eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 ایران در حال استقرار سیستم‌های پدافندی جدید در کشور برای مقابله با جنگنده‌های دشمن است. روز گذشته یک جنگنده اف 35 در معرض اصابت جدی قرار گرفت. این امر یکی از دلایل اصلی کاهش محسوس حملات به ایران است... ™ @antisaloosion
گروه هکری حنظله : موساد، زمان آن رسیده است که حقیقت آشکار شود… آمادهٔ بزرگ‌ترین غافلگیری سال باشید ™ @antisaloosion
🔹نتانیاهو؛ مرگِ واقعی یا تله‌ی نمایش؟ ▪️هدف نهایی جبهه حق، نه حذفِ فیزیکی یک مهره، بلکه «قلع‌وقمعِ کانون فتنه» (حتی لا تکون فتنه) است. تمرکز بیش از حد بر خبر مرگ نتانیاهو می‌تواند یک «تخدیر رسانه‌ای» باشد تا اراده‌ی هجومی ایران را سست کرده و به دشمن فرصتِ تنفس و بازسازی بدهد. آنچه اهمیت دارد، «فروپاشی ساختار» است، نه لزوماً «سقوطِ یک شخص». دلایل محتمل برای عدم قتل و سناریوی فریب: ▪️۱. استراتژی «ققنوس» (قهرمان‌سازیِ کاذب): ایجاد شایعه مرگ برای بازگشتی دراماتیک؛ تا از خود چهره‌ای «شکست‌ناپذیر» و «آخرالزمانی» ارائه دهد که از دلِ آوارها زنده بیرون می‌آید. ‌ ▪️۲. تخلیه پیش‌دستانه (پناهگاه‌های فراسرزمینی): احتمالِ حضور او در لایه‌های حفاظتیِ فوق امنیتی خارج از جغرافیای هدف (مانند پایگاه‌های سری آمریکا یا پناهگاه‌های اتمی بسیار عمیق) که دسترسی به آن‌ها در لحظه اصابت ناممکن است. ‌ ▪️۳. انحرافِ افکار عمومی داخلی: سرپوش گذاشتن بر اعتراضات گسترده و اتهامات فساد مالی و فرار از مرکز بحران؛ با تبدیل شدن به یک «شهیدِ زنده» در چشمِ تندروهای صهیونیست. ‌ ▪️۴. توقفِ ماشینِ جنگیِ ایران: ایجادِ یک «تشفیِ خاطرِ موقت» در افکار عمومیِ جبهه مقاومت تا فشار حملاتِ سنگین کاهش یابد و دشمن بتواند از بن‌بستِ آتش‌بسِ ناموفق خارج شود. ‌ ▪️سخن پایانی: پیروزی واقعی نه در «بدرک واصل شدنِ او»، بلکه در «بی‌خاصیت کردنِ کلِ سیستمِ ظلم» است. چه او زیر آوار باشد و چه در پناهگاهی مخفی، «ساعتِ شنیِ رژیم» به لحظات آخر رسیده و این هیاهوها تنها دست‌وپا زدن در باتلاقِ تاریخ است.طالبی طادی ™ @antisaloosion
✅ آخرین وضعیت پیام‌های دیپلماتیک درباره جنگ رمضان: 1-ایران پیام‌هایی برای گفت‌وگو با امریکا دریافت کرده اما همه آنها رد شده است. 2-برخلاف ادعاهای رسانه‌ای تاکنون هیچ پیامی مبنی بر آتش‌بس از سوی امریکا به ایران واصل نشده است. 3-کشورهای عربی تماس‌هایی با ایران و امریکا برای پایان جنگ گرفته‌اند اما برخی از آنها بویژه سعودی پشت‌پرده خواهان تداوم جنگ با ایران هستند. 4-فرانسه پس از کشته شدن نظامیانش پیگیر تماس دیپلماتیک با ایران است. 5-در کشور درباره شیوه مدیریت این موضوع اجماع وجود دارد. @antisaloosion
15.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بی‌بی‌سی مجبور به اعتراف شد؛ موفقیت خیره‌ کننده عملیات‌ های موشکی–پهپادی ایران علیه آمریکا در منطقه@antisaloosion
🔹 واکنش یک کاربر ژاپنی به خبر اعزام نیروهای دریایی آمریکایی مستقر در اوکیناوا (ژاپن) به تنگۀ هرمز: ایران دارد دختران مدرسه‌ای ژاپنی را از تجاوز جنسی نظامیان آمریکایی نجات می‌دهد 👈🏻 در چند دهه اخیر پس از جنگ جهانی دوم و به دلیل حضور نیروهای نظامی آمریکا در خاک ژاپن، همواره خبرهایی در مورد تعرض جنسی سربازان آمریکایی به ژاپنی ها منتشر شده است... ™ @antisaloosion
