🔺این تصویر مرد ۵۰ یا ۶٠ ساله نیست! چهره جوان ۲۸سالهای است که پس از چند شبانه روز نبرد سخت با دشمن و نداشتن استراحت در عملیات بدر اینچنین خسته نظارهگر من و شماست...!
™ @antisaloosion
📸 ایران پس از پرداخت وجه محموله به یوان چین، به اولین نفتکش غیرایرانی اجازه عبور از تنگه هرمز را داد.
🔹این اقدام ایران یعنی حمله به پترودلار؛ یعنی اتصال ۲۵ درصد از نفت و گاز دنیا به پول چین، یعنی افول دلار.
🔹ایران احتمالا امتیاز سنگینی از چین در ازای یوانیزه کردن تنگه هرمز بگیرد.
™ @antisaloosion
پیامی از علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد.
رسانههای رژیم صهیونیستی دقایقی پیش مدعی ترور علی لاریجانی شده بودند.
❌❌
آنتی سالوسیون
پیامی از علی لاریجانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور تا دقایقی دیگر منتشر خواهد شد. رسانههای رژیم
اگر اطرافتون هستند کسانیکه شایعات رو دهن به دهن میچرخانند و دلسوز ایران هستند بگید بی هیچ عنوان انقدر شایعات رو دهن به دهن نچرخانند...رژیم به دنبال یک گرای ناخواسته و ترور نیروهای مؤثر انقلابه
🔺سازمان بسیج مستضعفین: شبکه بزرگ درمانگاههای بسیج «مهر شفا» در همه شهرهای کشور به همه آسیب دیدگان و مجروحان جنگ رمضان خدمات رایگان ارائه خواهد داد.
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 هنرنمایی بسیار زیبای «هوش مصنوعی» در به تصویر کشیدن لحظه ترور مقام معظم رهبری، جایگزینی آیت الله مجتبی خامنه ای و پاسخ آخرالزمانی ایران به ترامپ و نتانیاهو!
اللَّهُمَّ اجْعَلْنِي فِي دِرْعِكَ الْحَصِينَةِ الَّتِي تَجْعَلُ فِيهَا مَنْ تُرِيدُ.
23.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 وقتی پیرس مورگان هم زبان به اعتراف میگشاید!
🔻در دوران مدرن هیچ جنگی نبوده که پس از شروع آن اکثریت مردم آمریکا از آن حمایت نکرده باشند اما در جنگ علیه ایران چنین نیست. این جنگی نامحبوب است. اکثریت آمریکاییها نمیخواهند آمریکا در حال جنگ باشد.
بالاخره این برادرا نان میخورند در این فضا برا همین شاید یک کلمه از باگ ها چیزی نمیگن...
اگر یک نفر مثلا در تلگرام یا روبیکا کانال داشته باشه و در اینجا هم تجربه کانال داری داشته باشه متوجه میشه من چی میگم..
خیلی وقت ها بدون باز کردن پی وی زحمت باز کردن پی وی رو هم خودشون میکشن...
دیگه اینکه خیلی وقت ها ۱۰ تا ۱۲ پیام رو بخواهی با هم بفرستی نمیره به کنار...
اگر تلگرامو اینستا و... خطر امنیتی دارند اینجا شرایط به نوعی شاید خطرناک تر هم باشه چون به اسم انقلابیگری دارند در کانال های پرمخاطب و کم مخاطب یا علیه رئیسی یا پزشکیان یا عراقچی یا امیر عبدالهیان یا...یا...یا.... تبلیغ تحصن میکردند و میکنند یا میگویند من mp3 آقا نیستم و...
چرا این حرفارو زدم...
چون فقط از این جریان برمیآید تا بلافاصله که ملت به خاطر بسته شدن نت بین الملل آمدن در اینجا وسط جنگ حمله کنند به فلان مسئول...
اگر بهانه امنیت ملی است اینجا هم دارد رئیس جمهور و رئیس مجلس و ق.ق و... فحش میخورد و دعوت به تجمعات خلاف بیانات رهبر شهید میشود..این هم امنیت ملی است و خطای شناختی به گفته برخی خطرناک تر هم هست
ضمنا خوب است در خصوص کمک های دولتی اطلاع رسانی شفافی شود تا قضاوت بهتری صورت بگیرد وگرنه سوق دادن ملت به سکوی خارجی یکی از عواملش میتواند فاصله زیاد خدمات و اختیارات و کیفیت خدمات هم باشد
10M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 اشکهای جاسوس رسانهای که از صهیونیستها بخاطر کشتار مردم تشکر میکرد!
👈🏻 اصلا فکر نمیکردم اینطور بشه!
سر خاک و جان مردم با کسی تعارف نکنید
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 برخورد بدون اغماض سازمان اطلاعات سپاه با کسانی که فیلمهای اصابت موشک داخل ایران را برای شبکه های معاند خارجی تهیه و ارسال کنند.
بخش مهم و قابل توجهی از اطلاعات رابطین با شبکه ایران اینترنشنال هک شده و با جزییات در اختیار است.