eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
آنتی سالوسیون
🔹یک دختر ایرانی در تجمعات مردم هواداران شهید ایران : آمدم اینجا تا برای رهبرم سیدعلی خامنه‌ای بجنگم
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختران حضرت آقا👌 هر صدایی که وحدت را می‌شکنه یا به هر قشری از مردم با هر نگاهی با بی احترامی یا به نوعی بد صحبت می‌کنه اون حلقوم؛ حلقوم دشمنه...می‌خواهد در صداوسیمای جناب جبلی باشه یا با عمامه باشه یا با کراوات... دشمن نمی‌تونه وحدت شما رو ببینه؛ پس تا کور شود هرآنکه نتواند دید ™ @antisaloosion
واشنگتن پست به نقل از اطلاعات آمریکا: هیچ انتفاضه و هیچ انشقاقی (جدایی / فرار / خیانت از داخل نظام، مثل انشقاق افسران یا مسئولان) در تهران وجود ندارد! @antisaloosion
🔹 اکونومیست : ترامپ جنگی بدون استراتژی خروج با ایران آغاز کرده رویکرد عجولانه ترامپ باعث هرج و مرج می‌شود؛ 🔺عبدالحفیظ جعوان، مدیر رسانه‌ای العربیه: حملات ایران به اسرائیل بیش از ۳۰۰ کشته داشته و نتانیاهو در حال پنهان کرد اعداد و مراکز مورد هدف است. ™ @antisaloosion
✳️ خبرنگار NBC : از حمله زمینی آمریکا نمی‌ترسید!؟ عراقچی : نه منتظرشونیم! این برای اونا فاجعه‌ای بزرگ خواهد بود!
◼وزیر انرژی آمریکا به فاکس نیوز: هنوز هیچ کشتی‌ای پیشنهاد نیروی دریایی آمریکا برای اسکورت در تنگه هرمز را نپذیرفته است.🤣🤣
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹کودکان بصره در جستجوی شبانه به دنبال رد پای خلبان جنگنده F-15 آمریکایی که توسط ایران ساقط شده است! ™ @antisaloosion
9.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹خبرنگار سی‌ان‌ان در ایران: یک نقطه را دیدیم که بمب خورده بود و در مسیر هم چند ایست بازرسی بود ولی همه مغازه‌ها باز هستند، پمپ بنزین شلوغ نیست. حتی اقلام تازه مثل میوه و سبزیجات هم هست. قهوه هم پیدا کردیم. مردم هم خیلی آرام هستند. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
⭐️امیرمؤمنین علی علیه السلام در فضیلت خواندن آیت الکرسی فرموده‌اند:باور نمی‌کنم کسی اسلام را فهمیده
لطفا این ختم رو منتشر کنید افراد بیشتری شرکت کنند و تعداد بیشتری آیت الکرسی خوانده بشه ممنون🌹
🚨⚠️ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!! بعضی ها هم نوشتند بوی خیانت میاد مگه داخل ایتا میشه بوی خیانت و بو کرد؟ وقتی هیچ دسترسی ما از وضعیت وسط میدان نداریم؟؟؟ این همه فرمانده و سردار و مسئول با تجربه دارن رصد میکنند بعد نوشتن بوی خیانت ⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️ 👌 آنچه ما از امام شهیدمان در این موارد یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است. ❌⚠️ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!! حرفم را باور ندارید⁉️ عیب ندارد ☝️متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل دیدار با دانشجویان وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلّل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را... 👆 خوبِ خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید رهبر شهید ما چه می گوید.☝️ ❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی⁉️ آخه چه دسترسی امنیتی شماها دارید⁉️ ⚠️رهبری فرمودند: اگر پشت پرده‌ را می دانستید شما هم همان را می کردید!!! ✅بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، ما تابع هستیم. چون این حرف آقا جلوی من هست ❌ نه حرف چند کانال دار و بلاگری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند. ❌مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد! 👌که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند. اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!! یاعلی ™  @antisaloosion
♨️بیش از ۱۰ انفجار مهیب بدون آنکه همراه با روشن شدن صدای آژیرها باشد، بحرین را لرزانده است @antisaloosion
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 خبرنگار: الان شما می‌گویید ایران خواهان آتش‌بس نیست؟ 🔹عراقچی: ما درخواست آتش‌بس نکرده‌ایم و هیچ دلیلی هم نمی‌بینیم که چرا باید مذاکره کنیم. 🔹چرا باید با آمریکا مذاکره کنیم، در حالی که دو بار با آن‌ها مذاکره کردیم و هر بار در میانه مذاکرات به ما حمله کردند؟ ™ @antisaloosion
♨️ طبق اطلاعات تانکرترکرز، تنها کشوری که جرات بارگیری نفت در خلیج فارس را دارد، ایران است 🔹️ایرانی‌ها این روزها حدود ۵ برابر متوسط روزانه صادراتشان بارگیری نفت دارند، درحالی‌که بقیه کشورهای خلیج فارس به‌جای بارگیری درحال کاهش تولید نفت هستند. @antisaloosion