آنتی سالوسیون
امام شهید ما تبیین کردند سیاست خارجه را جناحی بازی را فراموش کنید... ™ @antisaloosion
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینم از زبان سردار باقری..
دفعه قبل هم نسبت به همین دولت گفتند مذاکره و سازش و خیانت...
و درخواست پاسخ متقابل داشتند و تهمت #تعلل زدند...
حال اینکه ما رفتیم پای میز و علاوه بر شهید باقری سرداران دیگر من جمله سردار جباری که نزدیکترین شخص به آقا هستند هم تأکید کردند که عدم پاسخ و ورود به میز مذاکره غیر مستقیم نظر آقا بوده...
از برکات این تدبیر n دفعه گفتیم..
اینکه این تدبیر آقا و تجاوز رژیم باعث روشن شدن حقانیت ما در بین مردم داخل و خارج شد؛ مردم به جای آمدن کف خیابان علیه کشور؛ پشت نظام ایستادند؛ قطعنامه ای که نتوانستند صادر کنند اجماع جهانی و لشکر کشی که نتوانستند بکنند و...
بخدا این جریان که از سادگی و احساسات مقدس این بچه انقلابی های کم اطلاع؛ نهایت سؤاستفاده را میکند از آمریکا و رژیم و داعش داستاندار تر است...
امام خمینی:هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید...
👈🏻 نه مسئولینی که وسط جنگ برای منوشما ایستادند
™ @antisaloosion
🔻 آمریکا و اسرائیل، جنگ با ایران رو بر اساس یک فرایندِ طراحی شده چند راهبرد شروع کردن
اونا گفتن اول رهبری ، فرماندهان و مسئولین ارشد نظام رو میزنن، بعد ساختارهای نظام از هم میپاشه، بعد قدرت آفندی (موشکی) و پدافندی ما رو نابود میکنن، بعد مراکز ضد شورش رو میزنن، بعد سلطنت طلبها در درون کشور جنگ شهری را می اندازن و بر دستگاههای حاکمیتی مسلط میشوند، تجزیه طلبها هم از مرزهای شرقی حمله میکنن و ... نظام سقوط میکنه، کشور به سمت تجزیه میره، همه قطعات تحت سلطه آنها قرار میگیره و ...
هدفشون هم تسلط بر ایران و همچنین غارت ثروت ملی ما بود.
🔻 خب، حالا فرض کنید همین الان جنگ خاتمه پیدا کنه و آتش بس بشه... آیا آمریکا و اسرائیل توانستند بر اساس فرایندی که طراحی کرده بودند جنگ رو مدیریت کنند؟!!! توانستند به اهدافشون برسن؟!!!
ضربه اول رو زدن اما در ادامه کاملا غافل گیر شدن:
1- تنگه هرمز بسته شد
2- تمام پایگاهها و منافعشون در منطقه زیر ضربه رفت و نابود شد
3- اسرائیل به مرحله فروپاشی از درون رسید
4- محورمقاومت دست برتر در میدان رو گرفت و به وضعیت قبل از 7 اکتبر رسید
5- دنیا به پیروزی ایران اذعان کرد
6- جانشین رهبر شهید، رهبری از همان جنس انتخاب شد
7- ساختار نظام حفظ شد
8- انسجام ملی تقویت شد
9- ....
🔸 حالا، اگه با همین وضعیت فعلی، بدون هیچ قید و شرط جنگ تمام بشه، قطعا ایران پیروز میدان شده و پس از این ایران میتونه با هژمونی جدیدی که پیدا کرده منافعش رو تامین کنه
🔸بینش راهبردی
™ @antisaloosion
🟥 جنگ و صلح دست ولی امر است؛ پیام امام مجتبی خامنهای هم روشن است، مردم و دولت و قوای مسلح هم با اجماع مقابل دشمن پای کارند؛ هر پیامک و کانال و کارگزار و نمایندهای که خودسرانه از جنگ و صلح قطبی سازی کند در زمین دشمن بازی خواهد کرد؛
🔻 دوباره پیامکها و دوباره کانالهای خودسر و دوباره برخی نمایندگان شروع کردند؛ بدون ملاحظه و همراه با دروغ وانمود میکنند که عدهای در دولت در حال خیانت هستند؛ اما چرا در این تحلیلها که دو روزه زیاد هم شده یک کلمه از امام مجتبی خامنهای جامعه وجود ندارد؟!