اگر ترامپ ملعون میخواست صادقانه پیام بدهد، متن پیام او احتمالا چنین چیزی می‌شد: ✍ مردم غیرقابل پیش‌بینی ایران سلام متأسفانه همانطور که همه دنیا دیگر فهمیده‌اند پدافند هوایی اسرائیل عملا از بین رفته است، رادارهای آمریکا در منطقه هم نابود شده اند، ذخیره موشکی اسرائیل نیز رو به پایان است، ما هم بخش مهمی از مهمات ذخیره خود را مصرف کرده‌ایم، تعدادی از هواپیماهای سوخت‌رسان آمریکایی هم آسیب جدی دیده‌اند، افزایش قیمت نفت هم، اقتصاد آمریکا و اقتصاد جهانی را تهدید میکند، فشار داخلی مردم آمریکا برای توقف جنگ هم روز به روز بیشتر می‌شود، ناله و ضجه حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس هم بلند شده است و از آمریکا به شدت گلایه دارند، لذا از ایرانیان میخواهم تا همه جنایت‌ها و مکر و حیله‌ها و خصوصا اهانت‌های اخیر من را نادیده بگیرند و دوباره با یک آتش‌بس موافقت کنند و اجازه دهند ما همه این آسیب‌هایی که گفتم را برطرف کنیم و بعد از چند ماه دوباره غافلگیرانه جنگ جدیدی به راه بیاندازیم و به شما حمله کنیم. من حملات غافلگیرانه و با جرزنیهای کودکانه را خیلی بیشتر دوست دارم. در غیر اینصورت و با ادامه روند کنونی معلوم نیست چه بلایی بر سر اسرائیل و بر سر دولت من خواهد آمد. شاید تا صدها سال دیگر هیچ کس جرأت نکند شما را تهدید کند و یا به شما حمله کند و این اصلا خوب نیست. از توجه شما سپاسگزارم باوفاترین مشتری جزیره اپستین دونالد ترامپ ™ @antisaloosion
‌♨️ اسرائیل وقتی زنان، کودکان و سنگ‌پرتاب‌کنندگان در غزه را بمباران می‌کرد، شکست‌ناپذیر به نظر می‌رسید. ایران به این مزخرفات پایان داده است.@antisaloosion
✳️ از زمان شروع جنگ ایران: 1. ایالات متحده برای اولین بار از زمان شروع جنگ اوکراین تحریم‌ها بر نفت روسیه را برداشته است 2. قراردادهای آتی نفت بزرگ‌ترین افزایش هفتگی تاریخ را با رشد +۳۴.۵٪ ثبت کرده‌اند 3. شاخص S&P 500 در ۱۰ روز معاملاتی، ۲ تریلیون دلار از ارزش بازار خود را از دست داده است 4. ایران در نظر دارد اجازه دهد تجارت نفت از طریق تنگه هرمز از سر گرفته شود اگر با یوان چین انجام شود 5. جهان بزرگ‌ترین اختلال در بازارهای جهانی انرژی را در تاریخ دیده است 6. ذخایر استراتژیک نفت ایالات متحده در آستانه رسیدن به پایین‌ترین سطح از دهه ۱۹۸۰ است تنها دو هفته گذشته است. ™ @antisaloosion
✳️ روزنامه‌نگار مشهور صهیونیست: اگر جنگ به همین منوال ادامه یابد، این اسرائیل است که فرومی‌پاشد «آلون مزراحی»: ▪️درصورت تدوام جنگ با روند فعلی، اسرائیل ظرف یک ماه به شکل تدریجی نابود خواهد شد. ▪️سیگنال‌های داخلی نگران‌کننده‌ای در سطوح نظامی و سیاسی وجود دارند. ▪️ترس و درد در گفتمان عمومی آشکارتر شده است. ▪️اگر شرایط به همین شکل ادامه یابد، ممکن است اسرائیل ظرف یک ماه به تدریج از هم بپاشد. ▪️این احتمال وجود دارد که ایران توانسته باشد نیروی هوایی اسرائیل را به شکل جدی تضعیف کرده باشد. ™ @antisaloosion