🔻 فارین افرز: آمریکا هیچ گزینه خوبی در قبال ایران ندارد
🔹️دولت ترامپ در «تله گزینههای بد» گرفتار شده، چرا که نه حملات سنگین هوایی منجر به تسلیم ایران گشته و نه عقبنشینیِ بدون دستاورد برای اعتبار آمریکا ممکن است.
🔹️ترامپ برای جلوگیری از فرو رفتن در یک باتلاق فرسایشی و دائمی، نیازمند به یک راه خروج نیاز دارد.
🚨رئیس اپوزیسیون عسرائیل:
فاجعه در راه است
🚨 کانال ۱۲ رژیم:
در یک فایل صوتی فاششده از جلسه کابینه، ایال زامیر رئیس ستاد ارتش عسرائیل هشدار داده که ارتش عسرائیل پس از یک دوره طولانی درگیری، به نقطه فروپاشی نزدیک میشود.
🔸زامیر به وزرا گفته:
«من ده هشدار جدی مطرح میکنم» و بر ضرورت فوری تصویب قوانین جدید درباره سربازگیری، نیروهای ذخیره و تمدید مدت خدمت تأکید کرده است.
🔸 «نیروهای ذخیره در این شرایط بحرانی قادر به ادامه نخواهند بود ، طولی نخواهد کشید که ارتش عسرائیل حتی برای مأموریتهای امنیتی روزمره نیز دیگر کارایی نداشته باشد.»/شنیدهها
🚨 یدیعوت آحرونوت:
نتانیاهو در درک مواضع ترامپ درباره جنگ با ایران با مشکل مواجه شده است
او نمیداند جنگ در ایران چقدر طول خواهد کشید و همین او را سردرگم کرده است
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ترامپ: ناوهای هواپیمابر انگلیس مقابل ناوهای ما اسباببازی هستند.
✍خدایا شکرت که دشمنان ما را از احمق ها قرار دادی
طرف رسماً خرِ
🔻سوخترسان آمریکایی از مبدا عربستان عازم تلآویو
🔹 با وجود تکذیبهای دروغین سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس مبنی بر بیطرفی در جنگ آمریکایی صهیونی علیه ایران اما شواهد و قرائن نشاندهنده همدستی این رژیمها با دشمنان مردم ایران است.
🔹 این کشورها آسمان و زمین خود را برای تهاجم علیه مردم ایران باز گذاشتهاند و شرایط را برای این اقدام جنایتکارانه فراهم کردهاند.
™ @antisaloosion
9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یک نمونه از دخترانی که اون زن و شوهر خرمقدس رفتن گیر دادن به حجابشون...
طرف همین الان پشت موتورش با دلش اومده پرچم گرفته حالا فکر کن این وسط بیان بگن وضعتو درست کن...
خدایا انقلابیارو از دست بازوان صهیونیست نجات بده
#وحدت_ملی
#وحدت_مردم_با_مسئولین
™ @antisaloosiin
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹سربازان ما در گهواره هستند
ان شاءالله مراقبت کنند که از این بچه یک زینب سلیمانی تربیت بشه تا طالبی دارستانی
آنتی سالوسیون
غروب متنی تحت عنوان نامه بعضی حوزویان سرشناس منبری در خصوص آنچه ۵ شرط ایران معرفی شده، منتشر گردیده است.
۱_ برای بنده نه آن پنج شرط ادعایی ارزش دارد و نه این نامه ادعا شده از سوی بعضی اعزه و نه آنچه شب ها متاسفانه به اسم بعضی مطالبات من درآوردی از سوی برخی میکروفن دارهای... مطرح می شود.
همه بدانند و به دوستانی که ناجوانمردانه قضاوت می کنند هم بگویند؛ آنچه فقط و فقط برای بنده معتبر است در دو بیانیه ولی فقیه گنجانده شده است. اگر تکمله ای یا هرعنوانی لازم باشد معظم له منتشر می فرمایند.
اساسا بعد از شهادت آقا، اینهمه مقابل افراد و جریانات... سکوت کرده خون دل خورده ایم تا فقط حرف ولی فقیه شنیده شود نه حرف دیگری. باز عده ای شروع کرده اند ساز خودشان را از دیدگاه ولی فقیه و از زبان مردم کوک کردن...
۲_ تا آنجایی که از بعضی آقایانی که اسمشان در نامه آمده شناخت چهره به چهره و فکری دارم، بعید است این عزیزان چنین نامه ای را امضا کرده باشند. نه آنکه متن آن مقام گمنام سیاسی_امنیتی برایم اعتبار قطعی دارد و یا خدایی نکرده بزرگوارانی که مدعی شده امضا کرده اند، مسیرشان اشتباه است بلکه ادبیات مندرج در نامه آقایان ظاهرا در پاسخ به نقل قولی است که نمی تواند فعلا سند رسمی جمهوری اسلامی تلقی گردد و از بعضی آقایان بسیار بدور است که برپایه سند غیررسمی چنین نامه ای را امضا کرده باشند.
بله اگر صاحب نقل قول مشخص و از مقامات رسمی می بود،آنگاه می توان در خصوص درست بودن یا نبودنش نظر اینچنین گسترده داد مگر آنکه بفرمایند ما از اصالت عناوین شروط و فرد بازگو کننده که از مقامات رسمی جمهوری اسلامی است مطلع می باشیم که تاکنون چنین سخنی بزرگواران نگفته اند.
دکترپوریا طیبی
🚨آتلانتیک: ایران نیازی به شکست دادن کامل آمریکا ندارد؛ کافی است با جنگ نامتقارن مقاومت کند.
🚨 معاریو: موشکبارانهای حزبالله متوقف نمیشود
آنتی سالوسیون
دوستان !
آقای سعیدی آریا گفتن هیچ اجازه و هماهنگی با بنده انجام نشده است..