🔴ایران به بستن تنگه هرمز بسنده نکرد! / رسانه های عراقی:
🔹امروز، ایران خط لوله باکو-تفلیس-جیحان را که 30 درصد از صادرات نفت اسرائیل را تأمین میکند، هدف قرار داد.
🔹ایران هنوز از طریق انصارالله یمن به بستن تنگه باب المندب متوسل نشده است.
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
فیلمی منتشر شده در فضای مجازی از برخورد پهپاد شاهد به نخجوان
🔹وزارت دفاع جمهوری آذربایجان:
🔹 ایران با پهپادهایی که از خاک خود به پرواز درآمدهاند، به فرودگاه نخجوان و زیرساختهای غیرنظامی دیگر حمله کرده است
🔹 ایران مسئولیت کامل این حادثه را بر عهده دارد و این حملات بدون پاسخ نخواهند ماند.
#الهام_خطر
🔴این یک گمانه خوشایند برای ما و یک کابوس برای طرف اروپایی است
بیش باد
™ @antisaloosion
📣 #توجه
🔻 الان در #حاکمیت تقسیم نقش شده که هر مسئولی کاری رو انجام بده
🔹 #عراقچی باید چهره صلح طلب و ضد جنگ از نظام رو به نمایش بزاره و اجازه نده دشمن بتونه یک کمپین بین المللی بر علیه ما بر اساس دروغ جنگ طلبی ما ایجاد کنه لذا صحبتهاش رنگ و بوی دیپلماتیک داره
🔹 #لاریجانی داره تلاش میکنه عملیات روانی ترامپ رو خنثی کنه و در نقش پاسخگویی به گزافه گویی های ترامپ و نتانیاهو اقدام میکنه
🔹 #سپاه و ارتش هم دارن منافع آمریکا در منطقه و اسراییل رو شخم میزنن و قدرت ایران رو به نمایش میزارن
🔹 #دولت هم به اداره امور و خدمات دهی به مردم مشغوله
🔹 #بسیج و روحانیون هم مردم رو در میدان آوردن و در حال مدیریت و حفظ امنیت شهری هستن
🔹 و ....
👈 اینکه بخوایم بر اساس یک قطعه از پازل حاکمیت، نتیجه کلی و مبهمی بگیریم یک خطای راهبردی هست. همه قطعات رو باید در کنار هم ببینیم تا بتونیم به یک تحلیل درست برسیم.
#سپاه باید #موشک بزنه،
#عراقچی هم باید بگه ما دنبال جنگ نبوده و نیستیم. اینا در تضاد نیست بلکه مکمل هم هست
™ @antisaloosion
❌توئیت فوق مهم کارشناس یهودی : وقتی ایران آمریکا رو در کشورهای حاشیه خلیج فارس از سر راه برداشت تازه مصیبت اسرائیل شروع میشه....
به محض اینکه ایران جبهه مقابل آمریکا را تثبیت کند و نیروهای آمریکایی را از سر راه بردارد، مصیبت واقعی اسرائیل آغاز خواهد شد. آنچه اکنون رخ میدهد، فقط تنظیمنیرو و گرمکردن است. یک پیشغذا.
👌 این کابوسِ کابوسهاست.
غیرقابل شناسایی، غیرقابل توقف، حتی با سلاح هستهای.
و بهزودی، عملاً هیچ سامانه پدافند موشکی کارآمدی برای آمریکا و اسرائیل باقی نخواهد ماند: نه راداری، نه رهگیریکنندهای.
™ @antisaloosion
🔴 توییت جالب از یه کاربر عرب:
من نمیبینم که ایران به چین و روسيه التماس کنه؛ حتی از یمن و حزبالله هم نخواسته که برای کمک به اونها تو این نبرد مداخله کنن.
این برخلاف آمریکا و عسرائیله که از کشورهای عربی، بریتانیا، فرانسه و آلمان التماس میکنن که مداخله کنن و به اونها کمک کنن.
#ایران_مقتدر
™ @antisaloosion
▪️برای اینکه بفهمید چرا زدن رادارهای مستقر در قطر و بحرین و ... تا این حد مهم است عکس را ببینید
▪️تا فرصت هست ایران باید 70 سال زیر ساخت امریکا در منطقه را نابود کند.
™ @antisaloosion
▪️کمیسیون امنیت ملی ایران : پایگاههای آمریکا و صهیونیستها در اقلیم کردستان نابود شده است
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔴 هندسه جدید قدرت در خلیج فارس 🔹تصویر هوایی جالب از تراکم شناورها در شرق و غرب تنگۀ هرمز. 🔹حالا ایر
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️نمایی از تنگه هرمز؛ و کشتیهایی که منتظر مجوز ایرانن
عبور از تنگه بدون مجوز ایران انجام نمی شود
™ @antisaloosion
وزیر خارجه سابق تونس: این جنگ، آخرین جنگهای آمریکا و ترامپ در خاورمیانه خواهد بود
«رفیق عبدالسلام» وزیر خارجه سابق تونس:
🔹همه نشانهها میگویند که او در ایران با شکستی خفتبار روبهرو خواهد شد.
🔹این پایان رؤیای اسرائیلِ بزرگ برای همیشه خواهد بود و آغاز رهایی پایتختهای غربی از سلطه لابی بزرگی که با قدرت پول، نفوذ، فریب و تهدید طغیان کرده و استبداد ورزیده است.
™ @antisaloosion
🔥 سپاه امروز باموشک های سنگین خرمشهر۴
فرودگاه بن گورین وچند هدف راهبردی دیگر رو منهدم کردند✌️
™ @antisaloosion