eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
✳️ اینکه حملات از دیروز کم شده 2 دلیل داره ایران 7 سوخت رسان آمریکا رو زده این خودش 50 پرواز جنگنده رو زمین گیر میکنه از روی ترس ک ممکنه سوخت رسان های بعدی بخوره حملات از خاک عراق علیه ایران انجام میشه و الان روی آوردن به حملات پهپادی و اینکه پدافند تهران دیروز یک حرکت خارق‌العاده بصورت انقلابی روی f35 انجام دادن ک F35 مجبور شده فلر بزنه و فرار کنه از دیروز نیرو هوایی آمریکا تو شوکه ک چجوری ایران تونسته چنین حرکتی رو بزنه... ™ @antisaloosion
🔹 برخی رسانه‌های ترکیه می‌گویند حمله هماهنگ دیروز ایران با حزب‌الله به اسرائیل ویرانگر بوده است ‌ دست کم ۱۲۶ نظامی اسرائیلی کشته شدند. بیش از ۵۰۰ نفر زخمی و ۲۸ مقام ارشد نظامی کشته شده‌اند... ™ @antisaloosion
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️فیلم زیبایی از اصابت یک موشک سنگین ایرانی پس از ناتوانی موشک‌های رهگیر در آسمان تل‌آویو!@antisaloosion
آنتی سالوسیون
♦️سرهنگ آمریکایی: عبور نفتکش‌ها فقط با یوان چین ممکن است چنین اتفاقی می‌تواند حتی مرگبارتر از شکست
🔹 چهار بحران ترامپ از زبان سناتور دموکرات کریس مورفی: 1-ترامپ معتقد بود که ایران تنگه هرمز را نخواهد بست. 2-ترامپ فکر می‌کرد می‌تواند همه موشک‌ها و پهپادهای ایران را نابود کند اما فهمید که این غیرممکن است. 3-ترامپ فکر نمی‌کرد یک جنگ منطقه‌ای با این گستردگی ایجاد شود. 4-ترامپ نمی‌تواند هیچ پایانی برای جنگ ایجاد کند و ایران قادر به حمله نامحدود است. ™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
امام شهید ما تبیین کردند سیاست خارجه را جناحی بازی را فراموش کنید... ™ @antisaloosion
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم از زبان سردار باقری.. دفعه قبل هم نسبت به همین دولت گفتند مذاکره و سازش و خیانت... و درخواست پاسخ متقابل داشتند و تهمت زدند... حال اینکه ما رفتیم پای میز و علاوه بر شهید باقری سرداران دیگر من جمله سردار جباری که نزدیکترین شخص به آقا هستند هم تأکید کردند که عدم پاسخ و ورود به میز مذاکره غیر مستقیم نظر آقا بوده... از برکات این تدبیر n دفعه گفتیم.. اینکه این تدبیر آقا و تجاوز رژیم باعث روشن شدن حقانیت ما در بین مردم داخل و خارج شد؛ مردم به جای آمدن کف خیابان علیه کشور؛ پشت نظام ایستادند؛ قطعنامه ای که نتوانستند صادر کنند اجماع جهانی و لشکر کشی که نتوانستند بکنند و... بخدا این جریان که از سادگی و احساسات مقدس این بچه انقلابی های کم اطلاع؛ نهایت سؤاستفاده را می‌کند از آمریکا و رژیم و داعش داستان‌دار تر است... امام خمینی:هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید... 👈🏻 نه مسئولینی که وسط جنگ برای منوشما ایستادند ™ @antisaloosion
🔻 آمریکا و اسرائیل، جنگ با ایران رو بر اساس یک فرایندِ طراحی شده چند راهبرد شروع کردن اونا گفتن اول رهبری ، فرماندهان و مسئولین ارشد نظام رو میزنن، بعد ساختارهای نظام از هم میپاشه، بعد قدرت آفندی (موشکی) و پدافندی ما رو نابود میکنن، بعد مراکز ضد شورش رو میزنن، بعد سلطنت طلبها در درون کشور جنگ شهری را می اندازن و بر دستگاههای حاکمیتی مسلط میشوند، تجزیه طلبها هم از مرزهای شرقی حمله میکنن و ... نظام سقوط میکنه، کشور به سمت تجزیه میره، همه قطعات تحت سلطه آنها قرار میگیره و ... هدفشون هم تسلط بر ایران و همچنین غارت ثروت ملی ما بود. 