eitaa logo
آنتی سالوسیون
3.5هزار دنبال‌کننده
4.3هزار عکس
4.1هزار ویدیو
13 فایل
از سالهای آخر دهه‌ی اول انقلاب به بعد،دشمنان انقلاب و جبهه‌ی دشمن یک سیاستی را طراحی کردند و آن سیاست این بود که از قم آنتی‌تز انقلاب درست کنند. همان طور که انقلاب از قم جوشید، یک ضد انقلاب هم از قم به وجود بیاورند. امام خامنه ای راه ارتباطی @nooretabyin
مشاهده در ایتا
دانلود
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مصاحبه با همسر خانمی که در راهپیمایی روز قدس به شهادت رسید ‌ یه لحظه برگشتم دیدم سر خانمم … ™ @antisaloosion
سقوط آزاد بورس دبی،‌ پس از آغاز جنگ. هیچ وقت از امارات مخصوصا اون شهر دبی خوشم نمیومد، شهری که بناش روی خون و عرق هزاران انسان بی گناه هندی پاکستانی بنگلادشی افغانی و آفریقایی بنا شده دبی شعبه دوم اسرائیله ™ @antisaloosion
خلاصه تحولات جنگ در هفدهمین روز نبرد عاشورایی ملت ایران: 1-تنگه هرمز به طور کامل بسته شد و رفت و آمد از آن به صفر رسید. این اتفاق علی رغم تهدیدات ترامپ صورت گرفت. 2-ایران و حزب‌الله به باقی‌مانده ذخایر پدافندی رژیم اسراییل در سرزمین‌های اشغالی حمله کردند و باز هم ظرفیت پدافندی این رژیم بیشتر تحلیل رفت. 3-مجددا مابقی تاسیسات راداری جدید امریکا در بحرین و امارات هدف قرار گرفت. 4-به تلافی حمله به تاسیسات غیرنظامی، شرکت‌های وابسته به امریکا در سراسر منطقه هدف قرار گرفت و تهدید شد در صورت تعرض مجدد به زیرساخت‌های نفتی ایران، تمام تأسیسات انرژی کشور مبدأ تهدید، هدف قرار خواهد گرفت. ™ @antisaloosion
🚨⚠️ جناب ابر قدرت و سگ هارش، مثل خر تو گل گیر کردن... ™  @antisaloosion
⁉️تعدادی از دوستان پرسیدند: آمریکا حمله نظامی خواهد کرد؟ ترامپ در شرایطی خوبی قرار ندارد او در واقع کیش و مات شده است و به هر ترفندی که کوچکترین امیدی برای خروج از این وضعیت داشته باشد میل پیدا می‌کند. این بازی را فرماندهان نظامی ایران به شیوه ای تعریف کردند که ترامپ را مجبور به اشتباهات پی در پی کنند حمله زمینی یکی از این اشتباهات است. ™ @antisaloosion
🐷رئیس‌جمهور دلقک آمریکا: ایران کشوری با قدرت بسیار زیاد است. ایران قدرت عظیمی دارد. هیچ‌کس انتظار نداشت ایران به کشورهای خلیج حمله کند. ما شوکه شدیم. آن‌ها پاسخ دادند و مقابله کردند. ™ @antisaloosion
5.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥بعد از ۱۵ روز اینترنشنال هم اعتراف کرد: حمله به مدرسه میناب و کشتار دختران و کودکان بی‌گناه، کار آمریکایی‌ها بود
برنامه‌نویس باسابقه‌ی ساکن کالیفرنیا: ‌«سطحی که ایران ارتش آمریکا رو لت و پار کرده انقدر زیاده که اصلا نمیتونی هیچ جوره بزرگ‌نمایی‌ش کنی. [یعنی سطح تخریب بقدری بالاست که هرچی بخوای ازش بگی باز غلو_نیست.]
تقریبا می توان اذعان کرد که از این هفته که هفته سوم جنگ می شود، ما طبق تحلیل پیوستی وارد مرحله جنگ انرژی و منازعه ژئوپولیتیک پایه گام برداشته ایم. چنانچه این مرحله همانند فاز جنگ نظامی از سوی مجموعه تصمیم گیر جمهوری اسلامی به درستی و با هوشمندی مدیریت شود و چنانچه ترامپ تا آخر هفته نتواند تصمیم سخت برای پایان جنگ را اعلام کند، در طی هفته های پیش رو مجبور خواهد شد دست به انتخاب سختی بزند که دیگر در این اعلام دیرهنگام، شاهد سوزانده شدن همه برگ های خودش می باشد... آنوقت ما می مانیم و تنبیه اساسی رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی اروپا و بدون حمایت آمریکا. در آن مقطع پیش رو، اگر اروپا می توانست یا می خواست پشتیبانی جنگی کند،اکنون در معرکه تنگه هرمز ورود می کرد و اگر آمریکا می خواست حمایت کند،اعلام پایان جنگ نمی کرد.ـ. پوریا طیبی ™ @antisaloosion
🔺این تصویر مرد ۵۰ یا ۶٠ ساله نیست! چهره جوان ۲۸ساله‌ای است که پس از چند شبانه روز نبرد سخت با دشمن و نداشتن استراحت در عملیات بدر اینچنین خسته نظاره‌گر من و شماست...! ™ @antisaloosion
📸 ‌ایران پس از پرداخت وجه محموله به یوان چین، به اولین نفتکش غیرایرانی اجازه عبور از ‌تنگه هرمز را داد. 🔹این اقدام ایران یعنی حمله به پترودلار؛ یعنی اتصال ۲۵ درصد از نفت و گاز دنیا به پول چین، یعنی افول دلار. 🔹ایران احتمالا امتیاز سنگینی از چین در ازای یوانیزه کردن تنگه هرمز بگیرد. ™ @antisaloosion