eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
یادتونه یه زمانی می‌گفتن: «چرا ایران نباید مثل امارات و عربستان باشه⁉️ عجب روزگاری شده. این جنگ که تموم بشه، تازه وقتش می‌رسه که برای تاریخ درس بنویسیم. هی می‌گفتن ببینید دُبی چه شده، ریاض چه شده، آسمان‌خراش، برج، مال، برق و بوق… چرا ما نه؟ حالا خبرها رو ببینید؛ دیگه بعد موشک های ایران، این امارات، اون امارات نمیشه. . اون‌هایی که همیشه حسرت می خوردن، خوبه این روزها رو با دقت نگاه کنن. کشورهایی که حالا با دهان باز فقط تماشا می‌کنن. مسلوب‌الاراده. نه جرئت پاسخ دارن، نه توانش رو. حتی زبان اعتراض هم ندارن. وقتی کشوری عاریتی و بادکنکی رشد کنه و مدیریت ش از واشنگتن باشه، نتیجه‌اش همین خفت میشه. کشوری که عملاً مستعمره ارباب آمریکایی شده آخرش فقط می‌ایسته ونگاه می کنه. وقتی به‌جای توسعه حقیقی، فقط به برندسازی با مال و برج و ویترین فکر کردی، وقتی فکر کردی با چند تا آسمان‌خراش میشه «کشور» ساخت، حالا می‌رسی به همین . وقتی مردم رو انقد بی ارزش دیدی که فقط خریدار و مصرف‌کننده هستن، دیگه حتی نمی‌تونی روی اعتراض مدنی مردمت هم حساب کنی. وقتی کشورتو تبدیل به پارک تفریحی پولدارهای جهان کردی، نه وطن مردمت، آن‌وقت کسی نیست برات هزینه بده. سرمایه هم با سرمایه دارش با اولین سوت موشک پر میکشه میره. وقتی رسانه رو خفه کردی، سرکوب کردی و اجازه نفس کشیدن ندادی، حالا خودت هم بی‌زبان می‌شی؛ کتک می خوری و باز مجبوری سانسور کنی. از همه بالاتر وقتی کشورت رو عملاً تقدیم آمریکایی‌ها کردی، حالا باید هزینه خوار شدن پایگاه‌های آمریکا رو هم از جیب بدی. پایگاه‌هایی که حتی برای خود آمریکا هم مصونیت نیاوردن، چه برسه امنیت برای این کشورها. این همون زندگی ویترینی و حیوانیه که بعضی‌ها می‌گفتن خیلی جذابه. همون دنیایی که می‌گفتن چرا ایران با آمریکا کنار نمیاد تا بشه مثل امارات و عربستان. خب البته مردم ایران 🇮🇷فرق دارند. دارند. برای دو لقمه بیشتر، نمی کشند. ™ @antisaloosion
نمادِ تدبیر هیچ تولیدی نداره نمادِ تدبیر حتی نفتش رو خودش نمی‌تونه خارج کنه نمادِ تدبیر، حتی فشنگ نمی‌تونه بسازه! نمادِ تدبیر، 🇮🇷 ایران نخواد واشر تویوتا را هم نمی‌تونه عوض کنه! نمادِ تدبیر نفت و سرزمینش را می‌ده موشکش را می‌خوره ولی به ترامپ نمی‌تونه بگه نماد تدبیر در جهانی که همه از اسرائیل متنفرن میخواد باهاش دوست شه، چون مجبوره! نماد تدبیر دُبی است! البته تدبیر معکوس و از در پشتی! ™ @antisaloosion
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پاسخ کشورها به ترامپ وقتی ترامپ برای باز کردن تنگه هرمز از کشورهای دنیا طلب کمک میکند😂 Vs چیزی ک تو ذهنشون بوده ژاپن: اعزام کشتی‌های جنگی به تنگه هرمز، با مانع بزرگی روبروست. من دیگ واقعا نمت فرانسه: ما هیچ کشتی جنگی را به تنگه هرمز ارسال نخواهیم کرد. حاجی از من نخواه چین: ما به عنوان یک دوست صمیمی کشورهای خاورمیانه، نقشی سازنده برای کاهش تنش و احیای صلح ایفا خواهیم کرد. آناناس کره جنوبی: ما اظهارات ترامپ برای ارسال کشتی را زیر نظر داریم و این موضوع را بررسی خواهیم کرد. فعککک نکنم بریتانیا: در حال بررسی «همه گزینه‌ها» برای بازگشایی تنگه هرمز هستیم. دادا هولم نکن ایتالیا: در تماس‌های دیپلماتیک در تلاشیم شرایط را برای یک کاهش تنش نظامی فراهم کنیم. بذار ببینم تماسام رو جواب میدن ™ @antisaloosion