🔻میفرمایید پیام آقا روشن است؟
در اینصورت میگوییم اگر تکلیف روشن است؛ چرا وسط جنگ با جنایتکاران تاریخ دوگانهی غربزده و سازشکار و خائن درست میکنیم؟!
🔻ای دوستان! اینک به برکت اجماع امام و امت و قوای مسلح و حاکمیت و دولت و...دشمن در میدانِ نبرد کم آورده و احتمالا دنبال یک کار جنایت کارانه و یا تصرف نمادین برای برگرداندن ورق شکست بسوی پیروزی است؛ در اینصورت ما اما باید همهی جناحها را کنار هم تجمیع کنیم؛ همهی سلایق را کنار هم منسجم کنیم و این خاصیت و سرشت نظام امامت_امت است و امام مجتبی خامنهای در پیامش گوهر وحدت را پیش نیاز اقدام بنیادین علیه دشمن اعلام فرمودند؛
🔻بعد از مدت کوتاهی که شورای موقت رهبری داشتیم؛ اینک الحمدلله ولیِ امر داریم؛ امام داریم و فرمانده کل قوا داریم؛ هر کس پیامک تولید میکند، هرکس درباره جنگ و صلح حرف میزند، هرکس حرارت انقلابی و میهنی دارد، هرکس جمهوری اسلامی را قبول دارد؛ هرکس میل به شکست دشمن دارد؛ اعم از اینکه در دولت باشد یا در مجلس و یا در خیابان و یا در مسجد و هیآت و.... باید بداند و بدانیم که کشور امام دارد؛ ساختار دارد، فرماندهی دارد و امت دارد؛ و اکنون کاملا در اجماع مقابل دشمن است؛ در یک قدمی پیروزی اختلاف افکنی نکنیم؛ هر کداممان باید در این روزها و در این ساعات و دقیقهها یک نفر به جبهه ایران و اسلام اضافه کنیم؛
🔻 هرچه فریاد و انزجار و کینه و نفرت و .... داریم فقط و فقط علیه آمریکا و اسراییل باشد و بیاد بیاوریم هر تصوری موجب تصدیق نیست؛ و همانند عصر امام روح الله خمینی و زمانه امام سید علی خامنهای اینک نیز چشم و گوشمان به امام مجتبی خامنهای باشد؛ این فقط گزارهی شرعی و فقهی نیست؛ این گزارهای بیشتر عقلی است!
🔺️مجتبی زارعی؛ عضو کمیسیون امنیت ملّی
https://eitaa.com/Dr_Zareii_Siasatefetrat
™ @antisaloosion
وزیر خارجه کشورمان مهم ترین نکات بیان شده در مصاحبه با سی بی اس را تشریح کرد
🔹در مصاحبه با شبکه سی بی اس آمریکا گفتم: ایران نه درخواست آتشبس کرده و نه خواستار مذاکره شده است. چنین ادعاهایی چیزی جز توهم نیست.
🔹نیروهای مسلح قدرتمند ما به حملات خود ادامه خواهند داد تا زمانی که دونالد ترامپ رئیسجمهور ایالات متحده دریابد این جنگ غیرقانونی که بر آمریکاییها و ایرانیان تحمیل کرده، اقدامی غلط است و هرگز نباید تکرار شود.
🔹همچنین باید به قربانیان این جنگ غرامت پرداخت شود
™ @antisaloosion
⁉️هر کس پرسید چرا به همسایگان خودتان حمله می کنید؟
پاسخ دهید ما به همسایگان حمله نمی کنیم
ما به سنتکام یا فرماندهی مرکزی امپراطوری آمریکا حمله می کنیم که سالهاست در حال چپاول منطقه و دنیاست!
ما با ملت آمریکا و کشوری که حالت عادی پیدا کند مشکلی نداریم
اما وقتی خودش را در قامت امپراطوری جهان قرار میدهد و دنیا را به شش فرماندی تقسیم و فرماندهی اصلی و مرکزی اش را در خاورمیانه قرار میدهد، لذا ناچاریم با او برخورد کنیم.
™ @antisaloosion
یادتونه یه زمانی میگفتن:
«چرا ایران نباید مثل امارات و عربستان باشه⁉️
عجب روزگاری شده.
این جنگ که تموم بشه، تازه وقتش میرسه که برای تاریخ درس بنویسیم.
