الحمدلله شرایط کاملا در کنترل رزمندگان ایران و اسلام است و تا این لحظه جمهوری اسلامی دست برتر را دارد. هرچه هم جلوتر میرویم، اوضاع برای آمریکا و غرب بغرنج تر میشود. ضمن اینکه ترامپ نیز تحت فشارهای شدیدی قرار گرفته است. ان شاالله به زودی شاهد شکست فضاحت بارشان با تحقق شروط جمهوری اسلامی ایران باشیم.
فقط حواستون به فتنه بازوان داخلی رژیم باشه...دعا بفرمایید.
🟣 یک سوال از دلسوزان انقلاب
🔸آیا تجمعات تاریخی این مردم مبعوث شده و جان بر کف ، قرار است محل روشنگری و یارگیری برای انقلاب باشد یا محل بی اعتماد سازی جامعه به برخی مسئولان عالی کشور ؟
🔹همه به دنبال تحقق منافع ملی هستند اما هر کس با شیوه و اقتضائات کاری خودش
✅ در بالادست هم جایی برای جمع بندی و تصمیم گیری نهایی وجود دارد
در متن بالا عرض کردیم این آخرین برگ در اختیار ترامپ حرامی است که یا می تواند با دستاوردسازی، پایان جنگ(خودش نه ما) را اعلام کند و یا ادامه بدهد تا اراده ایرانیان را بشکند...
ظاهرا خیلی زودتر از آنچه حدس می زدیم در حال پذیرش واقعیات میدان است. او مقدمه خروج از بن بست جنگ پرهزینه را با فراخوان سایر هم پیمانان برای نجات دادن کشتی هایشان شروع کرده است.
این جمله یعنی ما دیگر هزینه یکطرفه جنگ با ایران را برای نجات انرژی کشورهای جهان نمی پردازیم.
اولا؛ نمی پردازی اشتباه است؛ نمی توانی بپردازی
دوما؛ تو آمدی برای دیگران خط شکنی کنی تا سایرین کفتار گونه ورود کنند. حال از این ها درخواست پرداخت سهم خودشان را می کنی!!!
به نظر می رسد بازی احمقانه و هالیودی ترامپ در زمین ایران خیلی زودتر از آنچه خودش توهم کرده بود، با برگ های سوخته به پایانش نزدیک شده است.
پس از اعلام پایان بازی ترامپ، بازی جمهوری اسلامی شروع می شود.بازی که از این پس با کنار گذاشته شدن همه موانع توسط جمهوری اسلامی ایران،یک سر آن در سرزمین های اشغالی دیده می شود و سر دیگر آن در اروپا...
بازی که شروطش، ابعادش و مقیاسش را ایران مشخص می کند؛ترامپ کاری کرد که بالاجبار جهان و آمریکا باید عادت کنند به ((جمهوری اسلامی ایران جهانی شده)) سلام مودبانه کنند...
*پوریا طیبی
●|| فاجعه جهانی ||●
🖌مکاوی المالیک،
تحلیلگر سیاسی عرب زبان
• اگر چین همین الان در تایوان اقدامی انجام دهد... ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم (نه یک روند، بلکه یک واقعیت)
هشدار قرمز:
در حالی که آمریکا درگیر جنگ با ایران است و شش ناو هواپیمابرش در خلیج فارس گیر افتادهاند...
چین با تمام قوا در تایوان در حال حمله است…
تایوان اعلام کرد:
۲۶ هواپیمای جنگی چینی در اطراف این جزیره در حال پرواز هستند.
۱۶ هواپیما به منطقه پدافند هوایی نفوذ کردند.
هفت کشتی جنگی جزیره را احاطه کردهاند.
این بزرگترین تهاجم هوایی و دریایی چین در چند هفته اخیر است.
زمانبندی تصادفی نیست.
✼ اول: چرا حالا؟
زیرا ناگهان دریچهای از فرصت استراتژیک باز شد:
• آمریکا در حال جنگ آشکار با ایران (خلیج فارس) است
• بر اساس گزارش های آمریکایی، ذخایر موشکی آمریکا به طور قابل توجهی کاهش یافته است.
• تمام نیروهای دریایی ایالات متحده در خاورمیانه هستند
• اقیانوس آرام تقریباً عاری از بازدارندگی آمریکا شده است.