🔻 خب، حالا فرض کنید همین الان جنگ خاتمه پیدا کنه و آتش بس بشه... آیا آمریکا و اسرائیل توانستند بر اساس فرایندی که طراحی کرده بودند جنگ رو مدیریت کنند؟!!! توانستند به اهدافشون برسن؟!!! ضربه اول رو زدن اما در ادامه کاملا غافل گیر شدن: 1- تنگه هرمز بسته شد 2- تمام پایگاهها و منافعشون در منطقه زیر ضربه رفت و نابود شد 3- اسرائیل به مرحله فروپاشی از درون رسید 4- محورمقاومت دست برتر در میدان رو گرفت و به وضعیت قبل از 7 اکتبر رسید 5- دنیا به پیروزی ایران اذعان کرد 6- جانشین رهبر شهید، رهبری از همان جنس انتخاب شد 7- ساختار نظام حفظ شد 8- انسجام ملی تقویت شد 9- .... 🔸 حالا، اگه با همین وضعیت فعلی، بدون هیچ قید و شرط جنگ تمام بشه، قطعا ایران پیروز میدان شده و پس از این ایران میتونه با هژمونی جدیدی که پیدا کرده منافعش رو تامین کنه 🔸بینش راهبردی ™ @antisaloosion
🟥 جنگ و صلح دست ولی امر است؛ پیام امام مجتبی خامنه‌ای هم روشن است، مردم و دولت و قوای مسلح هم با اجماع مقابل دشمن پای کارند؛ هر پیامک و کانال و کارگزار و نماینده‌ای که خودسرانه از جنگ و صلح قطبی سازی کند در زمین دشمن بازی خواهد کرد؛ 🔻 دوباره پیامک‌ها و دوباره کانال‌های خودسر و دوباره برخی نمایندگان شروع کردند؛ بدون ملاحظه و همراه با دروغ وانمود می‌کنند که عده‌ای در دولت در حال خیانت هستند؛ اما چرا در این تحلیل‌ها که دو روزه زیاد هم شده یک کلمه از امام مجتبی خامنه‌ای جامعه وجود ندارد؟! 🔻می‌فرمایید پیام آقا روشن است؟ در اینصورت می‌گوییم اگر تکلیف روشن است؛ چرا وسط جنگ با جنایتکاران تاریخ دوگانه‌ی غربزده و سازشکار و خائن درست می‌کنیم؟! 🔻ای دوستان! اینک به برکت اجماع امام و امت و قوای مسلح و حاکمیت و دولت و...دشمن در میدانِ نبرد کم آورده و احتمالا دنبال یک کار جنایت کارانه و یا تصرف نمادین برای برگرداندن ورق شکست بسوی پیروزی است؛ در اینصورت ما اما باید همه‌ی جناح‌ها را کنار هم تجمیع کنیم؛ همه‌ی سلایق را کنار هم منسجم کنیم و این خاصیت و سرشت نظام امامت_امت است و امام مجتبی خامنه‌ای در پیامش گوهر وحدت را پیش نیاز اقدام بنیادین علیه دشمن اعلام فرمودند؛ 🔻بعد از مدت کوتاهی که شورای موقت رهبری داشتیم؛ اینک الحمدلله ولیِ امر داریم؛ امام داریم و فرمانده کل قوا داریم؛ هر کس پیامک تولید می‌کند، هرکس درباره جنگ و صلح حرف می‌زند، هرکس حرارت انقلابی و میهنی دارد، هرکس جمهوری اسلامی را قبول دارد؛ هرکس میل به شکست دشمن دارد؛ اعم از اینکه در دولت باشد یا در مجلس و یا در خیابان و یا در مسجد و هیآت و.... باید بداند و بدانیم که کشور امام دارد؛ ساختار دارد، فرماندهی دارد و امت دارد؛ و اکنون کاملا در اجماع مقابل دشمن است؛ در یک قدمی پیروزی اختلاف افکنی نکنیم؛ هر کدام‌مان باید در این روزها و در این ساعات و دقیقه‌ها یک نفر به جبهه ایران و اسلام اضافه کنیم؛ 🔻 هرچه فریاد و انزجار و کینه و نفرت و .... داریم فقط و فقط علیه آمریکا و اسراییل باشد و بیاد بیاوریم هر تصوری موجب تصدیق نیست؛ و همانند عصر امام روح الله خمینی و زمانه امام سید علی خامنه‌ای اینک نیز چشم و گوش‌مان به امام مجتبی خامنه‌ای باشد؛ این فقط گزاره‌ی شرعی و فقهی نیست؛ این گزاره‌ای بیشتر عقلی است! 🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat@antisaloosion
وزیر خارجه کشورمان مهم ترین نکات بیان شده در مصاحبه با سی بی اس را تشریح کرد 🔹در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفتم: ایران نه درخواست آتش‌بس کرده و نه خواستار مذاکره شده است. چنین ادعاهایی چیزی جز توهم نیست. 🔹نیروهای مسلح قدرتمند ما به حملات خود ادامه خواهند داد تا زمانی که دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده دریابد این جنگ غیرقانونی‌ که بر آمریکایی‌ها و ایرانیان تحمیل کرده، اقدامی غلط است و هرگز نباید تکرار شود. 🔹همچنین باید به قربانیان این جنگ غرامت پرداخت شود ™ @antisaloosion
