eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴چرا ترامپ هنوز ناامید نشده؟؟؟ 🔴تیر آخر ترامپ چیه؟؟؟ 🟢 در پی آخرین صحبتهای رضا پهلوی ترامپ تیر آخرش رو طرح نقشه جنگ احد، زمان پیامبر (صلوات الله علیه وآله وسلم) را بر ضد ایران برنامه ریزی کرده. 👇 در جنگ احد همه خوشحال شدن جنگ رو به اتمام هست. بوی پیروزی میاد دشمن شکست خورده. میدان رو خالی کردن و دشمن به سپاه پبامبر حمله کرد. 👈 حرفهایی که الان کم کم کارشناسان و تلویزیون و رسانه های خارجی هم دارن به مردم ایران تلقین میکنن. ایران پیروزه. تنگه رو بستیم و ناو آمریکا عقب نشسته. فقط فقط 🔺ترامپ منتظره مردم ایران احساس پیروزی بکنن و خیابان رو ترک کنن. 🔻تا مثل جنگ احد شبانه با طرح فرمان پهلوی شبانه به خیابان بریزند و کشتار خونین بیاندازن. پایداری، تا نابودی کامل اسرائیل و پایگاههای آمریکا از منطقه باید ادامه داشته باشد ⭕️ نشــــــــــر این آگاهی واجــــــــب⭕️ ™ @antisaloosion
🔹 دنی سیتروویچ، مدیر سابق میز ایران در واحد اطلاعات نظامی اسرائیل: ترامپ به دنبال تصویر پیروزی است تا جنگ را متوقف کند اما این تصویر باور نمی‌شود، وقتی آمریکا نتواند تنگه هرمز را بازگشایی کند...
🔸 ایران محبوب‌ترین کشور جهانیان؛ نیک کروز، روزنامه‌نگار آمریکایی: 🔸ایران در آستانه تبدیل شدن به محبوب‌ترین کشور جهان است، به خاطر مبارزه و شکست دادن «طبقه اپستین». 🔸در همین حال، ایرانیان خارج از کشور کاملاً افشا شده‌اند که خائنانی غیرانسانی هستند؛ کسانی که آن‌قدر برای به‌دست آوردن قدرت سیاسی درمانده‌اند که از دولت‌هایی که کودکان مدرسه‌ای کشورشان را می‌کشند تشویق و حمایت می‌کنند. 🔸آن‌ها(وطن‌فروشان) در سراسر جهان برای دهه‌ها مورد تمسخر و نفرت قرار خواهند گرفت.
🔹 روزنامه فرانسوی لوموند: جنگ ترامپ در تله نفت گرفتار شده است! ‌ 🔹ترامپ که با وعده شکوفایی اقتصادی به قدرت بازگشت، اکنون خود را در میانه بحرانی می‌بیند که مستقیماً بر قیمت سوخت در پمپ‌بنزین‌های آمریکا تأثیر گذاشته است. 🔹اکنون این مصرف‌کنندگان غربی هستند که هزینه گزاف این تقابل را با تورم افسارگسیخته پرداخت می‌کنند؛ واقعیتی که می‌تواند به سرعت محبوبیت داخلی ترامپ را نابود کرده و او را مجبور به انتخابی دشوار میان عقب‌نشینی تحقیرآمیز یا ادامه جنگی فرسایشی با هزینه‌های کمرشکن نماید.
🔹 یدیعوت آحارونوت: اسرائیل به آمریکا هشدار داده که ذخیره موشک‌های پدافندی‌اش به طرز خطرناکی رو به اتمام است ‌ 🔻اسرائیل پس از مصرف تعداد زیادی موشک پدافندی در درگیری‌های تابستان با ایران، با ذخایری محدود وارد جنگ فعلی شده است.
🔹 گاردین: این جنگ فاجعه تمام عیار است با گذشت دو هفته روزبه‌روز روشن‌تر می‌شود که جنگ به رهبری آمریکا تمام مشکلاتی که ادعای حل کردنشان را داشت، وخیم‌تر کرده است...
