4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥اخراجی ها ورژن 1405
حرف دختر خانم رو خوب گوش کنید میگه من بیشرف نیستم...
حامیان عزیز فلان مجری و آقای جبلی با فحاشی و توهین و تمسخر کسی هدایت نمیشه...
این رفتارها ظلمه...
™ @antisaloosion
هدایت شده از این روزها نابودی اسرائیل
♦️مصاحبه عراقچی را گوش دادم
کاملا منطبق با منویات ولی فقیه بوده
عراقچی عالی صحبت کرده
🔸 اکثرا که دارند او را تخریب می کنند
حرف های او را نشنیدند و از کانال های منحرف تبعیت می کنند
🔹 جریان های متحجر خوارجی با دروغ و تهمت و تحریف سخنان عراقچی قصد خیانت دارند
♦️ ایمانمان را بخاطر کسانی که عقده شکست انتخاباتی دارند را بر باد ندهیم
این جریان خوارجی جز تخریب کار دیگری بلد نیستند
🔹 عراقچی مردانه بعنوان سرباز نظام اسلامی در حال خدمت به کشور است
خدایا او را نصرت فرما
🔸 قطعا کسانی که عراقچی را تخریب می کنند قصد خیانت دارند در واقع ولی فقیه را قبول ندارند
♦️ تصمیم صلح جنگ آتش بس و...فقط با مجوز ولی فقیه امکان پذیر است
عراقچی فقط مجری است
این خناس های متحجر خوارجی واقعا
کذاب و تحریفگر هستند
🔹 جریان خبیث لندن نشین دنبال تفرقه بین نیروهای انقلابی و مردم است
پشت جریان های سوپر انقلابی ،علی علیزاده مزدور انگلیس ( در واقع موساد و سیا ) قرار دارد .
🔹 اینها هدفشان بدبین کردن مردم به نظام و در واقع نجات اسراییل است
🔹 به شعارهای دروغین جریان های سوپر انقلابی اعتماد نکنیم
♦️ سران سه قوه و همه ارکان نظام. فرماندهان کاملا هماهنگی و همکاری و همدلی وجود دارد
امام خامنه ای شهید : به مسئولان اعتماد کنید
#لبیک_یا_خامنه_ای
🇮🇷سیدحسین@tahilqoranisiasi
سخنگوی سپاه: قدرت پدافندی کشور نسبت به جنگ ۱۲ روزه افزایش پیدا کرده است.
™ @antisaloosion
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌اطلاعات جالبی از موشک سجیل که نمی دانستید
🔹نکته: سرعت گلوله کلاشنیکف ۷۱۰ متر بر ثانیه است اما سرعت موشک سجیل ۴۳۰۰ متر بر ثانیه !!
™ @antisaloosion
8.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ مهمتر از F35 رو زدیم
◾️آمریکا در شُک جنگ با ایران است
™ @antisaloosion
✳️ اینکه حملات از دیروز کم شده
2 دلیل داره
ایران 7 سوخت رسان آمریکا رو زده این خودش 50 پرواز جنگنده رو زمین گیر میکنه از روی ترس ک ممکنه سوخت رسان های بعدی بخوره حملات از خاک عراق علیه ایران انجام میشه
و الان روی آوردن به حملات پهپادی
و اینکه پدافند تهران دیروز یک حرکت خارقالعاده بصورت انقلابی روی f35 انجام دادن ک F35 مجبور شده فلر بزنه و فرار کنه
از دیروز نیرو هوایی آمریکا تو شوکه ک چجوری ایران تونسته چنین حرکتی رو بزنه...
™ @antisaloosion
🔹 برخی رسانههای ترکیه میگویند حمله هماهنگ دیروز ایران با حزبالله به اسرائیل ویرانگر بوده است
دست کم ۱۲۶ نظامی اسرائیلی کشته شدند. بیش از ۵۰۰ نفر زخمی و ۲۸ مقام ارشد نظامی کشته شدهاند...
™ @antisaloosion
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️فیلم زیبایی از اصابت یک موشک سنگین ایرانی پس از ناتوانی موشکهای رهگیر در آسمان تلآویو!
