شبهه ‼️
خدا نگذره از مسئولینی ک زیر پرچم اسلام و ب اسم دین
با دزدی و خیانت هاشون اینطور
ب اعتقادات مردم و بخصوص جوان هامون بازی کردن ..
تا اونجایی ک نصف جوان هامون از دین برگشتن و حتی دیگه ن نماز میخونن و ن روزه میگیرن
پاسخ ✅👇
اولا اشتباه است که فکر کنیم [مسئولین خائن] در کشور ما زیاد هستند بلکه معتقدیم [مسئولین خادم] بیشتر از خائن هستند به دو دلیل
۱. اگر خائنین بیشتر بودند آمریکا و اسرائیل احتیاج به حمله نظامی نداشت .
چرا که اگر این بود خائنین که همان سربازان خودشون هستند باعث سقوط نظام میشدند و دیگر نیاز به حمله نیست
دشمن چون دید از خائنین و نفوذی هایش کاری پی نبرده و خادمهای مردم و اسلام بیشترند و از دین و نظام و اسلام و مردم حمایت میکنند عصبانی شد و به حمله نظامی دست زد
۲. همیشه [غیر طبیعی ها]جلوه گری بیشتری دارند تا [طبیعی ها] .
در یک خیابانی که همه زنها با حجاب رفت و آمد میکنند وقتی یک زن سرلخت و لباس باز بیرون میآید ، اونی که دیده میشه زنان باحجاب نیستند بلکه زن بی حجاب است
یعنی غیر طبیعی ها توجه بیشتری ایجاد میکنند
خائنین داخلی همان غیر طبیعی ها هستند بخاطر همین بیشتر دیده می شوند.
تا جایی که اگر چند اختلاس در یک کشور اتفاق بیفتد بسیار پر رنگ و زیاد دیده میشود ولی اگر هزاران پروژه تولیدی . علمی . فناوری . پزشکی و هوافضا و ...انجام شود گویی که اصلا اتفاق خاصی نیفتاده .
نکته مهم بعدی ؛
من معتقد نیستم که [خیانت] برخی باعث [بی دینی] برخی می شود . بلکه معتقدم بیش از این که خیانت برخی از مسئولین باعث بی دینی برخی شده ، این [جهالت خود شخص است ] که با بهانه خیانت و فساد برخی مسئولین، بی دین یا ضد انقلاب میشود آنهم به دلایل زیر
۱. شخص جاهل ، کثرت مسئولین خادم و بسیاری از رشدها و زیبایی ها و موفقیت های ملی که ذیل همین انقلاب و همین مسئولین بدست آمده را نمی بیند یعنی [نمی تواند ببیند]
ذهنش مانند مگس عمل میکند بطوری که از بدنی که این همه تمیزی دارد فقط همان زخم چرکینی که در یک بخش از بدن است را می بیند و روی همان می نشیند
حتی اگر یک یک زیبایی ها را نشانش بدهی باز ذهنش بر اساس جهلش که منفی گرا و زشت بین است [نمی تواند زیبایی] را ببیند
ذهن او مثل زنبور نیست که روی گل ها و زیباییها بنشیند
۲. شخص جاهل ، به دین یا نظام بدبین میشود چون آنقدر عاقل نیست که بین علی علیهالسلام و یار علی که فساد کرده تفکیک کند .
بله طبیعی هم هست که عده ای بنام دین و یا انقلاب ظلم کنند چون منافقین کارشان همین است و بس ، ولی انسان عاقل از عمل برخی انسانها به چنین نتیجه ای نمیرسد که اگر کسی [نمازخوان دزد] بود پس [نماز] بد است بلکه می گوید اون دزدی که نماز میخواند آدم بدی است
برخی اسلام و یا انقلاب را کنار گذاشتند چون بین
[مسلمان فاسد] و [اسلام]
و بین
[انقلابی فاسد] و [انقلاب]
نمی توانند تمیز قائل شوند
بنظرم جاهل چنین عاقبتی دارد که اگر نتواند بین خائنین به کشور و خادمین به کشور و اصل انقلاب تفکیک کند حتما یا بی دین می شود یا ضد انقلاب
™ @antisaloosion
🚨 روشن شدن آژیرها در بئرالسبع، نواتیم، بحر المیت و ۵۷ نقطه دیگر از جنوب سرزمینهای اشغالی
آنتی سالوسیون
🔴🔴🔴 بیانیه فوق مهم کانال بچه های بالا سلام لطفا این پیام را در ایتا ، روبیکا ، بله و تمام پیام رسان
🔴🔴🔴
این کانال آقای موسوی رو هم بستن که فعالیتشون در این کانال ادامه داره👇🏻
🆔 @roshana_media
🔴 همه از شدت واکنش ایران مبهوت شده اند!!
