🔴 ارتش عسرائیل به نقطه شکست و فروپاشی نزدیک شده!!
🔸اعترافات مهم رئیس خبیث ستاد ارتش عسرائیل؛
🔹️کانال ۱۲ عسرائیل :
در یک ضبط کابینه که به بیرون درز کرده است رئیس ستاد کل عسرائیل، ایال زامیر، هشدار داد که ارتش دفاعی اسرائیل (IDF) پس از درگیری طولانی به نقطه شکست نزدیک میشود.
🔹️«من ده پرچم قرمز را بالا میبرم»، زامیر به وزرا گفت و بر نیاز فوری به قوانین جدید درباره سربازی، ذخیرهها و خدمت طولانیمدت تأکید کرد.
🔹️«ذخیرهها تحت این شرایط دراماتیک قادر به مقاومت نخواهند بود»، او افزود و هشدار داد که «زمان زیادی طول نخواهد کشید تا ارتش دفاعی عسرائیل حتی برای مأموریتهای امنیتی معمولی نیز مناسب نباشد.»
™ @antisaloosion
🚫چرا نباید در شرایط جنگی خبر از سلامتی افراد نظامی بگیریم؟
اگر اون فرد سالم باشه ⬇️
هدف حمله بعدی میشه
اگر اون فرد سالم نباشه⬇️
تایید موفقیت حمله
بهترین کار = سکوت تا اعلام رسمی نظام
«نه تایید کنید نه رد کنید»
این کار برای سلامتی افراد نظامیه
و خیلی مهمه؛ لطفاً رعایت کنیم...
™ @antisaloosion
🔻 تسنیم: بیش از یک میلیون رزمنده برای نبرد زمینی با آمریکا سازماندهی شدهاند.
™ @antisaloosion
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از زبان خودشون 👆
✅بسیار #شنیدنی و #منطقی
🔸️هیچکدوم از مقامات ایران فرار نکردن
یه دونه آخوند فرار نکرد
خیلی از مسئولان و رهبر شهید شدن
اگه شاهزاده راست میگه مثل امام خمینی پاشه بره ایران
فقط گوش کنید رسما شست و رفت
بدون تعصب گوش بدین این دیگه دوست و مریدشون بود
™ @antisaloosion
⭕️ چرا در زمان جنگ شرایط فروشگاهها و وضعیت بازار جنگی نیست؟!
🔲 شاید وضعیت آن قدر برای ما عادی باشد که هیچ وقت از خود نپرسیم چگونه فروشگاهها و بازارهای کشور در شرایط جنگی، پر از کالا و اجناس مختلف هستند⁉️
✅ چگونه کالاهای اساسی به وفور در دسترس است؟
✅ ذخیرهسازی کالاهای اساسی چگونه انجام شده است؟
✅ واردات و ترخیص کالا چگونه به روانی انجام میشود؟
✅ چگونه حقوقها سر موعد و بدون اشکال پرداخت میشود و برای امسال بدون نگرانی افزایش یافته است؟
✅ چرا داروخانهها بدون مشکل در حال کار هستند؟
✅ اورژانسها و بیمارستانها چگونه بدون وقفه در حال خدمترسانی هستند؟
🔶 مگر کشور در حال جنگ نیست؟ مگر چند مخزن سوخت، چند بیمارستان، خانه و زندگی مردم، مدرسه، کلانتری، اداره و مسئولین مورد حملۀ دشمن قرار نگرفتهاند؟
✅ چگونه هیچ وقفه و مشکلی برای ارائۀ بنزین و سی.ان.جی وجود ندارد؟
✅ عجیب نیست که نانواییها سهمیۀ آرد خود تا پایان فروردین را در حالی تحویل گرفتهاند که قبلاً هفته به هفته توزیع میشد؟
✅ دانشگاهها و مدارس را چه کسی برنامهریزی میکند و سامان میبخشد؟
✅ یارانهها و سبدهای کالا چگونه در اختیار مردم قرار میگیرد؟
❇️ و در یک کلام، چگونه است که در زمان جنگ، امور اجرایی کشور در بهترین شرایط جلو میرود و شرایط جنگی بر آن حاکم نیست؟!
آیا به جز این است که دولت محترم در حال مجاهده و پیشبرد امور است؟!
از آقای دکتر پزشکیان، دولت محترم و همۀ زیرمجموعهها تشکر میکنیم.
™ @antisaloosion
آنتی سالوسیون
🔻رائفیپور چندی پیش از نامهاش به رهبر معظم انقلاب و هامش ایشان که گفتهاند «با عزم به مسیر خود ادا
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔶تجمع غیر قانونی مقابل وزارت خارجه ...
آقای رائفی پور که نامه آقا را هرچه در کانال گفتیم منتشر نشد تا آقا در قید حیات بودند ببینیم نظر رهبر شهید چه بوده در مورد شما؛ اما سؤالی داریم...
آیا پرونده اتهام پولشویی شما دارد به رأی نهایی میرسد؟
ممنون که با حضورتون در این تجمعات نشان میدهید فقط نگران اسلام و کشورید؛ فقط
🔴🔴🔴 بیانیه فوق مهم کانال بچه های بالا
سلام
لطفا این پیام را در ایتا ، روبیکا ، بله و تمام پیام رسان ها منتشر کنید :
تا کنون ده ها کانال انحرافی و شبهه ساز به ظاهر مذهبی در ایتا به دستور مراجع قانونی حذف شده اند.
