🚨⚠️ نمیدانم چرا برخی دوستان از الان دارن درباره آتش بس احتمالی بحث می کنند!!!
بعضی ها هم نوشتند بوی خیانت میاد
مگه داخل ایتا میشه بوی خیانت و بو کرد؟ وقتی هیچ دسترسی ما از وضعیت وسط میدان نداریم؟؟؟
این همه فرمانده و سردار و مسئول با تجربه دارن رصد میکنند
بعد نوشتن بوی خیانت
⁉️مگر این چیزها دست ماست⁉️
👌 آنچه ما از امام شهیدمان در این موارد یاد گرفتیم اعتماد به مسئولان است.
❌⚠️ بحث نظامی هم چیزی نیست که بتوانند همه موارد محرمانه را به من و شما بگویند !!!
حرفم را باور ندارید⁉️
عیب ندارد
☝️متن بالا را بخوانید، ۲۲ اسفند سال قبل
دیدار با دانشجویان
وقتی در صحبت دانشجویی اعتراض به فرماندهان عزیز ما که چندماه بعد شهید شدند بود و تعلّل کننده و بیانیه نویس خواندند آنها را...
👆 خوبِ خوب، دو بار ،سه بار ، چند بار بخوانید، ببینید رهبر شهید ما چه می گوید.☝️
❌ اعتراض بخاطر بی اطلاعی⁉️
آخه چه دسترسی امنیتی شماها دارید⁉️
⚠️رهبری فرمودند: اگر پشت پرده را می دانستید شما هم همان را می کردید!!!
✅بنده در این زمینه ، تابع محض این فرمایش آقا هستم، چه آتش بس بشود یا نشود ، ما تابع هستیم.
چون این حرف آقا جلوی من هست
❌ نه حرف چند کانال دار و بلاگری که در موارد متعدد خلاف نظر آقا تحلیل کردند.
❌مثلا میگفتند اگر وعده صادق ۲ زودتر بود، سید حسن نصرالله شهید نمیشد!
👌که آقا اتفاقا همین شبهه را در بالا با قاطعیت رد کردند.
اتفاقا دو روز بعد وعده صادق ۲، شهید صفی الدین شهید شد !!!
یاعلی
™ @antisaloosion
♨️بیش از ۱۰ انفجار مهیب بدون آنکه همراه با روشن شدن صدای آژیرها باشد، بحرین را لرزانده است
™ @antisaloosion
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎦 خبرنگار: الان شما میگویید ایران خواهان آتشبس نیست؟
🔹عراقچی: ما درخواست آتشبس نکردهایم و هیچ دلیلی هم نمیبینیم که چرا باید مذاکره کنیم.
🔹چرا باید با آمریکا مذاکره کنیم، در حالی که دو بار با آنها مذاکره کردیم و هر بار در میانه مذاکرات به ما حمله کردند؟
™ @antisaloosion
♨️ طبق اطلاعات تانکرترکرز، تنها کشوری که جرات بارگیری نفت در خلیج فارس را دارد، ایران است
🔹️ایرانیها این روزها حدود ۵ برابر متوسط روزانه صادراتشان بارگیری نفت دارند، درحالیکه بقیه کشورهای خلیج فارس بهجای بارگیری درحال کاهش تولید نفت هستند.
™ @antisaloosion
بیانات مقام معظم رهبری تا لحظاتی دیگر ....
چقدر الان نیاز داشتیم چنین چیزی بشنویم، تا با چند دقیقه صحبت کردن حضرت آقا آروم بشیم، مثل اینکه آب بریزن رو آتیش، دل همه آروم بشه.
آقا به خدا خیـــــلی دلتــنــــگـــتیم ... 🖤
.™ @antisaloosion
@Madahi_Zakerin488_85991030314805.mp3
زمان:
حجم:
3.8M
پریشانیم از این غمها
دمی اما پشیمان ،
نه
شکسته گرچه دلهامان
ولی عهد و پیمان ،
نه
🎙 حاج مهدی رسولی
™ @antisaloosion
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨به قول رضا پروانه:
زورِ #داغ خیلی بیشتر از ایناست
میریم آتیش شون میزنیم
این قطعه ۳۰ ثانیه
ندای درون همه ماست...❤️🩹
™ @antisaloosion
سرلشکر محسن رضایی :
ترامپ حداکثر تا یک هفته الی ۱۰ روز دیگر می تواند به جنگ ادامه دهد. نتانیاهو به او گفته بود حداکثر ۴۸ ساعت کار تمام است اما الان متوجه شده اند در باتلاق گیر کرده اند
™ @antisaloosion
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ پایگاههای دشمن روزهای آینده بیدفاع خواهند شد
فرمانده ارشد ارتش جمهوری اسلامی:
🔹️از ذخایر مهمات پدافند دشمن مطلع هستیم و تا چند روز دیگر پایگاههای آمریکا در منطقه در مقابل موشکها و پهپادهای ایران بیدفاع خواهند بود.
™ @antisaloosion
📌سخنگوی سپاه: ما برای یک جنگ طولانی تا تنبیه متجاوز آمادهایم
🔹دشمن در هر موج عملیاتی منتظر ضربات دردناک باشد. ابتکارات و سلاح های جدید ایران در راه است و هنوز در مقیاس وسیع به کار گرفته نشده است.
™ @antisaloosion
📌سخنگوی ارتش: پاسخ ایران به دشمن به صورت برنامهریزی شده و طرحهای عملیاتی از پیش تعیین شده اجرا میشود
🔹سطح آمادگی نیروهای مسلح در این جنگ نسبت به درگیریهای گذشته بسیار بالاتر است.
🔹ما برای یک جنگ درازمدت نیز آمادگی کامل داریم؛ جمهوری اسلامی ایران هیچ اعلامی درباره بستن تنگه هرمز نداشته است.
™ @antisaloosion