🔷 توییت فعال حقوق بشر ساکن در لسآنجلس:
عسرائیل امروز کاملاً در هم کوبیده شده است. دوستانم عکسهایی از مکانهای مورد اصابت قرار گرفته که گزارش نشدهاند برای من میفرستند.
امروز یک عسرائیلی دیگر در نهاریا کشته شد. دلتا تمام پروازها را تا سپتامبر لغو کرد. تمام کشور از شدت واکنش ایران مبهوت شده است.
™@antisaloosion
«نگرانی از هلی برن آمریکا»
هلی برن یعنی چی؟
+ انتقال نیروی نظامی با بالگرد به نقطهای
محدودیت های هلی برن؟
+محدودیت سرعت(۲۰۰تا۳۰۰ km)
+محدودیت حمل وزن سنگین و محموله
+شناسایی و موقعیت یابیِ سریع
+انهدامِ سهل برای ایرانی که اف ۳۵ رو زده
+عدم تناسب در جغرافیایِ با مسافت بالا
+عدم موفقیتِ عملیاتی، بدون اصلِ غافلگیری
+عدم تناسب با راهبردِ جنگِمحدودِآمریکا
فرضا اگه آمریکا حماقت کنه و بخواد نیرو اعزام کنه با هلی برن:
+با وجود این محدودیت ها
+بدون توجه به آمادگیِ نیرو مسلحِ ایران
+برخورداری ایران از جغرافیای وسیعش
که اتفاقا داریم حداکثرِ استفاده رو ازش میکنیم، شکست میخوره و درواقع اون نقطه ای که نیرو دپو کنه میشه گورستان، براشون و سربازان لشکر ۸۲ که خیلی هم ازشون تعریف میکنه ترامپ،
👈یا قتلِ عام میشن و یا اسیرِ ما میشن و بدونِ تحققِ حتی یه هدف از اهدافش، با شکستی مفتضحانه مواجه میشه که ثمره ای جز تحقیر بیشتر به دنبال نداره براش.
توییت سردارهامون تو این زمینه، رجز و شعارِ توخالی و صرف نیست که به دشمن میگن «بسم الله بیاید منتظریم» دقیقا خودِ واقعیتِ ابتکار عملِ نیروهای مسلحِ ایرانه.🇮🇷
👈پس نگران نباشین و به جمهوریِ اسلامی که ایرانِ ابرقدرت رو ساخته، افتخار کنین و برای همه اونایی که دارن زحمت میکشن دعا کنین.
پ.ن:خیایان را ترک نکنید.
™ @antisaloosion
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹وضعیت سوخت در استرالیا اونقدر بحرانی شده که دزدها شروع کردن به سرقت بنزین از ماشینهای پارکشده در خیابون!
™ @antisaloosion
عزیزان یه موردی رو که بارها مسئولین سیاسی و نظامی تو این مدت بهش تاکید شده
این بوده که دکترین نظامی ایران
از تدافعی به تهاجمی تبدیل شده
یعنی چی؟
یعنی تا الان داریم دفاع میکنیم
هنوز حمله نکردیم
تهاجمی معنیش این میشه
بخوای خاک بگیری
خاک میگیرم
یعنی شرایط تنگه برای همیشه تغییر کرده
یعنی یخورده از دفاع فارغ بشیم
سورپرایزها در پیشه
مثل دوران شاه عباس و نادر و کوروش و داریوش
حمله کنی
حمله میکنم
و زمین بازی رو دیگه من تعریف میکنم
خلاصه ثبت احوال اماده باشه
که ممکنه یدفعه ۷-۸ میلیون به جمعیت ایران اضافه بشه
™ @antisaloosion