🛑الان خود حکام مرتجع عرب توی جلسه هاشون میگن آرامشِ منطقه، از سیدعلی خامنه ای عزیز بود نه حضور امریکایی ها دو هفته است شهیدسیدعلی خامنه ای نیست آبِ خوش از گلوشون پایین نرفته اینا رو خوبه بفهمن حکام مرتجع عرب رئیسِ منطقه ، 🇮🇷ایران هستش نه شماها… تو تاریخ هم رئیس منطقه ایران بوده نه شما حکام مرتجع… ™ @antisaloosion
. ⭕️بیکار ننشینید.🖐 اگر قلم دارید، بنویسید اگر قدم دارید، بردارید؛ اگر زبان دارید، حرف بزنید. اگر دل دارید دعا و توسل کنید. اگر فریاد دارید، بکشید. اگر فضای مجازی دارید، محتوا را در گروه‌ها و کانال‌هایتان توزیع کنید. اگر چشم و گوش دارید، محله را بپایید. اگر توان دارید به اطرافیان و دوستان و دیگران روحیه و نشاط بده. در هر‌حال، ساکت و بیکار نباشید. تمام تلاشتان این باشد منویات رهبری را اجرا کنید ، طبق وظیفه حامی ایران و پای کار نظام باشید حواستان باشد به جای فرماندهان نظامی تصمیم نگیرید حواستان باشد که رهبر شهیدمان فرمود دیپلماسی و میدان کنار هم هستند جبهه حق منتظر یاری توست تا یاری خداوند را دریافت کنی و تو را ثابت قدم کند: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ يَنْصُرْكُمْ وَيُثَبِّتْ أَقْدَامَكُمْ. ™ @antisaloosion
🚨سخنگوی سپاه: به دنبال تنبیه متجاوز هستیم ‌ سردار علی محمد نائینی: ♦️قطعاً شگفتانه‌های جدید برای دشمن داریم و عملیات‌های خود را تهاجمی‌تر، ممتد، پیوسته، مؤثر، مخرب ادامه می‌دهیم. ♦️ما به دنبال تنبیه متجاوز هستیم؛ دشمن به بهانه واهی به یک کشور مقتدر بزرگ مردمی حمله و تجاوز کرده و خساراتی وارد کرده است. ♦️بر همین اساس باید دشمن سر جایش بنشیند و دشمن را با تنبیه کرد. @antisaloosion
❌1- کشور اینقدر بی صاحب نیست که بعضیا فکر میکنن فلان شخصیت ( حالا هر کسی که در ذهن برخی حضراتِ ایتایی هست ) این توان و قدرت رو داره که سر خود بره و با دشمن ببنده و آتش بس کنه و ... 😅 مملکت صاحب داره، آقا داره، مسئول داره و داره بر مدار اداره میشه. در این بین نقش و جایگاه وزیر امور خارجه معین و مشخص هست. دبیرشورای عالی امنیت ملی معین و مشخص هست. رئیس مجلس معین و مشخص هست. فرمانده سپاه معین و مشخص هست و ... و هر کدام آنها داره بر اساس یک چارچوب مشخص و دستورالعمل تعیین شده به وظیفه خودشون عمل میکنن 2- همان مسئولینی که در طول این 15 روز، جنگ و کشور رو به شکلی مدیریت کردن که الان به اذعان دوست و دشمن، ایران پیروز قطعی میدان هست. یقین بدانید همانها هم برای شکل و نوع خاتمه جنگ و آتش بس تدبیر