ما امروز تذکری (به دور از تفرقه افکنی و توهین و تهمت) به این کانال ها دادیم که 1- برای مردم انتظار و توقع بیجا در خصوص آتش بس نسازید
2- به رهبری تهمت نبندید
در کمال ناباوری متوجه شدیم یک کاربر در ایتا برای کانال ما گزارش تخلف زده و اپراتور ایتا (نه به درخواست مرجع قضایی که به درخواست یک کاربر) کانال ما را مسدود کرده است.
به مخاطبین عزیز اعلام میکنیم ما در پیام رسان ایتا در حال مکاتبه با مدیران محترم و پشتیبانی هستیم.
eitaa.com/bachehay_bala1
eitaa.com/bachehay_bala1
@bachehay_bala1
@bachehay_bala1
@bachehay_bala1
فعلا محتواهای ما (که بار حقوقی ندارد و تفرقه نیست در تمام پیام رسان ها در دسترس است.
در ایتا هم فعلا به کانال دوم ما مراجعه کنید تا ببینیم مکاتبه ی ما با ایتا به کجا میرسد.
التماس دعا
شبهه ‼️
خدا نگذره از مسئولینی ک زیر پرچم اسلام و ب اسم دین
با دزدی و خیانت هاشون اینطور
ب اعتقادات مردم و بخصوص جوان هامون بازی کردن ..
تا اونجایی ک نصف جوان هامون از دین برگشتن و حتی دیگه ن نماز میخونن و ن روزه میگیرن
پاسخ ✅👇
اولا اشتباه است که فکر کنیم [مسئولین خائن] در کشور ما زیاد هستند بلکه معتقدیم [مسئولین خادم] بیشتر از خائن هستند به دو دلیل
۱. اگر خائنین بیشتر بودند آمریکا و اسرائیل احتیاج به حمله نظامی نداشت .
چرا که اگر این بود خائنین که همان سربازان خودشون هستند باعث سقوط نظام میشدند و دیگر نیاز به حمله نیست
دشمن چون دید از خائنین و نفوذی هایش کاری پی نبرده و خادمهای مردم و اسلام بیشترند و از دین و نظام و اسلام و مردم حمایت میکنند عصبانی شد و به حمله نظامی دست زد
۲. همیشه [غیر طبیعی ها]جلوه گری بیشتری دارند تا [طبیعی ها] .
در یک خیابانی که همه زنها با حجاب رفت و آمد میکنند وقتی یک زن سرلخت و لباس باز بیرون میآید ، اونی که دیده میشه زنان باحجاب نیستند بلکه زن بی حجاب است
یعنی غیر طبیعی ها توجه بیشتری ایجاد میکنند
خائنین داخلی همان غیر طبیعی ها هستند بخاطر همین بیشتر دیده می شوند.
تا جایی که اگر چند اختلاس در یک کشور اتفاق بیفتد بسیار پر رنگ و زیاد دیده میشود ولی اگر هزاران پروژه تولیدی . علمی . فناوری . پزشکی و هوافضا و ...انجام شود گویی که اصلا اتفاق خاصی نیفتاده .
نکته مهم بعدی ؛
من معتقد نیستم که [خیانت] برخی باعث [بی دینی] برخی می شود . بلکه معتقدم بیش از این که خیانت برخی از مسئولین باعث بی دینی برخی شده ، این [جهالت خود شخص است ] که با بهانه خیانت و فساد برخی مسئولین، بی دین یا ضد انقلاب میشود آنهم به دلایل زیر
۱. شخص جاهل ، کثرت مسئولین خادم و بسیاری از رشدها و زیبایی ها و موفقیت های ملی که ذیل همین انقلاب و همین مسئولین بدست آمده را نمی بیند یعنی [نمی تواند ببیند]
ذهنش مانند مگس عمل میکند بطوری که از بدنی که این همه تمیزی دارد فقط همان زخم چرکینی که در یک بخش از بدن است را می بیند و روی همان می نشیند
حتی اگر یک یک زیبایی ها را نشانش بدهی باز ذهنش بر اساس جهلش که منفی گرا و زشت بین است [نمی تواند زیبایی] را ببیند
ذهن او مثل زنبور نیست که روی گل ها و زیباییها بنشیند
۲. شخص جاهل ، به دین یا نظام بدبین میشود چون آنقدر عاقل نیست که بین علی علیهالسلام و یار علی که فساد کرده تفکیک کند .
بله طبیعی هم هست که عده ای بنام دین و یا انقلاب ظلم کنند چون منافقین کارشان همین است و بس ، ولی انسان عاقل از عمل برخی انسانها به چنین نتیجه ای نمیرسد که اگر کسی [نمازخوان دزد] بود پس [نماز] بد است بلکه می گوید اون دزدی که نماز میخواند آدم بدی است
برخی اسلام و یا انقلاب را کنار گذاشتند چون بین
[مسلمان فاسد] و [اسلام]
و بین
[انقلابی فاسد] و [انقلاب]
نمی توانند تمیز قائل شوند
بنظرم جاهل چنین عاقبتی دارد که اگر نتواند بین خائنین به کشور و خادمین به کشور و اصل انقلاب تفکیک کند حتما یا بی دین می شود یا ضد انقلاب
™ @antisaloosion