هی میگفتن ببینید دُبی چه شده،
ریاض چه شده، آسمانخراش، برج، مال، برق و بوق… چرا ما نه؟
حالا خبرها رو ببینید؛ دیگه بعد موشک های ایران، این امارات، اون امارات نمیشه. .
اونهایی که همیشه حسرت می خوردن، خوبه این روزها رو با دقت نگاه کنن.
کشورهایی که حالا با دهان باز فقط تماشا میکنن.
مسلوبالاراده.
نه جرئت پاسخ دارن، نه توانش رو.
حتی زبان اعتراض هم ندارن.
وقتی کشوری عاریتی و بادکنکی رشد کنه و مدیریت ش از واشنگتن باشه، نتیجهاش همین خفت میشه.
کشوری که عملاً مستعمره ارباب آمریکایی شده
آخرش فقط میایسته ونگاه می کنه.
وقتی بهجای توسعه حقیقی، فقط به برندسازی با مال و برج و ویترین فکر کردی،
وقتی فکر کردی با چند تا آسمانخراش میشه «کشور» ساخت،
حالا میرسی به همین #بنبست.
وقتی مردم رو انقد بی ارزش دیدی که فقط خریدار و مصرفکننده هستن،
دیگه حتی نمیتونی روی اعتراض مدنی مردمت هم حساب کنی.
وقتی کشورتو تبدیل به پارک تفریحی پولدارهای جهان کردی،
نه وطن مردمت،
آنوقت کسی نیست برات هزینه بده.
سرمایه هم با سرمایه دارش با اولین سوت موشک پر میکشه میره.
وقتی رسانه رو خفه کردی، سرکوب کردی و اجازه نفس کشیدن ندادی،
حالا خودت هم بیزبان میشی؛
کتک می خوری و باز مجبوری سانسور کنی.
از همه بالاتر وقتی کشورت رو عملاً تقدیم آمریکاییها کردی،
حالا باید هزینه خوار شدن پایگاههای آمریکا رو هم از جیب بدی.
پایگاههایی که حتی برای خود آمریکا هم مصونیت نیاوردن، چه برسه امنیت برای این کشورها.
این همون زندگی ویترینی و حیوانیه که بعضیها میگفتن خیلی جذابه.
همون دنیایی که میگفتن چرا ایران با آمریکا کنار نمیاد تا بشه مثل امارات و عربستان.
خب البته مردم ایران 🇮🇷فرق دارند. #عزت دارند. برای دو لقمه بیشتر، #خفت نمی کشند.
™ @antisaloosion
نمادِ تدبیر هیچ تولیدی نداره
نمادِ تدبیر حتی نفتش رو خودش نمیتونه خارج کنه
نمادِ تدبیر، حتی فشنگ نمیتونه بسازه!
نمادِ تدبیر، 🇮🇷 ایران نخواد واشر تویوتا را هم نمیتونه عوض کنه!
نمادِ تدبیر نفت و سرزمینش را میده موشکش را میخوره ولی به ترامپ #تو نمیتونه بگه
نماد تدبیر در جهانی که همه از اسرائیل متنفرن میخواد باهاش دوست شه، چون مجبوره!
نماد تدبیر دُبی است! البته تدبیر معکوس و از در پشتی!
™ @antisaloosion
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ کشورها به ترامپ وقتی ترامپ برای باز کردن تنگه هرمز از کشورهای دنیا طلب کمک میکند😂
Vs
چیزی ک تو ذهنشون بوده
ژاپن:
اعزام کشتیهای جنگی به تنگه هرمز، با مانع بزرگی روبروست.
من دیگ واقعا نمت
فرانسه:
ما هیچ کشتی جنگی را به تنگه هرمز ارسال نخواهیم کرد.
حاجی از من نخواه
چین:
ما به عنوان یک دوست صمیمی کشورهای خاورمیانه، نقشی سازنده برای کاهش تنش و احیای صلح ایفا خواهیم کرد.
آناناس
کره جنوبی:
ما اظهارات ترامپ برای ارسال کشتی را زیر نظر داریم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد.
فعککک نکنم
بریتانیا:
در حال بررسی «همه گزینهها» برای بازگشایی تنگه هرمز هستیم.
دادا هولم نکن
ایتالیا:
در تماسهای دیپلماتیک در تلاشیم شرایط را برای یک کاهش تنش نظامی فراهم کنیم.