کرده اند و بر اساس یک برنامه طراحی شده دارن عمل میکنن به مسئولین اعتماد داشته باشیم و اجازه ندهیم عده ای ناآگاه از امور، ذهن و فکر ما را نسبت به آنها بدبین و مشوش کنند. 3- جنگ خاله بازی نیست و یا همانند دعواهای زنگ آخر دوره دانش آموزی نیست که بخواهیم بر اساس هیجانات و تخیلات آن را ببینیم و تحلیل کنیم و برای پایانش سناریو نویسی کنیم. در عصر کنونی، جنگ بسیار پیچیده و تحولات آن، متصل به متغیرهای متعددی هست که هر آن ممکنه در مسیر تحرکات هر یک از بازیگرانش تحولاتِ بنیادین ایجاد کند. لذا برای خاتمه آن نیز باید بسیاری از مولفه ها را در نظر داشت و برای آنها تدبیر اتخاذ کرد. @antisaloosion
خدا شاهد می‌گیرم با زبان روزه که امروز بحث؛ بحث خاکه بحث اصل کشور و اصل نظام جمهوری اسلامی هست که اگر نباشه کمترینش تکه تکه کردن ما هست...کمترینش چون علت داره از آن بدتر هم هست پس قسم می‌خورم امروز بحث فلانی و فلانی نیست از امروز روند اینه که هرکس امروز داره به فتنه دامن می‌زند سابقه اش و رفتارش را نسبت به شهدا بالاخص رهبر شهید و رئیس جمهور شهید برای روشن شدن نیت واقعی شان میریزیم کف ایتا... از همین امروز شروع می‌کنیم...والسلام
جزئیات مراسم تشییع پیکر ۸۴ شهید والامقام ناوشکن دنا سردار حسن‌زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله تهران بزرگ: روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند ساعت ۱۹ مراسم وداع با پیکر مطهر ۸۴ شهید ناوشکن دنا از عزیزان نیروی دریایی ارتش در میادین تهران برگزار می‌شود. روز چهارشنبه ۲۷ اسفند، مراسم تشییع پیکر شهدای عزیز ساعت ۱۳:۳۰ از میدان انقلاب به سمت معراج شهدا تشییع خواهند شد. مراسم‌های وداع و تشییع پیکر این عزیزان نیز در استان‌های مربوطه برگزار خواهد شد. ™ @antisaloosion
🔴چرا ترامپ هنوز ناامید نشده؟؟؟ 🔴تیر آخر ترامپ چیه؟؟؟ 🟢 در پی آخرین صحبتهای رضا پهلوی ترامپ تیر آخرش رو طرح نقشه جنگ احد، زمان پیامبر (صلوات الله علیه وآله وسلم) را بر ضد ایران برنامه ریزی کرده. 👇 در جنگ احد همه خوشحال شدن جنگ رو به اتمام هست. بوی پیروزی میاد دشمن شکست خورده. میدان رو خالی کردن و دشمن به سپاه پبامبر حمله کرد. 👈 حرفهایی که الان کم کم کارشناسان و تلویزیون و رسانه های خارجی هم دارن به مردم ایران تلقین میکنن. ایران پیروزه. تنگه رو بستیم و ناو آمریکا عقب نشسته. فقط فقط 🔺ترامپ منتظره مردم ایران احساس پیروزی بکنن و خیابان رو ترک کنن. 🔻تا مثل جنگ احد شبانه با طرح فرمان پهلوی شبانه به خیابان بریزند و کشتار خونین بیاندازن. پایداری، تا نابودی کامل اسرائیل و پایگاههای آمریکا از منطقه باید ادامه داشته باشد ⭕️ نشــــــــــر این آگاهی واجــــــــب⭕️ ™ @antisaloosion
🔹 دنی سیتروویچ، مدیر سابق میز ایران در واحد اطلاعات نظامی اسرائیل: ترامپ به دنبال تصویر پیروزی است تا جنگ را متوقف کند اما این تصویر باور نمی‌شود، وقتی آمریکا نتواند تنگه هرمز را بازگشایی کند...