⁉️هر کس پرسید چرا به همسایگان خودتان حمله می کنید؟ پاسخ دهید ما به همسایگان حمله نمی کنیم ما به سنتکام یا فرماندهی مرکزی امپراطوری آمریکا حمله می کنیم که سالهاست در حال چپاول منطقه و دنیاست! ما با ملت آمریکا و کشوری که حالت عادی پیدا کند مشکلی نداریم اما وقتی خودش را در قامت امپراطوری جهان قرار میدهد و دنیا را به شش فرماندی تقسیم و فرماندهی اصلی و مرکزی اش را در خاورمیانه قرار میدهد، لذا ناچاریم با او برخورد کنیم. ™ @antisaloosion
یادتونه یه زمانی می‌گفتن: «چرا ایران نباید مثل امارات و عربستان باشه⁉️ عجب روزگاری شده. این جنگ که تموم بشه، تازه وقتش می‌رسه که برای تاریخ درس بنویسیم. هی می‌گفتن ببینید دُبی چه شده، ریاض چه شده، آسمان‌خراش، برج، مال، برق و بوق… چرا ما نه؟ حالا خبرها رو ببینید؛ دیگه بعد موشک های ایران، این امارات، اون امارات نمیشه. . اون‌هایی که همیشه حسرت می خوردن، خوبه این روزها رو با دقت نگاه کنن. کشورهایی که حالا با دهان باز فقط تماشا می‌کنن. مسلوب‌الاراده. نه جرئت پاسخ دارن، نه توانش رو. حتی زبان اعتراض هم ندارن. وقتی کشوری عاریتی و بادکنکی رشد کنه و مدیریت ش از واشنگتن باشه، نتیجه‌اش همین خفت میشه. کشوری که عملاً مستعمره ارباب آمریکایی شده آخرش فقط می‌ایسته ونگاه می کنه. وقتی به‌جای توسعه حقیقی، فقط به برندسازی با مال و برج و ویترین فکر کردی، وقتی فکر کردی با چند تا آسمان‌خراش میشه «کشور» ساخت، حالا می‌رسی به همین . وقتی مردم رو انقد بی ارزش دیدی که فقط خریدار و مصرف‌کننده هستن، دیگه حتی نمی‌تونی روی اعتراض مدنی مردمت هم حساب کنی. وقتی کشورتو تبدیل به پارک تفریحی پولدارهای جهان کردی، نه وطن مردمت، آن‌وقت کسی نیست برات هزینه بده. سرمایه هم با سرمایه دارش با اولین سوت موشک پر میکشه میره. وقتی رسانه رو خفه کردی، سرکوب کردی و اجازه نفس کشیدن ندادی، حالا خودت هم بی‌زبان می‌شی؛ کتک می خوری و باز مجبوری سانسور کنی. از همه بالاتر وقتی کشورت رو عملاً تقدیم آمریکایی‌ها کردی، حالا باید هزینه خوار شدن پایگاه‌های آمریکا رو هم از جیب بدی. پایگاه‌هایی که حتی برای خود آمریکا هم مصونیت نیاوردن، چه برسه امنیت برای این کشورها. این همون زندگی ویترینی و حیوانیه که بعضی‌ها می‌گفتن خیلی جذابه. همون دنیایی که می‌گفتن چرا ایران با آمریکا کنار نمیاد تا بشه مثل امارات و عربستان. خب البته مردم ایران 🇮🇷فرق دارند. دارند. برای دو لقمه بیشتر، نمی کشند. ™ @antisaloosion
نمادِ تدبیر هیچ تولیدی نداره نمادِ تدبیر حتی نفتش رو خودش نمی‌تونه خارج کنه نمادِ تدبیر، حتی فشنگ نمی‌تونه بسازه! نمادِ تدبیر، 🇮🇷 ایران نخواد واشر تویوتا را هم نمی‌تونه عوض کنه! نمادِ تدبیر نفت و سرزمینش را می‌ده موشکش را می‌خوره ولی به ترامپ نمی‌تونه بگه نماد تدبیر در جهانی که همه از اسرائیل متنفرن میخواد باهاش دوست شه، چون مجبوره! نماد تدبیر دُبی است! البته تدبیر معکوس و از در پشتی! ™ @antisaloosion
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ کشورها به ترامپ وقتی ترامپ برای باز کردن تنگه هرمز از کشورهای دنیا طلب کمک میکند😂 Vs چیزی ک تو ذهنشون بوده ژاپن: اعزام کشتی‌های جنگی به تنگه هرمز، با مانع بزرگی روبروست. من دیگ واقعا نمت فرانسه: ما هیچ کشتی جنگی را به تنگه هرمز ارسال نخواهیم کرد. حاجی از من نخواه چین: ما به عنوان یک دوست صمیمی کشورهای خاورمیانه، نقشی سازنده برای کاهش تنش و احیای صلح ایفا خواهیم کرد. آناناس کره جنوبی: ما اظهارات ترامپ برای ارسال کشتی را زیر نظر داریم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد. فعککک نکنم بریتانیا: در حال بررسی «همه گزینه‌ها» برای بازگشایی تنگه هرمز هستیم. دادا هولم نکن ایتالیا: در تماس‌های دیپلماتیک در تلاشیم شرایط را برای یک کاهش تنش نظامی فراهم کنیم. بذار ببینم تماسام رو جواب میدن ™ @antisaloosion