بذار ببینم تماسام رو جواب میدن
™ @antisaloosion
🛑الان خود حکام مرتجع عرب
توی جلسه هاشون میگن آرامشِ
منطقه، از سیدعلی خامنه ای عزیز بود
نه حضور امریکایی ها
دو هفته است شهیدسیدعلی خامنه ای
نیست
آبِ خوش از گلوشون پایین نرفته
اینا رو خوبه بفهمن حکام مرتجع عرب
رئیسِ منطقه ، 🇮🇷ایران هستش
نه شماها…
تو تاریخ هم رئیس منطقه ایران بوده
نه شما حکام مرتجع…
™ @antisaloosion
.
⭕️بیکار ننشینید.🖐
اگر قلم دارید، بنویسید
اگر قدم دارید، بردارید؛
اگر زبان دارید، حرف بزنید.
اگر دل دارید دعا و توسل کنید.
اگر فریاد دارید، بکشید.
اگر فضای مجازی دارید، محتوا را در گروهها و کانالهایتان توزیع کنید.
اگر چشم و گوش دارید، محله را بپایید.
اگر توان دارید به اطرافیان و دوستان و دیگران روحیه و نشاط بده.
در هرحال، ساکت و بیکار نباشید.
تمام تلاشتان این باشد منویات رهبری را اجرا کنید ،
طبق وظیفه حامی ایران و پای کار نظام باشید
حواستان باشد به جای فرماندهان نظامی تصمیم نگیرید
حواستان باشد که رهبر شهیدمان فرمود دیپلماسی و میدان کنار هم هستند
جبهه حق منتظر یاری توست تا یاری خداوند را دریافت کنی و تو را ثابت قدم کند:
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ.
™ @antisaloosion
🚨سخنگوی سپاه:
به دنبال تنبیه متجاوز هستیم
سردار علی محمد نائینی:
♦️قطعاً شگفتانههای جدید برای دشمن داریم و عملیاتهای خود را تهاجمیتر، ممتد، پیوسته، مؤثر، مخرب ادامه میدهیم.
♦️ما به دنبال تنبیه متجاوز هستیم؛ دشمن به بهانه واهی به یک کشور مقتدر بزرگ مردمی حمله و تجاوز کرده و خساراتی وارد کرده است.
♦️بر همین اساس باید دشمن سر جایش بنشیند و دشمن را با تنبیه کرد.
™ @antisaloosion
❌1- کشور اینقدر بی صاحب نیست که بعضیا فکر میکنن فلان شخصیت ( حالا هر کسی که در ذهن برخی حضراتِ ایتایی هست ) این توان و قدرت رو داره که سر خود بره و با دشمن ببنده و آتش بس کنه و ... 😅
مملکت صاحب داره، آقا داره، مسئول داره و داره بر مدار #عقلانیت_انقلابی اداره میشه.
در این بین نقش و جایگاه وزیر امور خارجه معین و مشخص هست. دبیرشورای عالی امنیت ملی معین و مشخص هست. رئیس مجلس معین و مشخص هست. فرمانده سپاه معین و مشخص هست و ... و هر کدام آنها داره بر اساس یک چارچوب مشخص و دستورالعمل تعیین شده به وظیفه خودشون عمل میکنن
2- همان مسئولینی که در طول این 15 روز، جنگ و کشور رو به شکلی مدیریت کردن که الان به اذعان دوست و دشمن، ایران پیروز قطعی میدان هست. یقین بدانید همانها هم برای شکل و نوع خاتمه جنگ و آتش بس تدبیر کرده اند و بر اساس یک برنامه طراحی شده دارن عمل میکنن
به مسئولین اعتماد داشته باشیم و اجازه ندهیم عده ای ناآگاه از امور، ذهن و فکر ما را نسبت به آنها بدبین و مشوش کنند.
3- جنگ خاله بازی نیست و یا همانند دعواهای زنگ آخر دوره دانش آموزی نیست که بخواهیم بر اساس هیجانات و تخیلات آن را ببینیم و تحلیل کنیم و برای پایانش سناریو نویسی کنیم.
در عصر کنونی، جنگ بسیار پیچیده و تحولات آن، متصل به متغیرهای متعددی هست که هر آن ممکنه در مسیر تحرکات هر یک از بازیگرانش تحولاتِ بنیادین ایجاد کند.
لذا برای خاتمه آن نیز باید بسیاری از مولفه ها را در نظر داشت و برای آنها تدبیر اتخاذ کرد.
#نشرحداکثری
™ @antisaloosion