🔺خب ظاهرا وزیر امور خارجه آلمان گفته: راه تضمین امنیت در تنگه هرمز مذاکره با ایران است و برلین با اعمال مداخله نظامی غرب در تنگه هرمز مخالف بوده و طرف درگیری با ایران نخواهد شد. به این نوکر خاص صهیونیست ها باید گفت جدی میفرمایید؟ آلمان هر کاری از دستش بر بیاید برای اسرائیل انجام میدهد، حتی اگر نیاز باشد صدر اعظمش کفش نتانیاهو را هم لیس میزند. اگر مداخله ای نمیکنید، چون زورتان نمیرسد؛ چون سمبه آنقدر پر زور است که جای واکنشی برایتان باقی نگذاشته است؛ چون خودتان در اروپا و به واسطه درگیری با روسیه اوضاع خوبی ندارید؛ و اِلّا شما اگر فقط یک ذره دستتان باز بود، خودتان پیشقدم بودید تا مثل قاطر بار نتانیاهو را حمل کنید. ایرانیها گوششان از این چرندیات شما پر است؛ این حرف ها دیگر خریدار ندارد؛ اگر ذره ای جرات در وجودتان هست، بروید کنار ترامپ و صهاینه بایستید و بجنگید تا یک بار برای همیشه تکلیف ایران و ایرانی با شما نجاست ها مشخص شود! 🔸عبدالرحیم_انصاری
🔴عراقچی وزیر امور خارجه: 🔹سال سختی گذراندیم ولی در عین حال با غرور با عزت و با افتخار. ما جنگی را داشتیم در ابتدای سال تقریبا که دشمنان ما با درخواست تسلیم بدون قید و شرط شروع کردند، در پایان ۱۲ روز درخواست کردند که لطفاً آتش بس بدون قید و شرط. 🔹این بار همون سناریو ولی با شدت و قوت بیشتری را پیاده کردند همه قوای خودشان را تجهیز کردند که آن تسلیم بدون قید و شرط این بار دیگر حتماً اتفاق بیفتد. 🔹آمریکایی که دنبال تسلیم بی قید و شرط ما بود الان برای باز شدن تنگه هرمز به کشورهای دیگر متوسل شده است 🔹ما در حال یک مقاومت غرور انگیز هستیم و به این مقاومت خودمان بدون هیچ تزلزلی ادامه خواهیم داد. 🔹همانطور که بارها گفتیم و دیشب هم در مصاحبه با شبکه آمریکا مجدد تکرار کردم هیچ پیامی ارسال نکردیم و تقاضای آتش بس نداریم ولی این جنگ باید خاتمه پیدا بکند به صورتی که دیگر تکرار نشود 🔹فکر می‌کنم تاکنون درس خوبی گرفته‌اند و فهمیده‌اند که با چه ملتی روبه رو هستند. 🔹مطمئن هستم که در یکی از روزهای آینده پیروزی خود را در این جنگ جشن می‌گیریم.
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨فوری؛ هم اکنون؛ حمله به یک محله مسکونی در تهران / تیم های عملیاتی هلال احمر درحال امدادرسانی به هموطنان @TasnimNews
جنایت جنگی جدید آمریکایی-اسرائیلی در حمله به مناطق مسکونی در شمال غرب، مرکز و جنوب شرق تهران 🔹 ظهر امروز جنایتکاران آمریکایی-اسرائیلی مناطقی را در شمال غرب تهران، مرکز و جنوب شرق تهران(حوالی خیابان پیروزی) آغاز کردند. 🔹 در این حملات علاوه بر برخی زیرساخت‌ها، نقاط مسکونی نیز هدف قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود که تعداد قابل توجهی از مردم شهید و مجروح شده باشند. @TasnimNews
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایستاد توی صورت نخست وزیرشون نارندا مودیِ حامی صهیونیستا و گفت: سلام و درود بر آیت‌الله خامنه‌ای که جلوی آمریکا زانو نزد و شهید شد اما تو بی‌وجود زانو زدی.
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حیرت تحلیلگر تونسی از قدرت ایران: ایستادگی مقابل آمریکا و اسرائیل با وجود برتری نظامی آنها «یک معجزه واقعی» است!