چین ۱۶ روز آرامش را تحمل کرد... نه از روی عشق به صلح، بلکه منتظر لحظه مناسب.
✼ دوم: چرا تایوان به طور خاص؟
چون تایوان فقط یک جزیره نیست... تایوان شرکت TSMC را دارد، شرکتی که ۹۰ درصد تراشههای پیشرفته جهان را تولید میکند.
• بدون TSMC، تمام شرکتهای هوش مصنوعی از بین میرفتند.
• بدون TSMC، تولید تلفن و خودرو متوقف میشود
• اقتصاد جهانی در کما به سر میبرد
نیویورک تایمز به وضوح بیان کرد: سقوط تایوان به معنای «فلج شدن اقتصاد آمریکا» خواهد بود.
برخی تحلیلگران پیشبینی میکنند که شاخص S&P 500 با افت ۵۰ درصدی مواجه شود.
سوم: کره شمالی نیز در حال پیشروی است.
در حالی که جهان درگیر ایران است، کیم جونگ اون دیوانه به همراه دخترش پرتاب موشکهای بالستیک به سمت دریا را تماشا میکند.
• 10 موشک بالستیک از پیونگ یانگ شلیک شد
• رزمایشهای گلولههای جنگی که او شخصاً در آنها شرکت میکرد
پیام:
اگر چین در تایوان اقدامی انجام دهد، کره شمالی آماده است تا ژاپن و کره جنوبی را همزمان تهدید کند.
✼ چهارم: سناریوی وحشتناک
۱. چین به تایوان حمله میکند
۲. آمریکا درمانده است (نیرویی در دسترس ندارد، هیچ زرادخانه موشکی ندارد، کل ناوگان در خلیج فارس است)
۳. کره شمالی علیه ژاپن و کره اقدام میکند
۴. ایران در حال تشدید تنشها در تنگه هرمز است.
۵. روسیه در حال اعمال فشار بر اروپا است
نتیجه:
جنگ جهانی همزمان در سه جبهه
پنجم: سوال:
اگر چین این هفته اقدامی انجام دهد...
آمریکا با ناوهای هواپیمابر گیر افتاده در خلیج فارس، نفت ۱۰۰ دلاری، ارتشی فرسوده و متحدانی وحشتزده چه خواهد کرد؟
پاسخ: هیچی.
آمریکا در باتلاق خاورمیانه گیر افتاده است و چین این را به خوبی میداند.
✼ نتیجهگیری قاطع
آنچه امروز در تایوان اتفاق میافتد، یک مانور معمولی نیست.
این یک آزمون برای کل سیستم جهانی است.
اگر آمریکا سرگرم شود، تایوان سقوط خواهد کرد.
اگر تایوان سقوط کند، اقتصاد جهانی فرو میپاشد.
ما در آستانه جنگ جهانی سوم هستیم.
نه یک روند... این یک واقعیت است
در جواب کسایی که میگن چرا کم میزنیم باید گفت:
استراتژی الان بالا بردن هزینه برای طرف مقابله تا هم سریع تسلیم بشه
و هم دفعه بعد ترس ورود مجدد داشته باشه
همین برنامه و سناریو رو داریم پیش میریم و انصافا پیشرفت هم با حضور مردم داره اتفاق میافته
یکی از دلایل عدم مشارکت اروپاییهای مرده خور نمایش قدرت ایران بوده وگرنه اونا هبچ وقت به آمریکا نه نگفتن.
لیبی و افغانستان و عراق...
هرجا بساط مفتبری پهن بوده اونا همراهی کردن اما الان پا نمیدن و این تازه در شرایطیه که بابت اوکراین پیش آمریکا گیرن و چشمشون به دست و دهن آمریکاست
آدم به این عظمت ساخته شده توسط خامنهای تو این ۳۷ سال رهبریش باید سجده کنه
⚫️ رو شدن دست رژیم صهیونسیتی در ساخت ویدئوهای جعلی برای نتانیاهو/ دنیا به دروغگویی اینها پی برد
◾️پس از حدود یک هفته، امروز یک ویدیو از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر شد، اما گمانه زنی درباره هوش مصنوعی بودن این تصاویر، همچنان در شبکه ایکس ادامه دارد و ابهام دربارهی سلامت وی را بیشتر کرد، کاربران خارجی زیادی به این موضوع پرداختند