مسجل شود عملیات از باکو انجام میشود میزند همین بود
کنون باکو نیز در حال شخم خوردن است
جبهه باکو باز شد
منبع ایرانی به رویترز: با اطمینان از استفاده دشمن از خاک جمهوری آذربایجان و با توجه به هشدارهای قبلی جمهوری اسلامی ایران جهت مجازات دشمن فورا اقدام کرد
🔹داگلاس :
🔹ایران اکنون زیرساختهای نفتی در خاورمیانه را هدف قرار میدهد. پهپادها به خط لوله باکو-تفلیس-جیحان در خاک گرجستان حمله کردند.
🔹این شبکه خط لوله 30 درصد از منابع نفتی رژیم را تأمین میکند.
™ @antisaloosion
🔹مفسر و فعال رسانهای آمریکایی:
این یکی از خفتبارترین شکستهای تاریخ آمریکاست و من واقعا خوشحالم که زندهام و دارم آن را میبینم.
™ @antisaloosion
🔺پهپادهای شاهد معادله جنگ را تغییر دادند
نیویورکتایمز نوشت:
🔹ایران سلاح ارزان شلیک میکند، اما طرف مقابل مجبور است سلاح بسیار گران مصرف کند.
🔹هزینهٔ یک پهپاد شاهد ممکن است حدود ۵۰ هزار دلار یا کمتر باشد.
🔹هر موشک رهگیر این سامانهها چندین میلیون دلار هزینه دارد و گاهی برای انهدام تنها یک هدف، چند رهگیر شلیک میشود.
برآوردها حاکی از آن است که ایران و روسیه ماهانه بین پنج تا شش هزار پهپاد در ماه تولید میکنند.
🔹همین تولید انبوه امکان اجرای «حملات موجی» را فراهم میکند؛ حملاتی که در آن صدها پهپاد تقریباً همزمان به سوی اهداف پرتاب میشوند تا سامانههای دفاعی را اشباع کنند.
™ @antisaloosion
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
الان کی داره مردم رو از زیر آوار نجات میده!؟
بسیجی و سپاهی و بچه هیئتی
#جانمان_فدای_ایران_وانقلاب
™ @antisaloosion
🇮🇷به ما میگفتند عرب و عرب پرست!
اما ایران الان در حال جنگ با دولتهای عربی وابسته به آمریکاست تا از ایران دفاع کند!
™ @antisaloosion
🔴ایران به بستن تنگه هرمز بسنده نکرد! / رسانه های عراقی:
🔹امروز، ایران خط لوله باکو-تفلیس-جیحان را که 30 درصد از صادرات نفت اسرائیل را تأمین میکند، هدف قرار داد.
🔹ایران هنوز از طریق انصارالله یمن به بستن تنگه باب المندب متوسل نشده است.
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
فیلمی منتشر شده در فضای مجازی از برخورد پهپاد شاهد به نخجوان
🔹وزارت دفاع جمهوری آذربایجان:
🔹 ایران با پهپادهایی که از خاک خود به پرواز درآمدهاند، به فرودگاه نخجوان و زیرساختهای غیرنظامی دیگر حمله کرده است
🔹 ایران مسئولیت کامل این حادثه را بر عهده دارد و این حملات بدون پاسخ نخواهند ماند.
#الهام_خطر
🔴این یک گمانه خوشایند برای ما و یک کابوس برای طرف اروپایی است
بیش باد
™ @antisaloosion
📣 #توجه
🔻 الان در #حاکمیت تقسیم نقش شده که هر مسئولی کاری رو انجام بده
🔹 #عراقچی باید چهره صلح طلب و ضد جنگ از نظام رو به نمایش بزاره و اجازه نده دشمن بتونه یک کمپین بین المللی بر علیه ما بر اساس دروغ جنگ طلبی ما ایجاد کنه لذا صحبتهاش رنگ و بوی دیپلماتیک داره
🔹 #لاریجانی داره تلاش میکنه عملیات روانی ترامپ رو خنثی کنه و در نقش پاسخگویی به گزافه گویی های ترامپ و نتانیاهو اقدام میکنه
🔹 #سپاه و ارتش هم دارن منافع آمریکا در منطقه و اسراییل رو شخم میزنن و قدرت ایران رو به نمایش میزارن
🔹 #دولت هم به اداره امور و خدمات دهی به مردم مشغوله
🔹 #بسیج و روحانیون هم مردم رو در میدان آوردن و در حال مدیریت و حفظ امنیت شهری هستن
🔹 و ....
👈 اینکه بخوایم بر اساس یک قطعه از پازل حاکمیت، نتیجه کلی و مبهمی بگیریم یک خطای راهبردی هست. همه قطعات رو باید در کنار هم ببینیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم.
#سپاه باید #موشک بزنه،
#عراقچی هم باید بگه ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم. اینا در تضاد نیست بلکه مکمل هم هست
™ @antisaloosion