eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺خب ظاهرا وزیر امور خارجه آلمان گفته: راه تضمین امنیت در تنگه هرمز مذاکره با ایران است و برلین با اعمال مداخله نظامی غرب در تنگه هرمز مخالف بوده و طرف درگیری با ایران نخواهد شد. به این نوکر خاص صهیونیست ها باید گفت جدی میفرمایید؟ آلمان هر کاری از دستش بر بیاید برای اسرائیل انجام میدهد، حتی اگر نیاز باشد صدر اعظمش کفش نتانیاهو را هم لیس میزند. اگر مداخله ای نمیکنید، چون زورتان نمیرسد؛ چون سمبه آنقدر پر زور است که جای واکنشی برایتان باقی نگذاشته است؛ چون خودتان در اروپا و به واسطه درگیری با روسیه اوضاع خوبی ندارید؛ و اِلّا شما اگر فقط یک ذره دستتان باز بود، خودتان پیشقدم بودید تا مثل قاطر بار نتانیاهو را حمل کنید. ایرانیها گوششان از این چرندیات شما پر است؛ این حرف ها دیگر خریدار ندارد؛ اگر ذره ای جرات در وجودتان هست، بروید کنار ترامپ و صهاینه بایستید و بجنگید تا یک بار برای همیشه تکلیف ایران و ایرانی با شما نجاست ها مشخص شود! 🔸عبدالرحیم_انصاری
🔴عراقچی وزیر امور خارجه: 🔹سال سختی گذراندیم ولی در عین حال با غرور با عزت و با افتخار. ما جنگی را داشتیم در ابتدای سال تقریبا که دشمنان ما با درخواست تسلیم بدون قید و شرط شروع کردند، در پایان ۱۲ روز درخواست کردند که لطفاً آتش بس بدون قید و شرط. 🔹این بار همون سناریو ولی با شدت و قوت بیشتری را پیاده کردند همه قوای خودشان را تجهیز کردند که آن تسلیم بدون قید و شرط این بار دیگر حتماً اتفاق بیفتد. 🔹آمریکایی که دنبال تسلیم بی قید و شرط ما بود الان برای باز شدن تنگه هرمز به کشورهای دیگر متوسل شده است 🔹ما در حال یک مقاومت غرور انگیز هستیم و به این مقاومت خودمان بدون هیچ تزلزلی ادامه خواهیم داد. 🔹همانطور که بارها گفتیم و دیشب هم در مصاحبه با شبکه آمریکا مجدد تکرار کردم هیچ پیامی ارسال نکردیم و تقاضای آتش بس نداریم ولی این جنگ باید خاتمه پیدا بکند به صورتی که دیگر تکرار نشود 🔹فکر می‌کنم تاکنون درس خوبی گرفته‌اند و فهمیده‌اند که با چه ملتی روبه رو هستند. 🔹مطمئن هستم که در یکی از روزهای آینده پیروزی خود را در این جنگ جشن می‌گیریم.
8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨فوری؛ هم اکنون؛ حمله به یک محله مسکونی در تهران / تیم های عملیاتی هلال احمر درحال امدادرسانی به هموطنان @TasnimNews
جنایت جنگی جدید آمریکایی-اسرائیلی در حمله به مناطق مسکونی در شمال غرب، مرکز و جنوب شرق تهران 🔹 ظهر امروز جنایتکاران آمریکایی-اسرائیلی مناطقی را در شمال غرب تهران، مرکز و جنوب شرق تهران(حوالی خیابان پیروزی) آغاز کردند. 🔹 در این حملات علاوه بر برخی زیرساخت‌ها، نقاط مسکونی نیز هدف قرار گرفته و پیش‌بینی می‌شود که تعداد قابل توجهی از مردم شهید و مجروح شده باشند. @TasnimNews
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایستاد توی صورت نخست وزیرشون نارندا مودیِ حامی صهیونیستا و گفت: سلام و درود بر آیت‌الله خامنه‌ای که جلوی آمریکا زانو نزد و شهید شد اما تو بی‌وجود زانو زدی.
23.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥حیرت تحلیلگر تونسی از قدرت ایران: ایستادگی مقابل آمریکا و اسرائیل با وجود برتری نظامی آنها «یک معجزه واقعی» است!
👈🏻فقط یک سؤال آیا صحبت های رهبر شهید در خصوص تلاش های رئیس جمهور شهید را برنتابیدید که بیانشان را تغییر دادید یا اتفاقه دیگه؛ پیش میاد؟ آیا باور کنیم شما واقعا امروز دلسوز انقلاب و رهبر شهید هستید؟ و سؤالی دیگر از نیروهای انقلابی که مخاطب برخی کانال های متظاهر ایتا هستند👇🏻 آیا اینکه ما بیاییم شعار علیه دشمن آمریکایی صهیونی را همراه با تحرکات دشمن و بازوانشان به سمت داخل و مسئولین ببریم کمک به کشور است یا دشمن؟ کشور امروز الحمدلله رهبر آگاه و مشرف دارد... مطالبه گری با تهمت و توهین خیلی متفاوته؛ با بی اعتماد کردن و بدبین کردن مردم به مسئول وسط جنگ نابرابر دشمن متفاوته بین انقلابی بودن با ادعای انقلابیگری تفاوته عزیزان... ™ @antisaloosion
کالا تامین است؛ مردم هیجانی خرید نکنند رئیس اتاق اصناف تهران: ✅️به محض اتمام یک کالا به سرعت وزارتخانه مربوطه اقدام به تامین آن می‌کند. ✅️ هیچ کمبودی در کالای اساسی وجود ندارد. ✅️درخواست ما از مردم این است که همچنان همین روال عادی را برای خرید رعایت و از خریدهای هیجانی پرهیز کنند.
✅ اندیشکده آمریکایی «شورای روابط خارجی»: ایران قسم خورده که به نبرد ادامه دهد... ‌
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دختران پاکستانی درحال موشک زدن به سرزمین‌های اشغالی 🚀
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای خامنه‌ای ما رو حلال کن💔 آقای خامنه‌ای باید همه ما رو حلال کنه، حتی مایی که ظاهر مذهبی داریم؛ ولی حرفش رو نفهمیدیم...
🔴تصویر دردناک یکی از شهدای اصابت خیابان قدس(تقاطع سمیه) شیراز لحظاتی پس از شهادت که با لب روزه و در حال‌ ذکر به شهادت رسید.