eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
⚫️ مقر مخفی موساد در بیت شمش بود! ◾️بیت شمش، جایی که مقر مخفی سازمان جاسوسی و تروریست یهود یعنی موساد بود؛ مقری که به شدت محافظت شده بود اما موشک ضد استحکامات ایران آن را در هم کوبید، به شکلی  که بعد از گذشت دو هفته از زمان انهدام این مقر، هنوز هم نتوانسته‌اند تعدادی از اجساد متعفن تروریست‌ها را خارج کنند. در هنگام اصابت موشک، بالغ بر 225 افسر موساد در آنجا حضور داشتند تا جنگ و خرابکاری علیه ایران را مدیریت کنند. ◾️اما خدای مردم ایران بزرگ‌تر از آن بود که بتوانند مخفی بمانند و این مخفی‌گاه که پیش از جنگ با اقدامات اطلاعاتی شناسایی شده بود، با دقت هر چه تمام‌تر هدف قرار گرفت تا اشک سرکرده‌های رژیم را در بیاورد. تلاش دشمن برای اینکه بگوید اینجا یک پناهگاه بوده، یک دروغ زشت و زننده بود؛ حتی یک نفر زیر ۱۸ سال به عنوان کشته و زخمی از این نقطه خارج نشدند؛ همه افسران زبده و کارکشته بودند که توسط ایران کشته شدند یا برای همیشه از کار برکنار شدند. ◾️درد این حمله البته با حملات دقیق و حساب شده بعدی بیشتر هم شد؛ آن‌ها فکر نمی‌کردند که ایران بتواند اینجا را پیدا کرده و در هم بکوبد. در آخرین اخبار آمده است که تعدادی از افسران موساد در طبقه منفی 4 در این نقطه گیر افتاده و خفه شده‌اند... این فقط گوشه‌ای از انتقام نیروهای مسلح کشور بابت ترورها و جنایات این تروریست‌ها بود.
در میدان دیپلماسی و نظامی و امنیتی ایران مشغول شخم زدن سرزمین‌های اشغالی و منافع آمریکا در غرب آسیا است، اما در ایتا ایران مشغول مذاکره و آتش‌بس است. آقایون، خانما، این مملکت رهبر داره این مملکت بزرگتر داره شما یا برای امام سیدمجتبی خامنه‌ای شأنیت ولی امر قائلید، یا نیستید... قطعا *امام خامنه‌ای ثانی* هوشیار است چون خیلی خوب می‌شناسد صحنه را و کسانی که به پدرش خیانت کردند را... جنگ و صلح در اختیار فرمانده کل قوا است. او فرمود : آتش بس، میگوییم سمعا و طاعتا او فرمود جنگ میگوییم لبیک حکم آنچه تو فرمایی... به نظر پیام‌های مربوط به آتش بس که داره در فضای مجازی منتشر میشه کار عوامل دشمن هست. دشمن چند روز پس از آغاز جنگ بدنبال آتش‌بس بود و تا حالا ایران قبول نکرده... یک بیارید دولت و نظامی‌ها گفته باشند آتش‌بس.!!! آخه چرا به شعور خودتون توهین می‌کنید و هرچیزی و باور می‌کنید بازم میگیم این مملکت بزرگتر داره که جنگ و صلح در ید اوست ........@antisaloosion
آنتی سالوسیون
❌در میدان دیپلماسی و نظامی و امنیتی ایران مشغول شخم زدن سرزمین‌های اشغالی و منافع آمریکا در غرب آسیا
نظام کار خودش رو بلده!!✅ بحمدالله داره با قدرت و اقتدار پیش میره!!👌🏻 به لطف خدا، کشتیبان، هم مهارت لازم رو برای هدایت کشتی داره، هم به نقشه راه کاملا آشناست!!!✅ زیرمجموعه‌های نظام، گاهی دچار نقصان میشوند؛ اما ان‌شاءالله نقص‌ها برطرف میشه به یاری خدا مهم اینه که چشمها و گوشها فقط به حرف کشتیبان باشه؛ نه به حرف سوپرانقلابی‌‌های غرغرو نه به حرف عدالتخواران نه به حرف غربزدگان......... ™ @antisaloosion
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨بخشی از صوت‌های ارسالی مردم به شبکه اسرائیلی اینترنشنال صوت سومی خیلی پرمغز بود (:
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاکبان باشرف و با بصیرت چه جملاتی گفت ماشاءلله 👌 درد و بلات بخوره تو سر خیلی ها ™ @antisaloosion
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه با همسر خانمی که در راهپیمایی روز قدس به شهادت رسید ‌ یه لحظه برگشتم دیدم سر خانمم … ™ @antisaloosion
سقوط آزاد بورس دبی،‌ پس از آغاز جنگ. هیچ وقت از امارات مخصوصا اون شهر دبی خوشم نمیومد، شهری که بناش روی خون و عرق هزاران انسان بی گناه هندی پاکستانی بنگلادشی افغانی و آفریقایی بنا شده دبی شعبه دوم اسرائیله ™ @antisaloosion
خلاصه تحولات جنگ در هفدهمین روز نبرد عاشورایی ملت ایران: 1-تنگه هرمز به طور کامل بسته شد و رفت و آمد از آن به صفر رسید. این اتفاق علی رغم تهدیدات ترامپ صورت گرفت. 2-ایران و حزب‌الله به باقی‌مانده ذخایر پدافندی رژیم اسراییل در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند و باز هم ظرفیت پدافندی این رژیم بیشتر تحلیل رفت. 3-مجددا مابقی تاسیسات راداری جدید امریکا در بحرین و امارات هدف قرار گرفت. 4-به تلافی حمله به تاسیسات غیرنظامی، شرکت‌های وابسته به امریکا در سراسر منطقه هدف قرار گرفت و تهدید شد در صورت تعرض مجدد به زیرساخت‌های نفتی ایران، تمام تأسیسات انرژی کشور مبدأ تهدید، هدف قرار خواهد گرفت. ™ @antisaloosion
🚨⚠️ جناب ابر قدرت و سگ هارش، مثل خر تو گل گیر کردن... ™  @antisaloosion
⁉️تعدادی از دوستان پرسیدند: آمریکا حمله نظامی خواهد کرد؟ ترامپ در شرایطی خوبی قرار ندارد او در واقع کیش و مات شده است و به هر ترفندی که کوچکترین امیدی برای خروج از این وضعیت داشته باشد میل پیدا می‌کند. این بازی را فرماندهان نظامی ایران به شیوه ای تعریف کردند که ترامپ را مجبور به اشتباهات پی در پی کنند حمله زمینی یکی از این اشتباهات است. ™ @antisaloosion
🐷رئیس‌جمهور دلقک آمریکا: ایران کشوری با قدرت بسیار زیاد است. ایران قدرت عظیمی دارد. هیچ‌کس انتظار نداشت ایران به کشورهای خلیج حمله کند. ما شوکه شدیم. آن‌ها پاسخ دادند و مقابله کردند. ™ @antisaloosion