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
♦️سرهنگ آمریکایی: عبور نفتکشها فقط با یوان چین ممکن است چنین اتفاقی میتواند حتی مرگبارتر از شکست
🔹 چهار بحران ترامپ از زبان سناتور دموکرات کریس مورفی:
1-ترامپ معتقد بود که ایران تنگه هرمز را نخواهد بست.
2-ترامپ فکر میکرد میتواند همه موشکها و پهپادهای ایران را نابود کند اما فهمید که این غیرممکن است.
3-ترامپ فکر نمیکرد یک جنگ منطقهای با این گستردگی ایجاد شود.
4-ترامپ نمیتواند هیچ پایانی برای جنگ ایجاد کند و ایران قادر به حمله نامحدود است.
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
امام شهید ما تبیین کردند سیاست خارجه را جناحی بازی را فراموش کنید... ™ @antisaloosion
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم از زبان سردار باقری..
دفعه قبل هم نسبت به همین دولت گفتند مذاکره و سازش و خیانت...
و درخواست پاسخ متقابل داشتند و تهمت #تعلل زدند...
حال اینکه ما رفتیم پای میز و علاوه بر شهید باقری سرداران دیگر من جمله سردار جباری که نزدیکترین شخص به آقا هستند هم تأکید کردند که عدم پاسخ و ورود به میز مذاکره غیر مستقیم نظر آقا بوده...
از برکات این تدبیر n دفعه گفتیم..
اینکه این تدبیر آقا و تجاوز رژیم باعث روشن شدن حقانیت ما در بین مردم داخل و خارج شد؛ مردم به جای آمدن کف خیابان علیه کشور؛ پشت نظام ایستادند؛ قطعنامه ای که نتوانستند صادر کنند اجماع جهانی و لشکر کشی که نتوانستند بکنند و...
بخدا این جریان که از سادگی و احساسات مقدس این بچه انقلابی های کم اطلاع؛ نهایت سؤاستفاده را میکند از آمریکا و رژیم و داعش داستاندار تر است...
امام خمینی:هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید...
👈🏻 نه مسئولینی که وسط جنگ برای منوشما ایستادند
™ @antisaloosion
🔻 آمریکا و اسرائیل، جنگ با ایران رو بر اساس یک فرایندِ طراحی شده چند راهبرد شروع کردن
اونا گفتن اول رهبری ، فرماندهان و مسئولین ارشد نظام رو میزنن، بعد ساختارهای نظام از هم میپاشه، بعد قدرت آفندی (موشکی) و پدافندی ما رو نابود میکنن، بعد مراکز ضد شورش رو میزنن، بعد سلطنت طلبها در درون کشور جنگ شهری را می اندازن و بر دستگاههای حاکمیتی مسلط میشوند، تجزیه طلبها هم از مرزهای شرقی حمله میکنن و ... نظام سقوط میکنه، کشور به سمت تجزیه میره، همه قطعات تحت سلطه آنها قرار میگیره و ...
هدفشون هم تسلط بر ایران و همچنین غارت ثروت ملی ما بود.
🔻 خب، حالا فرض کنید همین الان جنگ خاتمه پیدا کنه و آتش بس بشه... آیا آمریکا و اسرائیل توانستند بر اساس فرایندی که طراحی کرده بودند جنگ رو مدیریت کنند؟!!! توانستند به اهدافشون برسن؟!!!
ضربه اول رو زدن اما در ادامه کاملا غافل گیر شدن:
1- تنگه هرمز بسته شد
2- تمام پایگاهها و منافعشون در منطقه زیر ضربه رفت و نابود شد
3- اسرائیل به مرحله فروپاشی از درون رسید
4- محورمقاومت دست برتر در میدان رو گرفت و به وضعیت قبل از 7 اکتبر رسید
5- دنیا به پیروزی ایران اذعان کرد
6- جانشین رهبر شهید، رهبری از همان جنس انتخاب شد
7- ساختار نظام حفظ شد
8- انسجام ملی تقویت شد
9- ....
🔸 حالا، اگه با همین وضعیت فعلی، بدون هیچ قید و شرط جنگ تمام بشه، قطعا ایران پیروز میدان شده و پس از این ایران میتونه با هژمونی جدیدی که پیدا کرده منافعش رو تامین کنه
🔸بینش راهبردی
™ @antisaloosion